Ahmet Erden & Şukru Erden (@garaj475) • Instagram photos and videos
kıvılcım yönlendirdi de , yardımcı olurlar
Ahmet Erden & Şukru Erden (@garaj475) • Instagram photos and videos
kıvılcım yönlendirdi de , yardımcı olurlar
médiocrité partout
abi selam;
kendimce bende bi şeyler diyeyim n47 konusunda,
zincir bakımları sırasında genelde hep dişlilere kadar değişmiştik serviste çalışırken tabiki yağ pompasıyla beraber,geneldede sorun yaşayan olmamıştı,
genelde yüksek km'deki n47lere kırık olarak geldiğinde sandık motor tavsiye edilirdi,rektifiyeye uygun yapısı olmadığı derdi servis sahibi,
ayrıca emme manifoldunun içindeki flapler zamanla arıza çıkartabiliyordu,egr soğutucu,birde su borusu flanşı zamanla su kaçırmaya başlıyordu.
Bende bir güncelleme yapmış olayım sorumla.
Geçen bir R60 countryman 1.6 atmosferik motor all4 test sürüşü yaptım. Gerçekten fren hissiyatı çok değişik. Pedalı ezmek gerekiyor sanki durmak için. Ani fren yapmadım ama pek güven vermedi, acaba karakteristiği mi böyle yoksa fren merkezinde mi problem oluyor böyle olunca?
R53te vardı bu durum ilk aldığımda, kime sorsam frenler iyi, karakteristiği bu dedi, r60ın da böyle olmasına şaşırdım çünkü 1 yok büyük r53ten, servo farkı da var.
Ben 4 piston brembolara geçtim bu yüzden, şu an hissiyat iyi, eğer olmasaydı e46 m3 servosu takacaktım, neyseki gerek kalmadı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)