Orijinalini görmek için tıklayınız : integra yay yardım
eg ve ek ların amortisör yayları ıntegraya uyumlumudur ??
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
SOMEONESPECIAL
02-03-2012, 14:29
Yes... Ama sadece önler... Arkalar kısa kalıyor
o zaman ayarlı yaylarda uyar demektır bu değil mi , arkalarıda ayarlayabılırız bu sayede
SOMEONESPECIAL
02-03-2012, 15:16
Yok ayarlayamazsın boydan kısa kalıyor arkalar. Anca orjinali 2 bakla kesecek yada
TEG e göre TEIN filan tırmalayacaksın...
teşekkürler abı uydurcaz bi şekil artık , hele arabayı altımıza bı alalımda kısmetse :D
SOMEONESPECIAL
02-03-2012, 15:24
Önlere 3,5 luk öneriyorum. 5'lik alırsan amortisör patlatabilirsin uğraşma
Osman Bahadır
02-03-2012, 16:17
EG, EK vs yaylar ile istediğin verimi alamazsın. Çünkü hem kısa, hem de yumuşaktır bu yaylar. Bunların arasında en serti zaten integra yayıdır. Sen tutup EG veya EK yayı takarsan düşer. Ama çok yumuşak olur, virajlarda yana yatar. Belki sürter bile.
Tüm bunları bir yana bırakırsak ön hadi neyse, yerine takılır bir şekilde de, arka başlı başına sorun. Kısa gelir.
Ayarlı yay dediğin çinçançon coilspring ise eğer, onun olmadığı araba yok zaten :agbe:
Yok marka birşeyler ise olmaz. Veya arka için tadilat ister.
Benden tavsiye kullanım amacına uygun kaliteli bir yay al. Eibach sportline falan olabilir. Tein basar ama yumuşaktır vs...
Yay sertlik dereceleri için şunu inceleyebilirsin;
Honda spring rates - Reference Material - Honda Civic Forum (http://www.civicforums.com/forums/44-suspension-performance/339916-honda-spring-rates-reference-material.html)
Tabi tüm bunları amortisörleri de değiştireceğin veya işlem yapacağını düşünerek yazıyorum. Yoksa oem amortisörle ve EG yayı ile zaten sonuç baştan belli.
Amortisörlerle ilgili de EG,EK,DA arasında değiştokuş yaparken dikkat edilecek şeyler var. Onları da zamanı gelince yazarız.
TEG için tein öneriyorum. kullandım huzura erdim.
eg ek yayları konusunda zaten kerem abi yazmıs.
ayarlı yay konusunda da ben teinleri sattıktan sonra arkada ayarlı yaylar vardı en yüksek hali ile dip basıktı araba öyle söyliyim :) aşırı kısa kalıyor.
fsunnetci
03-03-2012, 09:12
ucuz yollu bu işi yapmak istiyorsan coilspring al amortisörleri sertleştir olsun bitsin yada ground control coil set al amortisörlerede revizyon yap buda güzel sonuç verir ama en güzeli EG kasaların coilover sistemini takman olur bunun için Integranın sadece arka taşıyıcıyı değiştircen olcak bitcek...
http://i.imgur.com/fHUmA.jpg
yada 2500TL vercen TEIN Super Street Damper alcan 5 seneden fazla Integrada görev yaptı halada sorunsuz kullanılıyor..
TEG için tein öneriyorum. kullandım huzura erdim.
eg ek yayları konusunda zaten kerem abi yazmıs.
ayarlı yay konusunda da ben teinleri sattıktan sonra arkada ayarlı yaylar vardı en yüksek hali ile dip basıktı araba öyle söyliyim :) aşırı kısa kalıyor.
onu hallederız yay kısa kalıyorsa eger ayarlı yayların çanaklarını tornada kalın yapsak bıraz daha yukarda olur tahmın edıyorum yanlışmıyım
sonra kütük gibi olmasın araba?
sonra kütük gibi olmasın araba?modıfıye denen şey konfor bozmak demek değilmi zaten :D
tamam konfor bozmakta birde taş döktüren cinsi var onun:D
ben cok alçak oldu diye plastik takoz koydum, böyle bi sertlik yok haushau :D harbiden aşırı sert oldu arabanın içinde kıçını havalandırıyo oturanların.
en güzeli tein yay veya coilover.
ayriyetten amörtisörleri kesinlikle yenile derim, yaydan sonra 100de 100patlar değişmemişse hiç.
benımkı 92 model teg , amortisörler çatallımıdır burçlumu?
bakmadım da ondan soruyorum
o konuda bi bilgim yok malesef ya.
gerçek 92lerdfen mi, tarfiğe cıkış değil dimi?
eğer gerçek 92 ise şanzumanında 91lere göre kısadır. 3-4ün.
o konuda bi bilgim yok malesef ya.
gerçek 92lerdfen mi, tarfiğe cıkış değil dimi?
eğer gerçek 92 ise şanzumanında 91lere göre kısadır. 3-4ün.evet gerçek 92 kısa şanzıman 92 nin 5. ayı trafiğe çıkış
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.