PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : S2000 atmosferik modifikasyon



OmerBLN
21-03-2012, 22:09
Arkadaşlar aracımıza ufaktan birşeyler yapmak istiyoruz.
İnce conta kullanmalımıyız?
Kapağa port polish işlemi yapmamızın getirisi varmıdır?
Atmosferik olarak günlük kullanımda çok sorun yaratmıcak sıkıştırmada piston hangisidir

Ve gerekli malzemeleri nerden temin edebileceğimiz ve fiyatları hakkında bilgi verebilirmisiniz?

Şimdiden teşekkürler..

emre_
21-03-2012, 22:14
ufaktan bişeyler demişsin sıkıştıma piston sormuşsun :D
hafiften girişiceksen eğer kapak işlemenin çok çok getirisi olur onun üzerine ince conta emme kelebekte işlenir portpolish headers güzelt bi filtre egzost stage 2 debriyaj bide flashpro en sonra bi ayar yapıldımıydı tadından yenmez s2000

F.Esen
21-03-2012, 22:17
ufaktan bişeyler demişsin sıkıştıma piston sormuşsun :D
hafiften girişiceksen eğer kapak işlemenin çok çok getirisi olur onun üzerine ince conta emme kelebekte işlenir portpolish headers güzelt bi filtre egzost stage 2 debriyaj bide flashpro en sonra bi ayar yapıldımıydı tadından yenmez s2000

emre zaten sölemiş söyleneceği bide meth bağlarsınız olur biter...

KMR2-GT
21-03-2012, 22:20
s2000e atmosferık cok degmıyor yaptıkların en guzelı fıltre egzos bınmek bence.araba zaten lımıtlerde guc almak baya bı zor

typer olsaydı baya bı lıste döşenirdi :)

OmerBLN
21-03-2012, 22:33
Motor yapmaya karar verdik hazır açılmışken bir üst setupa geçmek daha mantıklı geldi açıkçası..

emre_
21-03-2012, 22:35
motor yapılacaqksa bunlara ilave olarak düşük sıkıştırmalı piston + girişmişken enzantrik vs temin edip gerçekten kuvvetli bi araba yapmak gereekli bence kaç model araba

ibooo
21-03-2012, 22:36
filtre headers egzoz gerisi yalan,bi dünya para harcıyosun arpa boyu gidiyosun he bunlara ek olarak 4.77 yaparsan çok zevkli hale gelir

OmerBLN
21-03-2012, 22:38
2004 model aracımız limit birşey yapmak istemiyoruz sadece günlük kullanımda sıkıntı yaratmıcak şekilde soft bişiler olsun diye düşüncemiz.

emre_
21-03-2012, 22:39
o zaman pistona falan girip yeni motor yapmaya gerek yok bence

KMR2-GT
21-03-2012, 22:41
2004 model aracımız limit birşey yapmak istemiyoruz sadece günlük kullanımda sıkıntı yaratmıcak şekilde soft bişiler olsun diye düşüncemiz.

o zaman sadece kapaga emme manıfolduna gaz kelebegıne port polsıh yapılabılır.headers fıltre egzos devam en guzelı.vafc takan var baya bı demekkı verım alıyorlarkı kullanıyorlar ondan takabılırsınız.
+ıbo nun dedıgı gıbı kısa son dıslı baya bı fark ettırır

OmerBLN
21-03-2012, 22:41
o zaman pistona falan girip yeni motor yapmaya gerek yok bence

Motorda bi çıtır yağ yakma olayı var motor açılmak zorunda :( kuvvetle muhtemel pistonlarda değişicek sekmanla kurtaramazsak :(

emre_
21-03-2012, 22:43
şimdi anladım eğer sekmanla kurtaramaz isenizki pek sanmıyorum devir dönen arabalarda sekman tutmuyor düşük sıkıştırmalı pistona geçiş yapıp ona göre ufak tefek şeylerle eskisinden çok daha keyifli hale gelir 4.77 de tuz biber olur :)
baya para harcamanız gerekicek bu durumda egzantrik tamamen isteğe bağlı olucaktır ama olursa ilklerden olur :)

