Orijinalini görmek için tıklayınız : b16 vti kaput altı temizlik ?????
Merhaba beyler motoru kaput altını komple bir temizliyim diyorum meguiars'a falan para vermiyim bosuna diyorum bunun icin ne önerirsiniz köpük ile kir akıtıp daha sonra basınclı su vurucam
ayrıca aracın nerelerini kapatmam gerek su gelmemesi için ?
1-Vinet
2-Meg apc
3-Detap
4-EST
hangisini kullanmalıyım toz kir ne varsa gitmesi için en son üzerine plak2 geciyim diyorum şimdiden teşekkürler
mc pherson
01-03-2013, 09:37
Motorda EST dışında bir ürün önermem çünkü içlerinde en iyi kir çözeni o. Elde APC varsa o da olabilir.
Motorda EST dışında bir ürün önermem çünkü içlerinde en iyi kir çözeni o. Elde APC varsa o da olabilir.
öleyse EST üzerine plak2 yaparım peki motorda hangi bolumlerı kapamam gerek acaba korumaya almam gerek biliyomusunuz ?
hAQNkzaYgw0
abi çok güzel ama bunu yaptırmak pahalı olucaktır ben nasıl yaparım blmıyorum ben kendim temizliyim diye sordum sen bilirsin distribitörümü kapatmak gerek ıslanmaması gereken yerler nereleri acaba
mc pherson
01-03-2013, 16:19
Aracına göre değişir kapatma işi. Ben mesela honda jazz'da hiçbir yerini kapatmadan yaptım ancak bu aracın sigorta kutusu,ECU gibi parçaları su yalıtımlı zaten. Aynı zamanda Jazz'da distribütör yok, bobinler motordaki büyük kapağın altında ve yalıtımlı. Ben de basınçlı suyu yakından tutmadan durulama yaptım, yani sadece durulama amaçlı uzaktan tuttum. Distribütörlü araçlarda su geldiği anda araç teklemeye başlar ve distribütörü kapatmak gerekir. Sizin araçta distribütör olduğu için kapatmanız gerekiyor. Su geldiğinde de mutlaka distribütorü söküp hava ile kurutmak gerekli. LPG'li araçlarda LPG ECU'sunu ekstradan yalıtmak gerekli. Eğer göz önündeyse alternatörü de kapatmak faydalı. Benim bildiğim bunlar.
Aracına göre değişir kapatma işi. Ben mesela honda jazz'da hiçbir yerini kapatmadan yaptım ancak bu aracın sigorta kutusu,ECU gibi parçaları su yalıtımlı zaten. Aynı zamanda Jazz'da distribütör yok, bobinler motordaki büyük kapağın altında ve yalıtımlı. Ben de basınçlı suyu yakından tutmadan durulama yaptım, yani sadece durulama amaçlı uzaktan tuttum. Distribütörlü araçlarda su geldiği anda araç teklemeye başlar ve distribütörü kapatmak gerekir. Sizin araçta distribütör olduğu için kapatmanız gerekiyor. Su geldiğinde de mutlaka distribütorü söküp hava ile kurutmak gerekli. LPG'li araçlarda LPG ECU'sunu ekstradan yalıtmak gerekli. Eğer göz önündeyse alternatörü de kapatmak faydalı. Benim bildiğim bunlar.
çok teşekkürler olmadı risk almıcam köpük kiri söktükten sonra bez ile silicem yada hava tutucam
hondada bısey kapatmana gerek yok.takıl gıtsın.
cogu arabada kapatmaya gerek yok bazı araclar var onlarında elektronık zımbırtıları ortada zaten gorunce anlasılan cınsten.
hondada bısey kapatmana gerek yok.takıl gıtsın.
cogu arabada kapatmaya gerek yok bazı araclar var onlarında elektronık zımbırtıları ortada zaten gorunce anlasılan cınsten.
çok teşekkürler sonuçları burada paylaşırım :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.