Orijinalini görmek için tıklayınız : ej20 2.2 stroker kit - oem beyin?
Alamo 2.2 Subaru WRX Stroker Wiseco 93mm WISECO Pistons MANLEY rods ACL EJ20 | eBay (http://www.ebay.com/itm/Alamo-2-2-Subaru-WRX-Stroker-Wiseco-93mm-WISECO-Pistons-MANLEY-rods-ACL-EJ20-/280757710602?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item415e76af0a#ht_2418wt_1163)
arkadaşlar linkteki kiti bi abim için araştırıyorum, kafamızdaki soru işe şöyle....
kitin uygulanacağı araç 99 forester, bilinidiği üzere bu aracın beyine müdahale olmuyor, bu kiti araca yükleyince beyine müdahale şartmıdır? yoksa sorunsuz şekilde oem beyin bu kiti desteklermi? desteklemezse benzin basınç regülatörü yada bitakım yanıltıcılarla işi çözmemiz mümkünmüdür?
ayrıca aracın yakıtı sakin kullanımda değişiklik gösterirmi?
teşekkürler....
Bu kiti takarsan vede bahsedilen hp lerden beklentin yoksa tabiki sürersin aracı. Enjektörlerin yettiği yere kadar, turbonunda bastığı bara kadar evc den açarsın basıncı. Ancak ben bu işlemi sadece parçalar ucuz die yapıyorsunuz olarak algılıyorum. Çünkü aksi halde bu parçalar size bir getirir sağlayamıyacak çünkü.
Enjektör ve turbodanda kastım en fazl 440cc ve vf35 setupa yanıt verir bizdeki beyin. Fazlasını beklersen, yani hedef yaklaşık 320hp üzeri ise zaten farklı bir sürücüye ihtiyaç var.
bilinidiği üzere bu aracın beyine müdahale olmuyor, bu kiti araca yükleyince beyine müdahale şartmıdır?
piggy back de mi bağlanmıyor?
yani eğer bi oluru varsa aynı kiti bende geitrtmeyi planlıyorum....
şöyleki şuan wf35 ile tam 1 bar basabiliyorum, bunu 1.1 bar yaptıüım taktırde 5bin devire kadar afr normal olarak 11.5 civarlarında geliyor, sonrasında 12 13 gibi rakamlara düşüyor motor fakirde kalıyor... bunu benzin regülatörüyle çözmeyi planlıyoruz, regülatörle beraber 1.2 1.3 bara kadar açabiliriz tahminimce, hatta 1.5 bar açan gc8 ler bile var bildiğim kadarıyla....
asıl amaç lpg ile yüksek performansta ömürlük sorun çıkarmayacak bir motor :) 350 hp ler için zaten gereği kadar güçlü şanzımanıımız yok, oyüzden abartmak istemiyoruz :)
300 yada az üstü kafidir...
piggy back de mi bağlanmıyor?
bağlanıyorda araçlarda lpg de mevcut, hem lpg beyini hem piggbac kıvır zıvır, aracı beyin çöplüğüne çevirmek pek hoş değil :)
Senin enjektörlerinin maksimumu zaten 300hp ye izin veriyor. vf35 de 1.5 barlar ise 350 hp üzerine denk geliyor.
Sana bu kiti takmanın bir faydası yok. Bu kitin amacı gerçekten büyük enjektör büyük turboya karşı biraz hacimle destek varmek vede esas önemlisi o güçlere dayanabilmek.
Yani ha senin motoru kullanmışsın, ha bu, 300hp değere çıkmakta bu kitin sana faydası olmaz kardeşim.
yiğit al artık bi gc8 ya.. 2 tona yakın araba parana yazık.
yiğit al artık bi gc8 ya.. 2 tona yakın araba parana yazık.
Yok abi ben arabamı çok seviyom tarla bayır spec gezemem gc8 ile :D
Senin enjektörlerinin maksimumu zaten 300hp ye izin veriyor. vf35 de 1.5 barlar ise 350 hp üzerine denk geliyor.
Sana bu kiti takmanın bir faydası yok. Bu kitin amacı gerçekten büyük enjektör büyük turboya karşı biraz hacimle destek varmek vede esas önemlisi o güçlere dayanabilmek.
Yani ha senin motoru kullanmışsın, ha bu, 300hp değere çıkmakta bu kitin sana faydası olmaz kardeşim.
Anladım tarkan abi sağol, ama kitin fyatı cidden uygun ilerisi içinde güzel bi alt yapı olur, bakalım bi düşünelim hele :)
99 gc8 lerle aynı olduğunu biliyorum sadece
kickboxer
27-02-2012, 19:36
Hacim artacagi icin yakit ihtiyaci dogabilir regulatorden ayarlarsaniz her yer zengin olur yani tam gaz 11.5 olur ama cruise de zenginlesir e cruise cok zengin olmasi iyi degil pek
99 00 gc8 440cc
969798 gc8 380cc benm bildigim yanlisim olabilir
kisaca boyle bir setup yapip beyin takmamak olmaz olmaz olmaz...
bu şekil başlar beyini ilerde çözeriz abi :)
alt yapılık olacak bu :)
Ej 20 stok bloğun bore ölçüsü 92,5 mm değilmi ? bu kitte piston 93mm sıkıntı yaratmasın birde sleeve işiyle uğraşma sonra ?.. Birde kitlerdeki hacimi yukarı tamamlama işine hastayım :D.. 2148cc oluyor araç bu kitle .. Fiyatı güzelmiş yanlız
kickboxer
29-02-2012, 21:10
Ej 20 stok bloğun bore ölçüsü 92,5 mm değilmi ? bu kitte piston 93mm sıkıntı yaratmasın birde sleeve işiyle uğraşma sonra ?.. Birde kitlerdeki hacimi yukarı tamamlama işine hastayım :D.. 2148cc oluyor araç bu kitle .. Fiyatı güzelmiş yanlız
ej20 nin 92mm orjnal sonrasında 92.5 93mm yapıroız
onur_guler88
01-03-2012, 17:24
komple spec c motorun daha iyi bir çözüm olacağını düşünüyorum sizin için ben bu kitin kargosu gümrüğü vs ve rektefiye takım conta işçilik komple maliyeti spec c yi görür bence. getiren kişiler var sitede onlarla irtibata geçmek daha mantıklı hem de beyinle uğraşmazsınız enjektör regüşatör uğraşmadan orjinal 350 360 hp güç alabilirsiniz
Burak Kasim
01-03-2012, 20:15
Benim bildigim kadariyla Subaru EJ20/25'lerde stroker onermiyorlar.
Bence tekrardan arastirin sadece motoru toplayiveriyorken, stroker olsun mantigiyla gitmeyin.
Subarulari iyi bilen arkadaslar daha iyi cdetay vericektir bu konu hakkinda.
Ki bu malzemelerin hepsi ve daha alasi Turkiyede warken neden buradan almaya calisiyorsunuz?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.