PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : k-sport, arka düşmedi



mrtsnr
14-09-2012, 22:10
Golf 6 aracımda K-Sport Coilover var. Ve amortisör en kısa ayarda, Yayda sonuna kadar indirdim alt aparatını. Fakat çamurluk ile lastik hala birleşmedi.. 1-2 parmak mesafe var. Ön taraf çok güzel düştü ama arka ciddi anlamda yukarıda.? Düşürmek için ne yapılması gerekiyor. Benim yanlış yaptığım birşey mi var acaba?

ruudvan
14-09-2012, 22:30
on tarafta motor var agırlıgından ınıyor arkayada ıkı kısı oturdun mu olay cozulur tam dıbe kadar ınse taş mı bu ıllakı esneyecek

bnce sıkıntı yok coıloverda sonucta bellı bır ındır kaldır mesafesı olan bı parca.

mrtsnr
14-09-2012, 22:32
on tarafta motor var agırlıgından ınıyor arkayada ıkı kısı oturdun mu olay cozulur tam dıbe kadar ınse taş mı bu ıllakı esneyecek

bnce sıkıntı yok coıloverda sonucta bellı bır ındır kaldır mesafesı olan bı parca.

Daha önce KW'da kullandım ama bundan daha aşağıdaydı..

Golf Superturismo pictures by mrtsnr7 - Photobucket (http://s1257.photobucket.com/albums/ii507/mrtsnr7/Golf%20Superturismo/)

burada fotoğraflar mevcut, arkayı beğenmediğim için pek belli etmedim ama, yine de gösteriyor kendini :)

onur_S
14-09-2012, 22:51
coilde daha cok dusmesi lazım sanki,golf 6 yayı farklı ama yaylı olupta arkası bundan dusuk leon-a3 filan gördüm

mrtsnr
14-09-2012, 23:05
coilde daha cok dusmesi lazım sanki,golf 6 yayı farklı ama yaylı olupta arkası bundan dusuk leon-a3 filan gördüm

Onur HR 5.5 bundan daha çok düşürüyor.. :)

trgy
15-09-2012, 06:40
Urun sizin araciniza goremi?atiyorum dizel versiyonu veya gti icin olabilir.

wolkanku
15-09-2012, 08:22
coilover'ın ayarlama tablası var ya, dişli gibi olan, onu direk sök, normal lastik takozların üstüne otursun yay.
hatta googleda coilover perch remove diye aratırsan yurtdışı forumlarda o yerlerde sürünen araçların o perch denilen dişliyi takmadığını , hatta bazı coiloverlarda 2 tane yay üst üste gelip adı helper spring olanı hiç takmadıklarını görürsün.
yerlerde sürünsün diyorsan çözüm bu.

berkay_aydin
15-09-2012, 08:25
bence tam kıvamında olmuş ön arka, eğer arkayı basarsanız bence önüde biraz indirmeniz gerekir...

mrtsnr
15-09-2012, 08:41
Urun sizin araciniza goremi?atiyorum dizel versiyonu veya gti icin olabilir.

Ürün benim aracıma göre, zaten dizel diye bi ayırım yok. 2WD 4WD diye ayrım var ksportta...


coilover'ın ayarlama tablası var ya, dişli gibi olan, onu direk sök, normal lastik takozların üstüne otursun yay.
hatta googleda coilover perch remove diye aratırsan yurtdışı forumlarda o yerlerde sürünen araçların o perch denilen dişliyi takmadığını , hatta bazı coiloverlarda 2 tane yay üst üste gelip adı helper spring olanı hiç takmadıklarını görürsün.
yerlerde sürünsün diyorsan çözüm bu.

Onu bende düşündüm, belki bugün onu çıkarıp denerim, ama o zamanda çok düşebilir çünkü ayarlama tablasının 4-5 cm yüksekliği var en düşük konumda bile :) Yada ayar tablasından 2 dişliyi çıkarıp denicem..


bence tam kıvamında olmuş ön arka, eğer arkayı basarsanız bence önüde biraz indirmeniz gerekir...

Arka lastik ile çamurluk arasında mesafe var.. 1 parmak mesela, o olmasın istiyorum.. Ayrıca aracın içinden yana baktığımda, ön taraftan kaldırımı görürken, arkadan duvarın en alt taşını bile göremiyorum :)

trgy
15-09-2012, 08:46
ksport un golf mk 6 için toplam 3 modeli var.

2wd olanın 2 versiyonu var,biri 50 diğeri de 55 olarak geciyor.

4wd olanı ise 55

http://www.k-sportracing.com/type-shock-list.html#VOLKSWAGEN

mrtsnr
15-09-2012, 13:52
ksport un golf mk 6 için toplam 3 modeli var.

2wd olanın 2 versiyonu var,biri 50 diğeri de 55 olarak geciyor.

4wd olanı ise 55

K-SPORT RACING CO., LTD (http://www.k-sportracing.com/type-shock-list.html#VOLKSWAGEN)

50-55 dediği mm :) ön amortisör çapı..

bendeki 55mm lik.. Zaten disk çapı 280mm olanlar için 50mm, 288-312 olanlarda 55mm

mrtsnr
15-09-2012, 17:22
http://i45.tinypic.com/idhu9t.jpg

buda arkadaki ayar tablasını çıkardıktan sonraki hali...

wolkanku
15-09-2012, 17:23
buda arkadaki ayar tablasını çıkardıktan sonraki hali...

e süper olmuş, konfor kaybı da yoksa devam böyle. ki biraz kullanımdan sonra daha da inecek.

mrtsnr
15-09-2012, 17:31
e süper olmuş, konfor kaybı da yoksa devam böyle. ki biraz kullanımdan sonra daha da inecek.

Abi çok iyi de, sanki çok düştü gibi geldi.. Hani lastik biraz daha görünce azıcık daha.. Çok iyi olcak gibi geldi..

H&R 5 yay taksam nasıl olur acaba diye düşündüm.. :) Bi süre böyleyiz, sıkıldığımda yükseltirim :) Arka koltuklara kimse oturamicak ama o kesin..

wolkanku
15-09-2012, 18:00
bence arkaya oturanın yoksa mükemmel olmuş hiç dokunma.

mrtsnr
15-09-2012, 18:51
Oturanım çok nadir var :) h&r alcam gibi duruyo ama bakıcaz artık..

dirk
15-09-2012, 18:55
kw tawsiye ederim. kullanıyorum güzel =)

mrtsnr
15-09-2012, 19:09
kw tawsiye ederim. kullanıyorum güzel =)

Leonumda KW v2 vardı, k-sport'a göre kıyaslarsak oldukça sertti.. Düşürmesi aynıydı.. Arkayı istediğim seviyede düşürüyordu.. :)

Leon 1.2 tsi olduğu için 50mm amortisör vardı, uymadığı için onu satıp bunu aldım :)

onur_S
15-09-2012, 21:16
bende hr var .low version diye geçiyor,golf 6 yayı farklı geçiyor ama bendekinin ürün kodu 260-1 diye bişey.
ön tarafı vogtland ın daha düşüktü.bunun arkası daha düşük.vogtlandın 5 liği var istersen onu dene bence en cok dusuren yay o a3 te öyle en azından istersen kodunu atayım
ama tablayı sökünce fazlasıyla inmişte bu tabla sökmenin bi zararı yok mu fabrikadan neden sökülü gelmiyor?

mrtsnr
16-09-2012, 03:19
bende hr var .low version diye geçiyor,golf 6 yayı farklı geçiyor ama bendekinin ürün kodu 260-1 diye bişey.
ön tarafı vogtland ın daha düşüktü.bunun arkası daha düşük.vogtlandın 5 liği var istersen onu dene bence en cok dusuren yay o a3 te öyle en azından istersen kodunu atayım
ama tablayı sökünce fazlasıyla inmişte bu tabla sökmenin bi zararı yok mu fabrikadan neden sökülü gelmiyor?

Yok yok bi sıkıntı yok.. Fabrikadan gelirken kutuda tabla farklı yerde yay farklı yerde zaten.. Tabla sadece ayar yaptığında onu yansıtıyor..

Tablayı çıkardığında sport amortisör ve kısa yay var gibi duruyor :)

TT_BOY
17-09-2012, 09:13
güzel düşmüş elleme bence :)

ank sport
17-09-2012, 13:10
coilover'ın ayarlama tablası var ya, dişli gibi olan, onu direk sök, normal lastik takozların üstüne otursun yay.
hatta googleda coilover perch remove diye aratırsan yurtdışı forumlarda o yerlerde sürünen araçların o perch denilen dişliyi takmadığını , hatta bazı coiloverlarda 2 tane yay üst üste gelip adı helper spring olanı hiç takmadıklarını görürsün.
yerlerde sürünsün diyorsan çözüm bu.

amannnn abicim sakın ha öyle bir hata yapmayın okadar para ver sonra dişliyi iptal et :)

wolkanku
17-09-2012, 13:16
amannnn abicim sakın ha öyle bir hata yapmayın okadar para ver sonra dişliyi iptal et :)

yurtdışında neredeyse tamamı böyle kullanıyor ,gerçi onların yolları da yol :)

mrtsnr
17-09-2012, 14:03
Ayar tablasi cikinca normal yaya gore daha dusuk oluyor. Suan lastigim 1cm civarinda gorunuyor sadece. Geri kalani camurluk icinde :) camirlukla jant merkezi arasi 26-27 cm civari :) yere yakinligi da 53cm