Orijinalini görmek için tıklayınız : Tfsi tsi 2.0 motorlarda ileride çıkabilecek sorunlar
penguinhakan
18-01-2014, 21:23
08598-----P2196
Lambda sondası 1--sıra 1
Sinyal çok zengin
Statik
00135-----P0087
Yakıt rail/sistem basıncı
Çok düşük
Ara sıra
Servis cihazının verdiği bunlar
O2 Sensor değilse , benzin basıncı değilse , enjektöre değilse , emme manifoldu kaçak.
Bu durumda P0087 arızasına göre ; benzin basıncı ile ilgili sorununuz var gibi duruyor.
O2 bozulmus zengin calisiyo bence baska bisey gibi.sensoru degistirince duzelmiyomu?
Duzeliyosa o2 neden cabuk bozuluyo ona bakmak lazim.
Duzelmiyosa down pipe a bak catlak flan varmi.
Aracta herkangi bi mod islemi varmi cat iptal , yazilim flan
Lamb1 yeni değişti, araçta
Forge dv
Forge twincooler
İskender downpipe 76 düz boru cat iptal
Stage 2 yazılım
Aem cai
R8 bobinler bujiler
Pvc iptal cat oil falan ama dynoda 210 bg veriyor anlamadım gitti.. Nerde sorun var
O2 Sensor değilse , benzin basıncı değilse , enjektöre değilse , emme manifoldu kaçak.
Bu durumda P0087 arızasına göre ; benzin basıncı ile ilgili sorununuz var gibi duruyor.
Sizce yüksek basınç pompası mı problemli? Emmeyede baktırayım.. Çözücez sayenizde 😄😄 pazartesi istanbula geçicem bostancı sanayide kim var tecrübeli
penguinhakan
18-01-2014, 22:08
Sizce yüksek basınç pompası mı problemli? Emmeyede baktırayım.. Çözücez sayenizde 😄😄 pazartesi istanbula geçicem bostancı sanayide kim var tecrübeli
Takma kafanı çözülür , bostancı değil de maslak da Gümüşok Servis Oktay Usta var.
Vag üstüne çalışır sadece sorununu çözer diye düşünüyorum.
Lamb1 yeni değişti, araçta
Forge dv
Forge twincooler
İskender downpipe 76 düz boru cat iptal
Stage 2 yazılım
Aem cai
R8 bobinler bujiler
Pvc iptal cat oil falan ama dynoda 210 bg veriyor anlamadım gitti.. Nerde sorun var
ufak bi sorun da olabilir 1 hafta ugrastık sorunu bulduk bende mesela sormadıgım kişi vs kalmadi herneyse :) dyno dan dyno ya bile fark eder kendinizle eş deger kişilerle deneme firsati bulursaniz bakın sayilara aldanmayin eskisinden suana kadar fark his ettiyseniz mutlaka vardir fark
Sizce yüksek basınç pompası mı problemli? Emmeyede baktırayım.. Çözücez sayenizde 😄😄 pazartesi istanbula geçicem bostancı sanayide kim var tecrübeli
emme egzantriğinizi değştiriniz... ;)
O2 bozulmus zengin calisiyo bence baska bisey gibi.sensoru degistirince duzelmiyomu?
Duzeliyosa o2 neden cabuk bozuluyo ona bakmak lazim.
Duzelmiyosa down pipe a bak catlak flan varmi.
Aracta herkangi bi mod islemi varmi cat iptal , yazilim flan
Bugun eksoz spireli dediğimiz akordiyon parçanın çatlağını bulduk değiştik.. Lamb arızası geçti sayenizde.. Araba daha iyi yürüyor afr güzel 11.8 le gidiyor.. Ama gaz kesme olayını çözemedik.. Çok yapmaya başladı bunu devamlı gaz kesiyor ve pedal boşa çıkıyor
typermelih
21-01-2014, 13:15
Bugun eksoz spireli dediğimiz akordiyon parçanın çatlağını bulduk değiştik.. Lamb arızası geçti sayenizde.. Araba daha iyi yürüyor afr güzel 11.8 le gidiyor.. Ama gaz kesme olayını çözemedik.. Çok yapmaya başladı bunu devamlı gaz kesiyor ve pedal boşa çıkıyor
aracın yazılımını stok hale getirme ihtimaliniz varmı. bi öyle deneyin
ayrıca yazılım custommu ?
şimdiki arıza ne veriyor şuan
aracın yazılımını stok hale getirme ihtimaliniz varmı. bi öyle deneyin
ayrıca yazılım custommu ?
şimdiki arıza ne veriyor şuan
Yazılımla alakalı olacağını sanmıyorum ama denemdkte yarar var.. Elm den okuduğum arıza
P2293 powertrain
Fuel pressure regulator 2 performance
Aracınız kac km de idi şuan
emme egzantriğini değiştir başka biryere bakma...
Aracınız kac km de idi şuan
80 bin oldu..
emme egzantriğini değiştir başka biryere bakma...
Tecrübeyle sabit diyorsun.. Son çare senin lafına gelicem.. İnsallah egzantrik değildir pahalıya patlar :( yüksek basınç pompasının yanındaki sensörü değiştiricem yarın, n75 valfinide temizleticem insallah düzelir
Tecrübeyle sabit diyorsun.. Son çare senin lafına gelicem.. İnsallah egzantrik değildir pahalıya patlar :( yüksek basınç pompasının yanındaki sensörü değiştiricem yarın, n75 valfinide temizleticem insallah düzelir
boşuna uğraşacaksın zamanın ve paran gidecek boş yere umarım benim söylediğimi en son çare olarak kullanmazsın parana ve zamanına yazık... istersen neden bukadar israrcı olduğumu anlatırım... 0532-altıyüz97-otuz8-12 numaram
rockford34
22-01-2014, 19:46
tecrübeye kulak vermek en dogrusu....
Bugun eksoz spireli dediğimiz akordiyon parçanın çatlağını bulduk değiştik.. Lamb arızası geçti sayenizde.. Araba daha iyi yürüyor afr güzel 11.8 le gidiyor.. Ama gaz kesme olayını çözemedik.. Çok yapmaya başladı bunu devamlı gaz kesiyor ve pedal boşa çıkıyor
Bahsettiğiniz gaz kesme arızasını bizde yaşadık zamanında birçok parçayı kontrol ettik sensörleri değiştirdik yine olmadı en son gaz kelebeğini değiştirdik düzeldi.gaz kelebeğinin kalibrasyonuna baktırın bi düzelmezse değiştirin büyük ihtimalle çözülücektir diye düşünüyorum
Patinaj aninda egzozdan dsg patirdamasina benzer patirdamalar yapiyo
Sebebi nedir esp yuzunden gaz kestigi icin mi yoksa atesleme problemimi var ?
Patinaj aninda egzozdan dsg patirdamasina benzer patirdamalar yapiyo
Sebebi nedir esp yuzunden gaz kestigi icin mi yoksa atesleme problemimi var ?
Esp ateslemeyi keserek aracin tutunmasini sagliyor.
Bugun eksoz spireli dediğimiz akordiyon parçanın çatlağını bulduk değiştik.. Lamb arızası geçti sayenizde.. Araba daha iyi yürüyor afr güzel 11.8 le gidiyor.. Ama gaz kesme olayını çözemedik.. Çok yapmaya başladı bunu devamlı gaz kesiyor ve pedal boşa çıkıyor
Doğru yonlendirebildiysek ne mutlu.
Yazılımla alakalı olacağını sanmıyorum ama denemdkte yarar var.. Elm den okuduğum arıza
P2293 powertrain
Fuel pressure regulator 2 performance
Elm ye bak ama fazla guvenme. Powertrain guc aktarim demek.alakasiz bi bilgi yani. En sagliklisi vagcom yada servis cihazi cok daha ayrintili bilgi verir. Ariza anindaki devir-kmh-voltaj vs.
Arkadasin dedigi gibi kelebek arizasi gibi gozukuyor.
emme egzantriğini değiştir başka biryere bakma...
Bu konuyu biraz aciklayabilirmisin. Onemli bir bilgi bu konu icin.Kolay bulunmayacak ve kimsenin aklina gelmeyecek bi degisiklik.
ben de de gaz kesme tarzı bir sorun var ama kesinlikle fuel cut filen degil.. mesela gaza basıyorum 4000 devir üstü ayagımı cekip tekrar bastıgımda 3 4 sn sanki basmamısım gibi duruyor sonra tekrar basmış gibi hızlanmaya baslıyor. yani tamamen pedala bastıgım halde basmamışım gibi bir durum var...
arıza kodu yok titresim vs yok .. o 3 4 sn beklemek istemezsem eger ayagımı cekip hemen basıyorum sorunsuz calısıyor..
Böyle birşeyle karşılasan filen oldu mu ?
kelebegınızı kontrol ettirin aşırı kirlenmiş olabilir bunun dışında n75 sensoru turbo yu getirtmeyip safe e cektirir motor u
tesekkurler kelebek geldi benim de aklıma bir de pedal ı degıstırıp deneyecegim.. n75 kullanmıyorum artık ancak gene yaptı o yokken de.
tesekkurler kelebek geldi benim de aklıma bir de pedal ı degıstırıp deneyecegim.. n75 kullanmıyorum artık ancak gene yaptı o yokken de.
N75 soket e takili olmadan turbo gelmez sadece vakum hortumlar i boşta kalacak
Ek bilgi
Baski balata 70 bin km hic degismeden surulmus biz de parçalandı degistirdim
bobin cortladi o da degisti kirmizi bobin e gectim :)
Ek bilgi
Baski balata 70 bin km hic degismeden surulmus biz de parçalandı degistirdim
bobin cortladi o da degisti kirmizi bobin e gectim :)
baskı balatayı ne marka aldın vede kaça aldın :)
baskı balatayı ne marka aldın vede kaça aldın :)
Luk oem aldım 980 tl ye toptanci fiyati alt debriyaj merkezi ile beraber
N75 soket e takili olmadan turbo gelmez sadece vakum hortumlar i boşta kalacak
eksik yazmışım dediğiniz gibi :)
n75 soket takılı . hortumları bağlı degil..
gaz kelebeğim catlamış değiştirdim .. ancak bir iki kez daha aynı sorunu yaptı.
Luk oem aldım 980 tl ye toptanci fiyati alt debriyaj merkezi ile beraber
1-2 yerde okudum luk takıp sıkıntı çeken..sende bi sorun oldumu?
sachs marka baktınmı hiç? benimde debriyaj pedalı titremeye başladı kalkışlarda..sanırım debriyaj elveda demeye başladı.o yüzden debriyaj araştırması yapıyorum bende ;)
1-2 yerde okudum luk takıp sıkıntı çeken..sende bi sorun oldumu?
sachs marka baktınmı hiç? benimde debriyaj pedalı titremeye başladı kalkışlarda..sanırım debriyaj elveda demeye başladı.o yüzden debriyaj araştırması yapıyorum bende ;)
Valla icindeki luk cikti
sachs takanlardada sıkıntı yaşayan olmuş ama
unutmamak lazım 70 bin km ve 7 yıllık bir arac sonuc olarak boyle parcalar yorulmuş olması gayet normal bazi parcalar şans işi gercektende :) bu arada yurt dışından alabilirdim fakat araci söküp lift e almış bulunduk oem direk aldım
fiyat konusu yurt dışı stage li baskilar neredeyse oem baski fiyatina gelmekte
arkadaşlar pvc bozulduğunda arabanın rolantisi dengesizleşirmi ?
arkadaşlar pvc bozulduğunda arabanın rolantisi dengesizleşirmi ?
hayır rolantiyi etkilemez.
speed_blue
28-02-2014, 09:03
Eger aracinizda forge dumpvalve kullaniyorsaniz; araciniz duman atmaya baslar dumpvalve dengesizlesirse icindeki fincani kirmizi gress yagi ile yaglayiniz yagsiz kaldigi icin dv gorevini yapamiyor
hayır rolantiyi etkilemez.
evet rolantiyi etkiler.. rolantide araba çok dengesiz çalışır..
evet rolantiyi etkiler.. rolantide araba çok dengesiz çalışır..
+1000000000000000000 etkiler
Ben de ki gaz pedalinin bosa cikma olayi sanrim pedaldan artik ariza birakmaya basladi.. gaz kelebgim catlakti degistirdim rolanti vsmduzeldi o catlak yuzunden rolantide surekli stop ediyordu.. simdi srada pedal var..
evet rolantiyi etkiler.. rolantide araba çok dengesiz çalışır..
+1000000000000000000 etkiler
Ben yanlis biliyorum o zaman.
Teknik olarak bi aciklayabilirmisiniz
Ben yanlis biliyorum o zaman.
Teknik olarak bi aciklayabilirmisiniz
ibo bey hemen açıklıyorum :) :D
pcv emme manifolduna baglıdır ve içindeki one way valve olarak calısan hava subabı bozuldugunda (PCV genellikle bu sekilde bozulur) sanki araba rolantide emme manifoldu contasından yada herhangi bir yerinden hava alıyormuscasına dengesiz calısır. google da da bununla ilgili bircok video var zaten. ibo parcalar da bitsin boyası yeni bi pdf hazırlayıp zaten herseyini anlatıcam pcv ile ilgili ve yeni seriyi satısa suncam ;) PCV İptali isteyenler için bu yeni seri gercekten cok guzel oldu bu arada :)
arkadaşlar pvc bozulduğunda arabanın rolantisi dengesizleşirmi ?
hayır rolantiyi etkilemez.
rolantinin kaderiyle oynar
speed_blue
28-02-2014, 23:38
bu pcv nin bi resmini alabilirmiyim
ibo bey hemen açıklıyorum :) :D
pcv emme manifolduna baglıdır ve içindeki one way valve olarak calısan hava subabı bozuldugunda (PCV genellikle bu sekilde bozulur) sanki araba rolantide emme manifoldu contasından yada herhangi bir yerinden hava alıyormuscasına dengesiz calısır. google da da bununla ilgili bircok video var zaten. ibo parcalar da bitsin boyası yeni bi pdf hazırlayıp zaten herseyini anlatıcam pcv ile ilgili ve yeni seriyi satısa suncam ;) PCV İptali isteyenler için bu yeni seri gercekten cok guzel oldu bu arada :)
Teşekkürler erhan bey :D
aslında mantık olarak one way calısan subap rolantıde zaten otomatık acılıp yag buharını çekmiyormu. bozulsa yıne acık kalacak yıne buhar cekerek gorevını yerıne getırecek. rolantıyı neden bozuyor anlamadım hala :) bozuldugunda açılması gerektıgınden fazlamı açılıyor acaba ???
Neyse bu konuda senle tartısmak anlamsız olur :D bozar dıyosan bozar :D
Yeni yaptıgın PCV gerçekten on numara oldu :icon_tup:
Gel ibo bozuk pcv rölantiyi nasıl etkiliyor göstereyim. :)
Bozuk olunca yağ buharı ile birlikte hava da araya kaynıyor gibi düşün. Zaten arıza olarak da emme manifoldu kaçak hava gösterir.
Emme denmisken benimkilerin temiz olmadigini dusunuyorum temizletsem yakit performansa yarari olur mu?
Arkadaslar bugün Pcv yi değiştirdim rolanti duZeldi daha önce bozukken egzantrikli 106 gibi çalışıyordu
ya bu motorlar toplu iğne bası kadar delikten hava filtresi harici hava ceksin .. hemen rolanti filen bozuyor.. daha once pcv catlamıştı ufacık aynı sorun.. bogaz kelebeği catladı aynı sorun olmuştu hatta stop bile ediyordum..
TorqueTuning
01-03-2014, 23:47
PCV maalesef bu yeni nesil TFSI/TSI'ların en sıkıntılı parçalarının başında geliyor. Benim aracımda da sorun vardı, Erhan'ın PCV iptal kitini aldım ve şu an çok memnunum, catch can takımın gelmesini bekliyorum, o zaman tam randumanlı kullanabileceğim parçaları. Ürün gerçekten çok başarılı bu Erhan'ın PCV iptal kiti. PVC konusunda ben de epey bir araştırma yaptım, iptal etmek en mantıklısı ve hayırlısı her açıdan.
Arabayı kaldırırken debriyaj pedalım titriyor.. Tam kalkış yaparken ayagımı devriyajdan çekme evresinde ayagımı geri itiyor veya titriyor.. Şimdi sorarım size bunun sebebi nedir dostlar
Arabayı kaldırırken debriyaj pedalım titriyor.. Tam kalkış yaparken ayagımı devriyajdan çekme evresinde ayagımı geri itiyor veya titriyor.. Şimdi sorarım size bunun sebebi nedir dostlar
Kısa zamanda degiştir :D ben arac 70 bin km de iken parcaladım :D
Arabayı kaldırırken debriyaj pedalım titriyor.. Tam kalkış yaparken ayagımı devriyajdan çekme evresinde ayagımı geri itiyor veya titriyor.. Şimdi sorarım size bunun sebebi nedir dostlar
aynı dert bendede var.aracın debriyaj istiyor :) yakın zamanda bende değiştircem..
Herkeze merhaba. Sanırım wv 2008 yılında çıkardıgı Golf 5 GTI larda yeni bir bobin kullanmış ve 2007 ve öncesinde çıkan araçlarda kullandıgı bobinleri ücretsiz olarak değiştiriyolarmış. Böyle bir durum gerçekten var mı doğuşa aracımı götürsem bobinleri bir ücret talep etmeden değiştirirlermi ?
Bobin cortlamisti kirmizi r8 bobin taktim gectim :) oem parcalari cok cins bir arac
ya bu motorlar toplu iğne bası kadar delikten hava filtresi harici hava ceksin .. hemen rolanti filen bozuyor.. daha once pcv catlamıştı ufacık aynı sorun.. bogaz kelebeği catladı aynı sorun olmuştu hatta stop bile ediyordum..
Yeni boğaz kelebegi almıştım, sonu J olan revizyonlu getirdilerdi önce almak istememiştim. yarı fiyatına verdiler 1 sene içinde bozulursa alırız vs dedilerdi.. neyse taktık 2 hafta içinde arıza vs vermeye basladi pedal sanmıştım... (ki pedal dan kaynaklı ara ara gaz yememe sorunu vardı) pedalı değiştirdim. sorun düzelmedi.. gittim parçayı geri verdim,servisden orjinal Q revizyonlu olanı istedim bir kez daha revizyon geçirmiş, 3 hafta önce alsak Q gelecekti artık T olarak geliyormuş. Şu anda sorun yaşamıyorum.. Bilgi olarak vermek istedim..
