Orijinalini görmek için tıklayınız : KVK Hakkında
Arkadaşlar konunun yeri burasımı değişmi bilemedim genel oldugu için sohbet bölümüne konuyu açıyorum ama kusura bakmayın
Derdime gelince 17-06-2013 tarihinde KVK teknik servise bıraktıgım telefonumu üzerinden 20 gün geçmesine rağmen onarımı v.s yapılmamış bekliyor ve teknik servisi aradığımda herhengi bir bilgilerinin olmadıgını sadece cihaz takip panelinde ne yazıyorsa onu söyleyebildilklerini söylediler . Asıl soruma gelince ben bu durumda KVK dan yeni telefon talep edebilirmiyim yada para iadesi talep edebilirmiyim. Talep edersem bu işlemleri nereden nasıl yapmalıyım çünkü başıma ilk defa böyle bir olay geliyor nasıl bi prosedür var hiç bilmiyorum illaki içimizde ya KVK da çalışan yada bu tür bir olayla karşılaşmış biriler vardır bana bu konuda vardımcı olursanız sevinirim .
Ha bu 20 günlük süre nerede yazıyor diye soranlar olacaktır.
http://j1307.hizliresim.com/1c/f/q7kzs.jpg
Silence45
13-07-2013, 18:32
Direk telefonu bıraktığınız yere gidip para iadesi veya yenisini talep edin bunu kabul etmezler ise tüketici haklarına başvurmak gerekiyor.Buda biraz uzun sürer sanırım.
servis tutanağınızla thh'ye başvurun. 20 iş günü çoktan dolmuş. direkt para iadesi talep edin.
onursumer
13-07-2013, 19:57
dun 20 iş günün dolmuş kvk ya direk elden verdiysen oraya gidip
p.tesi direk iade veya birebir değişim yoksa kabul ederlerse bir ust model talebinde bulunabilirsin
yanlız tavsiyem yapabilirmiyim diye sorma direk gidip 20 iş gunu dolduğundan iade işlemi yapmak için geldim de
dun 20 iş günün dolmuş kvk ya direk elden verdiysen oraya gidip
p.tesi direk iade veya birebir değişim yoksa kabul ederlerse bir ust model talebinde bulunabilirsin
yanlız tavsiyem yapabilirmiyim diye sorma direk gidip 20 iş gunu dolduğundan iade işlemi yapmak için geldim de
Fevzı Ben kvkda staj yapmıstım. Yazın cok yogun olur kvk cok cıhaz gelıyor. bundan dolayı cıhazını yapmamışlardır. Yukardakilere + olarak senı ıkna etmeye calısacaklar. ikna olma hukuki olarak sen öndesın cunku anlaşma yoluna gıtme direk yenı urun ısteyebılırsın.
Hangı subeye verdın bu arada?
Bu konularda başı ağrımış biri olarak. KVK'yı arayıp durumu bildirin, ne istediğinizi belirtin. Onlar yanaşmaz ise telefonun Türkiye İthalatçısını arayıp şikayette bulunabilirsiniz.Bu süre içinde telefon tamir edilse bile kesinlikle TESLİM ALMAYIN ürünü kabul etmiş sayılıyorsunuz ve o hakkınız yanmış oluyor.
Hakem heyetine diğer 2 yol ile sonuç alamazsanız başvurursunuz, çünkü işlemleri çok yavaş ilerliyor.
onursumer
14-07-2013, 10:50
Fevzı Ben kvkda staj yapmıstım. Yazın cok yogun olur kvk cok cıhaz gelıyor. bundan dolayı cıhazını yapmamışlardır. Yukardakilere + olarak senı ıkna etmeye calısacaklar. ikna olma hukuki olarak sen öndesın cunku anlaşma yoluna gıtme direk yenı urun ısteyebılırsın.
Hangı subeye verdın bu arada?
aynen bende bu yuzden direk gidip 20 iş günüm dolduğundan iade işlemim vardı diyerek emirvaki yapmasını soyledim :)
%99 ikna etmeye çalışıcak veya urunu yaptık diyip vermeye çalışıcak internetten durumla ilgili screen shot almayı unutmayın :)
dun 20 iş günün dolmuş kvk ya direk elden verdiysen oraya gidip
p.tesi direk iade veya birebir değişim yoksa kabul ederlerse bir ust model talebinde bulunabilirsin
yanlız tavsiyem yapabilirmiyim diye sorma direk gidip 20 iş gunu dolduğundan iade işlemi yapmak için geldim de
Pazartesi günü gidecegim zaten diger şirket içi kullandıgım blackberry de arızalandı bakalım onu nasıl halledicekler zaten iade etmeleri için gidecegim bakalım pazartesi ne olucak
Fevzı Ben kvkda staj yapmıstım. Yazın cok yogun olur kvk cok cıhaz gelıyor. bundan dolayı cıhazını yapmamışlardır. Yukardakilere + olarak senı ıkna etmeye calısacaklar. ikna olma hukuki olarak sen öndesın cunku anlaşma yoluna gıtme direk yenı urun ısteyebılırsın.
Hangı subeye verdın bu arada?
Kozyatağı şubesine verdim .
Bu konularda başı ağrımış biri olarak. KVK'yı arayıp durumu bildirin, ne istediğinizi belirtin. Onlar yanaşmaz ise telefonun Türkiye İthalatçısını arayıp şikayette bulunabilirsiniz.Bu süre içinde telefon tamir edilse bile kesinlikle TESLİM ALMAYIN ürünü kabul etmiş sayılıyorsunuz ve o hakkınız yanmış oluyor.
Hakem heyetine diğer 2 yol ile sonuç alamazsanız başvurursunuz, çünkü işlemleri çok yavaş ilerliyor.
