Orijinalini görmek için tıklayınız : İngilizcesi olan arkadaşlardan rica.
İngilizcesi olan arkadaşlardan bir ricam olacak size zahmet olmaz ise aşağıdaki linkte yazan yazıyı türkçeye çevirebilirmisiniz ?
Weber 32/36 Jetting (http://www.zeebuck.com/bimmers/tech/dgvjetting.html)
phoenixs
18-11-2011, 21:32
Hemencevir.com ngilizce'den Trke'ye online cmle eviri ve szlk. (http://www.hemencevir.com) adresinden çevirttim belki faydası olur.
Benim, birçok isteğim vardı, fışkırt benim stoğumda alışık olan carb olduğu için ve ufakça 'Benim çoğuBenim, birçok isteğim vardı, fışkırt benim stoğumda alışık olan carb olduğu için ve ufakça 'Benim çoğunlukla, herhangi şekilde RPM'de düzgün çalışmanın hakkında lirik mumladığımdan beri 73 2002 motor, ve deadspotsun tam yokluğu ve bir duruştan ivmede bataklık. Bundan dolayı onlar buradadır. Bu koymalar için kredi, Creighton Demarest'e gider. yorduğu için
Primary Jets
Main: 140
Air Corrector: 145
Idle: 60
Secondary Jets
Main: 170
Air Corrector: 175
Idle: 55
Ayrıca, bu ekstradan beri küçük pirinci carbın en üst örtüsünde yüksek hızlı zenginleştirme deliğine tıka, kaba yakıt tedariği, bu fışkırtmayla ihtiyaç duyulmaz. Dakikalı bu, benim, siyah dumanın bulutlarıyla üzerinde bilmek için sahip olduğum bir problemi çözmüş olabilir. Ben dikkatli şekilde boyutlandırılan yuvarlak bir kürdan, deliği tıkardım. Ben, uzunluğa onu öyle keserim ki sıkıca carbın en üst örtüsünün, emniyete alındığı zaman yerde tutulur, hiçbir epoxy veya dolgu macunu, zorunlu değildir.
Ben geçenlerde, 55pri 50sec'i kullanmanın, benim için fışkırma işleri iyi boş gezdiği ve biraz sadece yakıt tüketiminde daha kolay olabildiğini buldum.
Genelde, ben, yakıt tüketiminin, fark edilir şekilde artırmadığını buldum, muhtemelen hariç ekstradan kısma valfı yanıtından ben "Test etme" şimdi, yaparım. Yaymalar itaatinde etkiler, bu zamanda bilinmeyendir, ama ben, çok sert olduğundan şüphe ederim, ve kesinlikle boş bir problemin olduğu muhtemel değil. Daha küçük ana fışkırmaların, muhtemelen 130 ve 160, muhtemelen, minimal performans kaybıyla çizgide yüklü CO'i getirecek olduğu Slighlty.
Usual disclaimers apply, your mileage may vary, yadda x3.nlukla, herhangi şekilde RPM'de düzgün çalışmanın hakkında lirik mumladığımdan beri 73 2002 motor, ve deadspotsun tam yokluğu ve bir duruştan ivmede bataklık. Bundan dolayı onlar buradadır. Bu koymalar için kredi, Creighton Demarest'e gider. İlk fışkırma ana hattı: 140 hava, Corrector'dur: 145, boş gezer: 60 ikincil fışkırma ana hattı: 170 hava, Corrector'dur: 175, boş gezer: 55, ayrıca, bu ekstradan beri küçük pirinci carbın en üst örtüsünde yüksek hızlı zenginleştirme deliğine tıkar, kaba yakıt tedariği, bu fışkırtmayla ihtiyaç duyulmaz. Dakikalı bu, benim, siyah dumanın bulutlarıyla üzerinde bilmek için sahip olduğum bir problemi çözmüş olabilir. Ben dikkatli şekilde boyutlandırılan yuvarlak bir kürdan, deliği tıkardım. Ben, uzunluğa onu öyle keserim ki sıkıca carbın en üst örtüsünün, emniyete alındığı zaman yerde tutulur, hiçbir epoxy veya dolgu