User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Power FC - Boost Kit ayarları . Yardım

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Power FC - Boost Kit ayarları . Yardım

    Selamlar arkadaşlar ,

    Power FC nin opsiyonel boost controlelr ına sahibim , 0.8 den hç yükseltme ihtiyacı duymadım dolayısı ile pek de kurcalamadım standart basınçta gidiyorum , bugün denedim fakat 1.0 bar a çeksem de basınç 0.8 de kalmaya devam ediyor. açıklamalarını buldum fakat anlamadığın bir nokta var .

    öncelikle commander üzerindeki görüntü şu şekilde.

    Boost Pressure
    1. 1.00 kg/cm2 40 255
    2. 1.10 kg/cm2 46 255
    3. 1.20 kg/cm2 52 255
    4. 1.30 kg/cm2 60 255

    inkinci sıradaki rakamlar için " duty cycle" diyor , açıklamada da "Adjust duty cycle as needed" diyor .

    fakat bu duty cycle ne iş yapar bosot controldeki :S


    Apexi PowerFC FAQ şurada bir kaç bilgi var fakat net olarak anlamadım


    sağolun şimdiden

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok mu fikri olan?

  3. #3
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    efe bey lütfen şu cabloyla beraber ankaraya gelir misiniz söz tarif edicem
    ECUTECH İstanbul

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    abi pazar akşamı ankaradayım , kablo da benle geliyor ..



    araştıra araştıra çözdüm ben bu arada problemi . konu silinebilinir

  5. #5
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyinsiz arkadaşım cvpını kendin vermişsssin duty cycle ile ayarlamayı denesene eğerki deneyip te olmuyorsa bilki selenoid in çalışmıyordur
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #6

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyinsiz arkadaşım cvpını kendin vermişsssin duty cycle ile ayarlamayı denesene eğerki deneyip te olmuyorsa bilki selenoid in çalışmıyordur
    kalbimi kırıyosun ama patron ,

    Başka mevzu varmış kitin çalışmamasının .

    CA18det in POwer fc , AP engineering diye bi firma tarafından SR20det alınıp CA18 e çevrilmiş zamanından , bundan ötürü de boost controller kit direk takınca çalışömıyormuş , bir kablo değişikliği yapılması gerekiyormuş onu buldum şimdi haber bekliyorum.

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problem çözüldü ,

    CA18DET Power FC , SR20DET den çevrilme olduğu için ( AP engineering ) SR20 ve CA18 boost controller çıkışları farklı , firma da bu değişikliği yapmamış .

    Japonyada çıkan bazı CA18det ler beyinden boost kontrol lü geliyor dolayısı ile pinout da "Boost Controller " diye bir pin var . beni yanıltan da bu oldu , direk bağlı olduğu halde neden çalışmadı idi .

    PFC nin boost kontroller kit i L-Jetro PFC lerde orjinal tesisattaki boost controller soketine giriyor ve beyin bu hattan direk kontrol ediyor .

    fakat avrupa versiyonlarında boost kontrol yok , onun yerine aynı sokette fakat farklı pinde "warm up idle selenoid"i var .

    Yani FC , 5 nolu pinden boost controller valfini sürmeye çalışıyor , fakta bizim tesisatta bağladığımız "warm start selenoid " un pin i 111 e girilmiş .

    Yapılması gereken , bu kabloyu 111 den alıp 5 nolu pin e girmek . ki beyin boost selenodini groundlayabilsin ve basıncımızı arttırabilsin .


    Yarın deneyeceğim , olurda yarın öbürgün birisi CA18det PFC ye boost controller takmayı dener de çalışamaz , kaynak olsun .

  8. #8

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu duty cycle ne iş yapar bosot controldeki :S
    Demekki elindeki alet PWM üreten bir devre. Duty cycle; PWM sinyalinde bir çevrim (cycle) içinde pozitif pulse'in toplam cycle ın süresine oranıdır.
    Bir şekil 100 kelama bedelmiş.

    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  9. #9
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Video da göz atmaya değer ,kaynağa katkı olsun

    BORKED
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  10. #10

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çizim ve video süper oldu .

    ben hep kafamda boost controllerları , "manuel boost controller" ın vida mantığıyla çalıştığını düşünüyordum . yani analog bir voltaj çıkışı var beyinden ve bu şekilde vakum hattında daralma- genişleme yapıyor diye.

    Pulse şeklinde açıp kapatan selenoidleri bu olayı araştırırken öğrendim .


    Video da şahane , hintli ingilizcesi anlayabilene tabi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •