Orijinalini görmek için tıklayınız : 2012 scirrocco, polo gti dan hızlı hale gelmesi
Sayın arkadaşlar, yıl sonu araç alım mecburiyeti nedeni ile şirkete 1 adet rocco alalım diyoruz. İlk görünüm aracın White edition olması yönünde. Çünkü dsg ve deri koltuk harici full ve 63k tl.
Bu tip bir araç alsam en az polo gti yüklüsüu kadar yürüme şansımız nedir? Ağırlıklar arası sadece 100 kg gibi fark var ama rocco daha aerodinamik. Yaklaşık 240 HP için hangi parçalar ve genel fiyat toplamı ne olur ?
ceyhun737
16-12-2012, 18:25
Bendee takipteyim bu konuyu
fatihcelik
16-12-2012, 18:30
abi polo çok farklı bişey doğuştan ciğerli :) roccoya yapılan specler ile gti a yapılacak specler aynı ise gti genelde önde oluyor . ortalama parça fiyatlarını söyliyim ;
yazılım 700-1300
forge dumpvalve 650-700
intercooler 1800-2000
komple custom egzost 1200-1500
itg veya bmc filtre 600-750 (itgnin sıfır satışı var mı şu an bilmiyorum )
forge wastgate 550-600 (yanlış hatırlıyor olabilirim)
araba düz vites ise forge short shifter (200 tl den az olması lazım net fiyat bilgim yok)
bunlar dan sonra araba baya bi güzel olur :)
fatihcelik
16-12-2012, 18:32
tabi birde methanol kit yapılabilir , dsg ise dsg yazılımı da yapılabilir :)
Ouuwww 7000tl daha harcıcaz yani.
Evet 7000 tl civari ama bunlsri yapmis olan bir polo buyuk ihtimalle yine gecicekti rocconun sansi aerodinamik olmasi , altlara kafa cikarip 1-1,5 boy atan pololarin ustlerde roccolara gecildigi rollingler mevcut :)
Edit : itg yi vw kendi bunyesine aldi R ismiyle cikartiyor filtreyi 1100 tl sanirim suanda btg maslakta , yanlis anlasilmasin reklam amacli degil fayda olsun diye hicbir muhabbetim yoktur zaten pek sevmemde
Bu özelliklere sahip rocco kaç hp lerde olur? 100–200 sn si ve top speed i ne durumda olur?
fatihcelik
16-12-2012, 18:51
Bu özelliklere sahip rocco kaç hp lerde olur? 100–200 sn si ve top speed i ne durumda olur?
tahminim 230 hp lerde bi güç çıkartır 100-200 de 15 sn civarı olur diye düşünüyorum top speed de 260-265 görür :D
Bu arada manual rocco tercihi nasıl? Debriyaj ömürleri ne civarda? 63.000 tl mantıklı bir fiyatmı?
Amma soru sordum ya :)
MuratGürakan
16-12-2012, 20:03
DEbriyaj benim 15000' de falan bitiyor. En azından benim için bu böyle.
Yüklediğinde epey keyifli olacaktır. 16sn'lerin altında bir rocco henüz görmedim ben.
---
Hemen hemen aynı yüklenmiş gti ile rocco karşılaştırmasında (İkisininde çok başarılı bir yazılıma sahip olduğu durumu söylüyorum) gti her halukarda önde olacaktır. Çünkü benim bildiğim kadarı ile gti'da rocco'ya ek olarak sadece 100kg lik bir ağırlık avantajından ziyade dönen parçalarında hafifletme mevcut diye biliyorum. Buda o 100 kg nin gerçekte çok daha fazla hissedilmesine sebep oluyor. Birde dsg oranları çok iyi bi dsg rocco yada manuel rocco'ya göre.
Eğer rocco fiyatı yüksekse, golf manuel 160 düşünebilirsiniz.. Kalan paraya hem düşündüğünüz modifiyeleri hemde aracın dış görünüşünü güzelleştirirsiniz. :)
eski sahibnden aldığımda 30k da değiştirdim. Şimdi 35k km gittim daha sertleşme vs. sorun yok debriyajda
BlackEmperor
16-12-2012, 20:08
bence egzoz ve cooler için custom ürünler kullanarak çok çok daha ucuza mal edebılırsin yazılan fiyatlara daha başka işler yapılabilir
scirocco dsg oranıyla polo gti dsg oranları farklı diye duymuştum ve buda bi fark unsuruydu hafif olması en buyuk avantajı gti.
Demek roccoya biraz hafifletme şart.
Golf kesinlikle düşünmüyorum. Polo bile daha cazip.
Peki fiyat 0 araç için iyimi. Yoksa az km li dsg mi kovalayayım?
Demek roccoya biraz hafifletme şart.
Golf kesinlikle düşünmüyorum. Polo bile daha cazip.
Peki fiyat 0 araç için iyimi. Yoksa az km li dsg mi kovalayayım?
hiçbirini düşünme ben onların içinden geçiyom benim rexsle :D
yapman gereken belli kardeşim
filitre kiti downpipe eghaust hybrid turbo ahanda bendekinden :)
pompa felan kesinlikle değiştirme kesinlikle gerek yok kimsenin gazına gelme sakın :D
istersen SC yide değiştirebilirsin para çokomel ilişkisi bu resmen :D
benimdebriyajım orjinal ve hala sikinti yok :) 45 binde :D
Arasts61
16-12-2012, 20:52
manuelin şanzımanı çok uzun.
sıkıcı olabilir.
kim ne derse desin dsg kırılsa da , korkutsa da araca harbiden karakter değiştirtiyor.
bence detaylı araştırıp analiz etmeden hiç bişey yapma dostum. bak penguin hakan egzozunu satıyor. downpipe i soktu. vs vs. o yapılanlar bazen aracı geri götürüyor.
olmazsa olmaz 2 şey.
forge dump valve. iyi bujiler.
sonra itg vs güzel bir cai.
sonra da olursa high flow cat.
yazılım sana kalmış.
edit : yani yazılımı kime yaptıracağın sana kalmış
penguinhakan
16-12-2012, 21:27
1 - Forge DV (DSG için şart - DSG lerde N249 yetmiyor )
2 - İyi hava girişi (Ne kadar hava o kadar güç aslında)
3 - Spor Cat (Milltek öncelikli - Hem düşük devirlerde hem de basıncı yüksek devirlere taşımak için , hem iatı düşürmek için)
4 - İridyum bujiler (yüksek devirlerde ateşleme daha iyi sağlamak)
5 - Cooler (özellikle yaz aylarında aracın soguması için)
manuelin şanzımanı çok uzun.
sıkıcı olabilir.
kim ne derse desin dsg kırılsa da , korkutsa da araca harbiden karakter değiştirtiyor.
bence detaylı araştırıp analiz etmeden hiç bişey yapma dostum. bak penguin hakan egzozunu satıyor. downpipe i soktu. vs vs. o yapılanlar bazen aracı geri götürüyor.
olmazsa olmaz 2 şey.
forge dump valve. iyi bujiler.
sonra itg vs güzel bir cai.
sonra da olursa high flow cat.
yazılım sana kalmış.
edit : yani yazılımı kime yaptıracağın sana kalmış
Şanzıman ne kadar uzun olsa da, DSG'nin yazılım sonrası tork limitörü nedeniyle manuel avantajlı. Ara hızlanmada DSG iyi fakat 100-200 hızlanmada manuel stock daha iyi :) Yazılımlısı da aynı şekilde tork sıkıntısı yaşamadığı için iyidir. Bende ne olursa olsun manuel diyenlerdenim, ki aracımı bulana kadar ne kadar uğraştığımı ben bilirim :)
Aracınızı yükleyeceksiniz herşeyden önce manuel tercih edin ;)
Aracıma yaptıklarım (Aracım manueldi)
-Revo stage 1
-Forge İ/c
-Forge d/v
-İtg cai
-Jetex 76mm catback
Hafifletmek adına yapabileceğiniz en temel işlemler arka koltuk alt oturduğunuz kısım ve stepneyi sökmek bunun dışındaki işlemler 2 dk. olacak şeyler değil.
Paşaoğlu dynoda 227.8 hp 333.1 nm tork almıştım.
Yüklü bir polo gti'ı rollde geçmeniz çok zor gibi fakat top speed'te birşeyler olabilir. Geçtiğimiz yaz en iyi 2 İbiza Cupra ile yaptığım denemeler size fikir verebilir.
m3gk56VfepI
Arasts61
16-12-2012, 21:52
Şanzıman ne kadar uzun olsa da, DSG'nin yazılım sonrası tork limitörü nedeniyle manuel avantajlı. Ara hızlanmada DSG iyi fakat 100-200 hızlanmada manuel stock daha iyi :) Yazılımlısı da aynı şekilde tork sıkıntısı yaşamadığı için iyidir. Bende ne olursa olsun manuel diyenlerdenim, ki aracımı bulana kadar ne kadar uğraştığımı ben bilirim :)
murat tork limitorunu kaldırıyorlar zaten.
ben de manuel taraftarıyım ama sizin şanzıman gerçekten çok ama çok uzun.
gt nin şanzımanı olsa amenna. ona her turlu ama o bile dsg 7 nin yerini tutamıyor.
audilover
16-12-2012, 22:16
1 - Forge DV (DSG için şart - DSG lerde N249 yetmiyor )
2 - İyi hava girişi (Ne kadar hava o kadar güç aslında)
3 - Spor Cat (Milltek öncelikli - Hem düşük devirlerde hem de basıncı yüksek devirlere taşımak için , hem iatı düşürmek için)
4 - İridyum bujiler (yüksek devirlerde ateşleme daha iyi sağlamak)
5 - Cooler (özellikle yaz aylarında aracın soguması için)
Guzel cevap ancak sport cat iat den daha ziyade egt nizi dusurur intercoolerda iat yi.
Hava girisini ne kadar artirirsaniz gucunuzu o kadar ustlere cikartabilme sansinzi dogar .
yapman gereken belli kardeşim
filitre kiti downpipe eghaust hybrid turbo ahanda bendekinden :)
pompa felan kesinlikle değiştirme kesinlikle gerek yok kimsenin gazına gelme sakın :D
istersen SC yide değiştirebilirsin para çokomel ilişkisi bu resmen :D
benimdebriyajım orjinal ve hala sikinti yok :) 45 binde :D
Peki başkan bu değişikliklerin bedeli fazlaca ne olur? Poloları koşarmıyız peşimizden? Sende manuel diyenlerdenmisin?
penguinhakan
16-12-2012, 22:42
DSG li roccoyu manuel rocco ile geçemezsin , istediği kadar tork limitoru olsun.
scirocco dsg vs scirocco manual #1 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Pkt-6FOu1mg)
stock dsg vs manuel rocco...
Arasts61
16-12-2012, 23:01
bu dsg 7 harbiden çok gıcık bişi. bizimki de dsg ama insaflı oranları var.
bizim 2 yi bitireceğimiz yerde bu nerdeyse 3 u bitiriyor
Levent Y.
16-12-2012, 23:09
Kimse şuna değinmemiş, white edition scirrocco lorun beyni şuan kitli aynı şekilde avrupa ya göre 2013 de çıkan yani bizde 2012 olan polo gti ların da beyni şuan için kilitli, arkadaşıma yazılım yapılamadı, illaki açılır ama haberiniz olsun diye yazıyım dedim...
year_one
16-12-2012, 23:11
yakın arkadaşımda dsg li rocco var 1 senede toplamda 3 kere servise gitti dsg problemi yüzünden , araba garantide olmasaydı ne paralar giderdi merak ediyorum garantisi biten bir arkadaşın komple dsg yenilemesi sıfır araba parasının 3 te 1 i ... bu bakımdan manuel kesinlikle..
şimdi açık konuimak gerekirse ağırsın dsg biraz mıymıntı bizde biziliyorsun 6 ileri olsa direk dsg derim ama dsg in sanzıman soğutucuları mevcut 7 ye olurmu bilmiyorum açıkcası incelemedim genelde r32 lere felan takıyorlar onlarda 6 ileri düzün sansı biraz daha Sağlamlık bakımından güzel ama bir yandada büyük turbo ile torqun biraz daha düşücek ondan dolayı kurtarabilir bizim evoX lara yaptığımız gibi
Shadow_Dancer
16-12-2012, 23:58
Dogusun elinde hazır rocco var mı?
Var dolu hemde. Ama tekrar ediyorum ben white edition dan bahsediyorum. Hali hazırda cam tavan, bi xenon standart ama dsg yok.
http://www.youtube.com/watch?v=48xEKVu7DKc
50 150 methanolsüz
http://www.youtube.com/watch?v=5ZAe1b75RAU
100 200 methanolsüz
Stage 2 Revo+ Milltek turboback + forge dv + forge intercooler + Forge westgate
+ AEM air intake + AEM W/M kit
liste bu araç DSG
intercoolerin pek bi yararini goremedim ben acikcasi.yazin yapilacak sicak havadaki rollerdebo fark belli olur diye dusunuyorum. bir cok arkadas zaten yapilacaklari yazmis. yazilim iside biraz sans cunku kiminin downpipe li iyi basinc tutmuyor kinininki saha kalkiyor. ancak manuellerde forge dv cokta gerekli deil buda bi gercek. yazilimla birlikte olmassa olmaziniz iyi bir filtre kiti.
S.Özeren
18-12-2012, 08:19
DEbriyaj benim 15000' de falan bitiyor. En azından benim için bu böyle.
Yüklediğinde epey keyifli olacaktır. 16sn'lerin altında bir rocco henüz görmedim ben.
.
nasıl yani 15k da bir debriyaj mı bitiyor ?
bu arada white edition gayet mantıklı , alınınca direk jantları değiştirin yeter :)
white edition'da Kormetal jant olsaymış :D
CeM öZeR
18-12-2012, 11:50
Böyle bir Scirocco ile denemek isterim . :)
yanlış anlaşılmasın ama Rocco poposunu yırtsa, yüklü bir gti'i geçebileceğini sanmıyorum. :) sen ne anlarsın pis minici demeyin :D
Durango nickli duhan abi videolari koysun k zamangeculen gti varmiymis yokmuymus gorelim :)
CeM öZeR
18-12-2012, 12:25
Durango nickli duhan abi videolari koysun k zamangeculen gti varmiymis yokmuymus gorelim :)
Duhan abi revo ibiza cupra ile denemişti. O zaman filtre kiti ve methanolu yoktu ibizanın.95 Oktan ve avans 3 modunda denemişti ibizanın. Şu anki 97 oktan avans açık modunda ve filtre methanolle beraber yakalama şansı malesef yok scirocconun. :) Aynı speclerdeki 160 lık manuel rocco ve gti arasında minimum 5-6 boy olur diyorum. :)
Durango nickli duhan abi videolari koysun k zamangeculen gti varmiymis yokmuymus gorelim :)
illa ki vardır da, laf çarpıtmaya gerek yok..
2 aynı specte aracı kıyasladığında aerodinamik falan fasa fiso.. GTI geçilmez roccoya..
Elma-elma kıyaslaması yapın. Elmayla muzu değil ;)
Polo GTI ile Rocco motoru arasında ne farklılık var da 20hp değer oynuyor?
Aynı işlemlerle yani bilindik yükleme işlemleriyle geçemez
ama geçemez diyor isek atla deve değil bilmem kaç boy yapar oda çok fark değil
Ki eğer roll gecelerinde bulunulmayacak sa aradaki gidiş farkını anlamak zor..
valla laf carpitmiyorum ben izledigim kadari ile yorum yapiyorum rocco fanatikligim falan yok anlayacaginiz. bitame fabia vrs ile denemsti vrs ilk basista uzuor ancak 200 den sonra duhan abi boy boy ayriodu o arabada gayet yukluydu yanlis hatirlamiyorsam.Duhan abinin araba zaten bi garipti orjinal katla en iyi yuruyen rocco oydu :)
106 ile denemenizi tavsiye ederim," :) onlarda 190-200 de 40 boy onde oldugu arabaya gecililebiliyor 220 givari :) kiyaslama fabia deil, polo..
Cupra ve polo dolu speclerde ve iyi bir yazilima sahipse, rocco sokmeden veya ekstra birseyler katmadan gecmesi mumkun deil.. Roccoyu kotulemek deil amacim ama bu poloyla çupralar gercekten hizli arabalar ve hafifler
Ankarada yapdıgımız denemede mını ıle nası yurudu ve o mınının dıer scırocco ve gti la nası yurudugune bakarsanız benım aracın nası gıttıgı belli olur dıyorum :)
Ankarada yapdıgımız denemede mını ıle nası yurudu ve o mınının dıer scırocco ve gti la nası yurudugune bakarsanız benım aracın nası gıttıgı belli olur dıyorum :)
genel yazdınız sanırım :)
Genel yazdım gti la yuruyebildigini soylemek adına
Yakında Manuel rocco stg2 olucak burda ismailin GTİ yada bnm Cupra ile deneyelim top speed fark gorulsun. Üzgünümki Roccolar rolling arabası değil
Üzgünümki Roccolar rolling arabası değil
o kadar da değil be Zafa :D
Yakında Manuel rocco stg2 olucak burda ismailin GTİ yada bnm Cupra ile deneyelim top speed fark gorulsun. Üzgünümki Roccolar rolling arabası değil
Bi gun deneriz bakarız
Rabbit33
18-12-2012, 17:44
Polo da uzun da fena değil yabana atılmasın lütfen daha ne gidecek yaw top speed :)
http://i1189.photobucket.com/albums/z424/malkocoglu33/704682_529474413729676_1331085301_o.jpg
Rabbit33
18-12-2012, 17:48
Valla iyi giderli bir rocco varsa şuan, DBS Serdar'la ya da alp2 ile bi denensin derim :D O zamn farkı görür :D
106 ile denemenizi tavsiye ederim," :) onlarda 190-200 de 40 boy onde oldugu arabaya gecililebiliyor 220 givari :) kiyaslama fabia deil, polo..
Cupra ve polo dolu speclerde ve iyi bir yazilima sahipse, rocco sokmeden veya ekstra birseyler katmadan gecmesi mumkun deil.. Roccoyu kotulemek deil amacim ama bu poloyla çupralar gercekten hizli arabalar ve hafifler
fabia vrs de polo gti ve cupra ile aynı 1.4 tsi 180hp lik motoru kullanıyor. verdiğim örnek bundan. ayrıca 200e kadar da 40 boy olmuyor merak etmeyin 3-4 boy oluyor siz abarttınız benim yorumumu :) neyse durango yazarsa daha sağlıklı olur
Rabbit33
18-12-2012, 19:00
fabia vrs de polo gti ve cupra ile aynı 1.4 tsi 180hp lik motoru kullanıyor. verdiğim örnek bundan. ayrıca 200e kadar da 40 boy olmuyor merak etmeyin 3-4 boy oluyor siz abarttınız benim yorumumu :) neyse durango yazarsa daha sağlıklı olur
+1
Tabikide doğrdur en fazla 3-4 boy arası olur .Fazlasını ben de sanmıyorum,fakat fabia ve cupranın poloya göre şanzuman oranları farklıdır.
Peki rocco daha aerodinamik değilmi? Aradaki 100kg da hafifletilmezmi? Karbon parçalar vs
o kadar da değil be Zafa :D
Kanka tamam abartmis olabilirm ama uzunda roccolarin yakalama sansi gercekten zor ve arada sadece 100 kg degil ciddi anlamda aktarma kaybi mevcut tsi 180liklerle
valla laf carpitmiyorum ben izledigim kadari ile yorum yapiyorum rocco fanatikligim falan yok anlayacaginiz. bitame fabia vrs ile denemsti vrs ilk basista uzuor ancak 200 den sonra duhan abi boy boy ayriodu o arabada gayet yukluydu yanlis hatirlamiyorsam.Duhan abinin araba zaten bi garipti orjinal katla en iyi yuruyen rocco oydu :)
Ayc rocco hakikatten efsunluydu :D Ciddi dolu olmamasına rağmen kendisinden dolu bir çok Rocco'yu geride bırakıyordu ;)
Vrs meselesine gelince önce specleri ve dyno ölçümlerini yaziyim.
Ayc Rocco Manuel;
Revo stage 1
İtg Cai
Jetex Catback
Forge İ/c
Forge Dv
*Tekerde 190 hp / 330 nm tork
Gjs Fabia Vrs Dsg;
Barbaros yazılım
K&n kutu içi filtre
SS Dp & Komple egsoz
Forge Dv
*Tekerde 204 hp / 245 nm tork
Kendi devrimde
jAkBT-HjwCQ
Vrs'in devrinde
wu0CdOvPlHg
Vrs'i geride bırakan 2 önemli faktör yazılım ve intercooler ı olmayışı. Deneme sonraları yağ sıcaklıklarına baktığımızda Rocco 100 Vrs 116 derecelerde geziyordu.
Vrs'te iyi bir yazılım ve i/c olsaydı herhalukarda önümde giderdi ;)
Kardeşi kardeşe küstürmeyelim :))
penguinhakan
18-12-2012, 22:22
Ayc rocco hakikatten efsunluydu :D Ciddi dolu olmamasına rağmen kendisinden dolu bir çok Rocco'yu geride bırakıyordu ;)
Vrs meselesine gelince önce specleri ve dyno ölçümlerini yaziyim.
Ayc Rocco Manuel;
Revo stage 1
İtg Cai
Jetex Catback
Forge İ/c
Forge Dv
*Tekerde 190 hp / 330 nm tork
Gjs Fabia Vrs Dsg;
Barbaros yazılım
K&n kutu içi filtre
SS Dp & Komple egsoz
Forge Dv
*Tekerde 204 hp / 245 nm tork
Vrs'i geride bırakan 2 önemli faktör yazılım ve intercooler ı olmayışı. Deneme sonraları yağ sıcaklıklarına baktığımızda Rocco 100 Vrs 116 derecelerde geziyordu.
Vrs'te iyi bir yazılım ve i/c olsaydı herhalukarda önümde giderdi ;)
Bu denemenin teke tek olanı varmıydı , sonuç ters yönde farklı olurdu diye düşünüyorum , verilen specler doğru ise.
Tork avantajı çok fazla burda rocconun o bakımdan
Denemelerde araçlarda 2şer kişiydik ;)
Polo da uzun da fena değil yabana atılmasın lütfen daha ne gidecek yaw top speed :)
http://i1189.photobucket.com/albums/z424/malkocoglu33/704682_529474413729676_1331085301_o.jpg
Bence bu bi kıstas değil, sonuçta benim aracım stock ama 262 gördüm, Adana teme girdikten sonra :) Ki hava sıcaklığı farkı da var aramızda
http://i1257.photobucket.com/albums/ii507/mrtsnr7/614684_10151098867336855_1820047869_o.jpg
Ayrıca Durango denemelerinde üstlerde yakalamasının nedeni manuel vites olması. Ben stock olarak, hangi dsg7 ile denediysem hepsinde 160'tan sonra ara aça aça gidiyorum. 100km ile başladığımızda hiç şans yok. 60 ile başlayınca biraz öne çıkıyor 180 civarı geçiyorum. 50 ile başlamadık ama çok dezavantajlı olurum diye düşünüyorum. Ama top speed'e yaklaştıkça DSG7 dezavantaj yaratıyor. Polo GTI'daki DSG7 farklı deniyor o nedenle Polo her zaman avantajlı olabilir. Ama rocco ile de golf ile de ne zaman denediysem DSGler üst hızlarda geriye düşüyor.
34 GE plakalı Kırmızı Scirocco. Bahcesehır-Istanbul Arabası. Bulabılırsenız kendısıne bı ulasın derım, ınanılmaz yuklu oldugu soylenıyordu.
Bende stock şekilde 260 gördüm ss i var pc e geçince yükliyim :)
34 GE plakalı Kırmızı Scirocco. Bahcesehır-Istanbul Arabası. Bulabılırsenız kendısıne bı ulasın derım, ınanılmaz yuklu oldugu soylenıyordu.
inanılmaz yüklümü :hahaha: zaten yapılıcaklar limitli ve nerdeyse tüm çeşitler denendi he 4 çeker evo motorlu dolanıyosa bilemem denk gelmek isterim bir ara:rolleyes:
34 GE plakalı Kırmızı Scirocco. Bahcesehır-Istanbul Arabası. Bulabılırsenız kendısıne bı ulasın derım, ınanılmaz yuklu oldugu soylenıyordu.
bu arkadas maltepe uni demi okuyor arada goruyorum okulda ? nami neymis gorel merak ettim
MuratGürakan
19-12-2012, 00:17
O araç specleri umutckr arkadaşımızın arabası ile aynı.
Benim kişisel görüşüm aynı yüklemelerde gti scirocco'dan epey ilerde yürür.
1 - 100+ kg ağrılık avantajı
2 - dsg oranları
3 - dönen parçalardan gelen avantaj ile kaybın daha az olması.
Haa yine abartırsın roccoyu çok daha hızlı yaparsın. Ama epey bi emek harcaman gerekli.
Nerde hangi yolda ne zaman yapiyorsunuz bu suratleri soyleyinde bizde orada o zamanda yapalim :)
Stock GTI ile 240 tan sonrasi cok zor gibi geldi bana
Yol olsaydi giderdi diyemedim hic
Yolda hic olmadi orasi ayri tabi :)
bu arkadas maltepe uni demi okuyor arada goruyorum okulda ? nami neymis gorel merak ettim
Utku bu arac bızım rocco forum'a da uyeydı hatırlarsın belkı, 280 kadran resmi falan vardı.
KALENDAR
19-12-2012, 00:35
Benim fikrim şimdi araçları şöyle bi ele alalım stock polo 1.4 tsı gtı 180 hp rocco 1.4tsı 160 hp şansı yok uzunda kısada,şöyle degerlendirelim gtı stock 6.9 sn. rocco 8 he ikisinede ekstra işlem yapıldı aynı uygulamalar stag vs yine polo,polo stock kalır rocco işlem görür tabi bugün yüklü bir civic sl 500 yürüyor örnek.Sizin almanız gereken rocco 2.0 TFSI ozaman polo kadar hızlı hale gelebilir ve daha iyi olabilir olur yine diyemiyorum görmek lazım gerçekten polonun üretmiş oldugu gtı serisi çok başarılı ve yapılan işlemlere çok güzel net bir şekilde cevap veren bir otomobil yanlış yazmış oldugum bişey varsa kusura bakmayın benim düşüncelerim bundan yana
Yakında Manuel rocco stg2 olucak burda ismailin GTİ yada bnm Cupra ile deneyelim top speed fark gorulsun. Üzgünümki Roccolar rolling arabası değil
haha sankı 6 tokmak turbo makıneye bınıyosun roccoyu kucumsuyosun :)
bıtanede rocco gecse hemen bı bahane bulursun bırak dayım bu ıslerı..
CeM öZeR
19-12-2012, 03:46
Safa haklı. Ben denemelerini izledim 239 hp powershopta kendi dynosu var, vv rocconunda 237 hp dyno çıktısı var. Bu halinde 10 boy civarı fark oluyordu. Bende aynı sekilde ciddi süreler çıkartmış roccolarla denedim sonuclar hep aynı. Bakalım eksikleri bitsin revo stage 2 olsun bide öyle deneyelim. :)
ben çok ciddi bir idda olursa kendi arabamı hazırlarım :) sanmıyorumki polo gti dan aşağıya kalayım
ben çok ciddi bir idda olursa kendi arabamı hazırlarım :) sanmıyorumki polo gti dan aşağıya kalayım
Abi boşver mercekli farları 2 senedir takıcan evde duruyo :D sen ısınamadın bu arabaya , senin araban arka itmeli abi sana 350Z alıyoruz
SekoLive
19-12-2012, 11:05
bu arkadas maltepe uni demi okuyor arada goruyorum okulda ? nami neymis gorel merak ettim
Çınar abinin aracından bahsetmiş sezgin.
Çınar abinin aracından bahsetmiş sezgin.
evet onu farkettim sonra :)
Heh aynen serkan simdi hatirladim bende gece gece uykudan cozemedim olayi. Nedir o aracin akibeti ?
SekoLive
19-12-2012, 11:15
Heh aynen serkan simdi hatirladim bende gece gece uykudan cozemedim olayi. Nedir o aracin akibeti ?
detay biliyorum desem yalan olur :)
ama öğrenilebilir çınar abiye bi msj atılıp sorulabilir.
arabası görsel olarak cok güzel canlı canlı cok kez denk geldim.
detay biliyorum desem yalan olur :)
ama öğrenilebilir çınar abiye bi msj atılıp sorulabilir.
arabası görsel olarak cok güzel canlı canlı cok kez denk geldim.
Ya bende cok denk geliyorum neredeyse hergun. Ayni yerde oturuyoruz onunla ama esi kullaniyor cogu zaman soramiyorum herhangi birsey. Artik bakalim denk gelirsem birgun soracagim :)
haha sankı 6 tokmak turbo makıneye bınıyosun roccoyu kucumsuyosun :)
bıtanede rocco gecse hemen bı bahane bulursun bırak dayım bu ıslerı..
Roccoyu kucumsemekle alakası yok kardeşim en iyi specli roccolardan burda war bikaç adet kendi sahibide diyor cupra/gti lara yetişmenin imkanı yok diye birazdan yuklediğim videoyu izlersin rocco beni geçerse bahane üretirmişim ney zoruna gitti :D
ben çok ciddi bir idda olursa kendi arabamı hazırlarım :) sanmıyorumki polo gti dan aşağıya kalayım
özgün abi benim aracı hazırlayalım... Turbolar gitti roccoya kaldık :/ Listenin h.epsi bende var...
K04 yada Hibrit turbo yapcam az daha paralanırsm kol piston inş
Burada sanırım birşeyler atlanıyor. Benim bildiğim gti ile rocco arası zaten sadece buji farkı var, birazda cooler ölçüsü vs. Yani motor arası 20 hp fark olsada, aslında ağırlıklı yazılımsal bir farktır. Geriye aşılması gereken tek problem; ağırlık farkı ve aerodinami. Tabiki poloda hafifletilir daha vs, illaki aynı şeyler yapıldığında polo 1 adım önde olabilir yine. Konum sadece en ii polodan ii yürümek değilde. Yazılım filtre eksozlu birçok polodan ii gitmek.
dragon07
19-12-2012, 12:06
2012 roccolara yazılım atılabiliyormu?
CeM öZeR
19-12-2012, 12:06
Burada sanırım birşeyler atlanıyor. Benim bildiğim gti ile rocco arası zaten sadece buji farkı var, birazda cooler ölçüsü vs. Yani motor arası 20 hp fark olsada, aslında ağırlıklı yazılımsal bir farktır. Geriye aşılması gereken tek problem; ağırlık farkı ve aerodinami. Tabiki poloda hafifletilir daha vs, illaki aynı şeyler yapıldığında polo 1 adım önde olabilir yine. Konum sadece en ii polodan ii yürümek değilde. Yazılım filtre eksozlu birçok polodan ii gitmek.
Abi bujiler farklı değil ikisindede aynı. Platinium buji var ama bakım paketleri farklı. Polo gtida 60.000 km bakım paketinde değişen bujiler roccoda 90.000 km bakım paketinde değişecek diye öneriyor turkuaz sistemi. Bana soracak olursanız tek fark yazılım ve şanzuman. Stock halinde polo gti 6900-7000 rpm dönüyor, scirocco yanlış hatırlamıyorsam 6300 rpm de kalıyordu manueli.
Ozaman tek derdimiz roccoya rejim yaptırmak, birkaç karbon parça araştırmasına girmek (ki ben örneğini dahi görmedim daha) birde mümkün oranda kısa şanzıman uydurmak.
Diğer liste zaten hepsi için aynı
CeM öZeR
19-12-2012, 12:10
Ozaman tek derdimiz roccoya rejim yaptırmak, birkaç karbon parça araştırmasına girmek (ki ben örneğini dahi görmedim daha) birde mümkün oranda kısa şanzıman uydurmak.
Diğer liste zaten hepsi için aynı
Şanzumanı Murat Gürakan arkadaşımız yapmıştı Ankaradan sarı rocco. Golf gt şanzumanı uyuyordu sanırım. Ne derece artısı vardır bilemiyorum. :)
Oranlara bakarız hemen çıkar ortaya :D sende vardır sen gönder
2012 roccolara yazılım atılabiliyormu?
aynen oluyor kanka :)
CeM öZeR
19-12-2012, 12:41
Oranlara bakarız hemen çıkar ortaya :D sende vardır sen gönder
Kafam durdu sitenin birinde çıkıyordu aklıma gelmiyor. :) Transmission rates mi yazıyordum bişey yazıyordum çıkmıyor. En iyisi Murattan öğrenmek. :)
Benim aracın son hali ile Manuel revo Rocconun son hali
dhk3vz0AHU8
Roccoyu kucumsemekle alakası yok kardeşim en iyi specli roccolardan burda war bikaç adet kendi sahibide diyor cupra/gti lara yetişmenin imkanı yok diye birazdan yuklediğim videoyu izlersin rocco beni geçerse bahane üretirmişim ney zoruna gitti :D
zoruna gıdenın borusuna gıtsın kardesım:)sonucta aynı makıneler 3 boy 5 boy ılerde olabılırsın gerıde dusebılırsın yarın obur gun bellı olmaz bu ısler:)
SekoLive
19-12-2012, 13:16
aynen oluyor kanka :)
white editionlarda kısıtlama vardı olmuyordu kanka çözdülermi?
jackal_JAZZ
19-12-2012, 14:54
Demek roccoya biraz hafifletme şart.
Golf kesinlikle düşünmüyorum. Polo bile daha cazip.
Peki fiyat 0 araç için iyimi. Yoksa az km li dsg mi kovalayayım?
Tarkan ben 2. roccomu aldım biliyorsun. İlki bomboştu white edition ise gerçekten dolu bir araç. 1.99 TL/ € kur sabitlemesiyle bu araca bu fiyat cidden cok iyi (netteki 2.el ilanlarına bakıyorsundur )
Benim araç trafik sigortası dahil 62.500'e geldi. Coiloverdan sonra senin de gördüğün üzere üzerindeki jantlar sırıtmıyor ;)
CeM öZeR
19-12-2012, 15:04
Benim aracın son hali ile Manuel revo Rocconun son hali
dhk3vz0AHU8
Biz demiştik hacı :D
AL DEDİ - GİT DEDİ - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rNJNnwCLbRE)
Bu arada Alp'e hastayım ya :)
penguinhakan
19-12-2012, 15:08
Maşallah cupraya , açılan boya bir soylemim yok ama bu kadar hızlı yanından geçmesi için roccoda problem olması lazım gibi geliyor , sanki rocco stock gibi gidiyor , yanından uçarak geçiyor cupra.
Ben anlamadım birşey bu rocco revo stage 2 birde oyle mi ?
Beyler scirocco Revo Stge1 38VV plakalı stage2 si yeni çıktı Manuel oldugu için yaklasık 1 hafta sonra stage 2 olucak ozamanda deneyip farkı koyarız ama 1 2 boydan fazla fark ediceğini dusunmuyorum.
Hani specler eşit oldugu surece hafifletme vs yapılmadıgı taktirde Rocconun herzaman geride kalıcagını dusunuyorum.
Birde soyle bişey var Manuelin stage1 i DSG nin Stage2 sinden iyi yuruyor. Manuelin stage2 si nasıl olur merak konusu...
Edit Rocconun specler:
İtg Fİltre kiti
Revo stg1 Yazılım
Milltek TBE
Forge Cooler
Forge DV
NGK iridyum Buji
Jantlar 17
camtavan bodykit Manuel
CeM öZeR
19-12-2012, 16:11
Bide bu var. İki aracın specleri aynı. Polo gti evotech stage2 dsg ile evotech stage 2 dsg scirocco. Ciddi sürelere sahip sağlam yürüyen bir rocco bu videodaki.
Not=polo gti KH plaka. Benim araç değil :)
Evotech Polo Gti vs Evotech Scirocco vs Mazda RX8 Roll 2 Turkey - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=HKe4bYPwcXY)
Bende ilk alacağım zaman scirocco düşünmüştüm. Gti aldım hiçte pişman olmadım. 19.5 aydır 29.300 kmdirde paşalar gibi biniyorum :)
audilover
19-12-2012, 17:48
rocco istendikden sonra ibiza cuprayi polo gti dolusunu neyse o doluluk o havada ucusan revo stage 1-2 xxx lerini sikintisiz ayiklar.
Rocco 6400 ibiza-polo 6900 ceviriyor hersey mumkun cokda zor degil.
penguinhakan
19-12-2012, 18:55
rocco istendikden sonra ibiza cuprayi polo gti dolusunu neyse o doluluk o havada ucusan revo stage 1-2 xxx lerini sikintisiz ayiklar.
Rocco 6400 ibiza-polo 6900 ceviriyor hersey mumkun cokda zor degil.
Rasit bir tane izlesek artik diyorum
Arasts61
19-12-2012, 19:34
Abi bujiler farklı değil ikisindede aynı. Platinium buji var ama bakım paketleri farklı. Polo gtida 60.000 km bakım paketinde değişen bujiler roccoda 90.000 km bakım paketinde değişecek diye öneriyor turkuaz sistemi. Bana soracak olursanız tek fark yazılım ve şanzuman. Stock halinde polo gti 6900-7000 rpm dönüyor, scirocco yanlış hatırlamıyorsam 6300 rpm de kalıyordu manueli.
cem gti ve rocco nun şanzımanları farklı mı?
Teknik farklarını net bilmiyorum ama net biçimde motor sesleri ve devirlere göre ses reaksiyonları farklı..
Arasts61
19-12-2012, 19:41
Teknik farklarını net bilmiyorum ama net biçimde motor sesleri ve devirlere göre ses reaksiyonları farklı..
dsg rocco dsg gti dan daha mı uzun?
Arasts61
19-12-2012, 19:55
şimdi baktım tamamen aynı gibi.
Polo 6R GTI 0-230 km/h Sprint - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=JDCIWh1S8gQ)
Scirocco 1.4 TSI DSG "ABT Remap 210 Ps" 0-200 km/h acceleration - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=RH4J1NxN_2M)
dsg rocco dsg gti dan daha mı uzun?
şimdi baktım tamamen aynı gibi.
Polo 6R GTI 0-230 km/h Sprint - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=JDCIWh1S8gQ)
Scirocco 1.4 TSI DSG "ABT Remap 210 Ps" 0-200 km/h acceleration - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=RH4J1NxN_2M)
Tamamen ayni derken ?
Aksine vites atma devirleri hic benzer degil
Rocco 6400 civari hep ayni devirde vites degistiriyor
GTI ise cogu viteste farkli olmak uzere bazen 7000 in ustunde dahi vites degistiriyor..
Arasts61
19-12-2012, 21:04
Tamamen ayni derken ?
Aksine vites atma devirleri hic benzer degil
Rocco 6400 civari hep ayni devirde vites degistiriyor
GTI ise cogu viteste farkli olmak uzere bazen 7000 in ustunde dahi vites degistiriyor..
vites oranları çok yakın, aynı gibi.
çevirdikleri devirler farklı tabi.
açık konuşayım :) düz rocco tercihimdir :D kimle ne zaman deniyoruz biri beni gazagetirsin sıkıldımm :D
evet gti cılar istanbuldakiler ortada büyük iddaa var :D :D :D
Tholl-ga
19-12-2012, 21:36
açık konuşayım :) düz rocco tercihimdir :D kimle ne zaman deniyoruz biri beni gazagetirsin sıkıldımm :D
kaldirdim bekliorum :D
açık konuşayım :) düz rocco tercihimdir :D kimle ne zaman deniyoruz biri beni gazagetirsin sıkıldımm :D
Kazara gecersem birdaha ayarlamassin diye korkuyorum :D
önceki postlarda golf gt ve scirocco düz vites arasındaki oran farkları sorulmuş. bir bir yazamam ama orjinal şanzıman 6.vites 7000devirde 300 görüyor. GT şanzıman 6.vites 7000'de 260'ta kalıyor.
