Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : k04 turbo bilmem gereknler yardımcı olurmusunuz



embiya26
08-06-2013, 13:28
1.8t aeb kodlu bu araca k04 turbo direk hiç birşey değiştirmeden montaj olurmu....ve nerden alına bilir....

hava filitresi sorunumuz var aem dry flow düşüyorum ama benim aracımda hava filitre yeri turboya ve egsoza yakın olduğu için sıcak havaya mağruz kalıyor bi çözüm üretemedim........

komle egsoz yaptırmak istiyorum ama ses istemiyorum olsa bile polisin dikkati cekmeyecek ve ailemi rahatsız etmeyecek bişi istiyorum bunada cözüm bulamaadım........ne önerirsiniz?????

levent
08-06-2013, 13:33
Kalın, italik ve altı çizili yazmazsan seviniriz. Ceza alabilirsin bu sebepten dolayı.

Egzoz çözümün Varex,

Hava filtresi sıcak emecek yerde kalıyorsa ya onu turbodan tampona doğru uzatıcaksın Cai şeklinde veya en garantili yöntem olan kutu içi filtre takıcaksın.

Montaş olmaz montaj olur, k03 ün manifoldu k04 ile de kullanılabiliyor diye hatırlıyorum. Daha detaylı bilgi sahibi arkadaşlar yazacaklardır elbet.

Kolay gelsin.

embiya26
08-06-2013, 13:41
teşekkür ederim...ama şuda var warex kapalı olunca hızlanmalarda sorun olmaz mı

Sercan K.
08-06-2013, 13:54
Yeri burası mı sence bu konunun ?

http://www.techturkey.com/forum/asiri-besleme/

mrttncr
09-06-2013, 02:03
K04 için yeni manifold yaptırman gerekecek. Eğer araç A4 ise orjinal emiş sisteminin kalmasını tavsiye ederim sadece KN kutu içi filtre yeter. N75 kesinlikle gerekli.

ümitech
09-06-2013, 02:07
K04 + manifold + cai mutlaka gerekli kutu içiyle kalma
Dp ve devamında 76 mm egsozun olacak
Son olarakta bi varex yaptın mı kapattıgın zamanda sessiz sedasız gezersin
Yanlış anlamada varex acıkken gazlıyorsan varex i kapattıgındada gazlamayıver

d3n1s
10-06-2013, 10:42
K04 için manifold şart değil. Manifold çıkışın çok yüksek ihtimalle K04 kullanan 1.8T'ninkiyle aynıdır. Tabi bu bahsettiklerim 225/260 hp'lik 1.8T'lerin K04'ünü takacaksan geçerli. Herhangi bir K04'ü alıp takacaksan, misal 2.0TFSI'ınkini, o zaman manifold yaptırman gerekir.
Hava filtresini CAI veya kutu içiyle çözersin
Egzoz konusunda da kat iptali veya downpipe, orta iptali yaparsan araban rahatlar. Orjinal son susturucuna elleme, yoksa sesten araç içinde duramazsın. Bendeki 1.8T'deki egzoz sistemi: 76lık downpipe, 60lık düz boru, orjinal son susturucu, her gün 10larca trafik polisinin önünden geçiyorum daha biri bile kafasını çevirip bakmadı. Ses yok denecek kadar az :)

yavuz364
10-06-2013, 13:59
K04 ün modeline göre aracınıza hiç değişiklik yapmadan monte edebilirsiniz..
Hatırladığım kadarı ile K04-023 modeli A4 e direk oturuyor..

Onun dışındaki turbolarda da ufak değişikliklerle uyma ihtimali var. egzoz yada emme manifoldu yaptırmanıza gerek yok, emme manifoldu çok güzel zaten..

Onun dışında filtre olarak direk AEM dry flow filtreyi oradaki bütün kutuyu flan söküp MAF ın kafasına takabilirsiniz. Araya da motordan sıcak gelmesin die bi firewall yaparsanız çok güzel ollur..
Egzoz olarak K04 le kullanacaksanız 70 lik den büyüğüne gerek yok, komple 70 lik yapıp 2 tane direct flow güzel bi susturucu takarsanız zaten rahatsız edici bir sesi olmaz ve yeterli performansı alırsınız..

N75 takıp takmama biraz size kalmış birşey, N75 ile kullanırsanız yazılımı daha güzel yaptığınız takdirde daha smoooth bir sürüş elde edebilirsinizi..
Piyasadaki birçok MBC ile daha anlık basınç artışları flan yaşarsınız.. Bazı MBC ler basıncı sabit tutabilir ama piyasada bunları bulmanız biraz zor..