Trendline dan bahsetmiştim zaten.
Ne jetta ne passat
Yeni Škoda Superb, Konfor, Grnm, Gvenlik
Trendline dan bahsetmiştim zaten.
Ne jetta ne passat
Yeni Škoda Superb, Konfor, Grnm, Gvenlik
ben arabana *** atmış mıyım? ne diye gocunup o videoyla giydirme yapmaya çalışıyorsun? git en yakın toyota plazaya bi incele , salla bakalım arka koltuklar sallancakmı o şekilde.. değil toyotada tata'da bile sallanmaz öyle vidasını sökmedikçe, vidasını sökmen içinde arka koltuk alt kısmını tamamen sökmen gerek. bir de e12'den e15 corollaya geçen bi arkadaşımdan alıntı yapayım;
E15 ilk izlenimler
benim jetta testi sonrası görüşlerim;
yeni Jetta görüşlerim
jetta için önceki sayfalarda da yazdıklarımı okursan tavsiye ettim, fiyat - performans eğrisi olarak en iyi-ideal araç şuan kompakt sınıftaki diyerek teşfik bile ettim. toyota'yı vw'den çooooook daha fazla severim, neden dersen 14 senedir toyota sahibiyiz herhangi bi sıkıntı çıkarmadı abuk zubuk, amcam da toyotadan 2001 yılında vw ye geçti başından geçenleri aktardım önceki sayfalarda. dünyada müşteri memnuniyeti - sorunsuzluk oranına bu iki marka için bi göz atmanı öneririm.
he bu arada tekrar belirtiyim, babama jetta 1.2 tsi düşünüyoruz hala![]()
Beyin siemens ve suan Evotech yapiyor...
Buarada edc17 lere 3 aydir yapiliyor?
Siz hangi motorlardan bahsediyorsunuz?
Suan yapiliyor,1 ay oldu...
Guncellenmis ve Kasimdan sonra uretilen BMW lerde yapilamiyor ancak Almanya code lari almis sponsorluktan dolayi...
Merc'de yeni dizeller ve CGİ larida subattan beri yapiyoruz...
Vw'de teknoloji çok,yenilik çok ama dizel dışında çok başarılı motorlara sahip oldukları söylenemez.
Hacimler düştü turbolar superchargerlar havada uçuştu güçler sınıflara göre benzer kaldı fakat ya yakıt tüketimi ? Değişen bir şey yok.Tsi'larda tsfi'larda alayıda fena yakıyor.
Dizel haricinde vw audi grubununun motorlarının kullanıcı dostu olduğunu düşünmüyorum.
Hele o teknoloji harikası dsg var ya.Gidin bakalım servislere ağlamayan sorun yaşamayan var mı? 70-80 bine gelene kadar 4 kere dsg değişen passatlardan tutunda,sciroccolardaki acaip patırtı kütürtü seslerine kadar sorunlu bir şanzıman.Neymiş Almanyadan gelen yazılımla düzelecekmiş ?hımm peki.
Şu anda 1.9 tdi ve 2.0 tdi audi vw cephesinde rüştünü ispat etmiş motorlar..1.6 tdi ise daha çok yeni bakalım gelecek ne gösterecek.
ne volkswagenmiş.
alfadan bile bu kadar bahsetmemişlerdi şöyle arıza böyle arıza diye.
anlatılanlara bakılırsa vw nin mali olarak ilk üç otomobil üreticisinden birisi olması müşterilerini kazıklamasından kaynaklanıyo.
bi ton arıza çıkaracak araba yapıyo, zamanla vw müşterileri servislere tamir için para saçıyo...
