User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
85 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Scirocco - Giulietta

  1. #58
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İğrenç motordan kastım defalarca ödül vs alması beni pek ilgilendirmiyor , sanırım arkadaşı da ilgilendirmiyor. Ben motorun verimine bakarım , saçma sapan kapalı kutu olmasına değil. Türkiye de daha MultiAir motor'u doğru düzgün çözen yok. Yabancı forumlarda "MultiAir failure" diye aratırsanız bir çok sorun görürsünüz. Adam Rocco ile kıyaslama yapıyor , MultiAir motor TSI motorun yanında iğrenç oğlu iğrenç bir motordur. Bu kadar basit.
    ABO TRADING
    STR

  2. #59
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rocco da surdum
    Alfa da uzun bır sure surdum

    ıkısı bambaska

    tek tavsiyem size bu tarz KUPON diye gecen araclarda boş versiyonunu almayın
    ne tad veriyor nede satarken keyif bırakıyor ınsanda

    veya en bosununun tavanlısını alın anında satarsınız selamlar

  3. #60
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rocco da surdum
    Alfa da uzun bır sure surdum

    ıkısı bambaska

    tek tavsiyem size bu tarz KUPON diye gecen araclarda boş versiyonunu almayın
    ne tad veriyor nede satarken keyif bırakıyor ınsanda

    veya en bosununun tavanlısını alın anında satarsınız selamlar
    İtalyan aşktır alman ticaret miydi kardeşim
    ABO TRADING
    STR

  4. #61
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozoozo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır alman ticaret miydi kardeşim
    Aynen öyle kardesım giuliettalar sahibine kişner

    @ıbrahım33 e yazmıstım bu sozu cokta severim

    italyan aşktır alman ticaret hahaha

  5. #62
    HG6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    34
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozoozo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İğrenç motordan kastım defalarca ödül vs alması beni pek ilgilendirmiyor , sanırım arkadaşı da ilgilendirmiyor. Ben motorun verimine bakarım , saçma sapan kapalı kutu olmasına değil. Türkiye de daha MultiAir motor'u doğru düzgün çözen yok. Yabancı forumlarda "MultiAir failure" diye aratırsanız bir çok sorun görürsünüz. Adam Rocco ile kıyaslama yapıyor , MultiAir motor TSI motorun yanında iğrenç oğlu iğrenç bir motordur. Bu kadar basit.
    Ok. Daha fazla muhattap olmaya gerek görmüyorum. Sığ düşünceniz ve litre litre yağ yakan tsi ile mutluluklar size..

  6. #63
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kimse yazmamış ama kimileri için (örneğin benim için) önemli bir detay; Alfa'nın 170hp'lik 1.4 TB motoru lpg uyumludur. Tek başına bu bile oldukça ciddi bir tercih sebebi olabilir.

  7. #64
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende bu sıralar alfa mitolara takmış durumdayım ama çok garip davranıyolar bu yanlış bu yol olduğunu her fırsatta kafama sokuyorlar sizce denemeli iyim
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  8. #65

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçenlerde alfa kullandım 1.6 dizel 11 bindeki araca ne olduysa deli gibi turbo ıslık sesi gelmeye başladı ve araba gitmemeye başladı bi yarım saat sonra geçti artı olarak premium denen alfada linea direksiyonu linea tuşları kullanmak da pek mantıklı değil açıkçası frenlemesini beğendim ama. Roccoya gelirsek 1sene kullandım alfaya göre daha spor derli toplu ve can sıkan problemler çıkarmaz roccoya apaçi arabası diyenler hangi arabaya biniyor çok merak ediyorum her türlü de kendine baktırır rocco sen laflara kulak aldırma

