Orijinalini görmek için tıklayınız : Jetta 140Hp Superchips vs Scirocco man.160Hp Milltek&İTG @Kayseri
Jetta: 1.4Tsi 140hp stock
Superchips Yazılım
HKS Mantar Filtre
Orta İptali
NGK Platinium Bujiler
Scirocco: İTG Cai
Milltek Turbo-back Exhaust
Stock Yazılım
Her araçta 2 şer kişi
Güzel Denemeler gerçekleşti. Yasin ve Alp Kardeşime Teşekkür ederim. Rocconun yazılım öncesini görmemiz açısından iyi oldu.
İlk Videoda 2 de 50kmh da basılmıstır fakat jetta arayı açıyor çünki Rocconun devir cok altta kalıyor. 1de 30kmh da basıldıgında sağlıksız denemeler oluyor jetta çok sarıyor tutunamıyor.
2. videodaki denemeler Daha iyi oldu 2 de 60 da basıldıgında jetta öne çıkıyor fakat ilerde Scirocco geliyor uzunu gayet iyi Jettada çok iyi yürüyor Kazasız Belasız...
İyi Seyirler...
TArV6YFmcKk
SA3y5NGJxeo
yasin_38
11-06-2012, 07:20
maşallah scirocco gayet güzel geliyo ama anlamadım bişe var benim aracımda ilerde inanılmaz tıkanıyo buda ya orjinal son susturucu olduğundan şu an 200 lerde tıkanıp kalıyo scirocco da miltek rahatlığı ile geliyo ama çevre yola doğru kalkarken ki yol 2 tarftada düz rampa yada yokuş aşağı yok dinlenip ilk kalktığımdan olabilir ilk kalkış çok rahat ayrılıyo dönerken otogara farkta diğeri kadar fazla değil ve 5 bitmeye benim kapanmaya başlıyo
Sanırım Stock egsoz aerodinami vs den araba ilerde tıkanıyo yasinim bu 1.4 tsi ların sorunu ilerde tıkanması
CeM öZeR
11-06-2012, 09:53
Çıkan sonuçlar biraz garip oldu ama zevkli denemeydi. 1. viteste jetta arkadan tutupta çekiyorlarmış gibi. Jetta'da 205,sciroccoda 235 taban lastik olunca 1. viteste scirocco fırlayıp gidiyor bir anda jetta yetişemiyor. 2. vites 50 ve 2. vites 60 da jetta önde gidiyor. Yalnız ilerde tıkanmaya başlıyor. Jettaya benim orjinal bujilerim takılmıştı bujilerin ömrü baya bir dolmuş durumda. Filtrede daha başarılı olabilir. Son susturucuda değişirse biraz daha başarılı yürüyebilir. Alp kardeşimin aracı da oldukça başarılı yürüyor. Araçlarımıza maşallah. :)
Arasts61
12-06-2012, 19:02
maşallah scirocco gayet güzel geliyo ama anlamadım bişe var benim aracımda ilerde inanılmaz tıkanıyo buda ya orjinal son susturucu olduğundan şu an 200 lerde tıkanıp kalıyo scirocco da miltek rahatlığı ile geliyo ama çevre yola doğru kalkarken ki yol 2 tarftada düz rampa yada yokuş aşağı yok dinlenip ilk kalktığımdan olabilir ilk kalkış çok rahat ayrılıyo dönerken otogara farkta diğeri kadar fazla değil ve 5 bitmeye benim kapanmaya başlıyo
yazılımdan olabilir.
jetta nın 200 den sonra rocco ya karşı yavaş kalması mumkun değil.
