Orijinalini görmek için tıklayınız : Power FC - Boost Kit ayarları . Yardım
Selamlar arkadaşlar ,
Power FC nin opsiyonel boost controlelr ına sahibim , 0.8 den hç yükseltme ihtiyacı duymadım dolayısı ile pek de kurcalamadım standart basınçta gidiyorum , bugün denedim fakat 1.0 bar a çeksem de basınç 0.8 de kalmaya devam ediyor. açıklamalarını buldum fakat anlamadığın bir nokta var .
öncelikle commander üzerindeki görüntü şu şekilde.
Boost Pressure
1. 1.00 kg/cm2 40 255
2. 1.10 kg/cm2 46 255
3. 1.20 kg/cm2 52 255
4. 1.30 kg/cm2 60 255
inkinci sıradaki rakamlar için " duty cycle" diyor , açıklamada da "Adjust duty cycle as needed" diyor .
fakat bu duty cycle ne iş yapar bosot controldeki :S
Apexi PowerFC FAQ (http://paulr33.com/powerfc-faq/powerfc-faq.htm#50) şurada bir kaç bilgi var fakat net olarak anlamadım
sağolun şimdiden
efe bey lütfen şu cabloyla beraber ankaraya gelir misiniz söz tarif edicem :)
:D
abi pazar akşamı ankaradayım , kablo da benle geliyor ..
araştıra araştıra çözdüm ben bu arada problemi . konu silinebilinir :D
beyinsiz arkadaşım cvpını kendin vermişsssin duty cycle ile ayarlamayı denesene eğerki deneyip te olmuyorsa bilki selenoid in çalışmıyordur
beyinsiz arkadaşım cvpını kendin vermişsssin duty cycle ile ayarlamayı denesene eğerki deneyip te olmuyorsa bilki selenoid in çalışmıyordur
kalbimi kırıyosun ama patron , :D
Başka mevzu varmış kitin çalışmamasının .
CA18det in POwer fc , AP engineering diye bi firma tarafından SR20det alınıp CA18 e çevrilmiş zamanından , bundan ötürü de boost controller kit direk takınca çalışömıyormuş , bir kablo değişikliği yapılması gerekiyormuş onu buldum şimdi haber bekliyorum.
Problem çözüldü ,
CA18DET Power FC , SR20DET den çevrilme olduğu için ( AP engineering ) SR20 ve CA18 boost controller çıkışları farklı , firma da bu değişikliği yapmamış .
Japonyada çıkan bazı CA18det ler beyinden boost kontrol lü geliyor dolayısı ile pinout da "Boost Controller " diye bir pin var . beni yanıltan da bu oldu , direk bağlı olduğu halde neden çalışmadı idi .
PFC nin boost kontroller kit i L-Jetro PFC lerde orjinal tesisattaki boost controller soketine giriyor ve beyin bu hattan direk kontrol ediyor .
fakat avrupa versiyonlarında boost kontrol yok , onun yerine aynı sokette fakat farklı pinde "warm up idle selenoid"i var .
Yani FC , 5 nolu pinden boost controller valfini sürmeye çalışıyor , fakta bizim tesisatta bağladığımız "warm start selenoid " un pin i 111 e girilmiş .
Yapılması gereken , bu kabloyu 111 den alıp 5 nolu pin e girmek . ki beyin boost selenodini groundlayabilsin ve basıncımızı arttırabilsin .
Yarın deneyeceğim , olurda yarın öbürgün birisi CA18det PFC ye boost controller takmayı dener de çalışamaz , kaynak olsun .
bu duty cycle ne iş yapar bosot controldeki :S
Demekki elindeki alet PWM üreten bir devre. Duty cycle; PWM sinyalinde bir çevrim (cycle) içinde pozitif pulse'in toplam cycle ın süresine oranıdır.
Bir şekil 100 kelama bedelmiş.
http://www.imagesco.com/catalog/nitinol/PWM-Duty%20Cycle.gif
63owen63
26-02-2012, 10:01
Video da göz atmaya değer ,kaynağa katkı olsun:)
6sztxmOmJOM
çizim ve video süper oldu .
ben hep kafamda boost controllerları , "manuel boost controller" ın vida mantığıyla çalıştığını düşünüyordum . yani analog bir voltaj çıkışı var beyinden ve bu şekilde vakum hattında daralma- genişleme yapıyor diye.
Pulse şeklinde açıp kapatan selenoidleri bu olayı araştırırken öğrendim .
Video da şahane , hintli ingilizcesi anlayabilene tabi :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.