  9. #66

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuda giuliettayı ağır eleştiren 2 kişi de dizel giu kullanıcısı. Aslında Haklı eleştiri olabilecek bir çok nokta varken absürt şeyler söylenmiş. Mesela trim sesi konusu. Artık insanlar S classta bile trimden şikayet edecek konuma geldi. Bu tüm güncel otoların ortak sorunu haline gelmişken Trim yüzünden b.klamak saçma. Sorunları yüzünden satttım deyip giuliettadan belki 10 kat sorunlu 159'a aşık olmak ayrı saçma. Madem subjektif olarak giuliettaya alışamadın trime vs sarma.
    Multiair konusu ayrı saçmalık. Burada multiairden insaları korkutuyorlar da; rocconun DSG'sinin patlama ihtimali bir multiair üniteden 50 kat fazladır. Multiair sorunlarının çoğu yanlış motor yağı, veya yazılım vs kaynaklı. Alfa servisleri bile aracın yağını OPAR koyuyor.
    Gırtlak yüklü büyük turbolu kara tren dizel giu ile stock multair üniteleri geçmenin nesi multair rezil bir şey yapar onu da anlamadım. O dizele yapılan masrafın yarısını multiaire yapsanız dizel vs ufukta göremezdi. Tek haklı nokta multiaire TR'de pek uğraşan yok TSI gibi gözün kapalı 220 hp yapamazsın arabayı. Uğraş ister.
    Son olarak giu alınacaksa mutlaka spor paket cam tavan alınmalı. Bambaşka bir araba oluyor. MK1'lerin direksiyonu Fiat evet. MK2-3'de toparladılar.

  10. #67
    İBO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Trim sesine cok takilmayin kizkardesimin 2015 a180 dizeli 28bin kmde amg cam tavan bahsi gecen fiyatlardan iki kat pahali sözüm ona mercedes! tavanindan sagindan solundan gelen sesleri duysaniz sağa çeker yakarsınız... Yeminle linea'dan daha az trim sesi geliyor.

  11. #68
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı The professor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuda giuliettayı ağır eleştiren 2 kişi de dizel giu kullanıcısı. Aslında Haklı eleştiri olabilecek bir çok nokta varken absürt şeyler söylenmiş. Mesela trim sesi konusu. Artık insanlar S classta bile trimden şikayet edecek konuma geldi. Bu tüm güncel otoların ortak sorunu haline gelmişken Trim yüzünden b.klamak saçma. Sorunları yüzünden satttım deyip giuliettadan belki 10 kat sorunlu 159'a aşık olmak ayrı saçma. Madem subjektif olarak giuliettaya alışamadın trime vs sarma.
    Multiair konusu ayrı saçmalık. Burada multiairden insaları korkutuyorlar da; rocconun DSG'sinin patlama ihtimali bir multiair üniteden 50 kat fazladır. Multiair sorunlarının çoğu yanlış motor yağı, veya yazılım vs kaynaklı. Alfa servisleri bile aracın yağını OPAR koyuyor.
    Gırtlak yüklü büyük turbolu kara tren dizel giu ile stock multair üniteleri geçmenin nesi multair rezil bir şey yapar onu da anlamadım. O dizele yapılan masrafın yarısını multiaire yapsanız dizel vs ufukta göremezdi. Tek haklı nokta multiaire TR'de pek uğraşan yok TSI gibi gözün kapalı 220 hp yapamazsın arabayı. Uğraş ister.
    Son olarak giu alınacaksa mutlaka spor paket cam tavan alınmalı. Bambaşka bir araba oluyor. MK1'lerin direksiyonu Fiat evet. MK2-3'de toparladılar.

    Valla ben multiair'i geçtiğim için rezil bir motor demedim fark ettiyseniz. Arkadaş bana *** atmış bende örnek gösterdim çünkü kendisi daha ne yazıldığını okumadan boş konuşmuş.


