User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Renault scenic 2 1.6 otomatik

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    38
    Şehir
    trabzon
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Renault scenic 2 1.6 otomatik

    S.a. arkadaşlar herkeze günaydın... Başlıktada yazdığı gibi Renault scenic 2 1.6 otomatik bir araç alma arafesindeyim. Araç özellik bakımından tatminkar geniş iç hacmi ve cam tavan ferahlığı çok güzel. Bu aractan kullanan arkadaşlar var ise artı ve eksilerini yazabilirlermi acaba. Alacam araç faz2 2008 model kronik sorunlar giderilmiş olan modeli.

  2. #2
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selamlar
    araç benim de zamanında çok beğendiğim hatta 2.0 motorlusunu bir süre kullandığım bir kasa
    çok keyifliydi zamanında
    1,6 benzinli olanların bobinleri sorunlu diye biliyorum
    bir de şanzımanları nazlıdır
    Tesla Model Y Sr

  3. #3
    razzmatazz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzıman konusunda 1. ve 2. vitesleri motoru ısıtıp deneyin özellikle 2. vites fren bantları en hızlı yıpranan parça genellikle durmaya yakın yavaşlayıp tekrar hızlanmaya çalışırken vitesi 1 e düşürmediğinden 2. vitesin balataları çabuk bitiriyor.
    bunu anlamanın en iyi yolu dik bir yokuşta durup kalkmayı deneyin 1. viteste hızlanıp 2 ye attığında devir yükselip araç hızlanmaz yada nazlı hızlanır aynı manuel araçta debriyaj kaçırıyormuş hissi yaratır.
    2. vites 2500 devir gibi tork konvertörü devreden çıkıp kilitli duruma geçer ondan sonra araç normal manuel araç gibi hızlanmaya başlar bu normaldir. 1. ve 2. viteste belli devire kadar tork konvertörü ile ilerlediği için ister istemez nazlı hızlanır.
    en az yarım saatlik bir sürüş yapın özellikle dur kalk trafik olursa daha iyi olur şanzıman yağı ısındıkça viteslerde kaydırma yani boşa alarak vites değiştiriyormuş yada debriyajı hızlı bırakmış gibi öne atarak vites atıyorsa balataları ömrünü tamamlamak üzeredir uzak durun. şanzıman revizyonu 70-80 bin civarı aklınızda olsun en az motor kadar dikkat edilmesi gerekiyor.

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    38
    Şehir
    trabzon
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim değerli bilgiler için..

  5. #5
    AşkınS. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Zonguldak - İstanbul
    Mesaj
    6.776
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Göstergenin daha önce değişip değişmediğinden emin olun. %90ında gösterge değişmiştir. Değiştikten sonra ise km yi doğru kodlamıyorlar, bu nedenle ekspere soktuğunuzda kmyi sadece göstergeden okutmayın.

    Şanzıman konusunda da yukarıda bahsetmişler zaten

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •