PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vtec2 Motor Hakkında.



KGüneyli
07-07-2012, 10:14
Merhabalar, Bilenler vardır belki gecen yaz opel vivaro yürütelim basalım tek olsun derken, vtec2 mizi baya bos braktıkr. viva gidince simdi tekrar vtec2 ye döndum.


Şimdi size sorucağım şey, aracımda 51lik düz boru var son suturucuda el yapımı sesinden vs gayet memnunum forumda arstırdım 48lik yap 51lik öldürür aracı felan gibilerinden yorumlar yapılmış ama suanlık benim sıkıntım yok.

Buna ek olaraktan Kapak taşlama diye bişey önerdi bikaç arkadsım ustayla konustum diyorki kapak taslama yapıcagına gel komple motora girelim. Aylık olarakda ödersin cıkan maliyeti.

Şimdi komple motora girsem Turbomu daha iyi olur atmosferikmi. öyle aşırı atar gider peşinde kosmak istemiyorum, ara ara süprizler yaşatiyiö millete yeter düşüncesindeyim. Salı aksama kadar bana fikir verirseniz ayrıntılı. Atmosferik soyle olur turbo yaparsan böyle diye. ona görer kararlastırıcam:) Teşekkürler şimdiden.

Rec.O
07-07-2012, 10:59
Aşırıya kaçmak istemiyosan atmosfer kamil :) Ama şöylede birşey var vtec2 için demiyorum turbo küçük birşey yaparsan stock motorda daha düşük maliyetli tutar düşüncesindeyimm,atmosfer biraz daha yorar bence..Daha fazla bilgisi olanlar yardımcı olacaktır.

EmrahERKAN
07-07-2012, 11:01
Senin iLacın Denon ve despe :) onlara bi danış bence

bLackModeL
07-07-2012, 11:06
bende emre ve yusuf abı işin ehbabları sag solun lafına bakma adamları dınle ...

despe
07-07-2012, 11:16
selam,

ustanı tanımıyorum fakat hangi yöntemlerle motora girmeyi düşünüyor hangi parçaları kullanacak ? çünkü değil tr de dünyada yapılmış pek fazla örnek yok, hangi pistonu vs kullanack.

vtec2 kullanıyorsan ilk önce emme manifoldunu değiştirmen lazım, ies emmesi kullanacaksın, eğer niyetine girersen yardımcı olurum.

atmosferik motor açmadan yapmak istiyorsan en ucuz maliyetle

ies emmesi
safc + d17 ecu
dc 4-2-1 headers. mutlaka 4-21 olmalı.
51 mm düz boru.
alabilirsen cc stage2 debriyaj.

yukarıdaki listeye göre bu şekilde gidersin

Civic VtecII vs 206 Gti (2) - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/civic-vtecii-vs-206-gti-2_2029734.htm)
------------------------------

ama tüm bunların maliyetine ufak bir turbo ile 0,4-0,5-0,6 barda günlük sıkıntısız daha performanslı bir şekilde kullanırsın.

Chn53
07-07-2012, 11:52
selam,

ustanı tanımıyorum fakat hangi yöntemlerle motora girmeyi düşünüyor hangi parçaları kullanacak ? çünkü değil tr de dünyada yapılmış pek fazla örnek yok, hangi pistonu vs kullanack.

vtec2 kullanıyorsan ilk önce emme manifoldunu değiştirmen lazım, ies emmesi kullanacaksın, eğer niyetine girersen yardımcı olurum.

atmosferik motor açmadan yapmak istiyorsan en ucuz maliyetle

ies emmesi
safc + d17 ecu
dc 4-2-1 headers. mutlaka 4-21 olmalı.
51 mm düz boru.
alabilirsen cc stage2 debriyaj.

yukarıdaki listeye göre bu şekilde gidersin

Civic VtecII vs 206 Gti (2) - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/civic-vtecii-vs-206-gti-2_2029734.htm)
------------------------------

ama tüm bunların maliyetine ufak bir turbo ile 0,4-0,5-0,6 barda günlük sıkıntısız daha performanslı bir şekilde kullanırsın.

abi turbo yapınca yine bunlar lazım olmicakmı ?

ayrıca vtec 2 lerde kollar çok inceymiş , öyle dediler. 0.6 bar da zamanla sıkıntı olmazmı ?

Chn53
07-07-2012, 11:57
hazır konusu varken soriyim.

vtec2 deki motorla ep2 deki motorun ne farklılıkları var?

mcolgecen
07-07-2012, 12:12
ihtiyaç olursa ies emmesi mevcuttur .

KGüneyli
07-07-2012, 12:36
selam,

ustanı tanımıyorum fakat hangi yöntemlerle motora girmeyi düşünüyor hangi parçaları kullanacak ? çünkü değil tr de dünyada yapılmış pek fazla örnek yok, hangi pistonu vs kullanack.

vtec2 kullanıyorsan ilk önce emme manifoldunu değiştirmen lazım, ies emmesi kullanacaksın, eğer niyetine girersen yardımcı olurum.

atmosferik motor açmadan yapmak istiyorsan en ucuz maliyetle

ies emmesi
safc + d17 ecu
dc 4-2-1 headers. mutlaka 4-21 olmalı.
51 mm düz boru.
alabilirsen cc stage2 debriyaj.

yukarıdaki listeye göre bu şekilde gidersin

Civic VtecII vs 206 Gti (2) - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/civic-vtecii-vs-206-gti-2_2029734.htm)
------------------------------

ama tüm bunların maliyetine ufak bir turbo ile 0,4-0,5-0,6 barda günlük sıkıntısız daha performanslı bir şekilde kullanırsın.


Nurinin akrabasıyım NRCivic in sahibinin, eğer o civadaysan bursada veya onu tanıyrsan onla birlkte yanına gelirim uygun olursa, bi hafta sonu gelir oturur konusuruz yüzyüze ben parcaları alırım mümkünatı varsa işlemide orda yaparız? özelden numaranı pm atarmısın abi.

Bide acıkcası pek bi bilgim yok motor hakkında hani şimdi dediklerinizi yapsam yarın orjinle 1 gunde cevirebilirmiyim Turbo' değil Atmosferiği.