Orijinalini görmek için tıklayınız : ROSSO DEL SOL / SUPERCHARGER Project
gokhan035
07-03-2013, 00:46
Arkadaşlar aylardır sabırla beklediğim ve parça topladığım, ara ara ileri tarihe ertelediğim Supercharger projeme yarın motoru komple elden geçirerek başlıyoruz inşallah.
Aracımı 6 Mart 2012 de almıştım ve o günden bugune aracımı istediğim şekilde değiştirdim ve tam 1 sene sonra yani 6 Mart 2013 de Supercharger projem için aracı bugün ustama bıraktım :) Güzel bir tesadüf oldu Allah ım nasip etti çok şükür :)
Çıkabilecek güç aralığı, hızlanma egsoz sesi vs ile aracın atmosferik karakterinden kopmayışı, TR de çok fazla uygulanmış olmaması, SC nin sesi, uygulamasının pratikliği, alt devirden başlayan tork ile keyifli hale gelen sürüş hissi, ECU ayarının rahat oluşu vs gibi sebepler beni Supercharger a çeken etkenlerdi.
Ara ara fotolar koyup projenin ilerleyişi hakkında bilgilendiricem inşallah.
94 model B16A2 Honda CRX DEL SOL VTI
- JACKSON RACING Supercharger Kit B16 (Eaton M45)
- 8 psi lık kasnak (4.2" nose pulley)
- B20 CRV krank kasnağı (+3 psi)
- Sıfır Eaton Bypass Valve (2 port Vacuum/Pressure)
- AC DELCO Supercharger yağı (8 oz)
- CP 11.2CR forged piston
- EAGLE forged kol
- COMETIC çelik conta
- ACL RACE Ana yatak / Gezi ayı
- ACL RACE Kol yatak
- ARP kapak saplamaları
- ARP kol saplamaları
- Blockguard
- AEM Methanol Kit (Yeni tip pompalı)
- AEM 3.5 bar map sensörü
- AEM EMS standalone ECU
- 440cc Delphi enjektörler (3 angle)
- WALBRO 255lph benzin pompası
- EXEDY Racing serisi Stage 1 debriyaj seti (08800B)
- ZERG Thermal emme manifold contası
- Silikon radyatör hortumları
- Alüminyum Racing Radyatör
- MISHIMOTO Fan Switch 80c
- MISHIMOTO Thermostat 60c
- MSD 6A ateşleme
- MSD external bobin
- VMS external distributor CAP ve tevzi makarası
- VMS 10.2mm buji kabloları
- NGK BKR7EIX-11 iridyum buji
- INNOVATE MTX-L Wideband
- SHADOW Boost göstergesi
- SHADOW EGT göstergesi
- OEM B16 komple üst kapak conta seti
- OEM B16 komple blok conta seti
- OEM ITR yağ pompası / Su pompası
- OEM Triger seti (Kayış + Gergi Rulmanı) + diğer kayışlar
- OEM Subap lastikleri
- OEM vtec Selenoid contası
- OEM MTF-3 şanzıman yağı
- OEM yağ filtresi (4 adet)
- Rodaj yağı 20/50 mineral MOBIL 1 (4 LT x 3 değişim) Rodaj sonrası yağ CASTROL EDGE 10/60 tam sentetik
- AEM V1 Cold Air Intake
- OEM B18C-R 4-1 HEADERS
- Komple 70 lik krom ara borular + 70 lik spor orta susturucu
- Varex style vanalı son susturucu 76 lık
- Front engine torque mounts
- Energy Suspensions SHIFTER Bushing kit
Yeni plakalığımız;
http://imageshack.us/a/img826/796/img7042wk.jpg
Bekliyor,
http://imageshack.us/a/img822/39/img7071q.jpg
ve artık kaçış yok hadi hayırlısı :)
http://img607.imageshack.us/img607/6346/img7091g.jpg
Aracımın motoru dışında ki diğer aksamlarıyla ilgili proje konusu;
http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/136081-rosso-del-sol-project.html
---
DoganSuper
10-03-2013, 17:51
hadi hayırlı olsun marş videosunu bekliyoruz sabırsızlıkla :)
abdullah songür
10-03-2013, 18:40
hayırlı olsun gökhan abi tahmini güç nedir
hayırlı olsun gökhan abi inş. istedigin gibi olur :)
bLackModeL
10-03-2013, 18:56
Hayırlı olsn adamın kralı inşallah sorunsuz olur dualarım seninle
hadi hayırlısı gelecekdeki yapmak istedigim bi proje bana ışık olacak
abi ikna önemli değil senin içinde vardı:) allah utandırmasın.
Serkan VTEC
10-03-2013, 22:14
Gökhan çok emek verdin çok para harcadın, motor içi içinde güzel malzemeler toplamışsın eminim ortaya çok güzel ve sağlam yürüyen bir del sol çıkıcak yapmışken birkere yap son nokta olsun Özgün'ü dinle. İnsallah mükemmel bir proje olarak sonuçlanır.
arsenikli
11-03-2013, 09:26
maşallah abi herşey istediğin gibi olsun
glockevo
11-03-2013, 13:11
Hayırlı olsun ..
jdmpoint
12-03-2013, 19:01
Hayirli olsun allah utandirmasin...piston konusunda bir tavsiye yuksek sikistirmaya gidip avans problemi yasiyacagina flattop piston kullan avans sikintisi olmadan rahatca torku deli gibi bi makineye sahip ol derim :-)
yasintezcan
12-03-2013, 19:18
Gökhan Allah utandırmasın çok güsel ve farklı bi proje :-)
Bence yüksek cr ii olacaktır headers methanol da var avans sıkıntısıda olmaz elektrik aksamı da sağlam
Oz da onay vermiş:)
gokhan035
12-03-2013, 20:37
Arkadaşlar dün pistonumuzun siparişi verildi sıkıştırmamız belli oldu.
CP 11.2CR pistonumuz hayırlısıyla haftaya pazartesi-salı gibi elimde olucak inşallah akabinde hemen başlıycaz motoru toplamaya, sanıyorum 1 haftaya kadar da marşa basarız bi terslik olmazsa.
gokhan035
12-03-2013, 20:59
hadi hayırlı olsun marş videosunu bekliyoruz sabırsızlıkla :)
Sağol kardeşim inşallah :)
hayırlı olsun gökhan abi tahmini güç nedir
Abdullah tşkler, tahmini güç konusunda tecrübeli arkadaşların yorumlarını alalım :)
hayırlı olsun gökhan abi inş. istedigin gibi olur :)
İnşallah Deniz cim sağol kardeşim :)
Hayırlı olsn adamın kralı inşallah sorunsuz olur dualarım seninle
Amin Hasan cım teşekkürler kardeşim :)
hadi hayırlısı gelecekdeki yapmak istedigim bi proje bana ışık olacak
Bi çok kişinin içinde varmış yaw konuştukça çıkıyo ortaya :) Turbo yapan çok olduğu için bu tarz projeler az tabi, inşallah güzel bir örnek olucak :)
abi ikna önemli değil senin içinde vardı:) allah utandırmasın.