Cam flower kod neydi farklılıklar var mi yoksa tek kod mu ?
yusufaltintepe
13-03-2014, 13:29
İki hafta kadar önce arabama 40 bin bakımı yaptırdım, bakımın ardından bir kaç kez arabayı çalıştırdığımda egzozdan çok fazla şekilde beyaz dumanın cıktığını gördüm, motor soğuk ondan yapıyodur derken inanılmaz kötü bi yağ kokusuda geldiğini farkettim. Bu şuana kadar 3 kez oldu. Yağ değiştirmeden önce hiç böyle birşeyle karşılaşmadım belkide ben fark etmedim. Yağ olarak her zamanki gibi Motul 300V 5W30 koydum, ki her 5 binde sektirmeden değiştiririm. Çıkan yağ kokusu üzerine yağ çubuğunu kontrol ettim ve gram yağ eksilmemiş. Genelde bu olay turbo bitince olurmuş. Yazılımım 1,35 bar peak yani son derece limitler dahilinde hatta pompa ve cooler olmasına rağmen çok kısık bile denilebilir. Bu şekilde gazlayıp turbo pallerini kırarsam motorun içine kaçma riski var bu da komple bi motor içine mal olur. Şuan arabayı hiç turboyu devreye sokmadan kullanıyorum. Açıkcası 40 bin km de olan çok çok iyi baktığım gündelik ve genellikle trafikte kullandığım çok gazlamadıgım arabamın turbosunun bitmesi bana pek mantıklı gelmiyo, çoğu insan 2 bar peak kullanıyo sizlerinde bildiği gibi, bu konuda acil görüşlerinizi bekliyorum, dediğim gibi sorunum aşırı beyaz duman ve egzozdan çıkan yağ kokusu...
Levent beyaz duman konusu ne oldu neden kaynaklıymış ?
speed_blue
13-03-2014, 23:04
Cam flower kod neydi farklılıklar var mi yoksa tek kod mu ?
06d 109 309 c
boğaz gaz kelebeği oem olarak parça kodunu bien var mı
boğaz gaz kelebeği oem olarak parça kodunu bien var mı
06F 133 062Q idi en son ancak 2 3 hafta önce ben almak için doğuşa gittiğimde yeni revizyonu gelmiş 06F 133 062T olarak değişti sonu..
Q dan öncesi J revizyon ..ucuza vs veririz derlerse de alma derim .. ben oyle aldım bi tane bi 1 sene garanti vs dediler.. 2 hafta içinde arıza vermeye basladı .. yolda kaldım ettim rezalet yani..
J revizyonlu parca VDO marka.. diğer ikisi continental üretimi.. vdo lar sıkıntılı diye biliyorum
06F 133 062Q idi en son ancak 2 3 hafta önce ben almak için doğuşa gittiğimde yeni revizyonu gelmiş 06F 133 062T olarak değişti sonu..
Q dan öncesi J revizyon ..ucuza vs veririz derlerse de alma derim .. ben oyle aldım bi tane bi 1 sene garanti vs dediler.. 2 hafta içinde arıza vermeye basladı .. yolda kaldım ettim rezalet yani..
J revizyonlu parca VDO marka.. diğer ikisi continental üretimi.. vdo lar sıkıntılı diye biliyorum
çok teşekürler çok faydalı oldu
speed_blue
17-03-2014, 15:08
Aracima gecen ay sachs performans debriyaj taktim,, gecen cuma gunu aracimla biraz gazladim ve sonra eve gitmek icin araca bindim kalkarken aracta titreme meydana geldi sonra durup durup kalktim ilk kalkista gaz verirken titreme devam etti neden olur acaba fikri olan varmi
alicancalis
17-03-2014, 15:10
Aracima gecen ay sachs performans debriyaj taktim,, gecen cuma gunu aracimla biraz gazladim ve sonra eve gitmek icin araca bindim kalkarken aracta titreme meydana geldi sonra durup durup kalktim ilk kalkista gaz verirken titreme devam etti neden olur acaba fikri olan varmi
volanın değişme vakti gelmiş
speed_blue
17-03-2014, 17:40
volanın değişme vakti gelmiş
Ama debriyaja basinca ses yok ve aracin gidisinde de sorun yok
speed_blue
19-03-2014, 07:58
Aracima gecen ay sachs performans debriyaj taktim,, gecen cuma gunu aracimla biraz gazladim ve sonra eve gitmek icin araca bindim kalkarken aracta titreme meydana geldi sonra durup durup kalktim ilk kalkista gaz verirken titreme devam etti neden olur acaba fikri olan varmi
volanın değişme vakti gelmiş
Ama debriyaja basinca ses yok ve aracin gidisinde de sorun yok
Edit: sorun volan mi yoksa baska bi sorun mu var, daha once boyle bisey yasayan varmi
yusufaltintepe
19-03-2014, 08:49
Edit: sorun volan mi yoksa baska bi sorun mu var, daha once boyle bisey yasayan varmi
aracım 6 ileri dsg benimde ilk harekette bir titireme sarsıntı mevcuttu volan değişikliği sonra problem ortadan kalktı
speed_blue
19-03-2014, 09:53
aracım 6 ileri dsg benimde ilk harekette bir titireme sarsıntı mevcuttu volan değişikliği sonra problem ortadan kalktı
Bu sabah bi deneme yaptim arac soguk iken titreme yok heralde isininca titreme oluyor
yusufaltintepe
19-03-2014, 12:03
Bu sabah bi deneme yaptim arac soguk iken titreme yok heralde isininca titreme oluyor
zaten bendede araç soğuk iken yada hafif tatlı gazlı kalktığımda titreme olmuyodu ama aracı normal kendi halinde ilk hareketi verdirdiğimde yada çok az gaz ile kalktığımda sarsıntı vardı :)
peki stop ederken bir şıngırtı oluyormu yanlış yönlendirmiyeyim ama seninki manueldir benimki dsg bende stop ederkende şıngırtı oluyodu volandan kaynaklı olarak
speed_blue
19-03-2014, 23:16
zaten bendede araç soğuk iken yada hafif tatlı gazlı kalktığımda titreme olmuyodu ama aracı normal kendi halinde ilk hareketi verdirdiğimde yada çok az gaz ile kalktığımda sarsıntı vardı :)
peki stop ederken bir şıngırtı oluyormu yanlış yönlendirmiyeyim ama seninki manueldir benimki dsg bende stop ederkende şıngırtı oluyodu volandan kaynaklı olarak
stop ederken herhangi bi şıngırtı sesi yok,, olayı en son yaşadıgımda baya bi gazlamıştım ve sert vites degiştirmiştim ondan sonra oldu ama şimdi bişey yok titreme vs
BMK TypeR
19-03-2014, 23:56
stg1 debriyajlarda titreme olur,
1.4 tsi 170 lik motorda rölantide titreme problemi neden olabilir? Yakıta çok dikkat ediyorum bi kaç yerdende almama rağmen sıcak soğuk farketmeden çok hafif bir titreme var rölantide. Servis normal dedi. Neresine baktırmalıyım aracın? Buji ve bobinlerde sıkıntı yok.
Forumdan da kullanan ve bahseden arkadaşlar vardı önceden. 2.0 TFSI kullanıcıları için satışa sunduğum kendi üretimim PCV iptal kiti. Oil catch can ve Oil CAtch can siz olarak iki versiyon mevcut. Detaylı bilgi için budan yada özel mesajla sorabilrsiniz.
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-booster-performance-pcv-iptal-kiti-2-0-tfsi-oil-catch-can-uyumlu-158665500/detay/)
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-booster-performance-pcv-iptal-kiti-2-0-tfsi-icin-158664889/detay/)
http://image5.sahibinden.com/photos/66/55/00/158665500fpl.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/66/48/89/158664889bwh.jpg
Forumdan da kullanan ve bahseden arkadaşlar vardı önceden. 2.0 TFSI kullanıcıları için satışa sunduğum kendi üretimim PCV iptal kiti. Oil catch can ve Oil CAtch can siz olarak iki versiyon mevcut. Detaylı bilgi için budan yada özel mesajla sorabilrsiniz.
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-booster-performance-pcv-iptal-kiti-2-0-tfsi-oil-catch-can-uyumlu-158665500/detay/)
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-booster-performance-pcv-iptal-kiti-2-0-tfsi-icin-158664889/detay/)
http://image5.sahibinden.com/photos/66/55/00/158665500fpl.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/66/48/89/158664889bwh.jpg
acikcasi ben kendi kitimi yaptim ama oil cath tank ta biriken pisligi gorunce iyiki takmisim dedim emme tarafinda biriken pisligi gayet normal olarak gormekteyim :)
Arabayi satmasam booster pvc iptali kesin alirdim
Cidden fiyat uygun
Levent Y.
03-04-2014, 19:03
Forumdan da kullanan ve bahseden arkadaşlar vardı önceden. 2.0 TFSI kullanıcıları için satışa sunduğum kendi üretimim PCV iptal kiti. Oil catch can ve Oil CAtch can siz olarak iki versiyon mevcut. Detaylı bilgi için budan yada özel mesajla sorabilrsiniz.
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-booster-performance-pcv-iptal-kiti-2-0-tfsi-oil-catch-can-uyumlu-158665500/detay/)
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-booster-performance-pcv-iptal-kiti-2-0-tfsi-icin-158664889/detay/)
http://image5.sahibinden.com/photos/66/55/00/158665500fpl.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/66/48/89/158664889bwh.jpg
Baya guzel olmus elinize saglik. Oil catch can olmadan kullanimda araba duman atabiliyor bende atiyo en azindan...
yusufaltintepe
04-04-2014, 07:17
Baya guzel olmus elinize saglik. Oil catch can olmadan kullanimda araba duman atabiliyor bende atiyo en azindan...
Aynı sekılde bendede duman attı sonra tekrar oem donus yaptım
Kara duman mı atıyor yoksa beyaz duman mı?
yusufaltintepe
04-04-2014, 13:41
Beyazımsı bir duman atıyor kirli beyaz toz gibi sanki oem takınca düzeldi yalnız
mehmetelt
13-04-2014, 11:45
2006 leonum var. 2.0 tfsi bende gaza biraz yüklenince arabanın içine egsoz kokusu geliyor. rölantide çalışırken dışarıda koku çok net hissediliyor. arabada yazılım, 76 lık egsoz, intercooler var. koku neden gelir acaba
Mehmet Gazihan
13-04-2014, 11:52
Motorun üst plastik kapağının içerisindeki plastik hava kanalları çatlıyor zamanla.. eksantriklerin sıçrattığı yağ bu çatlaklardan turboya giriyor, yağın miktarına göre az çok beyaz duman çıkıyor ve rolanti dengesizliği görülebiliyor.
mehmetelt
13-04-2014, 12:01
rölanti dengesizliği ve duman yok ama Mehmet.
Mehmet Gazihan
13-04-2014, 13:47
Yok ben karşılaşılan sorunlar listesine bi kalem daha ekliyim istedim ((:
senle ilgisi yok yani yazdığımın..
2006 leonum var. 2.0 tfsi bende gaza biraz yüklenince arabanın içine egsoz kokusu geliyor. rölantide çalışırken dışarıda koku çok net hissediliyor. arabada yazılım, 76 lık egsoz, intercooler var. koku neden gelir acaba
Turbo ne idi birde afr degerleri ne alemdedir oil catch tank mevcut mu
rölanti dengesizliği ve duman yok ama Mehmet.
Mehmet abi git bir eksozcuya spiraline baktır, büyük ihtimalle yıpranmış çatlamım yada delinmiş ;)
mehmetelt
14-04-2014, 13:24
Yok ben karşılaşılan sorunlar listesine bi kalem daha ekliyim istedim ((:
senle ilgisi yok yani yazdığımın..
teşekkürler Mehmet.
Turbo ne idi birde afr degerleri ne alemdedir oil catch tank mevcut mu
turbo stock. afr göstergesinde 14.8 yazıyor. son yazdığın parça hakkında fikrim yok :)
Mehmet abi git bir eksozcuya spiraline baktır, büyük ihtimalle yıpranmış çatlamım yada delinmiş ;)
baktırmak lazım kardeşim. sağol tavsiye için
Cam flower fiyatı 135 lira doğuşta.
Cam flower fiyatı 135 lira doğuşta.
Zam gelmiş o zaman, keşke biraz stok yapsaydık :)
Cam flower stage 2 plus araclarda kaç binde değişim olması lazım
Garanti iş olsun diyorsanız 5k da bir, ama sök tak işlemi zaten kolay bir parça aşınıp aşınmadığını gözlemleyebilirsiniz.
Garanti iş olsun diyorsanız 5k da bir, ama sök tak işlemi zaten kolay bir parça aşınıp aşınmadığını gözlemleyebilirsiniz.
bencede kesinlikle km ile alakalı değişmesi gereken bir parça değil. gözlemleyerek durumuna göre değiştirilebilir...
http://i.hizliresim.com/zRmdGB.jpg (http://hizliresim.com/zRmdGB)
speed_blue
18-04-2014, 22:55
Cam flower stage 2 plus araclarda kaç binde değişim olması lazım
ben 5000 km de bir degişiyiorum ama bikeresinde 6000de degiştim fazla yıpranma yoktu ama aracı kullanımınıza baglı olarak arada kontrol edin derim, şakaya gelmez :)
Cam follower kirilinca belirgin birsey oluyor mu ?
Veya asininca ariza lambasi vs yaniyormu ?
speed_blue
18-04-2014, 23:02
Cam follower kirilinca belirgin birsey oluyor mu ?
Veya asininca ariza lambasi vs yaniyormu ?
kırılınca çok sıkıntı oluyor,
aşınmasını çıkarıp bakman lazım
Arkadaslar, fincan dedigimiz pompa iticisinin malzeme kalitesi degismis olabilirmi?
5 binde hatta 3 bin kmde degistirmemiz oneriliyor ama ben iki seferdir 10 bin km kullandim o halde bile ahim sahim bir asinma soz konusu degil.
Siz ne diyosunuz bu duruma. Daha onceki itici fotosunu paylasmistim. Aksamada bugun cikan itici fotosunu paylasicam.
Arkadaslar, fincan dedigimiz pompa iticisinin malzeme kalitesi degismis olabilirmi?
5 binde hatta 3 bin kmde degistirmemiz oneriliyor ama ben iki seferdir 10 bin km kullandim o halde bile ahim sahim bir asinma soz konusu degil.
Siz ne diyosunuz bu duruma. Daha onceki itici fotosunu paylasmistim. Aksamada bugun cikan itici fotosunu paylasicam.
ya bu bence kullanım ile alakalıdır diye düşünüyorum. sürekli aşırı gazlanmaz ise kolay kolay yıpranmaz.
ya bu bence kullanım ile alakalıdır diye düşünüyorum. sürekli aşırı gazlanmaz ise kolay kolay yıpranmaz.
Abi o zaman yine sok olcaksin
Ben hic degismedim :D
Oncesinde de degistigini sanmiyorum
Ama dedigin gibi kullanimla alakali arabayi benden cok annem kullaniyor bende pek gazlamiyorum 40-45 bin kmdir tik yok
ya bu bence kullanım ile alakalıdır diye düşünüyorum. sürekli aşırı gazlanmaz ise kolay kolay yıpranmaz.
3 bin km boyunca kim gazlamistirki:)
10 bin km boyunca memur spec takilmadik tabiki ama hic asinma yok.bi 10 bin daha cok rahat gider.fotosunu koycam birazdan.
@sertaç : sende apr pompa yok zaten asinma olmaz sende.
stage 2+ cupra 8.000 km de itici
http://j1308.hizliresim.com/1d/g/rhh7d.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
10.000 km deki hali
http://n1308.hizliresim.com/1d/h/rhhq3.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
9.000 km de itici.
Sağdaki eski soldaki sifir.
http://i.hizliresim.com/Ry9GM7.jpg
http://i.hizliresim.com/A26G4q.jpg
http://i.hizliresim.com/Ry9pLZ.jpg
Yarın bende becerebilirsem sökeyim bakayım durumuna
İticinin aşınması için yüksek basınç pompası apr yada autotech olması gerek. Yoksa standart pompayla iticiyi kıramazsın;)
İticinin aşınması için yüksek basınç pompası apr yada autotech olması gerek. Yoksa standart pompayla iticiyi kıramazsın;)
60000km bakımında degışıyor ama 30 bin de 1 stock kullanımda kontrol gerektirmektedir
K04 kit taktıktan sonra araba gaz kesiyor.. Yeni yazılım mı istiyor acaba
_muhaRRem
26-04-2014, 17:13
araba ısındığında anlık tüketim 1.5-1.6 lara çıkınca değişin..
0.9 1.3 normal deger
K04 kit taktıktan sonra araba gaz kesiyor.. Yeni yazılım mı istiyor acaba
ben stock yazılımla iki gün kullanmıştım k04 varken sıkıntı çıkmamıştı..
baglantılarda vs terslik de olabilir bir ihtimal.. yine de cok normal calısmasını beklememek gerekir diye dusunuyorum ama
Yazilimsiz k04 performans veriyormu ?
Yazilimsiz k04 performans veriyormu ?
bayağı ölü gidiyordu 1.5 2 gün oyle kullanmak durumunda kalmıştım..
eski halini bilmediğim için karşılaştırma yapamam ama (stock turbolu halini kastettim)
Baya guzel olmus elinize saglik. Oil catch can olmadan kullanimda araba duman atabiliyor bende atiyo en azindan...
Teşekkür ederim.. Fakat kullandıgınız tip PCV iptalinin duman atmasının sebebi yanlış tasarımdan dolayı büyük ihtimal. cunku PCV iptallerinde bilinen birkac firma dizayn ederken yanlıs dizayn yapmıs ve önemli bir deligi kapalı bırakmıs. bu sebepten ötürü de duman atıyor zaman zaman. oil catch can li olan tip daha temiz olmasını saglıyor ama kapalı tip olan da sıkıntı yaratmadan kullanılabilecek bir urun..
arkadaslar aracım 80 binde tfsi fr, şuan 330 bg civarı geziyorum ama pvc iptal kitiyle daha yeni tanıştım.. araba suan kurum baglamış vaziyette ne önerirsiniz rektefiye şart mı? nasıl tamizlerim ben bu kurumları, yag yakmada basladı çünkü? dip gaz eksozdan kurum ve siyah yag atıyorum resmen..
arkadaslar aracım 80 binde tfsi fr, şuan 330 bg civarı geziyorum ama pvc iptal kitiyle daha yeni tanıştım.. araba suan kurum baglamış vaziyette ne önerirsiniz rektefiye şart mı? nasıl tamizlerim ben bu kurumları, yag yakmada basladı çünkü? dip gaz eksozdan kurum ve siyah yag atıyorum resmen..
