PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Nordschleife'te bmw'li bir gün



mmged_jan
25-12-2011, 21:04
oyoUWTh-9So

kelalper
25-12-2011, 21:43
Herifin patlaması için dua ettim ama patlamadı. Herifin oturma şeklinden tut viraj çizgisi direksiyon kontrolü herşeyi felaket.

oğuz
25-12-2011, 21:50
:D heyecanlı biraz.

miniks
25-12-2011, 23:40
liseli.....

ecz_murat
26-12-2011, 17:27
bu ne yaaa..ya berbat bitik bir lastiklerle çıkmış piste yada yerler ıslak

schizophrenic
26-12-2011, 17:31
Herifin patlaması için dua ettim ama patlamadı. Herifin oturma şeklinden tut viraj çizgisi direksiyon kontrolü herşeyi felaket.

Devamında patlamıştır belki :D

Trance-R
26-12-2011, 18:05
madem o kadar atıyor araba :)
şu ayağının altındaki gaz pedalını ona göre kullansana ?

kelalper
26-12-2011, 18:20
yaw araba kullanmayı bilen pistte giderken o şekilde mi kullanır.

Mr.K
26-12-2011, 21:03
For me personally scary moments, trying to control the bmw 330 ci on a partly wet nordschleife track. With a happy ending on wehrseifen outcome.

Yazmış ztn :)

kelalper
26-12-2011, 21:06
O oturma pozisyonu ile degil 330 1.2 clioyu bile kontrol edemez hiyar

Mr.K
26-12-2011, 21:10
O oturma pozisyonu ile degil 330 1.2 clioyu bile kontrol edemez hiyar

Valla diğer videosunda drift denemesi falanda var :D sanki arkadaşım gibi savundum ama amcam gayet rahat yani :D

doush
27-12-2011, 01:55
O kadar yerden yere vurulacak bir durum yok bence.. Islak pistte sadece oversteering anlarını paylaşmış.. Kuruda güzel iş çıkarmış..

Nordschleife Lap BMW E46 330ci 11/11/2010 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=FjzmZT0rdyE&feature=mfu_in_order&list=UL)
FjzmZT0rdyE

misery1903
27-12-2011, 16:38
Çok acemi görünüyor da yan verirken tırsıyor mu kontrol altında mı tutuyor pek anlamadım.
330ci güzel araba:)

qatrio
27-12-2011, 18:00
liseli.....

Daha hiç bişey yazmayalım bence tam bir liseli çünkü gerçektende :D

ALPER-VNS
27-12-2011, 18:39
oturuşunda ne var yaw hakkaten garip gelmedi bana ondan soruyorum..

alp1903
27-12-2011, 19:14
Normal otoruş poziyonu, dik konumda koltugta kollar uzatıldıgında bileklerin direksiyon üst kısmına gelmesi gerekli ama omuzların oynamaması lazım diye biliyorum ki arkadaşın oturuş pozisyonu normal gözüküyo belki koltuk biraz yatık olabilir.

kelalper
27-12-2011, 19:14
o şekilde oturduğun sürece arabayı düzgün kontrol edemezsin. Kolların 45 derece kırık pozisyonda oturman gerek. Tam sağ tam sol yaptığında omuzların koltuktan ayrılmamalı bu sayede hem daha hızlı hareket verirsin hem daha direksiyon tepkisini daha erken algılarsın hem de direksiyon turun daha fazla olur.

kelalper
27-12-2011, 19:17
Normal otoruş poziyonu, dik konumda koltugta kollar uzatıldıgında bileklerin direksiyon üst kısmına gelmesi gerekli ama omuzların oynamaması lazım diye biliyorum ki arkadaşın oturuş pozisyonu normal gözüküyo belki koltuk biraz yatık olabilir.

Güvenli sürüş için evet dediğin doğru ancak pist ve yarış için biraz daha dik oturman gerek. Omuzlar her türlü oynar sadece tam sağ tam solda omuzlarının arkası yani sırt tarafı koltuktan ayrılmamalı.

dirk
27-12-2011, 19:22
benden iyi kullanıyor kesin patlardım biyere ben :D

alp1903
27-12-2011, 20:10
Güvenli sürüş için evet dediğin doğru ancak pist ve yarış için biraz daha dik oturman gerek. Omuzlar her türlü oynar sadece tam sağ tam solda omuzlarının arkası yani sırt tarafı koltuktan ayrılmamalı.

Valla bunu söyliyen pilot egitmeni bana egitim verilirkende uygulamalı gösterdi.;)

Ome_RS
27-12-2011, 20:40
kullananın acemiliğini bilmem ama cok eglenceli yerinde olmak isterdim patlamak üzere olup patlamamak iyi ardinal salgılatır :D

mody
28-12-2011, 07:55
yüksek hızda tutuyor arabayı tutuyor hll diosun, sonra bi anda çok basit bir viraj çıkışı gaza oturup spin atıyor, arkasından viraj içinde vites büyütüyor arabanın arkası gidiyor, üstüne heel and toe yapmadan vites küçültüyor arkalar kitliyor falan, tamamen şans patlamaması bu sürede :)

kelalper
28-12-2011, 08:28
Valla bunu söyliyen pilot egitmeni bana egitim verilirkende uygulamalı gösterdi.;)

Abicim tam yarış koltuklarına bak zaten anlarsın tam 90 derecedir. Onda da geri ve ileri alarak pozisyon belirlersin. Zaten denemesi çok basit kollarını uzat tam sağ tam sol yap 180 derecelik açıyı ellerini direksiyondan ayırmadan en rahat hangi pozisyonda veriyorsan doğru pozisyonun odur. Zorlanmaya başladığın yerlerde zaten omuzun koltuktan ayrılıyordur direksiyonu döndürmek için.

BoraÇİFTÇİ
28-12-2011, 08:43
Sebastian VESTEL :D

messi
28-12-2011, 13:29
Sebastian VESTEL :D
hahaha Felipe LASSA :D