KVK yı arayıp durumu bildirdiğimde işte ürününüz şuan onarımda belki parça bekliyor olabilir falan gibi bahanelerle süreyi uzatmaya çalışıyorlar . Pazartesi günü bakalım gideceğim nasıl birşeyle karşılaşacağız.
Birde nette araştırmalarıma göre 1.180 tl ye hakem heyeti onun üzerindeki rakamlara başka bir adli makam bakıyormus bu konuyu nasıl halledeceğim
direk gidip para iadesimi isteyeceğim yoksa biryere bu konu hakkında başvurumu yapmam gerekli
Yuzyuze konusmayi deneyin kvk ile yada mesela telefonunuz markasi samsung arayin samsungu durumu anlatin iade etmek istiyorum ilgilenmiyorlar vs serviste diye baski yapiyorlar,kisa surede cozume ulastiriyor.
getiricisi KVK olarak gözüküyor
aksiyon yapıcaksın biraz :) parça falan hikaye her türlü parça var ellerinde. Dediğim gibi yaz aylarında cok yoğun olurlar. Cihazlar yetişmez. Ne arızası vardı cihazın ? belki kartala göndermiş olabilirler.
Tus kilidi acma tusu calismiyordu ustteki ahizesi bozuktu sarj tutmuyordu birde asiri donma yapiyordu. Bakalim oglenden sonra bi gidecegim kozyatagi teknik servise nasil bi muammele gorecegiz bakalim
inşallah telefonunu sağlam alırsın, ben kozyatağından telefonumu servisten alırken batarya tuşu kırık almıştım
Evet bugun gittim KVK teknık servıse ve Hakem heyeine gittim ve
İlk olarak hakem heyetine gidip şikayetimi bildirdim ve dilekçemi doldurdum gerekli evrakları teslim ettim şikayetimi kayda aldılar ve 13/09/2013 tarihinde kurul toplanacakmıs onu beklememı istediler para iadesi alabilmem için tamam dedim bekleriz sorun yok
Sonrasında Kozyatagı KVK Teknik Servise gittim durumu izah ettim ve dedikleri
-Beyefendi telefonunuz hala onarımda henüz onarımı bitmemiş eger isterseniz size emanet telefon verebiliriz..
gibi oyalayıcı cumleler sonrasında emanet telefon getırdı tabiki almadım cunku tarıhı eser bı Blackberry getirdi .
Ücret iadesi talep ettigimi söyleyincew bu konuda birşey yapamayacaklarını sadece genel merkeze telefonun değişimi için talepte bunulacaklarını soyledı tamam dedim siz talepte bulunun ama ben hakem heyetine basvurdum sonucu bekleyeceğim dedim.
Hakem heyetindeki görevli memur hanımefendı de zaten haklı oldugumu ve para iadesi sonucunun buyuk ıhtımal cıkacagını belırttı
Ama birde şöyle birşey var ben Teknik serviste iken 2 kişi daha geldi ve benimle aynı durumdan muzdariplerdi heralde artık KVK gibi buyuk bir firma bu tur işleri pek önemsemiyor
Şuan şirket içinde kullandıgım Blackberry telefonumda arızlandı bakalım bunda nasıl birsey yapacaklar henuz vermedım bu telefonda diğeri gibi olacak diye ama el mahkum onuda verecegim yarın
Bu arada unutumadan yardımlarınız için çok teşekkürler konu ile ilgili gelişmeleri bu konuda yazacağım
darkmoon
15-07-2013, 17:19
böyle şeyleri okudukça garantisiz tel alası geliyor insanın..
hem çok daha ucuz bazı modellerde yarı fiyatı fark oluyor nerdeyse hemde bozulsa cebimden para verir yaptırırım kimsenin ağız kokusunu çekmem..
Bu telefon konusunda bayaa şanssız oldugum için garantili benim için en hayırlısı
ufak bi örnek vereyim kullandığım iphone 4s 2kez garantiden 0 landı şimdide BB 9780 bakalım 0 lanacak eger garantisiz alsaydım vay benim halime elektronik eşya konusunda baya bahtsızım :(
böyle şeyleri okudukça garantisiz tel alası geliyor insanın..
hem çok daha ucuz bazı modellerde yarı fiyatı fark oluyor nerdeyse hemde bozulsa cebimden para verir yaptırırım kimsenin ağız kokusunu çekmem..
Aynı şeyi bende düşünüyorum. Garantisiz alalım daha iyi. Herşey kullanıcı hatası. Geçen seni eşim trcell'den taahhütlü bb aldık. bikaç ay sonra tel inanılmaz yavaşlamaya takılmaya başladı. Gönderdik servise sıvı teması var yalanı uydurarak garanti kapsamına sokulmadı. Herkese aynı terane..
onursumer
16-07-2013, 01:00
hakem heğetinde hkasızsanız bile sizden yana çıkıyor karar
iphone4 umu 6. servise gidişinde garantiden değiştirebilimiştim genpada sonra gelen telefona dokunmadan satıp htc one x almıştım
kvk teleservis genpa hepsi aynı *** :)
olay markada bitiyor son zamanlarda en duzgun samsung çalışıyor bence
kullandığım htc bozulmadığından pek yorum yapamıcam ama yorumlar hep olumlu
Evet konuyu biraz hortlatacağım ama dün itibariyle Tüketici Hakları Hakem Heyetinden karar kağıdı evime geldı ve fatura bedelimin geri ödenmesi kararı çıkmış fakat şimdi ben bu fatura bedelimi kimden tahsil edeceğim yada nasıl tahsil edeceğim bu konu hakkında bılgı sahibi olan varmı elimdeki karar kağıdıyla birlikte aldıgım bayii yemi gidip tahsil edeceğim yoksa onlar benım banka hesabıma mı gönderecekler ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.