ısı sıcaklık sensörü var oraya enjektor takıp benzin bastırarak temizlenir bunun dışında emme manifold u acarak ta temizletebilirsin ama bana kalırsa en saglıklısı enjektor takarak yapmak bunu yapanlar var 2.0 tfsi intake port clean diye aratırsan google da detaylı video lar var :)
rockford34
27-05-2014, 07:39
ben erhanın yaptıgı kiti kullanıyorum ve cok memnunum ;) tavsiye ederim
speed_blue
09-06-2014, 00:15
Teşekkür ederim.. Fakat kullandıgınız tip PCV iptalinin duman atmasının sebebi yanlış tasarımdan dolayı büyük ihtimal. cunku PCV iptallerinde bilinen birkac firma dizayn ederken yanlıs dizayn yapmıs ve önemli bir deligi kapalı bırakmıs. bu sebepten ötürü de duman atıyor zaman zaman. oil catch can li olan tip daha temiz olmasını saglıyor ama kapalı tip olan da sıkıntı yaratmadan kullanılabilecek bir urun..
bende revo oil catch var bende sökücem leventin tavsiyesi üzerine, bugün istanbulparka giderken biraz gazladım durdugumda aracım duman atmaya başladı, giderkende atıyor ara sıra
Gaz pedali kalibrasyonu yapan varmi ?
Benimkinin kalibresinin bozuk oldugunu dusunuyorumdum bugun vagcomdan netlestirdim
Onceden elm327 ile pedala sonuna kadar basmama ragmen %86da kaliyordu bende elm uyumsuz diye dusunup onemsemedim
Bugun vagcomdan baktik yine %86 sonrasinda arastirdim uzun sureli sakin kullanilan araclarin kalibrasyonu bozuluyormus
Bunun ayarini kime nereye yaptiririz bilen ?
Gaz pedali kalibrasyonu yapan varmi ?
Benimkinin kalibresinin bozuk oldugunu dusunuyorumdum bugun vagcomdan netlestirdim
Onceden elm327 ile pedala sonuna kadar basmama ragmen %86da kaliyordu bende elm uyumsuz diye dusunup onemsemedim
Bugun vagcomdan baktik yine %86 sonrasinda arastirdim uzun sureli sakin kullanilan araclarin kalibrasyonu bozuluyormus
Bunun ayarini kime nereye yaptiririz bilen ?
eksik biliyor olabilirim..
vag com dan throttle body alignment yapabilirsiniz, pedalla ilgili bir yer hatırlamıyorum
otomatik vites olan araclarda da kick down switch ile ilgili ayar var engine altında basic settingsde..
Gaz pedali kalibrasyonu yapan varmi ?
Benimkinin kalibresinin bozuk oldugunu dusunuyorumdum bugun vagcomdan netlestirdim
Onceden elm327 ile pedala sonuna kadar basmama ragmen %86da kaliyordu bende elm uyumsuz diye dusunup onemsemedim
Bugun vagcomdan baktik yine %86 sonrasinda arastirdim uzun sureli sakin kullanilan araclarin kalibrasyonu bozuluyormus
Bunun ayarini kime nereye yaptiririz bilen ?
ben yaptırdım kelebek min 11.7 - max 86.3 gibi bişeydi. kapalı 0 ,açık 100 gibi düşünme .değerler normal gibi sende.
Ben de kickdown tam bastigimda 87.8 gibi. Cektigimde 13 14 gibi bişi gözüküyor aynen 0 ve 100 olarak degil
Aksama vagcom ile sifirlayip tekrardan bakicaz
bende revo oil catch var bende sökücem leventin tavsiyesi üzerine, bugün istanbulparka giderken biraz gazladım durdugumda aracım duman atmaya başladı, giderkende atıyor ara sıra
bahsettigim gibi bazı markalarda bu olabiliyor. orjinalini hiçbir sekilde tavsiye etmem. kapalı tip yada oil catch can için yapmıs oldugum parcalardan almak isterseniz yardımcı olabilirim.
ben erhanın yaptıgı kiti kullanıyorum ve cok memnunum ;) tavsiye ederim
iyi günlerde kullanın. :)
speed_blue
25-06-2014, 23:11
nedir bu hortum kaçaklarından çektigim,,
az önce eve gelirken yine bi kaçak oluştu heralde gaza yüklendigimde foşşşşşş diye bi ses gelmeye başladı garajda biraz bakındım ama gece gözüyle bişey bulamadım intercoller borularında olabilirmi yoksa dv ve hava filtresi borusu arasındaki borudan mı
nedir bu hortum kaçaklarından çektigim,,
az önce eve gelirken yine bi kaçak oluştu heralde gaza yüklendigimde foşşşşşş diye bi ses gelmeye başladı garajda biraz bakındım ama gece gözüyle bişey bulamadım intercoller borularında olabilirmi yoksa dv ve hava filtresi borusu arasındaki borudan mı
ben de forge twincooler varken hortumlarından cok cektim ... sureklı sıkıntı cıkarıyordu
speed_blue
26-06-2014, 00:05
ben de forge twincooler varken hortumlarından cok cektim ... sureklı sıkıntı cıkarıyordu
abi sence intercoller hortumundan mı
abi o kadar cok yerden olabılır ki hortumla alakalı... basınc testı yaptırman en mantıklısı yine de .. ama gorsel olarak o hortumları kontrol ettir oncelıkle derim.
speed_blue
26-06-2014, 00:24
abi o kadar cok yerden olabılır ki hortumla alakalı... basınc testı yaptırman en mantıklısı yine de .. ama gorsel olarak o hortumları kontrol ettir oncelıkle derim.
ok abi hepsini bi elden geçireyim :)
leoncupra
09-08-2014, 19:31
Öncelikle herkese selamlar
2008 leon cupra aracım var 300 hp olarak biniyorum,yıllardır en ufak bir arıza çıkarmadı motor ile ilgili,taaki geçen haftaya kadar egzantirik okuyucu sensör(camshaft position sensor)arızası verdi.gaza yüklenince yüksek devirlerde patırdama yapıp gaz keserek arıza ışığını yanıp söndürüyor sonra lamba kendiliğinden sönüyordu,parçayı getirttim doğuştan arızalı olan ile değiştirdim.bugün bi otobana çıkıp deniyeyim dedim yerler kuruyunca,araç teklemeyi ve gaz kesme sorunu düzeltmiş gücüne göre gayet tatminkar derecede yürüdü,tüm sorunlar düzelmişti ama bu sevincim 30 dakika kadar sürdü.Bu sefer aynı arıza lambasını sürekli yakıp söndürmeye her devirde tekliyip gaz yememeye başladı aynı zamanda vuruntu ve patırdamada yapıyor yerinden zor kalkıyordu zar zoruna kendimi servise attım cihaza bağlattığımızda p0202 ve p0203 kodlu arızaları verdi 2. ve 3. silindirde sorun gösteriyor dedi usta,bobinlere ve bujilere bakıcaz ama inşallah egzantirikle yada sente atmasıyla ilgili bir problem yoktur dedi.Haftasonu girdiği için aracı alıp o şekilde otoparka çektim bekliyorum.
Bu problemi yaşamış yada duymuş elbet 2.0 tfsi cıların olduğunu düşündüm,bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim...
TayCupra
02-09-2014, 14:56
Öncelikle herkese selamlar
2008 leon cupra aracım var 300 hp olarak biniyorum,yıllardır en ufak bir arıza çıkarmadı motor ile ilgili,taaki geçen haftaya kadar egzantirik okuyucu sensör(camshaft position sensor)arızası verdi.gaza yüklenince yüksek devirlerde patırdama yapıp gaz keserek arıza ışığını yanıp söndürüyor sonra lamba kendiliğinden sönüyordu,parçayı getirttim doğuştan arızalı olan ile değiştirdim.bugün bi otobana çıkıp deniyeyim dedim yerler kuruyunca,araç teklemeyi ve gaz kesme sorunu düzeltmiş gücüne göre gayet tatminkar derecede yürüdü,tüm sorunlar düzelmişti ama bu sevincim 30 dakika kadar sürdü.Bu sefer aynı arıza lambasını sürekli yakıp söndürmeye her devirde tekliyip gaz yememeye başladı aynı zamanda vuruntu ve patırdamada yapıyor yerinden zor kalkıyordu zar zoruna kendimi servise attım cihaza bağlattığımızda p0202 ve p0203 kodlu arızaları verdi 2. ve 3. silindirde sorun gösteriyor dedi usta,bobinlere ve bujilere bakıcaz ama inşallah egzantirikle yada sente atmasıyla ilgili bir problem yoktur dedi.Haftasonu girdiği için aracı alıp o şekilde otoparka çektim bekliyorum.
Bu problemi yaşamış yada duymuş elbet 2.0 tfsi cıların olduğunu düşündüm,bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim...
Aynı sıkıntıyı ben de yaşadım cuprada bi süre sonra bobinlerin altından hafif şekilde duman gelicek.
Çözümü ise şu aracın hangi bobinden yani ariza hangi silindirdeki bobindeyse o bobinleri değiştirin.
Tavsiyem değiştirmişken 4ünü birden değiştirin ve audi r8 bobini takın aracınıza.
Aracım 55binde verdi bu sıkıntıyı.
Birde ibiza cuprada yaşadım aynı problemi ondada bobini değiştirdim ve sorun çözüldü.
Aynı sıkıntıyı ben de yaşadım cuprada bi süre sonra bobinlerin altından hafif şekilde duman gelicek.
Çözümü ise şu aracın hangi bobinden yani ariza hangi silindirdeki bobindeyse o bobinleri değiştirin.
