PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6 tdci 95 hp Fiesta titanium



m. ali öz
21-07-2012, 17:17
arkadaşlar bugün 2010 model 1.6 tdci 95 hp fiesta aldık.

daha önce 1.4 tdci 68 hp kullandım yazılımla 92 hp civarlarına kadar çıkmıştım.

95 hp lik 1.6 motora sahip bu araçta yazılımla ne kadar güç elde edebilirim ?

yazılımdan sonra daha fazla güç alımı için hangi yolu izlemeliyim ?

110hp lik 1.6 focus motoru ile aralarında nasıl bi fark vardır ?

TurboJDM
21-07-2012, 17:27
Araç 2. el mi?

63owen63
21-07-2012, 17:33
2010 model araç 0 olabilir mi :)

TurboJDM
21-07-2012, 17:34
2010 model araç 0 olabilir mi :)

dikkat etmemişim orasına :) teşekkür ederim. araç güzel bi kmdeyse yazılım iyi olur. :)

emre_
21-07-2012, 17:41
120 hplere yaklaşır yazılımla ilave olarak katalizatörü iptal edilebilir turbo büyütülebilir maliyet fayda hesabı bütçeyle alakalı olur tamamen

TurboJDM
21-07-2012, 17:49
120 hplere yaklaşır yazılımla ilave olarak katalizatörü iptal edilebilir turbo büyütülebilir maliyet fayda hesabı bütçeyle alakalı olur tamamen

abi burda tek öncülük yapıcak sensin 68 hp yi 160lara çıkardın sonuçta :)

m. ali öz
21-07-2012, 18:23
dikkat etmemişim orasına :) teşekkür ederim. araç güzel bi kmdeyse yazılım iyi olur. :)

Araç 27 bin km de

m. ali öz
21-07-2012, 18:25
120 hplere yaklaşır yazılımla ilave olarak katalizatörü iptal edilebilir turbo büyütülebilir maliyet fayda hesabı bütçeyle alakalı olur tamamen

120 hp yazılımla bi problem yaşar mıyım ? aslında aklımda ilk olarak 110-120 hp lere çıkmak var.

110 hp tdci focusla arasındaki farklar ne acaba :soru: beyin, turbo :soru:

emre_
21-07-2012, 18:32
Turbon farkli 110 luklarla birde yakit kutugu farkli diye biliyorum

Eyup Duygun
21-07-2012, 20:31
Emre'cim yazmıs ama bende soylıyeyım 120 hp olur yazılım ile dumanlı..

Daha fazlası isteniyorsa istege göre liste yapmak lazım :D

m. ali öz
21-07-2012, 23:05
Turbon farkli 110 luklarla birde yakit kutugu farkli diye biliyorum


Emre'cim yazmıs ama bende soylıyeyım 120 hp olur yazılım ile dumanlı..

Daha fazlası isteniyorsa istege göre liste yapmak lazım :D

çok sağolun teşekkürler

turbo27
22-07-2012, 00:46
turbo buyukluk farkı var,diğer fark enjektörler...c3 1.6 90 lık motora 110 luk turbosu ve 110 luk enjektörlerı taktık arac direk 110 oldu...

TurboJDM
22-07-2012, 00:52
turbo buyukluk farkı var,diğer fark enjektörler...c3 1.6 90 lık motora 110 luk turbosu ve 110 luk enjektörlerı taktık arac direk 110 oldu...

abi peki yazılım? beyinin üzerinde değişiklik yapılmadımı enjektörler takıldıktan sonra?

m. ali öz
22-07-2012, 01:12
turbo buyukluk farkı var,diğer fark enjektörler...c3 1.6 90 lık motora 110 luk turbosu ve 110 luk enjektörlerı taktık arac direk 110 oldu...

abi forumdaki birçok kişiye olduğu kadar senin de post larını sonuna kadar okuyup takip ediyorum, bilgi birikiminize saygı duyarak.

bu araçta dumansız soft bi yazılımla 110 hp lere çıkmak ve sorunsuz kullanmak mümkün mü ?
enjektörler ve turbo değiştirmeden 110hp ile uzun kilometreler yapabilir miyim.

ikinci sorum ise şu, 110 luk focus turbosu + yazılım ile 130 hp lere çıkmam mümkün mü, bunların ardından enjektöre de ihtiyaç duyar mıyım?