    Fark ettiyseniz sorun DSG ise manuel alın dedim. MultiAir motora Türkiye de bir çok firma yazılım yapmaya çalıştı ancak verim alınamıyor. Mito QV yazılım-dp-komple egsoz ve filtre ile 1.5 boy önümde gidiyordu , araca naparsanız yapın verim alınamıyor. Yani anlayacağınız uğraşılsa bile üzerine çalışan tuner olmadığı için verimde alınamıyor. Uğraşan da piyasada toplasan 50 bile etmeyecek yazılım yaptırmaya gelen MA için ne vakit nede emek harcıyor ki haklılar. MA motora yazılıp yaptırıpta bir çok sorunla karşılasan arkadaşlarımız oldu. Ee bizde Türkiye yaşadığımız için bu şartları göz önünde bulundurarak tavsiye veriyoruz. Yurtdışında da araştırınca saçma sapan sorunlar çıkarttığını görüyorsunuz , elle tutulur yürüyen bir MA zaten yok haliyle buda motoru benim gözümde verimsiz kılıyor. Stock binilecekse okey ancak rakipleriyle kıyaslayınca başarısız bir motor oluyor.

    Yaşadığımız veya gördüğümüz tecrübelerden bilgi aktardık bunu siz boklamak olarak algılayabilirsiniz ancak yalan cümle kurmuyoruz olanları söylüyoruz. Ayrıca her giulietta problemli olmadığı gibi her DSG de problemli olmadığını biliyorsunuz.

    Neticede DSG şanzuman ile 400+ yürüyen arabalar var tık da demiyor ancak bunu gönül rahatlığıyla alfa için diyemeyiz.

    Eğer performanstan yola çıkıcaksak maalesef başarısız bir araba oluyor. Düşünün mito qv , giulietta dan 200 kilo civarı hafif olmasına rağmen dediğim gibi yürüyor , ayrıca ruhsatta da 1390 kilo yazmasına rağmen , fabrikasyon jantlarla birlikte 1460 kilo gibi bir ağırlığı var Giulietta nın (kantar fotosu koyabilirim) , üzerine ortalama birisine ekleyince eşşek ölüsü oluyor.

    Tekrar ediyorum ; görünüş , sürüş hissiyatı , sürücüye verdiği his , ayrıcalıklı olmak bunlar Giulietta'nın güzel yanları. Eğer biraz daha konuyu açmak isterseniz manuel şanzuman ve aktarımın rezilliğinden de bahsedebilirim ama biz ne söylesek siz boklamak olarak kabul edeceksiniz o yüzden ağız yormaya gerek yok.
    ABO TRADING
    STR

  12. #69
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir trim sesidir gidiyor ancak trim sesi hariç başka problemlerden de bahsettik , takılmayın trim sesine. Benim aracımda da trim sesi yok.
    ABO TRADING
    STR

  13. #70

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hem manuel hem tct giulietta sahibi olup bunları soft, hard yazılımlar ve magneti marelli box ile kullandığım için aktarmasını emin olun gayet iyi bilirim. Manuelde bir aktarma sorunu falan yok. Teknik verilerin tersine tctden her disiplinde hızlı. Ayrıca mk1 manuel giu ruhsatta 1280 kg olarak geçer. 1460 kg ile alakası yok. Yorumlarınız doğru olsa da bu sadece dizel için geçerli. Arada en az 110 kg ağırlık farkı var multiaire göre. Ve bu ağırlık tamamen aracın önüne yığılmış. 65 beygir daha güçsüz ve 110 belki 180 kg daha ağır ( hem de aracın ağırlık dağılımını bozan) bir fark aynı aracı attan eşeğe çevirebilir. Yol tutuş ,süspansiyon direksiyon hissi hepsini bozar. Aktarmanında canına okuyabilir. Ayrıca dizelin fren diskleri bile daha küçük. O yüzden yorumlarınızın sadece dizel özelinde doğru olabileceğini söylüyorum.

  14. #71
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı The professor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hem manuel hem tct giulietta sahibi olup bunları soft, hard yazılımlar ve magneti marelli box ile kullandığım için aktarmasını emin olun gayet iyi bilirim. Manuelde bir aktarma sorunu falan yok. Teknik verilerin tersine tctden her disiplinde hızlı. Ayrıca mk1 manuel giu ruhsatta 1280 kg olarak geçer. 1460 kg ile alakası yok. Yorumlarınız doğru olsa da bu sadece dizel için geçerli. Arada en az 110 kg ağırlık farkı var multiaire göre. Ve bu ağırlık tamamen aracın önüne yığılmış. 65 beygir daha güçsüz ve 110 belki 180 kg daha ağır ( hem de aracın ağırlık dağılımını bozan) bir fark aynı aracı attan eşeğe çevirebilir. Yol tutuş ,süspansiyon direksiyon hissi hepsini bozar. Aktarmanında canına okuyabilir. Ayrıca dizelin fren diskleri bile daha küçük. O yüzden yorumlarınızın sadece dizel özelinde doğru olabileceğini söylüyorum.