Tavsiyem değiştirmişken 4ünü birden değiştirin ve audi r8 bobini takın aracınıza.
Aracım 55binde verdi bu sıkıntıyı.
Birde ibiza cuprada yaşadım aynı problemi ondada bobini değiştirdim ve sorun çözüldü.
eğer ileride setup değişikliği düşünülüyorsa odaka da olabilir.
Levent Y.
02-09-2014, 15:31
eğer ileride setup değişikliği düşünülüyorsa odaka da olabilir.
Okada lara 500 hp de bile gerek yok r8 bobinleri gayet yeterli
Okada lara 500 hp de bile gerek yok r8 bobinleri gayet yeterli
o zaman burada satış stratejisi mi var :)
enjektör olmadığı için hangi tfsi 500+ ki :)
500 üstü cıkan (510 520 vs ) tfsi araclara ait dyno goruntuleı var internette bulabilirsiniz..
Vagcom da g31 sensörü yani map okumuyordu saçmalıyordu
Misal 160 çekmesi gerekirken 30 anca görüyordu bugün maf ve map sensörlerine temizlettim
Şuan hem olması gereken kıvama geldi hemde saçma sapan şekilde hızlandı keşke önceden yaptırsaymışım
Yakıt olarak net %20 düştü aynı şekilde güç %20 arttı
o zaman burada satış stratejisi mi var :)
enjektör olmadığı için hangi tfsi 500+ ki :)
istanbulda ziyadesiyle var
Levent Y.
07-09-2014, 00:50
Mevcut enjektorler le daha fazlasida mumkun. 500+ ustu bir cok arac var..
Arkadaşlar aracımda bir problem var, uzun uzun yazmak istiyorum fikirlerinize ihtiyacım var.
Arabam rölantide sesli çalışıyordu bende yurtdışı forumlarda araştırdığım kadarıyla arabamın egzantrik gergisi ve zincirini vw konusunda çok çok tecrübeli bir usta ile değiştirdik.(isim vermeyi düşünmüyorum) aracın zincirini tamamiyle aparatlarla servis yönergelerine uyarak değiştirdik ve herşey ondan sonra başladı.
Her zaman zıpkın gibi olan araç 6000 devirden sonra 3. Silindirden misfire yapmaya başladı. 2. Viteste 6000 den 6800 e kadar 90 civarında misfire yapıyor yani neredeyse hiç ateşleme olmuyor. Vag com da sadece misfire hatası veriyor ve actual ve spec camshaft adjustment dereceleri birbirini tutuyor. Maximum 0.5 derece sapma var o da normal diyorlar. Aracın herhangi bir sente arızası kodu da çıkmıyor.
Elimizdeki veriler böyle olunca bizde bobin ve buji değiştirdik olay hala devam etti. İnsanın aklına ilk o geliyor. BWA motorlarda herhangi bir egzantrik-subap yayı problemi olduğunu da bilmiyorum zaten araç max 1.0-1.15 bar da yürüyor.En son artık ustam yazılımdan kaynaklı olabileceğini söyledi. Egzantrik zincirinin timingi bozuktur, yazılımcı o şekilde ayar yapmıştır dedi(yazılım istanbul dr ecu da yapılmıştır) yazılım orjinale dönüldü sorun hala devam ediyor
Yarın külbütör kapağını açıp yeniden senteye bakmayı düşünüyoruz aparatlarla yapmamıza rağmen. Sizce problem neyden kaynaklanıyor olabilir? Forumdaki tfsi konusunda tecrubeli-bilgili abilerimden yardım bekliyorum. Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen.
Arkadaşlar aracımda bir problem var, uzun uzun yazmak istiyorum fikirlerinize ihtiyacım var.
Arabam rölantide sesli çalışıyordu bende yurtdışı forumlarda araştırdığım kadarıyla arabamın egzantrik gergisi ve zincirini vw konusunda çok çok tecrübeli bir usta ile değiştirdik.(isim vermeyi düşünmüyorum) aracın zincirini tamamiyle aparatlarla servis yönergelerine uyarak değiştirdik ve herşey ondan sonra başladı.
Her zaman zıpkın gibi olan araç 6000 devirden sonra 3. Silindirden misfire yapmaya başladı. 2. Viteste 6000 den 6800 e kadar 90 civarında misfire yapıyor yani neredeyse hiç ateşleme olmuyor. Vag com da sadece misfire hatası veriyor ve actual ve spec camshaft adjustment dereceleri birbirini tutuyor. Maximum 0.5 derece sapma var o da normal diyorlar. Aracın herhangi bir sente arızası kodu da çıkmıyor.
Elimizdeki veriler böyle olunca bizde bobin ve buji değiştirdik olay hala devam etti. İnsanın aklına ilk o geliyor. BWA motorlarda herhangi bir egzantrik-subap yayı problemi olduğunu da bilmiyorum zaten araç max 1.0-1.15 bar da yürüyor.En son artık ustam yazılımdan kaynaklı olabileceğini söyledi. Egzantrik zincirinin timingi bozuktur, yazılımcı o şekilde ayar yapmıştır dedi(yazılım istanbul dr ecu da yapılmıştır) yazılım orjinale dönüldü sorun hala devam ediyor
Yarın külbütör kapağını açıp yeniden senteye bakmayı düşünüyoruz aparatlarla yapmamıza rağmen. Sizce problem neyden kaynaklanıyor olabilir? Forumdaki tfsi konusunda tecrubeli-bilgili abilerimden yardım bekliyorum. Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen.
aracın sentesinin kaçık olmadıgından emin olun öncelikle ,
daha sonra sorun yok ise subap yaylarından yapması kuvvetle muhtemel
ki sen zaten buji ve bobini yenilemişsin , geriye sadece o seçenek kalıyor
bu arada aracın nedir?
Arkadaşlar aracımda bir problem var, uzun uzun yazmak istiyorum fikirlerinize ihtiyacım var.
Arabam rölantide sesli çalışıyordu bende yurtdışı forumlarda araştırdığım kadarıyla arabamın egzantrik gergisi ve zincirini vw konusunda çok çok tecrübeli bir usta ile değiştirdik.(isim vermeyi düşünmüyorum) aracın zincirini tamamiyle aparatlarla servis yönergelerine uyarak değiştirdik ve herşey ondan sonra başladı.
Her zaman zıpkın gibi olan araç 6000 devirden sonra 3. Silindirden misfire yapmaya başladı. 2. Viteste 6000 den 6800 e kadar 90 civarında misfire yapıyor yani neredeyse hiç ateşleme olmuyor. Vag com da sadece misfire hatası veriyor ve actual ve spec camshaft adjustment dereceleri birbirini tutuyor. Maximum 0.5 derece sapma var o da normal diyorlar. Aracın herhangi bir sente arızası kodu da çıkmıyor.
Elimizdeki veriler böyle olunca bizde bobin ve buji değiştirdik olay hala devam etti. İnsanın aklına ilk o geliyor. BWA motorlarda herhangi bir egzantrik-subap yayı problemi olduğunu da bilmiyorum zaten araç max 1.0-1.15 bar da yürüyor.En son artık ustam yazılımdan kaynaklı olabileceğini söyledi. Egzantrik zincirinin timingi bozuktur, yazılımcı o şekilde ayar yapmıştır dedi(yazılım istanbul dr ecu da yapılmıştır) yazılım orjinale dönüldü sorun hala devam ediyor
Yarın külbütör kapağını açıp yeniden senteye bakmayı düşünüyoruz aparatlarla yapmamıza rağmen. Sizce problem neyden kaynaklanıyor olabilir? Forumdaki tfsi konusunda tecrubeli-bilgili abilerimden yardım bekliyorum. Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen.
yazılımdan olma ihtimalinin sıfır oldugunu dusunuyrodum daki zaten stock yazılıma donmussunuz birşey cıkmamış..
başka bir kaç yere daha gösterin mutlaka bilen cıkacaktır da .. şu tarz bir sorunu araba da yazılım var diye hemen yazılımdana bağlayan bir ustayla çalışmayı esas bence bir daha gözden geçirin.. büyük ihtimalle montaj sırasında vs bir şey yaptılar.. Yönergeye uygun yaptıklarını söylediniz de zincirin ayarı için kullanılan aparatların cakmaları vs de var ve tam ayarı da tutturmayanlarını da duydum acıkcası.. bence bir kaç yere daha gösterin .
penguinhakan
13-09-2014, 02:25
yazılımdan olma ihtimalinin sıfır oldugunu dusunuyrodum daki zaten stock yazılıma donmussunuz birşey cıkmamış..
başka bir kaç yere daha gösterin mutlaka bilen cıkacaktır da .. şu tarz bir sorunu araba da yazılım var diye hemen yazılımdana bağlayan bir ustayla çalışmayı esas bence bir daha gözden geçirin.. büyük ihtimalle montaj sırasında vs bir şey yaptılar.. Yönergeye uygun yaptıklarını söylediniz de zincirin ayarı için kullanılan aparatların cakmaları vs de var ve tam ayarı da tutturmayanlarını da duydum acıkcası.. bence bir kaç yere daha gösterin .
Ustasından şüphem yok Tolga için rahat olabilir ;) (zincir ayarı tam kontrol edildi vagda.)
Yazılımdan denme sebebi ; denemesi en kolayı oo olduğu içindir ve zincir çok uzamışken yapılan timing ayarı zincir yerine gelince çok fazla gelmiş olabilir düşüncesi idi ki hala çok fazla 95-97 oktana göre.
