Orijinalini görmek için tıklayınız : d14 hakkında son bir soru
Jeandan-R
13-11-2012, 00:15
Cevap aciliyeti olduğu için sohbete açtım, dilenirse ilgili yere taşınabilir.
Öncelikle merhaba;
1.4le uğraşıyorum bildiğiniz kadarıyla krank kol piston 3lüsü için 2 seçimim var.
1)D15 krank, 134mm d15 kol ve pm7(veya pm2 piston)
2)D14 krank,138mm d14 kol ve pm7 piston
Baştan söylüyorum swap düşünmüyorum, vti almak istemiyorum. Feh+ emme var aracımda vafc2 ile kullanıyorum şuanlık. Üst kapak, egzantirik vs işleri de şurayı hallettiğim anda başlayacak. Sorum şu 100cc'lik hacim kazancı için krank ve kol masrafına girmeye değer mi?
Ben 2. yi seçerim moruk
100cc için değeceğini sanmam, ayrıca stroku arttırıp kol boyunu kısalttığın müddetçe devir çevirmen zorlaşacak.
Jeandan-R
13-11-2012, 00:36
Ben 2. yi seçerim moruk
100cc için değeceğini sanmam, ayrıca stroku arttırıp kol boyunu kısalttığın müddetçe devir çevirmen zorlaşacak.
D14'ün krankı da hafif diye biliyorum devir çevirmeye müsait. Benimde yağ pompasına müdahale edip 8200 çeviresim var :D
Bu ara senin proje ne alemde görüşemedik.
olm su 1.5e amma takıldın sen la vecihi gibi oldun :D 1.5i taktıkdan sonra lan ne farkettiki diceksin artı 500 600 lira kaktırcan kendıne :D bırak rahat raht devir donsun makina sen gene sıkıstırmanı yukselt pistonla kapagıda kaan abıye yolla bıde egzantrik bitti gitti :) krank alıcagın parayla final drive alırsın ;)
poşetçay
13-11-2012, 00:40
soch kapak takmayı nie düşünmüyosun 100cc arttırmak için harcıycan parayı şanzımana sakla derim
Jeandan-R
13-11-2012, 00:44
soch kapak takmayı nie düşünmüyosun 100cc arttırmak için harcıycan parayı şanzımana sakla derim
Farklı birşey istiyorum :D
Olabilir tabi vtec kapak, beyin işlerini hallettikten sonra neden olmasın :)
Ankarada d17 yarım blok var al tak devam :)
Jeandan-R
13-11-2012, 00:54
olm su 1.5e amma takıldın sen la vecihi gibi oldun :D 1.5i taktıkdan sonra lan ne farkettiki diceksin artı 500 600 lira kaktırcan kendıne :D bırak rahat raht devir donsun makina sen gene sıkıstırmanı yukselt pistonla kapagıda kaan abıye yolla bıde egzantrik bitti gitti :) krank alıcagın parayla final drive alırsın ;)
Elindeki krankı vermemek için neler yaptı arkadaş, ver lan şu krankı :D
Mertcan abi d17 olayı beni aşar, işletmesi felanda var
poşetçay
13-11-2012, 00:56
crx 1234 dişli si 5 dişli 4.928 final driwe tak oldukça cabuk dewır dönersin ama kapaksız pek güç alman zor
motorunu aç bi takım pm2 tak ilerde de bisi stage 2 egz ies emme ecu tak olsun bitsin :D
d17 blok bu kapaklara falan uymaz vtec2 ye olur nonvtec hrvye falan da olur
onun sadece belli parçaları d16 bloğa direk uymamak şartıyla uyar
Jeandan-R
13-11-2012, 01:00
crx 1234 dişli si 5 dişli 4.928 final driwe tak oldukça cabuk dewır dönersin ama kapaksız pek güç alman zor
Kapaksız güç alınır neden alınmasın. Bisimoto ve deltanın çok güzel egzantirikleri var. Kapak işinde zaten Ppr kaan abiden başka biryere yollamam ki o da sihirbaz :)
Jeandan-R
13-11-2012, 01:01
motorunu aç bi takım pm2 tak ilerde de bisi stage 2 egz ies emme ecu tak olsun bitsin :D
d17 blok bu kapaklara falan uymaz vtec2 ye olur nonvtec hrvye falan da olur
onun sadece belli parçaları d16 bloğa direk uymamak şartıyla uyar
ies emme mevcut abi, telefondan hep konuştuk seninle :D AMa pm7 daha fazla sıkıştırma vermez mi? Pm2 10.8lerde bırakıcak gibi
poşetçay
13-11-2012, 01:03
senbilirsin kapaksız sıkıştırmayla yürüycem diosan çok iyi bi yag pompası we yatak kullan geçmişte çok yapılıpta kırılan araç oldu tanıdıgım
uzaktan bakınca öyle ama yanyana sadece tepesi var blokda düşük duruyo segman daha aşağıda kaldığı için en ufak egtde hararetde gömlek kenarları kaçırma yapıyo pm2yle kendi kapağınla 12.6 ya kadar sıkıştırma alabilirsin subap yuvaları da delta 272 için daha güzeli olamaz bir de sıkıştırma egzantirik ikilisi tutmuyosa 14 cr da olsan araban yürümez delta 272 +zex subap yayı + pm2 (yurtdışında pmıg olarak bilinir ) + ies emme + ecu + headers v.s. 150 hp civarı güç demek
http://img35.imageshack.us/img35/4611/photo0027s.jpg
Jeandan-R
13-11-2012, 01:16
Tamamdır piston pm2 dedik. Bu arada pm2 ex'in pistonuydu değil mi? Bir de yataklar için herhangi bir upgrade'e gerek var mı? Yağ pompasını sana yollayacağım herhalde :)
Tamamdır piston pm2 dedik. Bu arada pm2 ex'in pistonuydu değil mi? Bir de yataklar için herhangi bir upgrade'e gerek var mı? Yağ pompasını sana yollayacağım herhalde :)
pm2 ex değil karışık biraz :) pompanı yolla yatağı tarif edicem kolay yeter artık aç şu motoru :hahaha: kurtulalım senden :hahaha: subap yaylarını önceden al en son ecudan sonra kasnak ve egz takarsın eglence zaten orada başlıyo :icon_tup:
Jeandan-R
13-11-2012, 01:25
pm2 ex değil karışık biraz :) pompanı yolla yatağı tarif edicem kolay yeter artık aç şu motoru :hahaha: kurtulalım senden :hahaha: subap yaylarını önceden al en son ecudan sonra kasnak ve egz takarsın eglence zaten orada başlıyo :icon_tup:
Karışık mı? Abi garip garip pistonlar koydurma arabaya :hahaha: Benden kurtuldun abi az kaldı, ilkeri de B serisi toplamaya ikna ettim daha soru soramaz sana :D
Bir de final drive için kime sorduysam sonu sana geldi, bir de mfactory'e :hahaha:
VteC_MaNiaC
13-11-2012, 08:19
bence sen arabayı ankaraya bladerk e götür kafan rahat olsun :D
EmrahERKAN
13-11-2012, 08:40
PM2 candır ya :) ucuza alınabilecek en iyi piston diyebilirim d serisi için. Sıkıştırmanı yaptıktan sonra egzantrik kasnak girdin mi o işin tadı gerçekten orada çıkıyor artık :) egzantrik öncesi arabam gidiyor sanıyordum :D sadece sanıyormuşum. Egzantrik sonrası arabam vayyyy ulan süper gidiyor oldum ama gitmiyormuş :) Timing yapıldı araba daha iyi oldu sandım ki bu sefer tamam ama yine değilmiş :) doğru timing den sonra Araba çooook farklı ve daha güzel oldu :) Kısmetse 2 Hafta sonra erkut abinin yanındayım çok daha güzel olacak :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.