turbo27
22-07-2012, 01:15
hayır hıc bısey yapılmadı dırek taktım hıc bı sorun yok 10 000 km yapmıs, gecen hafta yanımdaydı,canavar gıbı kullanıyo,fıkır benden cıktı,turbosu dagılmıstı,adam olmaz bu yenı lazım dedım,elimde yoktu ,bı cok meslektasımı aradım, ıthalatcılar falan derken bulamadık,aklıma 110 luk takma geldi,taktım, takmısken 110 luk enjektörlerıde revızyonlu elımde vardı, onuda taktık cok güzel oldu..

turbo27
22-07-2012, 01:21
abi forumdaki birçok kişiye olduğu kadar senin de post larını sonuna kadar okuyup takip ediyorum, bilgi birikiminize saygı duyarak.

bu araçta dumansız soft bi yazılımla 110 hp lere çıkmak ve sorunsuz kullanmak mümkün mü ?
enjektörler ve turbo değiştirmeden 110hp ile uzun kilometreler yapabilir miyim.

ikinci sorum ise şu, 110 luk focus turbosu + yazılım ile 120 hp lere çıkmam mümkün mü, bunların ardından enjektöre de ihtiyaç duyar mıyım?
enjektör takmadan sadece 110 luk turbosu ıle arabanın verecegı güç 100 hp cıvarı,enjektörlerı değişmeden,yumusak bı yazılımla dumana kacmadan araba 120 hp lere cıkabılırsınız,ne kadar güç o kadar sıyah duman..hıc bısey değişmeden (turbo,enj) 90 hp olan aracın yazılımla 110 hp ye cok rahat cıkar,duman atma olabılırde olmayabılırde,bu da yazılımı yapacak arkadasın becerısıne kalmıs bısey,yalnız,yazılımdan sonra her enjektör ayarlamasında yazılım değerlerı ıle enjektörlerınn uyumsuzlugu baslıyor,haberınız olsun...

m. ali öz
22-07-2012, 01:33
enjektör takmadan sadece 110 luk turbosu ıle arabanın verecegı güç 100 hp cıvarı,enjektörlerı değişmeden,yumusak bı yazılımla dumana kacmadan araba 120 hp lere cıkabılırsınız,ne kadar güç o kadar sıyah duman..hıc bısey değişmeden (turbo,enj) 90 hp olan aracın yazılımla 110 hp ye cok rahat cıkar,duman atma olabılırde olmayabılırde,bu da yazılımı yapacak arkadasın becerısıne kalmıs bısey,yalnız,yazılımdan sonra her enjektör ayarlamasında yazılım değerlerı ıle enjektörlerınn uyumsuzlugu baslıyor,haberınız olsun...

c3 örneğini ele alarak focus turbosu + birde yazılım ile 120 130 hp lere çıkmak mümkün sanırım. peki orjinal enjektörler sıkıntı verir mi abi bu güçlerde ?

turbo27
22-07-2012, 01:42
sıkıntı vermez,aşırıya kacılmamıssa,zaten sıkıntı olacak yazılım bellı eder kendını,ılk gunden yogun sıyah duman atma,rolantıde tekleme varsa yogun baskı var demektir enjektörlerın ustunde,ama dedıgım gıbı aşırı bi duman atma durumu yoksa,yani memnunsanız yapılan işten kolay kolay sorun cıkmaz, enjektörün ana düşmanı kötü yakıt,ya da gec değiştirilen mazot fıltrelerıdir..

Tholl-ga
22-07-2012, 02:34
focusun motor 16v fiestadaki 8v turbolar farkli focustaki vgt turbo

ben 30ooo km dir ecufast yazilimli kullaniorum. 110 hp civarinda kat iptali var
dip gazda duman olayi yok gibi.bi ara cok hard bi yazilim yapmistik dp li ecufast yazilimli meg 3 ü cok rahat geciodum

yakit tuketimi olarakta sehir ici 5,1 uzunyolda 4.0 4,2

m. ali öz
22-07-2012, 02:38
focusun motor 16v fiestadaki 8v turbolar farkli focustaki vgt turbo

ben 30ooo km dir ecufast yazilimli kullaniorum. 110 hp civarinda kat iptali var
dip gazda duman olayi yok gibi.bi ara cok hard bi yazilim yapmistik dp li ecufast yazilimli meg 3 ü cok rahat geciodum

yakit tuketimi olarakta sehir ici 5,1 uzunyolda 4.0 4,2

abi geçen akşam aradım bi fiyat yolladım Ozan' la vermedin :D nasip başka aracaymış :)

Tholl-ga
22-07-2012, 02:41
:D hayirlisi olsun

turbo27
22-07-2012, 02:43
evet 110 luk vgt,fakat onun vgt olması bıseyı değiştirmıyor,selenoıd valflerı aynı,,beyıgır farkı vgt olmasından ve emme pervanesının bıraz buyumesınden kaynaklanıyor..fıesta ve c3 1.6 larda, focus 1.6 90 lık motoru var..zaten 1.4 lerıde 1.6 larıda psa motor..

turbo27
22-07-2012, 02:46
tholl ga kardesım senın su avatar resmın her gördüğümde öldürüyo benı gulmekten yaa :D

m. ali öz
22-07-2012, 02:47
evet 110 luk vgt,fakat onun vgt olması bıseyı değiştirmıyor,selenoıd valflerı aynı,,beyıgır farkı vgt olmasından ve emme pervanesının bıraz buyumesınden kaynaklanıyor..fıesta ve c3 1.6 larda, focus 1.6 90 lık motoru var..zaten 1.4 lerıde 1.6 larıda psa motor..

intercooler aynı mı abi hacmi ?

turbo27
22-07-2012, 02:52
aynı olması lazım..

CLIORS
24-07-2012, 23:28
yalnız,yazılımdan sonra her enjektör ayarlamasında yazılım değerlerı ıle enjektörlerınn uyumsuzlugu baslıyor,haberınız olsun...

Selamlar burada tam olarak ne demek istediniz biraz açıklar mısınız?

turbo27
25-07-2012, 13:45
Selamlar burada tam olarak ne demek istediniz biraz açıklar mısınız?

enjektörler bır kac ayarın bırlesmesıyle ve uyumu ıle calışırlar,enjektör arızalarında ve iç parcalarının aşınmasında, ayarsızlık meydana gelır,gec calısma,fazla yakma,duman atma vs gıbı..yazılım yapılırken ,mevcut enjektörlerın ayarına göre yazılım yapıldıgı ıcın,tekrar enjektörler sökülüp yenı ayar yapıldıgı zaman uyumsuzluk cıkıyor,duman atma gıbı durumlar meydana gelebılıyor..

CLIORS
25-07-2012, 14:22
enjektörler bır kac ayarın bırlesmesıyle ve uyumu ıle calışırlar,enjektör arızalarında ve iç parcalarının aşınmasında, ayarsızlık meydana gelır,gec calısma,fazla yakma,duman atma vs gıbı..yazılım yapılırken ,mevcut enjektörlerın ayarına göre yazılım yapıldıgı ıcın,tekrar enjektörler sökülüp yenı ayar yapıldıgı zaman uyumsuzluk cıkıyor,duman atma gıbı durumlar meydana gelebılıyor..

Tamam tahmin ettiğim gibiymiş, selamlar.

90 lık HDI motora bu hesapla sadece turbo ve enjektör takviyesi yapılırsa üzerindeki orj yazılımla araç yürüyor doğru mudur?

Oz`
25-07-2012, 22:45
:) :) ne ayarı be :D araç 200bindemide ayar isticek o enjektorler :)


araba Euro 5 mi ?

turbo27
25-07-2012, 23:14
Tamam tahmin ettiğim gibiymiş, selamlar.

90 lık HDI motora bu hesapla sadece turbo ve enjektör takviyesi yapılırsa üzerindeki orj yazılımla araç yürüyor doğru mudur?

evet 90 lık motora 110 luk turbo ve 110 luk enjktör kondugunda arac dırek 110 oluyor..

turbo27
25-07-2012, 23:17
:) :) ne ayarı be :D araç 200bindemide ayar isticek o enjektorler :)


araba Euro 5 mi ?
70 000 de ayarı bozuk enjektör gelıyor bana valla:) yakıtla,gec değişim mazot fıltrelerınden,mazotu deponun dıbınde kullanmadan dolayı hatta 40 000 de bıle arac gelıyor,tabııkı 150 000 yapan enjektörlerde var,ama sonucta calısan parca aşınmaya mahkum...

m. ali öz
25-07-2012, 23:45
:) :) ne ayarı be :D araç 200bindemide ayar isticek o enjektorler :)


araba Euro 5 mi ?

araç 2009 model 1.6 tdci 95 hp özgün abi euro5 mi kullanılıyor bunlarda ?

Tholl-ga
14-08-2012, 15:50
araç euro 4 tür
euro5 ler 2011 de geldi