Ahahhahahaa vallahi bak bu projede en önemli gazı sen verdin diyebilirim :) Sağolasın kardeşim :)
Gökhan çok emek verdin çok para harcadın, motor içi içinde güzel malzemeler toplamışsın eminim ortaya çok güzel ve sağlam yürüyen bir del sol çıkıcak yapmışken birkere yap son nokta olsun Özgün'ü dinle. İnsallah mükemmel bir proje olarak sonuçlanır.
Aynen tasiyeleri dinledim ve 11.2cr ile projeye devam bakalım :) Aynen doğru söylemişsin abi emek maddiyat derken bugünlere geldik, bu projeyle birikte de aracım tamamen bitmiş olucak benden de bu kadar zaten :)
maşallah abi herşey istediğin gibi olsun
Tşkler kardeşim :)
Hayırlı olsun ..
Sağolasın :)
Hayirli olsun allah utandirmasin...piston konusunda bir tavsiye yuksek sikistirmaya gidip avans problemi yasiyacagina flattop piston kullan avans sikintisi olmadan rahatca torku deli gibi bi makineye sahip ol derim :-)
Amin teşekkür ederim. Avans konusunda methanol, ems beyin ve ateşlemeye güvenerek kafamız rahat ediyor, zaten esasında 4 farklı basınç seçimi yapabiliyorum, sırasıyla 6-8-9-11psi şeklinde. B20 krank kasnağını direk takacağım için 9 ya da 11psi arasında seçim yapabileceğim, onu da ilk başta 9 psi daha sonra iyice alışınca 11 psi a çıkartayım diyorum, 9psi a göre ayar yapıldığı zaman avans vs hepsi belli olur zaten ama amerika yı yeniden keşfetmiyoruz sonuçta yurtdışında bolca örneği var setup ta ona gore yapıldı diyebilirim o yüzden biraz da rahat olmakta fayda var hayırlısı bakalım, sağolasın :)
Gökhan Allah utandırmasın çok güsel ve farklı bi proje :-)
Bence yüksek cr ii olacaktır headers methanol da var avans sıkıntısıda olmaz elektrik aksamı da sağlam
Oz da onay vermiş:)
Yasin im sağolasın, valla tecrübeli arkadaşlarımızın abilerimizin yönlendirmesiyle piston seçimini 10.5 dan vazgeçip 11.2 yaptık, böylede daha çok içime sindi açıkcası :)
Nasılsa sıkıştırmayı arttırdık diyip şimdi ilk başta 9si basınç basmayı planlıyorum hayırlısı bakalım.
Zaten heyecan yaptım iyice, pistonlar gelsinde hemen motoru toplayım istiyorum :)
gokhan035
12-03-2013, 21:04
http://f1303.hizliresim.com/17/d/l05p8.jpg
http://f1303.hizliresim.com/17/d/l05q8.jpg
Proje çok özel ve güzel emeğinize sağlık,
Ben bu kasayı 1 yıl kullandım, tek sıkıntım oldukça zayıf olan yol tutuşuydu, epey hızlanacak olan aracınızda umarım bu problemi aşarsınız
jdmpoint
13-03-2013, 10:01
Ayni setup i d16a9 da uyguladik msd atesleme 10.5 cr sikistirma aem methanol ve s300 basinc olarakta 1 bar bastik avans sikintisi yasadik 0.8 bastik avans sikintisi yasadik 0.6 bastik yasadik en son bi takim flat top piston taktik cp olayi cozduk standart degerddn 0.75 oraninda avans kisikken suan +1.25 lere kadar yer yer avans acik allaha sukur sorunumuz kalmadi.ama illaki sizde hesabinizi kitabinizi yapnissinizdir merakla bekliyorum :-)
Ayni setup i d16a9 da uyguladik msd atesleme 10.5 cr sikistirma aem methanol ve s300 basinc olarakta 1 bar bastik avans sikintisi yasadik 0.8 bastik avans sikintisi yasadik 0.6 bastik yasadik en son bi takim flat top piston taktik cp olayi cozduk standart degerddn 0.75 oraninda avans kisikken suan +1.25 lere kadar yer yer avans acik allaha sukur sorunumuz kalmadi.ama illaki sizde hesabinizi kitabinizi yapnissinizdir merakla bekliyorum :-)
Atesleme ne vardi aracinizda ? Atesleme unitesi ne vardi? Distributor oemmmiydi?
gokhan035
13-03-2013, 12:35
Ayni setup i d16a9 da uyguladik msd atesleme 10.5 cr sikistirma aem methanol ve s300 basinc olarakta 1 bar bastik avans sikintisi yasadik 0.8 bastik avans sikintisi yasadik 0.6 bastik yasadik en son bi takim flat top piston taktik cp olayi cozduk standart degerddn 0.75 oraninda avans kisikken suan +1.25 lere kadar yer yer avans acik allaha sukur sorunumuz kalmadi.ama illaki sizde hesabinizi kitabinizi yapnissinizdir merakla bekliyorum :-)
Yalçın ın si dan bahsediyorsun sanırım, sürekli konuşuyoruz öyle bişeyden bahsetmedi yaw :) Hatta o sürekli hiçbir sorun olmaz msi gibi kullanırsın avansı açar kısarsın sorun olmaz diyor :)
B16 da bu ya da yakın setuplar da avans problemi hiç karşılaşmadım yurtdışında forumlarını da okuyorum sürekli inşallah bizde de olmaz :)
gokhan035
13-03-2013, 12:39
Proje çok özel ve güzel emeğinize sağlık,
Ben bu kasayı 1 yıl kullandım, tek sıkıntım oldukça zayıf olan yol tutuşuydu, epey hızlanacak olan aracınızda umarım bu problemi aşarsınız
Teşekkürler TR için farklı bir proje evet :)
Ben aracımda coilover + ön ve arka kule gergileri kullanıyorum, ayrıca alt takım ön-arka a dan z ye komple sıfır slaıncak fişeklerine kadar. Lastik olarakta michelin 195/50/15 kullanıyorum yol tutuş açısından hiçbir problem yaşamadım aksine çok memnunum ama orjinalinin yol tutuşunun bu gibi parçalarla iyileştirmek gerekiyor haklısın :)
B16 da bu ya da yakın setuplar da avans problemi hiç karşılaşmadım yurtdışında forumlarını da okuyorum sürekli inşallah bizde de olmaz :)
sorun olmaz gökhan abi dediğin gibi yurtdışındada çok örnek var senin setup çok iyi oldu bence. 11,3 cr ile kullanan ve her aktivitede sorunsuz gazlayan arabalar var. allah utandırmasın sorunsuz sıkıntısız bitirirsin inşallah kolay gelsin beklemedeyiz...
Yalçın ın si dan bahsediyorsun sanırım, sürekli konuşuyoruz öyle bişeyden bahsetmedi yaw :) Hatta o sürekli hiçbir sorun olmaz msi gibi kullanırsın avansı açar kısarsın sorun olmaz diyor :)
B16 da bu ya da yakın setuplar da avans problemi hiç karşılaşmadım yurtdışında forumlarını da okuyorum sürekli inşallah bizde de olmaz :)
Rahat ol domuz gibi yuruycek
jdmpoint
14-03-2013, 08:22
Yalçın ın si dan bahsediyorsun sanırım, sürekli konuşuyoruz öyle bişeyden bahsetmedi yaw :) Hatta o sürekli hiçbir sorun olmaz msi gibi kullanırsın avansı açar kısarsın sorun olmaz diyor :)
B16 da bu ya da yakın setuplar da avans problemi hiç karşılaşmadım yurtdışında forumlarını da okuyorum sürekli inşallah bizde de olmaz :)
Sikstirma secimi yapilirken kapagin ve blogun durumu cok onemli daha onceden islem varsa sikistirma istenilen oranlarin cok uzerine cikiyo asil sikintiyi bu yasatiyo aslinda biz hep sadece piston sikistirmasina bakarak is yapiyoruz...
gokhan035
14-03-2013, 10:48
Sikstirma secimi yapilirken kapagin ve blogun durumu cok onemli daha onceden islem varsa sikistirma istenilen oranlarin cok uzerine cikiyo asil sikintiyi bu yasatiyo aslinda biz hep sadece piston sikistirmasina bakarak is yapiyoruz...
Yok onlar tamamen orjinal ölçü çıktı, o yüzden bekledim zaten kapağın açılmasını piston siparişi vermek için. Eski conta sebebiyle kapak yüzeyleri temizlenicek o kadar, contayı da cometic in orjinal ölçü olanını kullanıyoruz.
-Günalp-
14-03-2013, 11:04
hadi hayırlısı kardeşim. farklı makina olacak. cok iyi yürüyeceğinden hiç şüphem yok=)
gokhan035
18-03-2013, 22:29
hadi hayırlısı kardeşim. farklı makina olacak. cok iyi yürüyeceğinden hiç şüphem yok=)
Günalp teşekkürler kardeşim, inşallah dediğin gibi olur :) Biraz süpriz yumurta misali ama tahminlerimiz gibi olursa yeter de artar bile :)
gokhan035
18-03-2013, 22:38
Bugün CP pistonlarımız da geldi. Hemen diğer parçaları da alıp rektefiyeciye bıraktım ve işlemlere başlandı, yarın hayırlısıyla bitmiş olur ve akabinde hemen motor toplanmaya başlanıcak inşallah.
CP 81.50mm 11.2cr
http://imageshack.us/a/img96/3264/img7143zr.jpg
http://imageshack.us/a/img716/3568/img7144i.jpg
http://d1303.hizliresim.com/17/l/l6v5s.jpg
gokhan035
18-03-2013, 22:52
sorun olmaz gökhan abi dediğin gibi yurtdışındada çok örnek var senin setup çok iyi oldu bence. 11,3 cr ile kullanan ve her aktivitede sorunsuz gazlayan arabalar var. Allah utandırmasın sorunsuz sıkıntısız bitirirsin inşallah kolay gelsin beklemedeyiz...
İnşallah onlardan biri de biz oluruz İlker :) Tşkler kardeşim
Rahat ol domuz gibi yuruycek
click to LIKE! :)
Abi böyle de diyince yerimde duramıyorum iyice heyecan yaptım valla sağolasın :)
react1ve
18-03-2013, 23:50
Hayırlı olsun abi,Rabbim gonlune gore verirse illaki yurur bu araba..
Merakla sonucunu beklıyoruz..
araç günlük kullanıcanmı gökhan..
Bukadar açmışken keşke gömlekte çakaydı
Bakarsın sc kesmez ilerde turboya dönerdin motor açmadan :)
Hayırlı olsun kardeşim Allah utandırmasın
hayırlı olsun gökhan arabaya komple evrim geçirttin izmir çok sıcak şehir ilerde intercooler watercooler gibi bi sisteme belki ihtiyaç duyabilirsin sc yle egt göstergesiz gezme gayet keyifli ve sorunsuz olacağına eminim
masallah allah utandırmasın basarılı görünüyo bol bol gazlamalar nasip olsun.
Emre Ekrem
19-03-2013, 14:51
Hayırlısı olsun, çok güzel bir proje
Hayirli olsun guzel proje ins.sag salim sorunsuz sekilde cikar
gokhan035
22-03-2013, 01:11
araç günlük kullanıcanmı gökhan..
Evet abi günlük kullanıcam aracı öyle düşünebiliriz, aslında günlük kullandığım diğer aracım var biliyosun vtec2 o yüzden bunu daha çok arada gezmek ve akşamları araba muhabbetlerinde roll de falan kullanıyorum, yaptığım km az yani ama günlük olarak setup ı biraz yüksek bi araç olarak hazırlamak istedim mümkün olduğunca :)
Bukadar açmışken keşke gömlekte çakaydı
Bakarsın sc kesmez ilerde turboya dönerdin motor açmadan :)
Hayırlı olsun kardeşim Allah utandırmasın
Gömleği düşünmedim hiç çünkü hedeflediğim güç aralığı için gerek olmadığını düşündüm 240-270 hp aralığına orjinal gömleklerimi heba etmek istemedim açıkcası ama daha fazla güçler düşünseydim turbo vs ile o zaman mecbur yapardım tabi. Ama turbo aracı olan çok fazla arkadaşım var çevremde sağolsunlar onlarda o keyfi alıyorum, biraz da az yapılanı uygulayıp SC nin de keyfini yaşamak istedim yoksa aşırı güçlerde gözüm yok bu şekilde bile bana fazla fazla yeter :)
SC mecbur kesmeli beni çünkü artık bundan sonra nasipse bekarlığa veda yoluna giricem inşallah :) O yüzden daha fazla para harcayıp daha fazla güçlerde dur demem lazım kendime :)
Teşekkür ederim Allah razı olsun :)
hayırlı olsun gökhan arabaya komple evrim geçirttin izmir çok sıcak şehir ilerde intercooler watercooler gibi bi sisteme belki ihtiyaç duyabilirsin sc yle egt göstergesiz gezme gayet keyifli ve sorunsuz olacağına eminim
Valla Erkut sanırım biraz öyle oldu sağolasın :) EGT göstergem var dediğin gibi onsuz olmaz, açıkcası izmir de sıcağın alnında zaten arabayı normalde de kullanmıyorum, kullansamda zorlamam hiç, onun dışında yine bakıcaz tabi ama Methanol istediğim basınçlar için soğutma da yeterli olur diye düşünüyorum, inşallah :)
gokhan035
22-03-2013, 01:15
Hayırlı olsun abi,Rabbim gonlune gore verirse illaki yurur bu araba..
Merakla sonucunu beklıyoruz..
Allah razı olsun, inşallah öyle olur bende iyice heyecan yaptım artık :)
masallah allah utandırmasın basarılı görünüyo bol bol gazlamalar nasip olsun.
Şero sağolasın, bitsinde gazlayalım valla :)
hadi hayırlısı gökhanım
Sağolasın abi :)
Hayırlısı olsun, çok güzel bir proje
Teşekkür ederim :) Biraz farklılık iyidir :)
Hayirli olsun guzel proje ins.sag salim sorunsuz sekilde cikar
İnşallah kardeşim sağolasın :)
JumboAli
22-03-2013, 01:18
ulan uykularım kacıyo be
Hayırlı olsun Gökhan abicim :) Allah sorunsuz, sıkıntısız binmeyi nasip etsin.
gokhan035
22-03-2013, 01:54
Blok rektefiyeden geldi, kapağımız da kapakçıda temizleniyor, sabah elimizde olucak ve motor yarın kapak gelir gelmez toplanmaya başlıycak inşallah. Kapakta yeni oem subap lastikleri takıldıktan sonra emme tarafının sadece giriş kısımlarına stage 1 diyebileceğimiz polish işlemi uygulandı.
http://imageshack.us/a/img341/3568/img7158a.jpg
Blockguard ımız çakıldı ve genel temizlik yapıldı, forged kol-piston-yataklar takıldı. Yarın usta sekmanları da takıp bloğu kapatıcak inşallah.
http://imageshack.us/a/img203/4848/img7161x.jpg
http://imageshack.us/a/img59/4103/img7162r.jpg
http://imageshack.us/a/img89/2431/img7164d.jpg
Oem contalarımız + Cometic conta;
http://imageshack.us/a/img716/6662/img7165s.jpg
Parçaların bi kısmı;
http://imageshack.us/a/img841/9506/img7170i.jpg
Supercharger yağlarımız;
http://imageshack.us/a/img5/5968/img7172b.jpg
Front, aluminium engine tork mounts;
http://a1303.hizliresim.com/17/q/lb2q8.jpg
gokhan035
22-03-2013, 02:01
ulan uykularım kacıyo be
Uyu uyu acele etmeyelim, sonra SC sesiyle uyandırıcam seni :)
Hayırlı olsun Gökhan abicim :) Allah sorunsuz, sıkıntısız binmeyi nasip etsin.
Teşekkürler kardeşim amin :)
gokhan035
22-03-2013, 02:05
Bu arada rahat durmadık külbütör kapağımız da arabanın kendi rengine boyandı :)
Önce ilk hali;
http://imageshack.us/a/img202/1056/img7133t.jpg
sonra orjinal boyası kazındı ve boyaya hazır hale geldi;
http://imageshack.us/a/img585/856/img7137ig.jpg
Daha sonra boyası atıldı;
http://imageshack.us/a/img833/1645/img7139z.jpg
http://imageshack.us/a/img825/9274/img7141uj.jpg
En son verniği de atıldı ve işlem tamam :) Burda biraz soluk çekti telefon ama alakası yok domates gibi kıpkırmızı :)
http://imageshack.us/a/img191/5879/img7153k.jpg
http://imageshack.us/a/img843/2117/img7155a.jpg
Maşallah mayk, çok güzel gidiyor proje. Yalnız Cometic contayı gözüm bir yerden ısırıyor. :P
Şaka maka, rodajın biteceği günü ben bile iple çekecekken sen nasıl dayanacaksın bilemiyorum. :)
Tekrardan tü tü tü 41 kere Maşallah :)
maşallahh guzel olucak allah utandırmasın kardesım :)
Maşallah eksik arıyorum arıyorum hatta son sayfaya kadar yahu block guard koysa bari gömlek yokmuş dedim o da var :D O zaman şunu sorayım. Külbütörü orijinal kırmızı yapmanın yolu nedir? Böyle mat kırmızı pütür pütür oluyor ve daha güzel oluyor. Bu şekilde:
http://naganousa.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/p/1/p1011357.jpg
Masallah supanallah allah kaza bela ceza vermesin:)
delSol_power
22-03-2013, 10:30
Maşallah eksik arıyorum arıyorum hatta son sayfaya kadar yahu block guard koysa bari gömlek yokmuş dedim o da var :D O zaman şunu sorayım. Külbütörü orijinal kırmızı yapmanın yolu nedir? Böyle mat kırmızı pütür pütür oluyor ve daha güzel oluyor. Bu şekilde:
Külbütör kapağının üstünü iyice zımparala. Sprey veya kompresörle vernik at. Vernik ıslakken üstüne ince talaş serpiştir. Mümkün olduğunca homojen serpiştirmen lazım. Sonra bekle biraz kurusun. Kuruduktan sonra, tekrar bir tabaka vernik at. Sonra da mat kırmızı boya. Hop, oldu bitti.
Gökhancığım, projeyi zaten takip ediyoruz, biliyorsun. Böyle salata olduk, kusura bakma.
Allah kolaylık versin :cool:
Sanayideysen bi ugriyim...
maşallah ya, arabanın konusunu ne zaman görsem ***** siteye girip satılıklarda seninki gibi temizi var mı alıyım diye bakıyordum, şimdi bi de sc yapıyosun tadından yenmez. inşallah Allah gönlüne göre verir sonucunu.
Külbütör kapağının üstünü iyice zımparala. Sprey veya kompresörle vernik at. Vernik ıslakken üstüne ince talaş serpiştir. Mümkün olduğunca homojen serpiştirmen lazım. Sonra bekle biraz kurusun. Kuruduktan sonra, tekrar bir tabaka vernik at. Sonra da mat kırmızı boya. Hop, oldu bitti.
Gökhancığım, projeyi zaten takip ediyoruz, biliyorsun. Böyle salata olduk, kusura bakma.
Allah kolaylık versin :cool:
Bozkurt abı talaş dedıgın tahta talaşımı yoksa demir tozumu ?
Pek saglıklı olmaz bence bu yontenm bır yanlısın var..
egerkı kulburotor kapagında putur ıstıyorsanız
yurt dısında orneklerı puturlu boya ıle boyamnız gereklı.
Vtec kulburutor kapagının boyası da o sekılde puturlu boyadır..
ama bulamayız kendımız yapmak ıstıyoruz dersenız
talaş ıle ugrasmayın
Kapagı kumlamacıya verın ve kumlamayı iri kum ıle yapmasını soyleyın bu sekılde puturlu sekılde yuzey ortaya cıkar :icon_tup:
Gokhan proje cok guzel ılerlıyor :)
aktarma oranlı ıle herhangı bır degısıklıge gıdecekmısın ?
volan akıs vs gıbı ?
http://c1303.hizliresim.com/17/q/lb7wq.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
delSol_power
22-03-2013, 12:30
Bozkurt abı talaş dedıgın tahta talaşımı yoksa demir tozumu ?
Pek saglıklı olmaz bence bu yontenm bır yanlısın var..
Valla bizim garajda Yasin yaptı Mertcan. Birebir pütürlü boyayla boyanmış gibi oluyor.
President
22-03-2013, 12:45
Parçaların fazlası var eksiği yok maşşallah :)
özel toz boya var ancak tabancasıda özel,
bu işi yapan yerler var makina felan boyayan onlar parça boyuyolar süper oluyor
AslanMustafa
22-03-2013, 20:40
Maşallah çok güzel proje allah utandırmasın.
maşallah hayırlı olsun.allah utandırmasın
bende diyorum bu adamda bir dünya parça var, ne ararsam bende var deyip alışveriş yapdık :)
maşallah tekrar
olucak olucak az kaldı abi. çok bekledin ama zevkine doyamıcan:) şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Konuyu takipteyim.
Gökhan abi allah utandırmasın :) abi intercooler niye düşünmedin? birde bu şekilde sc ye egzantrik kullancak mısın? listede göremedim abi
Gökhan abi allah utandırmasın :) abi intercooler niye düşünmedin? birde bu şekilde sc ye egzantrik kullancak mısın? listede göremedim abi
Yanlış bilgilendirmekten korkarım hatam varsa düzeltin. Bildiğim kadarıyla sc ile yüksek devre çıkmak sağlıklı değil. yani en sağlıklısı orj. devri. Zaten 8300-500 devirler ideal. boşa dönüyor. Egzantrik takıp daha yüksek devir dönmek sakıncalı. İntercooler-Aftercooler sistem bende sordum ama egt nin durumuna göre ileriki aşamalarda girebilirim dedi gökhan abi. Ama yinede bi aftercooler olsa tadından yenmez:)
Abi LHT performance ın böyle bir ürünü var bana nasi olmadı. Dyno veriler çok güzel. Bilgin olsun:)
Yanlış bilgilendirmekten korkarım hatam varsa düzeltin. Bildiğim kadarıyla sc ile yüksek devre çıkmak sağlıklı değil. yani en sağlıklısı orj. devri. Zaten 8300-500 devirler ideal. boşa dönüyor. Egzantrik takıp daha yüksek devir dönmek sakıncalı. İntercooler-Aftercooler sistem bende sordum ama egt nin durumuna göre ileriki aşamalarda girebilirim dedi gökhan abi. Ama yinede bi aftercooler olsa tadından yenmez:)
Abi LHT performance ın böyle bir ürünü var bana nasi olmadı. Dyno veriler çok güzel. Bilgin olsun:)
LHT Performance, Honda & Acura Superchargers (http://www.lhtperformance.net/Superchargers/Parts/upgrades.html)
W/A Cooler, sc aynı pozisyonda montajlanıyormuş. İşe yarıyordu gördüğüm tüm sc li 2zzge lerde W/A cooler :)
Gökhan abi düşünebilirsin bence de :)
gokhan035
26-03-2013, 23:07
Maşallah mayk, çok güzel gidiyor proje. Yalnız Cometic contayı gözüm bir yerden ısırıyor. :P
Şaka maka, rodajın biteceği günü ben bile iple çekecekken sen nasıl dayanacaksın bilemiyorum. :)
Tekrardan tü tü tü 41 kere Maşallah :)
Çok sevdiğim bi kardeşimden aldım :) Sağolasın mayk teşekkürler :) Valla acele yok sakin sakin bitiricez inşallah ama fena kanım kaynıyo :)
maşallahh guzel olucak allah utandırmasın kardesım :)
Sağolasın kardeşim inşallah güzel olur tşkler :)
Maşallah eksik arıyorum arıyorum hatta son sayfaya kadar yahu block guard koysa bari gömlek yokmuş dedim o da var :D O zaman şunu sorayım. Külbütörü orijinal kırmızı yapmanın yolu nedir? Böyle mat kırmızı pütür pütür oluyor ve daha güzel oluyor. Bu şekilde:
Sağolasın Doğuş tşkler kardeşim :) Evet Type-r ların oem kapakları mükemmel bende çok seviyorum, yanlız o kadar uğraşacak vaktim yoktu açıkcası ustama da güvendiğim için bu şekilde boyattım güzel de oldu yeter bana bu sağolasın :)
Masallah supanallah allah kaza bela ceza vermesin:)
Amin Orçun um tşkler cümlemize :)
Gökhancığım, projeyi zaten takip ediyoruz, biliyorsun. Böyle salata olduk, kusura bakma.
Allah kolaylık versin :cool:
Abim estağfurullah bilgi paylaşımı yapıyoruz işte ne güzel :) Tşk ettim :)
maşallah ya, arabanın konusunu ne zaman görsem ***** siteye girip satılıklarda seninki gibi temizi var mı alıyım diye bakıyordum, şimdi bi de sc yapıyosun tadından yenmez. inşallah Allah gönlüne göre verir sonucunu.
Çook çok tşk ederim :) Vay be dedirtti yorumun sağolasın :)
Gokhan proje cok guzel ılerlıyor :)
aktarma oranlı ıle herhangı bır degısıklıge gıdecekmısın ?
volan akıs vs gıbı ?
Sağolasın Mertcan :)
Hedeflediğim güçler için daha güçlü akslara gerek duymadım açıkcası oem yeterli olur bu güçler için. Volan için ise, volanımız EK vti lardan bile yaklaşık 600 gr hafif çıkınca onu da değiştirmeyi düşünmedim :) Bi ara şanzıman için kısa düşündüm fakat ona da cem abi hiç gerek yok SC ile aşırı beslemedesin zaten atmosferik gibi düşünme oem kal daha iyi olur şeklinde yorumunu aktardı bende mantıklı bulup ondan da vazgeçtim :)
Bir de sende çok iyi biliyosun ki modifiyenin sonu yok o yüzden bi yerde de dur demem lazım artık :) Yoksa traction control e kadar bakıyorum hergün ama yoruldum artık :) Olursa ufak dokunuşlar bundan sonra :)
Parçaların fazlası var eksiği yok maşşallah :)
Aman eksiği olmasında :) Sağolasın valla elimden geldiğince listeyi iyi tutmaya çalıştım.
Maşallah çok güzel proje allah utandırmasın.
Amin tşkler, senin aracında çok güzel :)
maşallah hayırlı olsun.allah utandırmasın
Allah razı olsun tşkler :)
bende diyorum bu adamda bir dünya parça var, ne ararsam bende var deyip alışveriş yapdık :)
maşallah tekrar
Ahhahaaha ayıpsın Suat her zaman :) Arada kendime de ayırdım parçaları :D Tşkler
gokhan035
26-03-2013, 23:12
Gökhan abi allah utandırmasın :) abi intercooler niye düşünmedin? birde bu şekilde sc ye egzantrik kullancak mısın? listede göremedim abi
Furkan bu charger kitine intercooler takılamıyor kitin yapısı gereği fakat ancak Sezai ninde dediği gibi LHT cooler yani sıvı tip intercooler yapılabiliyor o da çok maaliyetli ve zaman alan bir iş. Biz soğutmayı diğer parçalarla ve methanolle yapıcaz inşallah.
Egzantrik konusunda da baya bi araştırdım B16 da JRSC kit ile sadece GSR emme ve ITR egsoz ezgantriklerini combo şekilde takıyorlar en çok ve en düzgün güç bu egzantirklerle alınıyormuş bu da 2 egzantrik setini bozup tek set yapmak demek bu da maaliyet vs. İkinci bir genel kanı ise oem egzantrikler her zaman iyidir aşırı besleme de o yüzden aynen devam 2 set bozana kadar :)
olucak olucak az kaldı abi. çok bekledin ama zevkine doyamıcan:) şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Konuyu takipteyim.
Yanlış bilgilendirmekten korkarım hatam varsa düzeltin. Bildiğim kadarıyla sc ile yüksek devre çıkmak sağlıklı değil. yani en sağlıklısı orj. devri. Zaten 8300-500 devirler ideal. boşa dönüyor. Egzantrik takıp daha yüksek devir dönmek sakıncalı. İntercooler-Aftercooler sistem bende sordum ama egt nin durumuna göre ileriki aşamalarda girebilirim dedi gökhan abi. Ama yinede bi aftercooler olsa tadından yenmez:)
Abi LHT performance ın böyle bir ürünü var bana nasi olmadı. Dyno veriler çok güzel. Bilgin olsun:)
Eyvallah Sezai cim çok sağol kardeşim :)
Eğer ki charger ı limitlerde kullanmıyorsan (charger ın çevirdiği devir sayısı açısından) biraz daha devir dönebilirsin tabi güzel bir egzantrik ve ayarla, fakat genel olarak orjinal devirlerde bırakıyorlar, bende öyle yapıcam ki zaten Del Sol de P30 beyin olduğu için orjinalden biraz daha fazla devir dönüyor.
LHT nin manifold u ciddi pahalı ve herşeyden önce yaptırmaya kalksam yaklaşık 2 ayım gider :) Burdan USA ye gönder manifoldu orda yapılsın sonra geri bana gönderilsin vs vs :) Maslakta bir yer varmış bu LHT nin yaptığı işi yapıyormuş onlarda bir arkadaşıma 2000 tl fiyat vermişler manifoldu LHT liye çevirmek için :) Ciddi bir iş ve parasını belki de hak eder ama ona ikibin buna ikibin derken bununda sonu gelmez ki zaten bende koç un oğlu değilim :) bu setup yeter bana çok şükür :)
gokhan035
27-03-2013, 01:17
Bloğumuz rektefiyeden geldikten sonra motor toplanmaya başladı;
http://imageshack.us/a/img5/8461/img7182v.jpg
http://imageshack.us/a/img41/213/img7184c.jpg
http://imageshack.us/a/img171/1587/img7185w.jpg
http://imageshack.us/a/img89/3980/img7186ld.jpg
http://imageshack.us/a/img402/2389/img7189.JPG
http://imageshack.us/a/img13/7964/img7194r.jpg
http://imageshack.us/a/img442/2194/img7195v.jpg
Kapağımızın emme tarafının giriş kısımlarına polish yapıldı ve diğer işlemler yapılarak hazır hale getirildi
http://imageshack.us/a/img842/7325/img7199q.jpg
http://imageshack.us/a/img404/7451/img7201s.jpg
http://imageshack.us/a/img191/3880/img7202h.jpg
Yeni oem subap lastiklerimizde takıldı
http://imageshack.us/a/img715/4352/img7204h.jpg
http://imageshack.us/a/img827/9616/img7205k.jpg
SC miz ortaya çıktı :)
http://imageshack.us/a/img221/6133/img7207i.jpg
http://imageshack.us/a/img706/8303/img7208ag.jpg
Erdem ustamız subap ayarlarını yapıyor
http://imageshack.us/a/img715/6675/img7216e.jpg
Kasnaklar ve kayışın duruşu
http://imageshack.us/a/img248/1104/img7218s.jpg
Engin ustamız elektrik tesisatında gerekli gördüğü birkaç kısmı lehimle sağlamlaştırıyor
http://imageshack.us/a/img820/2664/img7219r.jpg
Ve çok şükür tüm montaj bitti ve Allah ın izniyle inşallah yarın sabah motor araca takılacak :) Supercharger montajı yapmayı düşünen diğer arkadaşlara yardımcı olabilmesi için her açıdan fotolar koyuyorum.
http://imageshack.us/a/img521/1936/img7220x.jpg
http://imageshack.us/a/img191/7228/img7223s.jpg
http://imageshack.us/a/img692/4258/img7224we.jpg
http://imageshack.us/a/img15/85/img7225wz.jpg
http://imageshack.us/a/img90/8399/img7230g.jpg
http://imageshack.us/a/img832/1399/img7236qg.jpg
http://imageshack.us/a/img40/3228/img7233.JPG
delSol_power
27-03-2013, 09:24
Maşallah Gökhan. Allah'ın izniyle tek marşta alacaktır :)
Stok egzos manifoldunu kullanmışsın. Headers ve SC kullanımı hakkında literatürde bilgi var mı hiç?
gokhan035
27-03-2013, 10:48
W/A Cooler, sc aynı pozisyonda montajlanıyormuş. İşe yarıyordu gördüğüm tüm sc li 2zzge lerde W/A cooler :)
Gökhan abi düşünebilirsin bence de :)
bi kaç güzel soğutma ekipmanı var duruma göre bakarım artık şimdi methanolle devam :)
bLackModeL
27-03-2013, 15:28
start ne zaman verılcek abi ?
Maşallah kardeşim
Oem yay şapkamı kullandın
Egzantriklerde oem mi
gokhan035
27-03-2013, 20:18
Maşallah Gökhan. Allah'ın izniyle tek marşta alacaktır :)
Stok egzos manifoldunu kullanmışsın. Headers ve SC kullanımı hakkında literatürde bilgi var mı hiç?
Sağolasın abi inşallaaaah :)
Stock egsoz manifoldu değil abi o, B18CR ın oem 2.5" çıkışlı 4-1 headers ı :) Orjinal koruma saçları üzerinde olduğu için sana öyle gelmiştir, koruma sacının altında ki headers ın çıplak görüntüsü bu;
http://image.hondatuningmagazine.com/f/tech/9313354++w750+ar1/0203_08zoom+Honda_B_Series_Engine+Headers.jpg
http://i688.photobucket.com/albums/vv246/Vidanator/DSC01433.jpg
B16 da SC uygulamasının ilacı bu headers, hem güç hem düşük EGT vs için.
start ne zaman verılcek abi ?
Yarın öğleden sonra marşına basmış oluruz Allah ın izniyle :)
Maşallah kardeşim
Oem yay şapkamı kullandın
Egzantriklerde oem mi
Sağolasın Miniks :)
Evet oem yay-şapka kullandım, egzantriklerde oem. Zaten orjinal devir neyse o kalıcak daha fazla devir dönmiycem. İlerde egzantrik takarsam, takacağım tek combo var o da GSR emme ve ITR egsoz şeklinde.
Bu arada bir soru sorayım, rodaj yağı için hangi numara yağları öneriyorsunuz? Ve rodaj sonrasında ki esas kullanmam gereken yağ olarak ne tavsiye edersiniz? İzmir biraz da sıcak memleket biliyosunuz ona göre de fikir verirseniz sevinirim.
10-60? 10-40? vs?
eyuparsln
30-03-2013, 23:08
bu headersın alt taraftan çıkıntısı nasıl
karterden aşşağıda mı ?
eyuparsln
30-03-2013, 23:34
"Stock egsoz manifoldu değil abi o, B18CR ın oem 2.5" çıkışlı 4-1 headers ı Orjinal koruma saçları üzerinde olduğu için sana öyle gelmiştir, koruma sacının altında ki headers ın çıplak görüntüsü bu"
bu headersin alt taraftan cikintisi nasil sürtme ihtimali varmi?
karterden uzunmu kisami ?
Sağolasın abi inşallaaaah :)
Stock egsoz manifoldu değil abi o, B18CR ın oem 2.5" çıkışlı 4-1 headers ı :) Orjinal koruma saçları üzerinde olduğu için sana öyle gelmiştir, koruma sacının altında ki headers ın çıplak görüntüsü bu;
http://image.hondatuningmagazine.com/f/tech/9313354++w750+ar1/0203_08zoom+Honda_B_Series_Engine+Headers.jpg
http://i688.photobucket.com/albums/vv246/Vidanator/DSC01433.jpg
B16 da SC uygulamasının ilacı bu headers, hem güç hem düşük EGT vs için.
Yarın öğleden sonra marşına basmış oluruz Allah ın izniyle :)
Sağolasın Miniks :)
Evet oem yay-şapka kullandım, egzantriklerde oem. Zaten orjinal devir neyse o kalıcak daha fazla devir dönmiycem. İlerde egzantrik takarsam, takacağım tek combo var o da GSR emme ve ITR egsoz şeklinde.
Bu arada bir soru sorayım, rodaj yağı için hangi numara yağları öneriyorsunuz? Ve rodaj sonrasında ki esas kullanmam gereken yağ olarak ne tavsiye edersiniz? İzmir biraz da sıcak memleket biliyosunuz ona göre de fikir verirseniz sevinirim.
10-60? 10-40? vs?
Rodaj için 20-50W mobil mineral öneririm
ilk marş yapıldıktan sonra 30 dakika çalışıp 3 4 kere fan açıp kapattıktan sonra yag ve yag filitreni değiştirmeni ve yine aynı mobil yagdan koyup 500 km yapmanı öneririm
sonrası içinde izmir sıcak oldugundan castrol edge 10/60 ideal olucaktır
rodaj kaç km yapıcaksın bilmiyorum ama 500km yaptıktan sonra mineral yagı boşaltmanı tavsiye ederim
sonra 10-60 koyarsın rodajını da onunla tamamlarsın 5000 km e kadar da sıkarsın aynı yag ile
MBozkurt
15-04-2013, 01:06
kazasız belasız bin inşallah.güzel proje.
sercanavcı
15-04-2013, 11:06
abi maşallah tadımlık bi video görsek artık :)
inventor
15-04-2013, 13:33
Güzel proje gökhan inşallah istediğin gibi yürür güzel günlerde kullanırsın
Süleyman Hoşgel
19-04-2013, 22:04
Bugün sanayide gördüm motoru kadar kasa olarakta çok temiz umarım en kısa zamanda rodaj biter duyarız sesini :)
gökhan projen hayırlı olsun askerde olduğum için uzak kaldım ortamdan yeni gördüm projeni güzel bir delsol olacaktır sc ilede cokkeyif alıcağını dusunuyorum devamını merakla bekliyorum
gokhan035
25-04-2013, 01:10
bu headersın alt taraftan çıkıntısı nasıl
karterden aşşağıda mı ?
Headers ın en alt seviyesi, karterin en alt seviyesinden yaklaşık 1.5 - 2cm kadar aşağıda
Rodaj için 20-50W mobil mineral öneririm
ilk marş yapıldıktan sonra 30 dakika çalışıp 3 4 kere fan açıp kapattıktan sonra yag ve yag filitreni değiştirmeni ve yine aynı mobil yagdan koyup 500 km yapmanı öneririm
sonrası içinde izmir sıcak oldugundan castrol edge 10/60 ideal olucaktır
rodaj kaç km yapıcaksın bilmiyorum ama 500km yaptıktan sonra mineral yagı boşaltmanı tavsiye ederim
sonra 10-60 koyarsın rodajını da onunla tamamlarsın 5000 km e kadar da sıkarsın aynı yag ile
Teşekkürler Miniks, yazını rodaja başlamadan da okumuştum, konuştuğum birkaç abim ve arkadaşımda seninle aynı/paralel tavsiyelerde bulundular, bende rodajımı bu şekilde yaptım sağolasın tekrardan.
3 adet 4 lt lik Mobil1 20/50W mineral yağ aldım, 4 adette orjinal yağ filtresi, ilk marştan sonra yaklaşık 20 dk çalıştırdık 5-6 sefer fan devreye girdi, sonra kapatıp yağ ve yağ filtresini değiştirdik. Sonra 2. yağı koyduk ve 540km yaptım sıcak-soğuk şehir içi şehir dışı karışık ve sonra 3. yağı da koyduk ve 1100km oldu ve rodajı bitirdim çok şükür. Yarın da yağını değiştirip 10/60W Castrol EDGE tam sentetik koyucaz + yağ filtresi de değişicek, oem bujiler iridyum BKR7 lerle değişicek ve 10.2mm buji kablolarıyla birlikte takılıcak inşallah. Bu arada rodajı orjinal beyin ve orjinal enjektörlerle 16 avansta yaptım. SC nin bypass valve ini açık şekilde cırtla sabitleyip rodajı bu şekilde yaptım.
kazasız belasız bin inşallah.güzel proje.
Amin tşk ederim sağolasın :)
abi maşallah tadımlık bi video görsek artık :)
Tşkler Sercan ım yarın inşallah ayar günü :) Video larda ondan sonra inşallah :)
Güzel proje gökhan inşallah istediğin gibi yürür güzel günlerde kullanırsın
Sağolasın kardeşim aynı dileklerde benden sana :)
Bugün sanayide gördüm motoru kadar kasa olarakta çok temiz umarım en kısa zamanda rodaj biter duyarız sesini :)
Sağolasın kardeşim bende dört gözle bekliyorum sesini duymayı :)
gökhan projen hayırlı olsun askerde olduğum için uzak kaldım ortamdan yeni gördüm projeni güzel bir delsol olacaktır sc ilede cokkeyif alıcağını dusunuyorum devamını merakla bekliyorum
Serdar çok teşekkür ederim sağolasın :) Elimizden geldiğince bişeyler yaptık bakalım bundan sonrası yarın OZ' un elinde, inşallah SC li güzel bi Del Sol çıkar ortaya :) Sende hayırlısıyla bi bitir askerliğini de keyifle gazla inşallah :)
gokhan035
25-04-2013, 01:54
Bugün çok şükür rodaj bitti 1100 KM oldu :)
şehir içi şehir dışı karışık kullandım ve biraz az yaktı sanki :) 172TL (37lt) benzinle 520km yol yaptı :) ve içinde daha 8lt benzin vardı.
Bu arada Emrecan kardeşim (Turbo GETZ) sağolsun mükemmel işçiliğiyle Methanol kitinin montajını yaptı.
Methanol işi bittikten sonra da MSD ateşleme sistemini bağladı (ateşleme + bobin + kep), ilk marşta tamamen sorunsuz şekilde çalıştı ki genelde elektrik sistemi montajlarında problem olur yanlış bağlanır vs sağolsun Emrecan kendi arabası gibi uğraştı tek marşta mis gibi çalıştı :)
Bunlarda bittikten sonra sıra göstergelere geldi, Boost, EGT ve Wideband ı da bağladı ve ayara hazır hale geldi araç, artık Özgün ü bekliyoruz hayırlısıyla :)
İlk marşımız huju kardeşimle birlikte :)
http://imageshack.us/a/img51/7220/img7252c.jpg
Kutlama zamanı ustalar yoruldu hemde tatlı yiyelim tatlı gazlayalım dedik :)
http://imageshack.us/a/img838/4282/img7254n.jpg
Alüminyum, dolgulu motor kulaklarımızda takıldı
http://imageshack.us/a/img407/6732/img7240mo.jpg
http://imageshack.us/a/img834/5406/img7241hk.jpg
Shifter bushing lerimizde takıldı
http://imageshack.us/a/img841/5008/img7248s.jpg
FENERBAHÇE reservoir tank cover :)
http://imageshack.us/a/img442/6114/img7346yt.jpg
Nasılsa basamıycam diyip kafam şişmesin hesabı egsozu söktüm orjinal egsozu takıp ilk benzimizi de alıp rodajımıza öyle başladık
http://imageshack.us/a/img594/5148/img7283z.jpg
Otobandan bi Aydın yaptık
http://imageshack.us/a/img607/7502/img7348k.jpg
Rodajımız bittikten sonra methanol kitimiz takıldı
http://imageshack.us/a/img844/7304/img7382w.jpg
MSD 6A ateşleme + MSD External Bobin + VMS Cap + VMS 10.2mm buji kabloları
http://imageshack.us/a/img825/9706/img7388y.jpg
http://imageshack.us/a/img826/2867/img7389y.jpg
http://imageshack.us/a/img839/9292/img7390n.jpg
http://n1304.hizliresim.com/18/t/mfdc0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
gökan abi makineyi gıdıklamadınmı daha nasıl dayanıyorsun:D
edit: ayarı bekliyormuşun abi en zor anlar :) kazasız belasız güzel makine oldu iyi gazlamalar:)
ya demek aydına gittin de ordan denizliye geçmedin bi kenara yazıldı bu usta:D
gokhan035
29-04-2013, 23:54
gökan abi makineyi gıdıklamadınmı daha nasıl dayanıyorsun:D
edit: ayarı bekliyormuşun abi en zor anlar :) kazasız belasız güzel makine oldu iyi gazlamalar:)
Valla bende ki sabır mevlana da yokmuş öyle diyolar :D
Ama çok şükür herşey hazır bi tek özgün ü bekliyoruz, ondan sonra vericez coşkuyu inşallah :) inşallah bu hafta içi gelir ama yaw :)
Sağolasın Sezai tşkler kardeşim :)
ya demek aydına gittin de ordan denizliye geçmedin bi kenara yazıldı bu usta:D
Valla bi yandan da iş için gittim Aydın a ondan o tarafa kadar gelemedim yoksa aklımdaydınız be İlhan ım :)
maşallah canlısı bir harika hem kaput içi hem araç içi koltuklar vs.. görünüm çok güzel kazasız belasız kullan tekrardan gökhan.
bide şöyle 11-12 psı yedimi tamamdır :)
Cok begenıyorum Ve cok imreniyorum.. Masaallah.. Bende orta halli bi del sol alıp, hemen hemen aynı seyleri, restorasyonu yapmak istiyorum..supercharger haric tabii :))
Maşallah bol gazlamalar. Hem bu dirilikte ve temizlikte bir Del Sol hem de Sc, daha ne olsun. :)
Tam olarak her şeyi ile stock bir araçtan sc bir araca geçiş ne kadara mal oldu?
Yakıt tüketimi olarak ne derece bir fark oluştu?
gokhan035
01-05-2013, 01:36
maşallah canlısı bir harika hem kaput içi hem araç içi koltuklar vs.. görünüm çok güzel kazasız belasız kullan tekrardan gökhan.
bide şöyle 11-12 psı yedimi tamamdır :)
Erol beğenmene sevindim valla sağolasın :) Elimizden geldiğince yapmaya çalıştık, dediğin gibi şu ayar olsa da psi lı halini görsek :) zor oluyo böyle beklemek :)
Cok begenıyorum Ve cok imreniyorum.. Masaallah.. Bende orta halli bi del sol alıp, hemen hemen aynı seyleri, restorasyonu yapmak istiyorum..supercharger haric tabii :))
Eren im tşk ederim Allah sana daha iyisini nasip etsin kardeşim. O düşündüğün Del Sol e bi bakalım beraber, elimden geldiğince yardımcı olurum, atmosferik hali bile fazlasıyla yeter :)
Maşallah bol gazlamalar. Hem bu dirilikte ve temizlikte bir Del Sol hem de Sc, daha ne olsun. :)
Tam olarak her şeyi ile stock bir araçtan sc bir araca geçiş ne kadara mal oldu?
Yakıt tüketimi olarak ne derece bir fark oluştu?
Sağol tşkler, valla dokunmadığım vidası kalmadı ve herşeyiyle istediğim gibi oldu çok şükür, SC kısmında daha ayar yapılmadığı için güç / yakıt vs bi kıyaslama yapamıycam, onu ayar bitip denedikten sonra yazarım.
Maaliyet konularını boşver girmeyelim hiç :)
gokhan035
01-05-2013, 01:47
BOOST/Wideband/EGT göstergelerimizde montaj edildi, methanol un ışığı da sol taraf direk dibine kondu, gece hali bi kaç foto;
http://imageshack.us/a/img11/9850/img7419p.jpg
http://imageshack.us/a/img833/918/img7422v.jpg
evrendogu
01-05-2013, 08:13
Güzel proje olmuş, elinize sağlık. Güzel gazlamalar dilerim :)
delsolemrah
01-05-2013, 09:29
kaszasız belasıs guzel proje
Proje güzel. SC'nin problem çıkartacağını pek sanmıyorum. Rodaj da umarım iyi geçer.
Göstergeler de dikkatimi çekti çok şık. :)
Yalnız gücü yere aktarırken kayıp olacağı kanaatindeyim. Biraz daha iyileştirebilirsiniz.
Dyno verilerini ve videoları bekliyoruz.
Kazasız,belasız sürüşler.
(Shifter bushing nedir,ne işe yarar? Bunun hakkında bilgi sahibi arkadaşlar yazarsa sevinirim.)
VteC_MaNiaC
02-05-2013, 12:34
detaylı yapılan projelere bayılıyorum :) ellerinize sağlık abi.. emrecanın teknik çalışmalarını severek takip ediyoruz zaten :)
Maşallah maşallah :) Allah utandirmasin.
BATUHANGOKDAG
10-10-2013, 14:13
maşallah kazasız belasız kullanın aracı ilk proje zamanından beri takip ediyorum gerçekten başarılı bir araç
edemirbas
10-10-2013, 19:05
Merhaba, projeyi balşından beri takip ediyordum, bi hoş oldum tekrar görünce :D merak ediyorum bu araç son bir ay içinde izmit'e geldimi? Çarşıdan dönerken bi del sol gördüm aynı bu kırmızıdan, herşeyi aynıydı. Bi gazlasada kulağımızın pası silinse dedim de gazlamadı hiç, hatta sanırım stock egzos vardı üzerinde sessiz sedasız geçti gitti :D
Konuyu baştan sona kadar zevkle okudum!Her sayfada görüntü vardır umuduyla tıkladım ama çıkmadı!!! izleyebilirsem çok mesut bahtiyar olurum :)
iki konuyu da okuyunca baya emek harcanmış belli güzel günlerde binmek nasip maşallah...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.