OmerBLN
21-03-2012, 22:47
şimdi anladım eğer sekmanla kurtaramaz isenizki pek sanmıyorum devir dönen arabalarda sekman tutmuyor düşük sıkıştırmalı pistona geçiş yapıp ona göre ufak tefek şeylerle eskisinden çok daha keyifli hale gelir 4.77 de tuz biber olur :)
baya para harcamanız gerekicek bu durumda egzantrik tamamen isteğe bağlı olucaktır ama olursa ilklerden olur :)

Parça temini konusunda önerebileceğin bir adres var mı peki?

OmerBLN
21-03-2012, 22:48
o zaman sadece kapaga emme manıfolduna gaz kelebegıne port polsıh yapılabılır.headers fıltre egzos devam en guzelı.vafc takan var baya bı demekkı verım alıyorlarkı kullanıyorlar ondan takabılırsınız.
+ıbo nun dedıgı gıbı kısa son dıslı baya bı fark ettırır

Kaan'a kapak yaptırmayı düşünüyorum zaten açıldığında direk orda alıcam soluğu.

ibooo
21-03-2012, 22:49
Parça temini konusunda önerebileceğin bir adres var mı peki?

parça ve setup için b.aktepe ile görüşürsen yardımcı olacağını düşünüyorum honda master :)

OmerBLN
21-03-2012, 22:52
parça ve setup için b.aktepe ile görüşürsen yardımcı olacağını düşünüyorum honda master :)

aynn yaa valla uzun zamandır girmeyince foruma bilgiler soğumuş :D teşekkür ederim :))

dragon07
21-03-2012, 22:58
servise gidiyosun f22 sandık içi dolu yarım blok alıyosun 7-8lira

2200cc,egzoz,cai,headers, flashpro 270-280hp olur.

s2000nin gömlekleri aftermarket pistonu sevmiyor diye biliyorum...çıkan bloguda satarsınız 4-5 liraya faturalı , mis gibi hem motoru sıfırlamıs olursun 2.el degeri yükselir rektefiye masrafı usta masrafı vs ile ugrasmazsın satarkende degerinde gider HONDA co. garantili motorun olur ;)

ates
21-03-2012, 23:06
Sandik motor candir eger gunluk isteniyosa motor icine girmek gereksiz olur

chaylak
21-03-2012, 23:13
şimdi anladım eğer sekmanla kurtaramaz isenizki pek sanmıyorum devir dönen arabalarda sekman tutmuyor düşük sıkıştırmalı pistona geçiş yapıp ona göre ufak tefek şeylerle eskisinden çok daha keyifli hale gelir 4.77 de tuz biber olur :)
baya para harcamanız gerekicek bu durumda egzantrik tamamen isteğe bağlı olucaktır ama olursa ilklerden olur :)

Sikistirmayi neden dusursun ki turbo yapmiyorlar?

F.Esen
21-03-2012, 23:16
Sikistirmayi neden dusursun ki turbo yapmiyorlar?

:soru::soru::soru::soru::soru::soru:

emre_
21-03-2012, 23:19
Sikistirmayi neden dusursun ki turbo yapmiyorlar?


arttırınca sıkıştırmayı noluyo peki düşürmek ile neyi sölemek istediğimi yanlış anladın heralde

LegenD-R
21-03-2012, 23:23
arttırınca sıkıştırmayı noluyo peki düşürmek ile neyi sölemek istediğimi yanlış anladın heralde

kanka valla bende anlamadım :S

Maxiboost
21-03-2012, 23:23
Bencede en mantiklisi gunluk kullanilabilicek turbo uygulamasi. Dusuk skistirmali piston, kol ge yatak takimi motor icin yeterli. Turbo, turbo manifoldu, intercooler ve borulari, benzin pompasi, yag sogutucusu, enjektor, wategate, en en son olarakta programlanabilir bir beyin. Ufak tefek illa aklima gelmeyen seyler vardir regulator gibi :D butce hepsini ayni anda yapmaya yetmiyorsa motor ici ve beyin alinir hem rodaj biter arac yurur o sirada parcalar toplanip sonrada uygulanabilir. 30r la fazla basinc acmada misal 1 bar basinc ve guvenli bir ayarla cok zevkli bi hale gelir arac hemde uzun omurlu olur.