TYPERHAKAN
12-06-2012, 20:31
maşallah scirocco gayet güzel geliyo ama anlamadım bişe var benim aracımda ilerde inanılmaz tıkanıyo buda ya orjinal son susturucu olduğundan şu an 200 lerde tıkanıp kalıyo scirocco da miltek rahatlığı ile geliyo ama çevre yola doğru kalkarken ki yol 2 tarftada düz rampa yada yokuş aşağı yok dinlenip ilk kalktığımdan olabilir ilk kalkış çok rahat ayrılıyo dönerken otogara farkta diğeri kadar fazla değil ve 5 bitmeye benim kapanmaya başlıyo
yazılımını çok aradınmı,:beuj:
yasin_38
13-06-2012, 12:28
typer hakan nickli abimiz senin süpercihpse karşı bi gıcığın var sanırım daha ilk yüklendiğinde neden falan diye olumsuz olduğunu belli etmiştin zaten :) çok aramadım gayette memnunum ilerde tıkanması üstünde orjinal egzoz sistemi dururken51 boru orjinal susturucu normal deiye düşünüyorum ki kalkışların hepsini ilzediyseniz sonlara doğru arttı ilk başta 200 km hızda scirocconun içinden çekerken aradaki farkı görüyosunuz ben bu ararcı kalkma amaçlı değil günlük babamın işe gidip geldiği bi araç olarak kullanıyoruz chip yapma amacım sadece şehir içinde daha keyifli bi hale gelmesi yoksa yapılacak çok şey var daha komple egsoz sistemi hava filitre kiti ve downpipe şu an sadece yazılım var mantar filitreyide söktüm zaten çokda verimli olduğunu düşünmüyorum diğer eksikler olmadan
Arasts61
13-06-2012, 17:09
typer hakan nickli abimiz senin süpercihpse karşı bi gıcığın var sanırım daha ilk yüklendiğinde neden falan diye olumsuz olduğunu belli etmiştin zaten :) çok aramadım gayette memnunum ilerde tıkanması üstünde orjinal egzoz sistemi dururken51 boru orjinal susturucu normal deiye düşünüyorum ki kalkışların hepsini ilzediyseniz sonlara doğru arttı ilk başta 200 km hızda scirocconun içinden çekerken aradaki farkı görüyosunuz ben bu ararcı kalkma amaçlı değil günlük babamın işe gidip geldiği bi araç olarak kullanıyoruz chip yapma amacım sadece şehir içinde daha keyifli bi hale gelmesi yoksa yapılacak çok şey var daha komple egsoz sistemi hava filitre kiti ve downpipe şu an sadece yazılım var mantar filitreyide söktüm zaten çokda verimli olduğunu düşünmüyorum diğer eksikler olmadan
200 den sonra ne oluyorda daha once tıkanmayan egzoz 200 den sonra tıkanıyor.? Bi fikrin var mi? Arac ilk denemede de 200 de kesiyor mu?
yasin_38
13-06-2012, 17:32
ordaki videolarda 6. vitese hiç atmadım 5 in sonuna zaten 200 leri görmüş oluyor sizce bi hedarsın amacı nedir alt devirlerdemi gerekli araçlarda uzun içinmi aynı mantıkla arabada orda cihp filitre olup orjinal egsoz olmasından dolayı sıkıyo olabilir diyorum yada 1.4 tsi motorla 2 3 deneme yapcan sonrasında şişyo kalıyo araba dinlendirmek gerekiyo 2 videonunda ilk kalkışı dinlenerek kalkmış hali orda farkı kapatamıyo farkındaysanız 2 3 kalkışran sonrakinde o kadar fark da atamıyo burda direk yazılm demişinizde yazılımla olduğunu düşünmüyorum çünkü ben yazılımsız hali ile hiç bişe yokken e 36 3.28 kısa şanzuman m3 gaz kelebeği bi çok ekstrası olan araçla deneyip hemen arkasına chipli halini denedim hiç filitre dahi yokken yazılım nerdeyse 10 boya yakın farkı kapadı
yasin_38
13-06-2012, 17:42
scirocconun uzunda farkı kapatıp gelmesinide Milltek Turbo-back Exhaust dan olduğunu düşünüyorum şu an aynı sistem benim aracıma takıldığında +23 hp veriyor yanı çok sağlam emsede çıkışın rahat olmayışından yüksek suratlarda tıkanmasına sebeb oluyo diye düşünüyorum net bişe değilbu tabiki sizlerinde yorumuna saygı duyuyorum :)
Arasts61
13-06-2012, 18:53
ordaki videolarda 6. vitese hiç atmadım 5 in sonuna zaten 200 leri görmüş oluyor sizce bi hedarsın amacı nedir alt devirlerdemi gerekli araçlarda uzun içinmi aynı mantıkla arabada orda cihp filitre olup orjinal egsoz olmasından dolayı sıkıyo olabilir diyorum yada 1.4 tsi motorla 2 3 deneme yapcan sonrasında şişyo kalıyo araba dinlendirmek gerekiyo 2 videonunda ilk kalkışı dinlenerek kalkmış hali orda farkı kapatamıyo farkındaysanız 2 3 kalkışran sonrakinde o kadar fark da atamıyo burda direk yazılm demişinizde yazılımla olduğunu düşünmüyorum çünkü ben yazılımsız hali ile hiç bişe yokken e 36 3.28 kısa şanzuman m3 gaz kelebeği bi çok ekstrası olan araçla deneyip hemen arkasına chipli halini denedim hiç filitre dahi yokken yazılım nerdeyse 10 boya yakın farkı kapadı
Egzoz yaptirdigin zaman bisey degismeyecegini dusunuyorum. Cooler olursa olay degisebilir. Yazilimin ise yaramadiginida iddia etmiyorum zaten. 160 lik rocconun yanindan ayrilisin zaten aracin gucunu gosteriyor ancak sanki rocco egzoz vs ile uzunda yetisebiliyor gibi bi dusunce var, ben onun dogru olmadigini dusunuyorum. Sizin arac bariz kendini korumaya aliyor.