macunu, zorunlu değildir. Ben geçenlerde, 55pri 50sec'i kullanmanın, benim için fışkırma işleri iyi boş gezdiği ve biraz sadece yakıt tüketiminde daha kolay olabildiğini buldum. Genelde, ben, yakıt tüketiminin, fark edilir şekilde artırmadığını buldum, muhtemelen hariç ekstradan kısma valfı yanıtından ben "Test etme" şimdi, yaparım. Yaymalar itaatinde etkiler, bu zamanda bilinmeyendir, ama ben, çok sert olduğundan şüphe ederim, ve kesinlikle boş bir problemin olduğu muhtemel değil. Daha küçük ana fışkırmaların, muhtemelen 130 ve 160, muhtemelen, minimal performans kaybıyla çizgide yüklü CO'i getirecek olduğu Slighlty. Olağan vazgeçmeler, uygular, senin mesafen, değişebilir, yadda x3. yorduğu için
multispace
18-11-2011, 21:33
ahahaha böyle bir çeviri olamaz yaa :)
phoenixs
18-11-2011, 21:36
:) site bunu yapmış yaw :D tıklıyon saniyesinde çeviriyor
Metni kopyalayip googleden deneyebilirsin;) bazen yardimci olabiliyo
berkay_aydin
18-11-2011, 21:38
Google çok saçma çeviriyor hiç denemeyin.. Fışkırt benim stoğumdan :D ne biçim çeviri olmuş :D
Ya bunu bende denedim aslında ama zerresinden bir şey anlamadığım için birde buraya sorayım dedim :D Bu google resmen katliam yapıyor :P
Mivec_4G63
18-11-2011, 22:31
Hemencevir.com ngilizce'den Trke'ye online cmle eviri ve szlk. (http://www.hemencevir.com) adresinden çevirttim belki faydası olur.
Benim, birçok isteğim vardı, fışkırt benim stoğumda alışık olan carb olduğu için ve ufakça 'Benim çoğuBenim, birçok isteğim vardı, fışkırt benim stoğumda alışık olan carb olduğu için ve ufakça 'Benim çoğunlukla, herhangi şekilde RPM'de düzgün çalışmanın hakkında lirik mumladığımdan beri 73 2002 motor, ve deadspotsun tam yokluğu ve bir duruştan ivmede bataklık. Bundan dolayı onlar buradadır. Bu koymalar için kredi, Creighton Demarest'e gider. yorduğu için
Primary Jets
Main: 140
Air Corrector: 145
Idle: 60
Secondary Jets
Main: 170
Air Corrector: 175
Idle: 55
Ayrıca, bu ekstradan beri küçük pirinci carbın en üst örtüsünde yüksek hızlı zenginleştirme deliğine tıka, kaba yakıt tedariği, bu fışkırtmayla ihtiyaç duyulmaz. Dakikalı bu, benim, siyah dumanın bulutlarıyla üzerinde bilmek için sahip olduğum bir problemi çözmüş olabilir. Ben dikkatli şekilde boyutlandırılan yuvarlak bir kürdan, deliği tıkardım. Ben, uzunluğa onu öyle keserim ki sıkıca carbın en üst örtüsünün, emniyete alındığı zaman yerde tutulur, hiçbir epoxy veya dolgu macunu, zorunlu değildir.
Ben geçenlerde, 55pri 50sec'i kullanmanın, benim için fışkırma işleri iyi boş gezdiği ve biraz sadece yakıt tüketiminde daha kolay olabildiğini buldum.
Genelde, ben, yakıt tüketiminin, fark edilir şekilde artırmadığını buldum, muhtemelen hariç ekstradan kısma valfı yanıtından ben "Test etme" şimdi, yaparım. Yaymalar itaatinde etkiler, bu zamanda bilinmeyendir, ama ben, çok sert olduğundan şüphe ederim, ve kesinlikle boş bir problemin olduğu muhtemel değil. Daha küçük ana fışkırmaların, muhtemelen 130 ve 160, muhtemelen, minimal performans kaybıyla çizgide yüklü CO'i getirecek olduğu Slighlty.