Öneriler şöyle idi ;
1 - Zincir değişmekle (sente oynanmadı) bu sıkıntıyı yaratmaz diye düşünüldü.
2 - Zincirde sorun olsa camshaft adjustment hatası almamız lazım diye düşünüldü , ama yinede bakılacak.
3 - Subab yayları zaten ihtimal dahilinde soylendi ama en zoru diye en sona bırakıldı. (Bu araçlarda egzoz manifold yapısı yüzünden 2-3 silindir subap yayları çok çabuk yumuşuyor.)
4 - Araçda 1,2,4 silindirde -8 retardlara kadar retard görüyor , ama 3. silindirde -2 lere geçmiyor bu da dip not.
Ustasından şüphem yok Tolga için rahat olabilir ;) (zincir ayarı tam kontrol edildi vagda.)
Yazılımdan denme sebebi ; denemesi en kolayı oo olduğu içindir ve zincir çok uzamışken yapılan timing ayarı zincir yerine gelince çok fazla gelmiş olabilir düşüncesi idi ki hala çok fazla 95-97 oktana göre.
Öneriler şöyle idi ;
1 - Zincir değişmekle (sente oynanmadı) bu sıkıntıyı yaratmaz diye düşünüldü.
2 - Zincirde sorun olsa camshaft adjustment hatası almamız lazım diye düşünüldü , ama yinede bakılacak.
3 - Subab yayları zaten ihtimal dahilinde soylendi ama en zoru diye en sona bırakıldı. (Bu araçlarda egzoz manifold yapısı yüzünden 2-3 silindir subap yayları çok çabuk yumuşuyor.)
4 - Araçda 1,2,4 silindirde -8 retardlara kadar retard görüyor , ama 3. silindirde -2 lere geçmiyor bu da dip not.
Sonucu ne olacak cidden merak ediyorum..
Diger hususta da mekanikci nadil yazilmciya konusuyorsa aslinda tersi de sozkonusu tabi :)) umarim sorun cabuk ve az masrafla çözülür
aracın sentesinin kaçık olmadıgından emin olun öncelikle ,
daha sonra sorun yok ise subap yaylarından yapması kuvvetle muhtemel
ki sen zaten buji ve bobini yenilemişsin , geriye sadece o seçenek kalıyor
bu arada aracın nedir?
Araç golf mk5 gti. Bugün sentenin kaçık olmadığından emin olacağız. Umarım sente kaçıktır da minimum maliyetle döneriz bu işten.
serdargoksu
19-09-2014, 09:24
Arkadaşlar Merhaba,
2006 ve 2007 BWA kodlu motorlar arasında bariz bir fark varmıdır, ben sanki şöyle anlıyorum bu iki tarihte üretilen motorlar arasında iyileştirmeler var, ona göre araç almayı planlıyorum.
şimdiden teşekkürler.
penguinhakan
19-09-2014, 12:15
Anıl bir gelişme var mı ?
Arkadaşlar Merhaba,
2006 ve 2007 BWA kodlu motorlar arasında bariz bir fark varmıdır, ben sanki şöyle anlıyorum bu iki tarihte üretilen motorlar arasında iyileştirmeler var, ona göre araç almayı planlıyorum.
şimdiden teşekkürler.
Fark yok ikiside tamamen ayni
Bwe olanlar var audi a4 gibi dikey motorlarda kullanildi onlardaki fark yakit basinci biraz daha fazla gerisi ayni
Anıl bir gelişme var mı ?
Anılı kendi ustama yönlendirdim.serkan usta sagolsun yuzumuzu kara cikarmadi.sorun çözüldü.
büyük bi işçilik hatası yapilmis.anil detayli sekilde yazar.
Problemim ile ilgilenenlere buradan çok teşekkür ediyorum özellikle ibrahim abi de sağolsun beni çok doğru kişilere yönlendirdi.Serkan usta inanılmaz ilgilendi benimle.Penguinhakan abi sana da teşekkür ederim gerçekten ilgilendin hatta Erkan ustadan daha fazla muhattap oldum seninle diyebilirim, sen oranın sahibi olmamana rağmen kendi işin gibi ilgileniyorsun,erkan usta gerçekten iyi bir dost edinmiş.
Egzantrik zinciri ve gergisini değiştirdikten sonra arabada sürekli bir misfire, misfire olmayan devirlerde ise gidişte düşüklük vardı. Arabayı yapan Tüm OTO Erkan usta probleme çözüm bulamadı, o dokunmadan önce böyle bir problemim olmadığını defalarca söylememe rağmen.Yazılımın yanlış timing de yapılıp şimdi arabayı doğru timinge getirince böyle bir sorun olabileciğine kadar gitti muhabbet :) Neyse gelelim konumuza, okuyanlar zaten gerekli değerlendirmeleri vicdanlarında yaparlar.
Bundan önceki postumda sentenin kontrolünden bahsetmiştim, erkan usta aldı arabayı açtı triger kayışı korumasını ve sentenin düzgün olduğunu, işaretlerin birbirini karşıladığını söyledi.Israrlarım sayesinde valve cover ı da çıkarıp kilitleme aparatını soktu egzantriklere, aparat kolayca girip çıkıyordu. O sırada bunu yaparken bile nasıl bu kadar dikkatsiz olabilir yoksa özellikle mi yapıldı bilemiyorum.Sente kontrolünden de geçtikten sonra arabamı topladılar bende ibrahim abinin sözünü ettiği Serkan Oto'nun yolunu tuttum. İşlerinin yoğunluğundan 2 gün ilgilenemeyeceğini dile getirdi ve 2 sonraya randevuyu verdi. Sabah 7 de dükkanında buluştuk. Buradan kendisine de çok teşekkür ediyorum çünkü başka ustanın bozduğu arabaya kimse ellemek istemez. Su-benzin borularını vs. söktükten sonra valve cover ı açtık ve şaka gibi bir manzarayla karşılaştık. Dünyada başka kimin başına böyle bir şey gelmiştir bilinmez, iki elin parmaklarını geçmeyeceği aşikar.
http://i60.tinypic.com/2ut5c1x.jpg
http://i62.tinypic.com/2lu900.jpg
Gördüğünüz gibi iticinin horozu yok piyasada.3 silindirdeki subap açmadığı için araba 6000 devirden sonra misfire yapıyormuş. Ya bu horoz egzantriğin altındaki boşluğa değil de egzantriğin lobuna denk gelseydi de, benim üst kapağıma mâl olsaydı bu durum, kime dert yanacaktım ben? Hayır ilginç olan bir de bu arabanın valve coverı erkan usta tarafından söküldü, egzantrik kilitleme aparatıyla kontrolü yapıldı sentenin, o sırada nasıl farkedilmedi? Böyle bir hata kabul edilemez derece önemli bir hata. Kişisel yorumumdur; bundan sonra işinin arkasında olmayan, sorunu kendinde değil de arabanın farklı yerlerinde arayan ustalardan uzak duracağım. Size de tavsiyem ustanızı seçerken popüler olandan yana değil, işini hakkıyla yapan, aldığı parayı hakeden kişilere yönelmenizdir.
Sağlık olsun diyip geçiyorum , pek de yapılacak bir şey yok gerçi. Kimse beni yanlış anlamasın bu olanları buraya yazdım diye. Olmayan bir şey yazmadım zaten , sadece başımdan geçenleri sizinle paylaşmak istedim.İyi Forumlar!
Bu gün konuya yazacaktım yazmadım Anıl'ın açıklama yapmasını bekledim. Olayın kötü yanı hatanın sanki bizim yüzümüzden olmuş gibi yaklaşılması oldu. Hata yapılır diyemiyorum böyle hatalı ustalık kontrol edilmememiş işçiliğin olmaması lazım, heleki böyle bir serviste hiç yapılmaması lazım. Anıl'ın günlerdir neler çektiğini çok iyi biliyorum. Resmen arabasından soğudu kardeşim :) iboya da ayrıca teşekkür ederim sağduyulu ve pratik zekası ile işin çözümünde büyük rolü oldu. Umarım kimse bu kadar sorun yaşamaz kimse günlerce arabayı kullanmadan yer değiştirmek için bile ittirmek zorunda kalmaz! Anıl bunları yaşadı son yazdıklarımı da yaşadı. Bende dip not olarak yazamadan geçemedim.
Herkese iyi forumlar dilerim...
gerçektan cok basit ufak birşey gibi duruyor ama cok felaket işlere neden olabilir miş
cok cok gecmiş olsun umarım artık keyifle binersiniz...
Mikrop_Ali
19-09-2014, 21:13
kardeşim çok şanslımısın degilmisin karışık bir durum bununla geçmiş olsun.
geçmiş olsun kanka , şansmı desem ne desem bilemedim , ucuz kurtulmuşsun daha büyük sorunlar olabilirdi
Gecmis olsun kardesim. Halletmene sevindim.
leoncupra
24-09-2014, 22:32
Aynı sıkıntıyı ben de yaşadım cuprada bi süre sonra bobinlerin altından hafif şekilde duman gelicek.
Çözümü ise şu aracın hangi bobinden yani ariza hangi silindirdeki bobindeyse o bobinleri değiştirin.
Tavsiyem değiştirmişken 4ünü birden değiştirin ve audi r8 bobini takın aracınıza.
Aracım 55binde verdi bu sıkıntıyı.
Birde ibiza cuprada yaşadım aynı problemi ondada bobini değiştirdim ve sorun çözüldü.
cevabınız için teşekkürler,sorun aynen bobinlerde çıktı ama benimki kendiliğinden değil aracın motorunu yıkatmam sebebiyle bobinlerin altı paslı ve yağ gibi bi madde ile kaplı şekilde çıktı,takım olarak buji ve bobinleri wag olarak değiştirdim sorun kalmadı,buradan servis dışında aracın motorunu yıkatıcaklara duyrulur...
speed_blue
23-11-2014, 17:26
P0441 arıza kodu N80 ile ilgili bi arızamı ????
TayCupra
29-11-2014, 14:21
TFSI pişmanlıktır anılcığım
speed_blue
30-11-2014, 18:55
P0219 hakkinda bilgisi olan varmi
P0441 arıza kodu N80 ile ilgili bi arızamı ????
P0441 EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow - Mk5 General Area - MK5 Golf GTI (http://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index.php?topic=22065.0)
P0219 hakkinda bilgisi olan varmi
bunun ne oldugunu bılmıyorumda forumlarda max engıne speed flan yazıyo top speed denemesı flanmı yaptınız? :)
speed_blue
30-11-2014, 22:43
P0441 EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow - Mk5 General Area - MK5 Golf GTI (http://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index.php?topic=22065.0)
hortumlar filan saglam sorun yok acaba N80 valfimi arızalandı.
bunun ne oldugunu bılmıyorumda forumlarda max engıne speed flan yazıyo top speed denemesı flanmı yaptınız? :)
arada yapıyorum, daha önceden bu hata kodunu vermezdi şimdi vermeye başladı, profecten basınç düşürsemmi?
TFSI pişmanlıktır anılcığım
Ben memnunum vallahi :) aracımı da seviyorum. Arabanın dilinden anlarsan kafan ağrımıyor :)
P0441 EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow - Mk5 General Area - MK5 Golf GTI (http://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index.php?topic=22065.0)
Evap hatasının sebebi genellikle EVAP purge valve denen bir valfden kaynaklanıyor. Doğuşta 85 tl fiyatı var. Hatayı bir kere yapsın silene kadar engine light da yanıyor.parça da bu http://www.uspmotorsports.com/Evap-Purge-Valve.html
speed_blue
01-12-2014, 18:43
Evap hatasının sebebi genellikle EVAP purge valve denen bir valfden kaynaklanıyor. Doğuşta 85 tl fiyatı var. Hatayı bir kere yapsın silene kadar engine light da yanıyor.parça da bu http://www.uspmotorsports.com/Evap-Purge-Valve.html
aynen bu valf N80 olarak geçiyor
TayCupra
03-12-2014, 14:03
Neden ki tayfur ?
tfsi benim kullanımıma ve bütçeme göre değil ümit abi mutluluğu vtec de buldum ben :D
Ben memnunum vallahi :) aracımı da seviyorum. Arabanın dilinden anlarsan kafan ağrımıyor :)
hayırlısı olsun be cnm
rockford34
14-01-2015, 19:05
Evap hatasının sebebi genellikle EVAP purge valve denen bir valfden kaynaklanıyor. Doğuşta 85 tl fiyatı var. Hatayı bir kere yapsın silene kadar engine light da yanıyor.parça da bu http://www.uspmotorsports.com/Evap-Purge-Valve.html
Bu valf tam bir bas elası canister arızasından tutta ünitede ve raydaki yakıt basıncına kadar herseyi etkiliyor art canisterin üstünde bulunun cıkıntı ordan raya gidiyor canister üstündeki baglantını oringi yırtılır veya asınırsa bu valf arıza veriyor bilgi olarak basıma gelenden haber veriyorum
speed_blue
14-01-2015, 21:30
Bu valf tam bir bas elası canister arızasından tutta ünitede ve raydaki yakıt basıncına kadar herseyi etkiliyor art canisterin üstünde bulunun cıkıntı ordan raya gidiyor canister üstündeki baglantını oringi yırtılır veya asınırsa bu valf arıza veriyor bilgi olarak basıma gelenden haber veriyorum
parçayı degişim yapınca düzeldi :)
Bende aynı hata mesajını aldım bugün.Kronik bi sorun sanırım daha saglamı varmı acaba almış iken onu alalım :) Yada iptal edilebiliyormu?
2.0 tfsi ların rolenti sesi biraz dizel gibi değilmi ? bgn sessiz otoparkta çok dikkatimi çekti normal galiba sanırım
2.0 tfsi ların rolenti sesi biraz dizel gibi değilmi ? bgn sessiz otoparkta çok dikkatimi çekti normal galiba sanırım
Aynen dizel gibi özellikle rölantideki iticilerin sesi tıkır tıktır
Sanki lpgnin enjektörü gibi
Ama her devirdeki ses rengi çok güzel
Aynen dizel gibi özellikle rölantideki iticilerin sesi tıkır tıktır
Sanki lpgnin enjektörü gibi
Ama her devirdeki ses rengi çok güzel
sesli ortamda dikkatimi çekmedi ama yağını kontrol edeyim dedim orda dikkatimi çekti
birde şöyle bir sorum var araç 4-5-6. viteslerde iken alt devirde basınca kesme oluyor dv sesi gibi kaçırma sesi geliyor ama 4.000 devir üzerinde olmuyor.Araba stage 2 plus yazılımı var ama boost controller yok wastegate yok methanol vs yok geri kalanlar var
son soru daha belki ben hızlanmasına alıştım yada arıza vs vermiş olabilirmi herhangi bir ışık yakmadanda arıza veriyormu bu motorlar illaki makineyemi bağlamak lazım ?
speed_blue
25-01-2015, 21:44
sesli ortamda dikkatimi çekmedi ama yağını kontrol edeyim dedim orda dikkatimi çekti
birde şöyle bir sorum var araç 4-5-6. viteslerde iken alt devirde basınca kesme oluyor dv sesi gibi kaçırma sesi geliyor ama 4.000 devir üzerinde olmuyor.Araba stage 2 plus yazılımı var ama boost controller yok wastegate yok methanol vs yok geri kalanlar var
son soru daha belki ben hızlanmasına alıştım yada arıza vs vermiş olabilirmi herhangi bir ışık yakmadanda arıza veriyormu bu motorlar illaki makineyemi bağlamak lazım ?
alt devirlerde yüksek viteste hızlanırsan öyle yapar :) çek 4ten 3e yapıştır gitsin :)
alt devirlerde yüksek viteste hızlanırsan öyle yapar :) çek 4ten 3e yapıştır gitsin :)
Sorun yok yani :) peki ariza olayina ne diyosun motor ariza vs yanmiyor hicbisey kontrol edeyimmi ?
speed_blue
25-01-2015, 21:57
Sorun yok yani :) peki ariza olayina ne diyosun motor ariza vs yanmiyor hicbisey kontrol edeyimmi ?
uzayarak gazlarsan gaz kesikligide yapabilir, gazladıgında diple :D motor arıza yanmıosa sorun yok, sorun oldugunda arıza ışıgı yanıyor :)
speed_blue
25-01-2015, 21:58
Sorun yok yani :) peki ariza olayina ne diyosun motor ariza vs yanmiyor hicbisey kontrol edeyimmi ?
bu arada eksoz ne vardı sende
bu arada eksoz ne vardı sende
egzoz ve dp milltek ama egzoz resenator lu modeli düz boru değil
speed_blue
26-01-2015, 12:32
egzoz ve dp milltek ama egzoz resenator lu modeli düz boru değil
Bende golf R icin resenator ariyorum ya benimki biraz sesli
Bende golf R icin resenator ariyorum ya benimki biraz sesli
bence amerikadan 80 lik bir resenator al gitsin hemde flanşlı yaptırırsın sök tak yaparsın duruma göre
speed_blue
26-01-2015, 13:21
bence amerikadan 80 lik bir resenator al gitsin hemde flanşlı yaptırırsın sök tak yaparsın duruma göre
Link varsa alabilirmiyim
Link varsa alabilirmiyim
link olarak bilmiyorumda sanırım vibratech die bir marka vardı yanlışım yoksa istersen bir araştır
bu arada vibrant olcak vibratech değişik olmuş :)
selamlar Arkadaşlar,bende bu hata mesajını alıyorum,Beni yönlendireceğiniz servis varmıdır istanbul avrupa yakası olarak.
Selamlar Arkadaşlar,bende bu hata mesajını alıyorum,Beni yönlendireceğiniz servis varmıdır istanbul avrupa yakası olarak.
P0441 EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow - Mk5 General Area - MK5 Golf GTI
speed_blue
02-02-2015, 13:08
Selamlar Arkadaşlar,bende bu hata mesajını alıyorum,Beni yönlendireceğiniz servis varmıdır istanbul avrupa yakası olarak.
P0441 EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow - Mk5 General Area - MK5 Golf GTI
Bi önceki sayfada mesajlarda var, N80 valfi degistirin sorun duzelicektir
Bi önceki sayfada mesajlarda var, N80 valfi degistirin sorun duzelicektir
Tşk evet okudum,varmı gideceğim bi servis avrupa yakasında.Şimdiden Tşk.
hrn.karadeniz44
27-07-2022, 11:13
Arkadaşlar merhaba forumdaki 2tfsi araçların sayfalarının çoğunu okudum ve baya bilgi edindim,
Golf 5 gti aldım, aracın yağ bakımlarını, benzin filtresini, bobin ve bujilerini ilk etapta değişmeyi planlıyom ama
Bu altta verdiğim hata kodlarını veriyor ve sebebleri sizce nelerdir
P0299
P3138
P0455
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.