+...
lamborghini, bentley ve bugatti sahiplerinede bol şanslar.
her an yolda kalabilirler.
onlarada vw mühendislerinin eli değdi.![]()
Vw mühendislerinin tırnağı değmemiştir lamborghini bugattilereHe onlarda yolda kalıyorlar ayrı.Türkiyede bile yolda kalan lambo mevcut.Vw'i çok abartıyorsun.Hacmi 1.6'dan 1.2'ye çekip turbo takmakla teknolojiyi kullanmış olmuyorsun.1.4 motora s.c+turbo koydularda ne oldu ? Az mı yakıyor ? hayır.Çok mu güçlü ? Maliyetine göre yine hayır,zaten çok oynanabilir yapısı yok.,Ee nerde o o senin bayıldığın vw pardon ?
Bu arada tdi'larını övdüm vw'nin fakat en yakın arkadaşımın 1.9 tdi golf'u 13 bin km'de baskı balata-volan değiştirdi ve garantiye almadılar.Üstelik o değişimden sonra (yaklaşık 3 binlira geçirmişlerdi sıfır gibi arabada) 170 binde araba,yine aynı kişi kullanıyor ve henüz baskı balata değişimi geldi.Bu cümleden hatanın kullanıcıda olmadığını anlıyoruz.Etrafımda vw'den çok çeken bir sürü adam var.Sorunsuz binene rastlamadım.
ne Vw mıs boyle etrafımdakı ınsanlar da ben de bunca zaman kendımızı kandırmısız demekkı.Konu ıle alakasız uzamıs olcak ama lambonun da bugattinın her b haltını Vw muhendıslerı yapıyorlar.Ayrıca 1.4 e sc-turbo yaptılar odul aldılar ama sana gore bu da basarıl degıl,yakıs konusunda yakısı konusunda ortalama da 1300kg nın uzerınde 170bg arabanın 7,3 yakması mı cok anormal.Oynanabılırlıgının olması mı basarı saglıyor motor teknolojısı konusunda ? 13 bınde garantıye alınmayan arabanın sorumlulugunu almayan dogus grubudur Vw degıldır ayrıca.Vw sorunsuzdur dıyemem ama nedense benım etrafımdada b cok vw kullanıcısı var ve hıc de konu ıcınde gectıgı gıbı sıkayet edenler yok
bana kalırsa bazıları vw antipatizanlığı yapıyo burda.
lamborghinideki şalterlere kadar girdi vw. araştırmadan yazmayın bence burda.
bugattideki 16 silindirde kimin işi onuda araştırın.
konuyu açana sesleniyorum.
şayet burda anlatılanlar aklınızı karıştırdıysa özelden msj atın.
ben sizi tam üç sağlam vw kullanıcısı yakın arkadaşıma yönlendireyim.
biri 4 sene 1.6 102 golf V kullandı. şimdi 1.2 tsi golf VI kullanıyo.
biri 140 hp golf V kullanıyo oda 4 yıl olacak.
eğer size ufacık bi sorun yaşadıklarını söylerlerse bana yalancı deyin.
başımı eğerim.
bi bilgi daha size.
sırf şu vw sorunları hakkında araştırdım sabahtan beri.
dekradan tutunda tüve kadar!
golf IV ve öncesi vwlere diyeceğim yok ama bir vw diğer bütün markalara benzer arıza istatistiklerine sahip.
yani her 100 golf Vden 25-30u 100.000e kadar arıza çıkartabilir deniliyo araştırmada.
ortalamalar dahilinde.
bazılarını duyanda sanacakki seat skoda vw audi ne varsa hiç çıkmıyolar servisten.
hey allahım ya.
ben clubman s kullandım o kadar zaman.
neler çektirdim o arabaya.
servise bi kere bile uğramadım.
o bile dayandıysa...
son bi tavsiyem konu sahibine:
eğer jetta tsi düşünüyosanız hiç düşünmeden gidin alın diyorum.
yıllarca işin uzmanı ödül veriyo tsiya.
onlar bilmiyo işi tabi.
tsilar çok yakmıyo.
o kadar çok test sonucu varki ortada araştırın bakın.
