Orijinalini görmek için tıklayınız : Cooper gp headers
bahadı-R
26-04-2012, 21:37
Acil yardıımmm. Copper gp ye 48 mm krom borulardan 4-1 custom headers yaptik 70 mm komple duz boru gectik sona 2 adet 63 mm susturucu koyduk .Headersin borularinin uzunlugu esit ve 44 cm civarinda... Arabayi tecrube icin aldim 1ve2. Viteste gazladim egsoz bi yerlere vuruyor diye arabayi kanala aldim headers kipkirmzi olmus nar gibiydi sanki arabanin altina neon koymusuz daha once bu tarz bi sıkıntı yasayan oldu mu ? Hata nerde lutfen bilen kisiler paylassin bu arada headersi sargı ile sarmis olmamiza ragmen dehset bi ısı vardı ki sadece 5 dakika 1-2 vites yaptim , tabii bu arada headers yaklasik 4-5 santim uzamisti sicaktan....
bahadı-R
26-04-2012, 21:42
Bu araxin gormesi gereken max egt kactir ? Yrn egt baglayip dynoya cikacagim
bende yapmıştım cooper'a ama hiç öyle bişe olmamıştı headers'ı sardınız mı ?
bahadı-R
26-04-2012, 22:08
bende yapmıştım cooper'a ama hiç öyle bişe olmamıştı headers'ı sardınız mı ?
Ewet sardim
Sarmak cok iyi degil catlatabiliyo max cooper da eget 750 gorunce ayagini gazdan cek 950 egt gorenlerde oldu ama stock kapakla alma canini headrsi kim yapti ve assagi dogru inerken hic bi duvar yok degil mi sikistirmiyo cikarken??
bahadı-R
27-04-2012, 06:13
Headersin resmini koyucam birazdan aren sarmassam bi yerleri yakar headers bi yerde bi sikinti var ama anlamadim
bahadı-R
27-04-2012, 07:18
]http://i49.tinypic.com/289zchx.jpg[/IMG]
http://i49.tinypic.com/289zchx.jpg
http://i48.tinypic.com/mhsrr8.jpg
Bu headrs benim pek hosuma gitmedi Bahadir ne yalan soyliyim hiç basarili digil
Cok fazla koseli kivrim var ve bana biraz kisa geldi headrs ini acil degistir mini headrsi gormesem hayatimda yine inanmam mini headrsi olduguna:) bendeki headrsi zamanin olursa gel maslakta gosteriyim hic kose yok 4 cikiyo 1 e inene kadar su gibi akiyo:D
bahadı-R
27-04-2012, 07:32
aynen bu çok kısa fotosu var mı bana gönderebilir misin ?
pist için yaptırmıştım stock headersı takıp 70 borular orta susturucu ve sonda 2 susturucu ile kullansam sıkıntı olur mu ?
aynen bu çok kısa fotosu var mı bana gönderebilir misin ?
pist için yaptırmıştım stock headersı takıp 70 borular orta susturucu ve sonda 2 susturucu ile kullansam sıkıntı olur mu ?
bence İskendere bi ugra Bahadır :D Aren'in hıdırs sanat eseri oldu çünkü :)
aynen bu çok kısa fotosu var mı bana gönderebilir misin ?
pist için yaptırmıştım stock headersı takıp 70 borular orta susturucu ve sonda 2 susturucu ile kullansam sıkıntı olur mu ?
Suankineden emin ol cok daha fazla verim alirsin GP ve jcw lerin en buyuk avantaji egzost portlarinin biraz daha buyuk olmasi headrs olsa cok iyi olurdu ama bunu kesinlikle arabana koyma headrstan baska herseye benziyo:D
Bide 70 lik duz tum altlari oldurucek pistte sana 63.5 luk boru daha verimli olurdu ben ust basmama ragmen 70 lik cektirmedim :)
bahadı-R
27-04-2012, 08:25
o zmaan şimdilik orjınal headers ve 70 mm ara borulu egsozumla gezicem sonra bakıcaz bi çaresine :(
Bu egzosu yapan usta kör olmuş :D Valla iade edebiliyorsan geri iade et sonra koşarak iskender ustaya git yekta ve arenin headersından istiyorum de ve huzura er :D
Bu egzosu yapan usta kör olmuş :D Valla iade edebiliyorsan geri iade et sonra koşarak iskender ustaya git yekta ve arenin headersından istiyorum de ve huzura er :D
Kanka kim yapti simdi camur atmak gibi olmasin ama adam kor bile digilmis ya:D
bahadı-R
27-04-2012, 14:06
Yapan usta hergun yuzyuze baktigim arkadasim o yuzden bisi dersem cok ayip etmis olurum kendisini sewer o da beni sewer ve daha once bi cok arabami o yapti ama cooper hidir biraZ sikinti o yuzden hatayi cok gormemek isko ile karsilastirmamal lazom diye dusunuyorum sonucta emek var isin icinde simdik orj donup pasa pasa binicem herkese ilgisinden dolayi tesekkur ederim
34tb9544
27-04-2012, 14:19
İskender senin ısını çözecektir benim headersim İskender degil ama iyi bir Replika senin headers. Kadar kısa degil
bana da tuhaf geldi egtnin artması, orijinal headerdan oldukça kalın borular.
canlı gördüm, acayip köşeli de gelmedi açıkçası.
gelişmeleri bekliyoruz.
murat_ileri
27-04-2012, 23:12
verilen emeğe saygı duymak lazım, ama sizin aracınızda aşırı sıktığı kesin. köşeli denilmesinin sebebi havanın boru içerinde direk duvara çarparak geri basınç yaratmayacak şekilde akışkan olması gerekli. resimde headersın kaynak birleşim yerlerinde ise tam akışkanlık sağlanması çok zor. dolayısıyla egt aşırı artıyor. şuanda oem manifold kullanılması çok daha mantıklı olur.
Orjinal headers ztn bir katliam ama bu kadar cok ısınması ilginc.
Bende sarmama taraftarıyım. Kasnaklı miniler top end denerken egt sıcaklığı headersın kıçında 1000 dereceye kadar geliyor ve gerçekten riskli.
Orjinal headers ztn bir katliam ama bu kadar cok ısınması ilginc.
Bende sarmama taraftarıyım. Kasnaklı miniler top end denerken egt sıcaklığı headersın kıçında 1000 dereceye kadar geliyor ve gerçekten riskli.
Portpolish olduğunda büyük fark yaratıyo işte kanka bide bizde top end dedğin 230 son sonrası inip aşşağı itiyosun arabayı :D
bahadı-R
29-04-2012, 09:33
Oem headers taktim pasa pasa biniyorum header ve egsoz olayina girerse bi daha methanol de koyucam ... Devir ile ayni anda yukselen bir egt cok acayippp ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.