Orjinal şanzıman 6.vites 140'la giderken 3000dd'de oluyor. GT şanzıman 3500dd'de oluyor.
MuratGürakan
19-12-2012, 23:59
160 lık tsi orjianl şanzımanı kadar gereksiz bir şanzıman yok "BENCE" bu dünyada.
160 lık tsi orjianl şanzımanı kadar gereksiz bir şanzıman yok "BENCE" bu dünyada.
+1 yaw. Ömürlük vites geçişleri var. Aracı 240hp'ye çıkar, 3den 4e , 4den 5e geçirirken bilee bayaa bekliyosun. Çok geri düşürüyor aracı. Ama örneğin bir yolda basınca 280 görebilecekken 260'ta kesiciye girmekte koyar adama :)
Ben 4.viteste 215 görürken, sen 5. viteste görüyosun :) Bu sayede daha seri gidiyosun, şanzımanı bulsam anında değiştiricem bende ya :) Bulamıyorum işte
MuratGürakan
20-12-2012, 00:09
+1 yaw. Ömürlük vites geçişleri var. Aracı 240hp'ye çıkar, 3den 4e , 4den 5e geçirirken bayaa bekliyosun. Çok deri düşürüyor aracı. Ama örneğin bir yolda basınca 280 görebilecekken 260'ta kesiciye girmekte koyar adama :)
Hiç koymuyor emin ol. Tam tersi çok daha keyifli oluyor. Hem şuda var son hız hızlanma falan bir nebze fark yaratacaktır ancak kısa şanzımanın kullanımı çook keyifli. Zart zart vites değiştirebiliyorum. Gitmese bile acaip hissettiriyor. Hissiyat çok iyi.
MuratGürakan
20-12-2012, 00:10
Ben 200 de 6 ya atıyorum :) Ve düz yolda 240-250 yi çook rahat görüyorum. Eskisinden çok daha rahat.
Arasts61
20-12-2012, 00:10
+1 yaw. Ömürlük vites geçişleri var. Aracı 240hp'ye çıkar, 3den 4e , 4den 5e geçirirken bilee bayaa bekliyosun. Çok geri düşürüyor aracı. Ama örneğin bir yolda basınca 280 görebilecekken 260'ta kesiciye girmekte koyar adama :)
Ben 4.viteste 215 görürken, sen 5. viteste görüyosun :) Bu sayede daha seri gidiyosun, şanzımanı bulsam anında değiştiricem bende ya :) Bulamıyorum işte
murat sana roll ayarlayım mı?
:)
Hiç koymuyor emin ol. Tam tersi çok daha keyifli oluyor. Hem şuda var son hız hızlanma falan bir nebze fark yaratacaktır ancak kısa şanzımanın kullanımı çook keyifli. Zart zart vites değiştirebiliyorum. Gitmese bile acaip hissettiriyor. Hissiyat çok iyi.
Biliyorum o yüzden zamanında sana da sordum değiştirmek için. :) Bulsam değiştiricem de. Bulunmuyor işte..
stage 1+ itg sicrocco ile denedim benim gti stock sayılır suanda( orta iptal -sonda küçük) 2 boy gibi bıraktım araç manuel şimdi bu rocco sıkıntılım yani ?
Bruglione
23-12-2012, 23:10
stage 1+ itg sicrocco ile denedim benim gti stock sayılır suanda( orta iptal -sonda küçük) 2 boy gibi bıraktım araç manuel şimdi bu rocco sıkıntılım yani ?
Hangi hızda bastınız ?
Benim aracım stock sadece orta iptali var. Rocco manuel 160 yazılım + son iptal. 50 60 arası bastıgımızda ben direk kafa cıkartıyorum . Rocconun bana yetişmesi 150 yı buluyor ondan sonra ufak ufak uzuyor. Aynı şartlarda bi rocconun gti ı geçme şansı yok.
en son onların isteği üzerine 3.vites 100de bastık orda işte ufak ufak uzadı o kadar. GTI farklı.
penguinhakan
24-12-2012, 00:50
stage 1+ itg sicrocco ile denedim benim gti stock sayılır suanda( orta iptal -sonda küçük) 2 boy gibi bıraktım araç manuel şimdi bu rocco sıkıntılım yani ?
Hangi hızda bastınız ?
Benim aracım stock sadece orta iptali var. Rocco manuel 160 yazılım + son iptal. 50 60 arası bastıgımızda ben direk kafa cıkartıyorum . Rocconun bana yetişmesi 150 yı buluyor ondan sonra ufak ufak uzuyor. Aynı şartlarda bi rocconun gti ı geçme şansı yok.
en son onların isteği üzerine 3.vites 100de bastık orda işte ufak ufak uzadı o kadar. GTI farklı.
Sizin denediğiniz roccolar sıkıntılı bence.
Bruglione
24-12-2012, 09:01
Sizin denediğiniz roccolar sıkıntılı bence.
Sıkıtılı değil rocco ona eminim. Gtı farkı baya bi var..
Tholl-ga
24-12-2012, 09:13
egsoZ dp filtre yazilimli manuel 2 farkli rocco ile denedim
sonuclari ayniydi 200 e kadar 200 sonrasi denedigimde oldu uzunda gelememisti
bende sadece yazilim var
egsoZ dp filtre yazilimli manuel 2 farkli rocco ile denedim
sonuclari ayniydi 200 e kadar 200 sonrasi denedigimde oldu uzunda gelememisti
bende sadece yazilim var
ben şahidim baya bi gergindi :D
murat sana roll ayarlayım mı?
:)
Konuştuk zaten :) Sınavlarım bitince hallederiz :) Çarşamba'dan sonra :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.