bi s2000 240 ps ne kadar yakıyosa, bi golf gtde 170 ps ne kadar yakıyosa o kadar yakıyo.
hiçde anormal değil bence.
siz alın 15.000de bir düzenli bakıma sokun.
kaliteli yakıt kullanın.
vede hakkını vererek kullanın.
en az 5-6 yıl sorunsuz binersiniz bu jettaya.
hayırlısı olsun dileklerimle...![]()
Clubman S dediğin araba eğer "otomatikse" emin ol golflerin,dsg'lerin,tsi'ların hepsinden sorunsuz saat gibi çalışan arabadır
Birde vw'nin ödüllü motorlarının ne kadar başarısız olduğunu 2.ci bolddan anlayabiliriz.Sen 10 senelik k20 motor kadar "gitmeyen",ama onun üretim maliyeti açısından neredeyse 2 katı pahalı motoru üret,sonra birde yakıt tüketimi açısından o ne kadar yakıyorsa 1.4 motorda aynı yakması normaldir deBunun nesi normal yahu ? O kadar güç üretmiyor,o kadar ekonomik değil.Nedir yani bisiklet motoruna 3 tane aşırı besleme koyalım madem ödülleri dizelim..Emisyon hesaplarının kullanıcıya maalesef hiç bir katkısı yok.
Bu arada ödül konusuna gelmişken fazla takılmamak lazım,neredeyse 10 sene önce 1.6 170 hp supercharged cooper s motoruda yılın motoruydu sınıfında.Aynı şekilde r56,psa grubu 1.6 175 hp'lik motorda ödüllüydü,hondanın k20 motorları ödüllü olduğu gibiGenelde en son çıkan motora ödülü veriyorlar işte..
Lamborgini switchlerinin vw olması vw mühendisinide pek bağlamaz.Aç fabrika videolarını izle bakalım üretim teknolojilerinin seri üretim araçlarla ilgisi yok maalesef.Hadi desen 3.0 tdi audi motoru porsche cayenne'de kullanılıyor ona lafım yok,ama bir gt 2,gt 3 'de ne vw ne de audi'nin esamesi okunmaz
p.s anti-vw'ci değilim.En yakın arkadaşımın passatının dsg'si sayısız kere servise girdi,defalarca komple şanzıman değişti,adam sattı onu sıfır passat aldı yine dsg sorunu yaşadı onuda sattı şu an leon tdi dsg'ye sorunsuz biniyorDiğer arkadaşımda bahsettiğim gibi golf'te saçmasapan sorunlar yaşadı.krank kasnağı falan çatladı 90 binde..Bi arkadaşımın scrioccosunda dsg sıkıntılı devamlı oyalıyorlar,2.ellerindede sandık motor değişen tonlarca rocco ve golf gti var
Sorun çıkar çıkmasınada arabadır fakat bu kadar denk gelmemeli diye düşünüyorum.Bu yüzden vw benim için en alt sıralarda yer alır.
Dsg lerde sorun cok malesef...
Nedeni ise kuru kavramanin ve mekatronigin sucu diyelim...
Bir cok markada kucuk buyuk sorun cikiyor,onemli olan dagiti sirketin yetkili servisleri nasil uygulama yaptigi...
Bmw de cok fazla ariza cikaran ama setvisleri tarafinda iyi sekilde bertaraf edilmeye calisildigi icin,kullanicilar cok sikayetci degil...
Honda-toyota zaten sorunsuza yakin,basit problemli otomobiller...
Urun gamindaki sase ve motorlar cesitlendikce sorunlar artiyor...
bence yakıtı iyi sehirici ortalama 7 lt. yakıyorum sakin kullanımdabende ilk basta tereddütlüydüm 1.2 cekermi o kasayı önyargılıydım ama kullandıgımda kafamdaki butun soru isaretleri son bulduu
) cok memnunum aracımdan kesinlikle o motor o kasayı cekermi diye endişeye kapılmayınn...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)