Redbull
24-03-2012, 15:32
arttırınca sıkıştırmayı noluyo peki düşürmek ile neyi sölemek istediğimi yanlış anladın heralde

Atmosferik motorda sıkıştırma düşürürsen güç azalır o yüzeden sıkıştırmayı artırmalısın. onu demek istemiş arkadaş heralde.

11.1 sıkıştırma 240hp avrupa için üretilen s2k lar.
11.7 sıkıştırma 247hp japoya için üretilen s2k lar. jdm

chaylak
26-03-2012, 19:16
Atmosferik arabada sikistirma yukseldikce guc kazanilmiyor mu? Neden dusurmeye calisiyorsunuz onu anlamadim?

chaylak
26-03-2012, 19:18
Atmosferik motorda sıkıştırma düşürürsen güç azalır o yüzeden sıkıştırmayı artırmalısın. onu demek istemiş arkadaş heralde.

11.1 sıkıştırma 240hp avrupa için üretilen s2k lar.
11.7 sıkıştırma 247hp japoya için üretilen s2k lar. jdm

Evet bunu demek istemistim ama cepten uzun uzun yazmak zor:)

aliasfur
27-03-2012, 10:01
hytech egzantrik var elimde eger ilgilenirsen..
GT Motoring (http://www.gtmotoring.com/product_info.php?products_id=242)

phantom
27-03-2012, 14:24
bence biraz daha araştırma yapın N/A F20C modifiye etmek için.

kapak yap, yarım blok değiştir, egzantrik tak, bunların hepsi ciddi modifikasyonlar. yazması 0.1 saniye alır adam gibi uygulaması haftalar alır. bi sürü para harcamak da gerekir.

bu tip modlarda hava girişi-egzos çıkışı ECU map'inin çeşitli yerlerinde değişiklikler yapmayı gerektiriyor. ne gerek var yapmaya tak geç dersen kader kısmet tarzı bir mod yapmış oluyorsun. hangi devirde güç verir, motor bazı yerlerde fakire gider mi bilinmez.

hava girişi-egzos tahliyesi değişiklikleri gerektirmeyen, uygulaması gayet net ve sırf mekanik olan iki tane bomba hareket var;

final drive oranı değişikliği, mesela 4.77
hafif volan

final drive değiştirirseniz son hız düşer ama aralarda stok S'e göre net net gazlarsın. hafif volan ise transmisyondaki verimi arttırdığı için yine stok arabaya göre daha rahat devirlenirsin=hızlanırsın.

hafif volan uygulamasında yakıt ekonomisinde kötüleşme olmaz, bildiğin verimlilik artışı sağlıyor, final drive olayında da olmamasını beklerim ama bizzat uygulayanlara sormak doğru olur.

yukarıdakileri hazır kapak açılacakken aracımıza ufaktan iyileştirmeler yapmak istiyoruz şeklinde verdiğin bilgiye göre yazdım...

Schumi
28-03-2012, 00:43
Birde hafif jant ekleyin siz ona :)

mody
28-03-2012, 07:55
amaç aracı modifiye etmek ise N/A olarak hiç uğraşmayın, vortech S/C ile günlük 0,5bar ile çok keyifli olur, 1,1bara kadar kasnak değişikliği ile değerlendirebilirsiniz, ama amaç N/A yürüyen s2000se sölenmiş genelde yapılması gerekenler

phantom
28-03-2012, 09:02
Birde hafif jant ekleyin siz ona :)

RAYS marka olabilir mi mesela :rolleyes:

emre_
28-03-2012, 09:04
ortalık karışmış benim yüzümden ahahahaah :D
sıkıştırmayı düşürden kasıt kapak ile blok arasındaki mesafeden bahsetmiştim ince conta misali japonyadakiler gibi aynı :D turbosuz setup için