Usual disclaimers apply, your mileage may vary, yadda x3.nlukla, herhangi şekilde RPM'de düzgün çalışmanın hakkında lirik mumladığımdan beri 73 2002 motor, ve deadspotsun tam yokluğu ve bir duruştan ivmede bataklık. Bundan dolayı onlar buradadır. Bu koymalar için kredi, Creighton Demarest'e gider. İlk fışkırma ana hattı: 140 hava, Corrector'dur: 145, boş gezer: 60 ikincil fışkırma ana hattı: 170 hava, Corrector'dur: 175, boş gezer: 55, ayrıca, bu ekstradan beri küçük pirinci carbın en üst örtüsünde yüksek hızlı zenginleştirme deliğine tıkar, kaba yakıt tedariği, bu fışkırtmayla ihtiyaç duyulmaz. Dakikalı bu, benim, siyah dumanın bulutlarıyla üzerinde bilmek için sahip olduğum bir problemi çözmüş olabilir. Ben dikkatli şekilde boyutlandırılan yuvarlak bir kürdan, deliği tıkardım. Ben, uzunluğa onu öyle keserim ki sıkıca carbın en üst örtüsünün, emniyete alındığı zaman yerde tutulur, hiçbir epoxy veya dolgu macunu, zorunlu değildir. Ben geçenlerde, 55pri 50sec'i kullanmanın, benim için fışkırma işleri iyi boş gezdiği ve biraz sadece yakıt tüketiminde daha kolay olabildiğini buldum. Genelde, ben, yakıt tüketiminin, fark edilir şekilde artırmadığını buldum, muhtemelen hariç ekstradan kısma valfı yanıtından ben "Test etme" şimdi, yaparım. Yaymalar itaatinde etkiler, bu zamanda bilinmeyendir, ama ben, çok sert olduğundan şüphe ederim, ve kesinlikle boş bir problemin olduğu muhtemel değil. Daha küçük ana fışkırmaların, muhtemelen 130 ve 160, muhtemelen, minimal performans kaybıyla çizgide yüklü CO'i getirecek olduğu Slighlty. Olağan vazgeçmeler, uygular, senin mesafen, değişebilir, yadda x3. yorduğu için
eueheheheh fışkırt beni stoğumda
ilk paragrafta
73 model hırpalanmamış 2002 aracının karbüratöründe mumlama yöntemi ile gaz verme'deki ölü noktaları tamamıyla engellediğinden bahsetmiş.
Buna ilaveten karbüratörün üst kapağında yakıt veriş ağzına para koymak gerektiği felan yazıyo tam anlaşılmıyor Bi nebze karbüratör modifiyesi diyebiliriz :)
Weber 32/36 DGV Jetlemesi
Benim stock ve biraz yorulmuş 2002 model motorumda karbüratör jetlemesi için bir takımdenemelerim oldu. Ölü noktalara saplanıp durmadan tüm devir aralıklarında denemelerim sorunsuz oldu
Birincil Jetler
Ana: 140
Hava akış düzenleyici: 145
Rölanti:60
İkincil jetler
Ana:170
Hava akış düzenleyici: 175
Rölanti:55
Buna ek olarak; yüksek hız için küçük metal parçayı karbüratörün tepesinde küçük deliğe bağlayın. Yoğun bir yakıta bu ikincil jetlemede ihtiyaç yoktur. Bu sistem ise WOT'da ki siyah dumanı gidermeme yardımcı oldu. Karbüratörün tepesindeki tepeye metali geçirmek için ise ise sağlam bir kürdan kullandım. Epoksi ve sızdırma önleyicilere gerek kalmadan aynı boyutta kestim ve karbüratörün üstüne güvenlice bağladım.
Böylelikle yakıt tüketiminde 55pri/50sn. rölanti jetlerinin benim için iyi çalıştığını keşfettim.
Sonuç olarak; tüketim öyle ahım şahım artmadı. Şu an için emisyon oranlarındaki değişiklikler ise bir bilinmez. Ama rölantide şiddetli ve kesin bir değşikliğe sebep olacağını düşünmüyorum. Kısaca daha küçük ana jetler muhtemelen 130'luk ve 160'lıklar minimum performans düşüklüğü ile eski CO basıncını geri getirebilir.
daha varsa yolla kafam güzelken çeviriyim :)
Teşekkür ederim kafanın güzel olduğu belli oluyor sanki :D tekrardan teşekkürler anladığım kadarı ile bu yazıdaki bilgiler bana hitap etmiyor.
Teşekkür ederim kafanın güzel olduğu belli oluyor sanki :D tekrardan teşekkürler anladığım kadarı ile bu yazıdaki bilgiler bana hitap etmiyor.
:) abarttık genede :)
Osman Bahadır
18-11-2011, 23:52
Weber 32/36 DGV Jetlemesi
Benim stock ve biraz yorulmuş 2002 model motorumda karbüratör jetlemesi için bir takımdenemelerim oldu. Ölü noktalara saplanıp durmadan tüm devir aralıklarında denemelerim sorunsuz oldu
Birincil Jetler
Ana: 140
Hava akış düzenleyici: 145
Rölanti:60
İkincil jetler
Ana:170
Hava akış düzenleyici: 175
Rölanti:55
Buna ek olarak; yüksek hız için küçük metal parçayı karbüratörün tepesinde küçük deliğe bağlayın. Yoğun bir yakıta bu ikincil jetlemede ihtiyaç yoktur. Bu sistem ise WOT'da ki siyah dumanı gidermeme yardımcı oldu. Karbüratörün tepesindeki tepeye metali geçirmek için ise ise sağlam bir kürdan kullandım. Epoksi ve sızdırma önleyicilere gerek kalmadan aynı boyutta kestim ve karbüratörün üstüne güvenlice bağladım.
Böylelikle yakıt tüketiminde 55pri/50sn. rölanti jetlerinin benim için iyi çalıştığını keşfettim.
Sonuç olarak; tüketim öyle ahım şahım artmadı. Şu an için emisyon oranlarındaki değişiklikler ise bir bilinmez. Ama rölantide şiddetli ve kesin bir değşikliğe sebep olacağını düşünmüyorum. Kısaca daha küçük ana jetler muhtemelen 130'luk ve 160'lıklar minimum performans düşüklüğü ile eski CO basıncını geri getirebilir.
daha varsa yolla kafam güzelken çeviriyim :)
Güzel çevirmişsin.
İlave olarak WOT "wide open throotle" yani "tapa gaz" anlamına gelir.
'''' fışkırt benim stoğumda '' gerçekten süper çeviri olmuş :)
Serkan06
18-11-2011, 23:56
Weber 32/36 DGV Jetlemesi
Benim stock ve biraz yorulmuş 2002 model motorumda karbüratör jetlemesi için bir takımdenemelerim oldu. Ölü noktalara saplanıp durmadan tüm devir aralıklarında denemelerim sorunsuz oldu
Birincil Jetler
Ana: 140
Hava akış düzenleyici: 145
Rölanti:60
İkincil jetler
Ana:170
Hava akış düzenleyici: 175
Rölanti:55
Buna ek olarak; yüksek hız için küçük metal parçayı karbüratörün tepesinde küçük deliğe bağlayın. Yoğun bir yakıta bu ikincil jetlemede ihtiyaç yoktur. Bu sistem ise WOT'da ki siyah dumanı gidermeme yardımcı oldu. Karbüratörün tepesindeki tepeye metali geçirmek için ise ise sağlam bir kürdan kullandım. Epoksi ve sızdırma önleyicilere gerek kalmadan aynı boyutta kestim ve karbüratörün üstüne güvenlice bağladım.
Böylelikle yakıt tüketiminde 55pri/50sn. rölanti jetlerinin benim için iyi çalıştığını keşfettim.
Sonuç olarak; tüketim öyle ahım şahım artmadı. Şu an için emisyon oranlarındaki değişiklikler ise bir bilinmez. Ama rölantide şiddetli ve kesin bir değşikliğe sebep olacağını düşünmüyorum. Kısaca daha küçük ana jetler muhtemelen 130'luk ve 160'lıklar minimum performans düşüklüğü ile eski CO basıncını geri getirebilir.
daha varsa yolla kafam güzelken çeviriyim :)
güzel kafalım benim ne içiyon :D
'''' fışkırt benim stoğumda '' gerçekten süper çeviri olmuş :)
kaymazmısın tarçınıma gibi bişe olmş:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.