    Bende zaten dizel sahibi olduğumu en başında söylediğim için sizinde okumanızı tavsiye ederim. Diğer bahsettiğim problemler ise dizel - benzinli ayırt etmeksizin karşılaşılan problemler.

    Ayrıca cam tavanlı bir giu ruhsatta 1395 yazar iken kantarda 1460 kilo geliyor , yani sizin bahsettiğiniz gibi 1280 olarak geçmiyor. Siz kendi aracınız için yorum yapıyorsunuz , ben kendi aracım için yorum yapıyorum. Haliyle alakası olmayan bir durum yok. Yorumlarım zaten doğru , internette giulietta teknik veriler diye aratarak değil bizzat tecrübe edilinip ispatlanmış şeyler , teyyareden sallamıyorum. Fren konusunda da yine bahsettiğim gibi büyük veya küçük olmasından ziyade 2 araçtada yetersiz olduğunu yine kullanıcıların söylediği. Dizeli zaten yetersiz , benzinlininde yetersiz olduğunu söyleyen bir çok kişi var , birisini sende tanıyorsun İstanbuldaki Oğuz.

    Soft ,hard , magneti vs fark etmiyor ayrıca hepsinden alacağınız güç belli o yüzden pek bir önemi kalmıyor. 200 Hp yi geçemiyor araç. Magneti Box'un tercihi ise doğru düzgün yazılım yapılamadığı için. Novitec ve Magneti Box da yanlış hatırlamıyorsam saçma sapan kısıyordu kendisini oda diğer bir saçmalık araçla 2 gazlayınca otomatik olarak kısıyor ve aynı performans'ı sunmuyordu , adını unuttum hangisi olduğunu ama oda yine internetten okuyarak değil tecrübe ile sabittir.

    Direksiyon olayı içinde arkadaşın bütçesi zaten mk1 e yetiyor , haliyle fiat direksiyonlu giuliettaya binmek zorunda.
    ABO TRADING
    STR

  15. #72
    ozoozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Gaziantep-İstanbul
    Mesaj
    651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca ne kadar otomobiller üzerinde tecrübeniz veya bilginiz var bilmiyorum ancak Giulietta nın aktarması iyi falan değil , size göre iyi gelebilir ne ile kıyasladığınıza ve ne kadar otomobil bilginiz olduğuyla alakalı. Ayrıca herkesin elindeki tek koz olan b0k atılan DSG için de şunu söyliyim , daha doğru düzgün km yapan TCT şanzuman bir Giulietta yok , bakalım ilerisi ne göstericek. Yurtdışında TCT ilede sorun yaşayanlar var.
    ABO TRADING
    STR

  16. #73

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Mesaj
    179
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabayla performans odakli oynayacaksaniz scirocco alin, onun disinda gonlunuzden hangisi geciyorsa.