yasin_38
13-06-2012, 21:24
işte bunu her kalkışta yapmıyo her kalkışta ben ayrılıp arkasına kalsam gelse haklısınız ama 2 3 kalkıştan sonra oluyo diğer scirocco stocktu onda anlamadık bunu sadece attığım fark azalmıştı bunda ise kapatıp gelince gördük o yüzden bende ilk başta attığım farkı daha sonrada koruması için o eksiklerle kapatatacığımı düşündüm bu işler böyle zaten :D aklında bişeye odaklanırsın
EfeTopcu
14-06-2012, 10:53
İki araca da maşallah, dostluk çerçevesinde böyle güzel rollingler görmek güzel :D
Maşallah yasin abi aracın yazılım öncesine göre cok cılgın oldu.
araç üstlerde tıkandı derken neyi kastediyorsunuz?
videoları görmedim ama birden fazla deneme gerçekleştirmişsiniz. IAT'nizin nerelere geldiğine hiç baktınız mı?
tapari75
15-06-2012, 01:27
maşşallah güzel denemeler olmuş lakin jetta kendini korumayada alıyor olabilir yeterli gaz çıkışı sağlanamıyorda olabilir yazlımda gözden kaçan bir hatada olmuş olabilir sebepler çoğaltılabilir... tebrikler güzel denem sonuç olarak...
TYPERHAKAN
18-06-2012, 21:31
typer hakan nickli abimiz senin süpercihpse karşı bi gıcığın var sanırım daha ilk yüklendiğinde neden falan diye olumsuz olduğunu belli etmiştin zaten :) çok aramadım gayette memnunum ilerde tıkanması üstünde orjinal egzoz sistemi dururken51 boru orjinal susturucu normal deiye düşünüyorum ki kalkışların hepsini ilzediyseniz sonlara doğru arttı ilk başta 200 km hızda scirocconun içinden çekerken aradaki farkı görüyosunuz ben bu ararcı kalkma amaçlı değil günlük babamın işe gidip geldiği bi araç olarak kullanıyoruz chip yapma amacım sadece şehir içinde daha keyifli bi hale gelmesi yoksa yapılacak çok şey var daha komple egsoz sistemi hava filitre kiti ve downpipe şu an sadece yazılım var mantar filitreyide söktüm zaten çokda verimli olduğunu düşünmüyorum diğer eksikler olmadan
DEDİĞİN FİRMAYA gıcığım niye olsun ben çip işi yapmıyorum ki rakip firma diye gıcık olim.artı o dediğin firma hiçbir yazılım firmasına veya şahsına rakip olamaz.ben uyduruk işleri sevmiyorum onun için öyle yazmışımdır.ama yaptığın yanlışlar sana tecrübe olarak geri döner sen böyle devam et kardeşim baya tecrübelenirsin.:)
yasin_38
18-06-2012, 22:03
DEDİĞİN FİRMAYA gıcığım niye olsun ben çip işi yapmıyorum ki rakip firma diye gıcık olim.artı o dediğin firma hiçbir yazılım firmasına veya şahsına rakip olamaz.ben uyduruk işleri sevmiyorum onun için öyle yazmışımdır.ama yaptığın yanlışlar sana tecrübe olarak geri döner sen böyle devam et kardeşim baya tecrübelenirsin.:)
:) senin engin tecrübelerinden yaralanmak isterim sen bildiklerni yaz mesela neden rakip olamaz hiç bir yazılım firmasına veya senin önerin nedir hangisi daha iyi bende ilk defa araba modifiye etmiyorum ama her zaman için yeni şeyler öğrenmeye açığım şuda var herkes ne yaptırdıysa onu savunuyo revo mu evotech mi yada x bişe süperchipse gelince yeni bi yazılım firması değil nasıl uyduruk olarak görüyosun onuda anlamış değilim
TYPERHAKAN
19-06-2012, 19:51
:) senin engin tecrübelerinden yaralanmak isterim sen bildiklerni yaz mesela neden rakip olamaz hiç bir yazılım firmasına veya senin önerin nedir hangisi daha iyi bende ilk defa araba modifiye etmiyorum ama her zaman için yeni şeyler öğrenmeye açığım şuda var herkes ne yaptırdıysa onu savunuyo revo mu evotech mi yada x bişe süperchipse gelince yeni bi yazılım firması değil nasıl uyduruk olarak görüyosun onuda anlamış değilim
yasin kardeş nasıl uyduruk olarak görüyorsun demişin,arabanı dyno ya çıkart hp ve tork eğrisine baktığın zaman ne demek istediğimi anlarsın ,anlık bir tork patlaması (sadece 1000 devirlik)sonra tepetaklak aşağı-karadenizin dalgaları gibi hp eğrisi..... sonra araba 5 . vites duvar oluyo otobanda ,olur tabii ....neyse ,hayırlı akşamlar.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.