PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dyno sorusu dyno ölçüm hatası varmıdır ?



AEAlmas
22-12-2011, 10:16
Dyno ölçümü yaptim fakat düzgün ölçemedi sanırsam operatör şehir dışına gitmişti

219.8 beygir tekerde
248 beygir motorda gözüktü
motor tork gücü 368 nm
kafamı karıstıran konu şanzıman oranlarını düzgün ayarlamadılar sanırsam daha önceki şanzıman oranı 2.02 iken 235 beygir 325 nm tork tu
bu ölçümde operatör hatası olarak düşünüyorum 1.45 diye gördü
2. bi test te 210 beygir tekerde
239 beygir motorda
ama tork 389 olarak gördüm
şanzıman oranı 1.51 ama bi terslik var gibi ama avans ayarıda yapmam gerekiyor tam ölçüde olmadıgını düşünmekteyim
sizce sorun neydendir :)

Teşşekürler şimdiden

senna
22-12-2011, 10:27
kaçıncı viteste ölçüyorsunuz birde şanzıman oranı derken diff vs kullanılmıyormu oranlarda dyno programının içeriğini bilmeden konuşuyorum

AEAlmas
22-12-2011, 10:29
4. vites agbi
otomatik tanımlıyor difransiyel oranını yok 2000 devire getirin yok 3000 e getir diye program komut vermekte

senna
22-12-2011, 10:46
olması lazım programda diferansiyel şanzman oranları için giriş genelde oluyor ama incelemek lazım

AEAlmas
22-12-2011, 11:09
otomatik tanımlama yapıyormuş
Carpan 1.1
ama benim bildigim arkadan itişte carpan 1.2 diye :/

Serencebey
22-12-2011, 11:12
Dyno'nun markası ne?

Dyno Sheetinde hangı devırde ne guc verdıgını gorebılıormusunuz?

997TT
22-12-2011, 11:36
Dyno da set up hatasi olabilir.
Carpan her aracta farkli oluyor.
Veriler programda otom olarak cikmasi gerek.
Kalibrasyon hatasida olabilir...

douu
22-12-2011, 11:55
belki yazılandan anlamadım kusuruma bakmayın ama 2.02 oran girme ne demek ? dyno'da ölçüm 1e en yakın orana sahip viteste yapılmaz mı ? hali hazırda olan degerlere göre yani. cogu araçta en üst vitesin bir altına tekamül eder sanırım buda.

AEAlmas
22-12-2011, 12:55
Sanziman oranı otomatik tanıma Yada manuel

Eray Yümsel
22-12-2011, 12:56
2. denemede motor ısındığı için yada sıcak hava çektiği için düşük çıkmış olabilir

AEAlmas
22-12-2011, 13:11
ama tork yüksek cıktı bu sefer kafamı karıstırdı o

Serencebey
22-12-2011, 13:15
Dyno, Devir bandını gosterıorsa

rotational inertia'dan girilen degeri kesici devrine denk getirip oyle kalibre edin

kayıpta gucte daha net cıkıcaktır