  17. #74
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı The professor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuda giuliettayı ağır eleştiren 2 kişi de dizel giu kullanıcısı. Aslında Haklı eleştiri olabilecek bir çok nokta varken absürt şeyler söylenmiş. Mesela trim sesi konusu. Artık insanlar S classta bile trimden şikayet edecek konuma geldi. Bu tüm güncel otoların ortak sorunu haline gelmişken Trim yüzünden b.klamak saçma. Sorunları yüzünden satttım deyip giuliettadan belki 10 kat sorunlu 159'a aşık olmak ayrı saçma. Madem subjektif olarak giuliettaya alışamadın trime vs sarma.
    Multiair konusu ayrı saçmalık. Burada multiairden insaları korkutuyorlar da; rocconun DSG'sinin patlama ihtimali bir multiair üniteden 50 kat fazladır. Multiair sorunlarının çoğu yanlış motor yağı, veya yazılım vs kaynaklı. Alfa servisleri bile aracın yağını OPAR koyuyor.
    Gırtlak yüklü büyük turbolu kara tren dizel giu ile stock multair üniteleri geçmenin nesi multair rezil bir şey yapar onu da anlamadım. O dizele yapılan masrafın yarısını multiaire yapsanız dizel vs ufukta göremezdi. Tek haklı nokta multiaire TR'de pek uğraşan yok TSI gibi gözün kapalı 220 hp yapamazsın arabayı. Uğraş ister.
    Son olarak giu alınacaksa mutlaka spor paket cam tavan alınmalı. Bambaşka bir araba oluyor. MK1'lerin direksiyonu Fiat evet. MK2-3'de toparladılar.
    5 ay bindim giu'ya. Trim sesleri gerçekten felaket. İşim gereği birçok arabaya binip tecrübe etme şansım oluyor. örneğin 2000 model 16 yaşındaki bir golf4 bile daha sessizdir o konuda belki. Giulietta sert , yol tutuşu efsane olan , bence sorunsuz hatta sağlam bir araç. öyle yerden yere vurmak yersizdir bence. 159 a biniyorum 2 aydan fazladır , aracım 240 binde henüz bir sorunla karşılaşmadım. Giu.dan ötürü kafamda soru işaretleri vardı konfor ve trim sesleri ile ilgili ancak beklediğimden çok daha rafine , sessiz ve konforlu bir araç çıktı 159.

    Bu arada frenleri zayıftır doğru.
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  18. #75

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul / Caddebostan
    Mesaj
    2.768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı The professor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuda giuliettayı ağır eleştiren 2 kişi de dizel giu kullanıcısı. Aslında Haklı eleştiri olabilecek bir çok nokta varken absürt şeyler söylenmiş. Mesela trim sesi konusu. Artık insanlar S classta bile trimden şikayet edecek konuma geldi. Bu tüm güncel otoların ortak sorunu haline gelmişken Trim yüzünden b.klamak saçma. Sorunları yüzünden satttım deyip giuliettadan belki 10 kat sorunlu 159'a aşık olmak ayrı saçma. Madem subjektif olarak giuliettaya alışamadın trime vs sarma.
    Multiair konusu ayrı saçmalık. Burada multiairden insaları korkutuyorlar da; rocconun DSG'sinin patlama ihtimali bir multiair üniteden 50 kat fazladır. Multiair sorunlarının çoğu yanlış motor yağı, veya yazılım vs kaynaklı. Alfa servisleri bile aracın yağını OPAR koyuyor.
    Gırtlak yüklü büyük turbolu kara tren dizel giu ile stock multair üniteleri geçmenin nesi multair rezil bir şey yapar onu da anlamadım. O dizele yapılan masrafın yarısını multiaire yapsanız dizel vs ufukta göremezdi. Tek haklı nokta multiaire TR'de pek uğraşan yok TSI gibi gözün kapalı 220 hp yapamazsın arabayı. Uğraş ister.
    Son olarak giu alınacaksa mutlaka spor paket cam tavan alınmalı. Bambaşka bir araba oluyor. MK1'lerin direksiyonu Fiat evet. MK2-3'de toparladılar.

    sahibi olmadığım hiç bir araba ile ilgili yorum yapmam, yapmadım.
    siz hiç 159 sahibi oldunuz mu?
    ne tür sorunlarını gördünüz?
    gideremediğiniz kronik, ya da oha bu da olmaz artık dediğiniz trajikomik bir hatasıyla karşılaştınız mı?


    cevabınız , hayır sahibi olmadım arkadaşımda vardı şöyle problem yaşadı vs ise , malesef bunlar bana göre "alfa romeonun ikinci eli çok kötü, parçası pahalı " gibi hurafeler kadar uzak geliyor.

  19. #76
    Anıl E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/Sivas
    Mesaj
    9.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    imzasız..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •