PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : buyur cık işin içinden motor teklemesi



LeKLeK
24-05-2013, 10:26
arkadaslar 2.3 v6 motoru pıston genısleterek 3.0 v6 yaptık bu motorda karburutor yok sadece kelebek var ne verırsen onu yakıyo soyle bı sorun vardı aracın rolantısını ayarladıgım zaman gaz verınce lpg yetıstıremıyodu lpg yetıstırıncede rolantı yuksek kalıyodu bu soruna blos tıpı lpg mıkserıyle cozum buldum ama aracın motoru gaz verınce tekleyerek calısıyo yolda gıderken dusuk devırlerde motor baygın calısıyo tekleyerek devır yukseldıkce toparlıyo ama yınede motorda bı baygınlık var sızce sorun nedır ateslemeden mı yoksa gaz ayarını yapamamdan mı? ha bıde soyle bı sey var gazı ayarladıgım zaman hava emısını kuculttugum zaman rolantı gıderek yukselıyo

1.24
25-05-2013, 01:34
bujiden başla, buji kabloları ve bobine daha sonra tesisatına doğru git. sorun ateşlemede

0M42
25-05-2013, 08:19
Bir cok nedenden kaynaklanabilir ama aklima ilk sente geliyor cunku fordun V6 cologne motorlarinin sentesi biraz kildir herkes ayarlayamaz ustaniz senteyi ayarlayamamis olabilir sente kacikligi boyle bir probleme yol acar sonrasinda avans ayarindan olabilir diyorum.

Ayrica kac mm piston kullandiniz ? Cologne V6 yi sadece piston buyuterek 2,3 ten 3,0 a cikarmak imkansiz bunun icin stroker kit kullanmaniz gerekir krank vs degismesi gerekir sizin hesabinizda bir yanlislik var.

LeKLeK
31-05-2013, 21:46
sorun cozuldu arkadaslar bujiden kaynaklı atesleme kacırdıgı ıcın bır pıston calısmıyomus

1.24
31-05-2013, 23:42
sorun cozuldu arkadaslar bujiden kaynaklı atesleme kacırdıgı ıcın bır pıston calısmıyomus

geçmiş olsun :)

LeKLeK
01-06-2013, 22:40
eyw kardesım saolasın