Orijinalini görmek için tıklayınız : ACİLL .. bimeks ve note 2 ıcın yardımii
Arkadaslar dun bimeks den note 2 aldım ve kullanmaya basladım yanlız cıhaz kendı kendıne reset atıor yada kapanıor. note 2 kullanan arkadslarımın basına boyle bısey geldımı geldıyse nasıl cozduler ..
bimeks deN almıs oldugum urunu ayıplı mal oldugundan dolayı drek bırebır urun degısımı mumkunmu daha once benzer durum yasayan varmıı....
nasıl normal bı durum olmasını beklıyosunkı reset atıyosa bı sorun goruyosan gıt bımekse sor neden her ota boka sacma sapan herseye konu acıyosunuz ben anlamıyorum
phoenixs
17-07-2013, 01:02
hocam çok büyük ihtimalle fatura tarihi yeni olduğu için sorun çıkarmadan değişim olacaktır sorun ypacak gibi olurlarsa azıcık atar mağaza müdürü vs :) sıfırı ile değiştirirsiniz
nasıl normal bı durum olmasını beklıyosunkı reset atıyosa bı sorun goruyosan gıt bımekse sor neden her ota boka sacma sapan herseye konu acıyosunuz ben anlamıyorum
sen ne cok bılıosun buranın konu planlıyıcısımısın kendıne boyle bır mısyonmu yukledın cok gerreksz buluosan yorum yapma . ...
hocam çok büyük ihtimalle fatura tarihi yeni olduğu için sorun çıkarmadan değişim olacaktır sorun ypacak gibi olurlarsa azıcık atar mağaza müdürü vs :) sıfırı ile değiştirirsiniz
tesskrler ... yarın o sekılde yapmayı dusunuyorum yanlız forumlardan arastrdıgım kadaryla o kadar kolay olmuyor sanırımm...
bimeksde çalışıyorum.
birebir değiştirebilirsiniz kullanıcı hatası yok ise.
onursumer
17-07-2013, 09:22
servis raporu istense bile samsung bu durumlarda 1-2 güne birebir değişim için rapor veriyor
en kotu samsung yetkili servisine gider raporunu alırsın o şekilde değiştirirsin
çoğu firmanın anlaşması servis raporu ile değişimdir
cembasmaci
17-07-2013, 09:40
Bende de note 2 var. Yaklasık 2 aydır kullanıyorum. Asla oyle bir sorun yasamadım. İş yerinde arkadasım var 1 seneden fazladır kullanıyor. Sadece bir kez kurdugu bir programdan kaynaklı reset atmıs. Programı kaldırmıs sorun cozulmus. Bence vakit kaybetmeden aldıgın Bimekse git derim.
matthardy
17-07-2013, 09:47
nasıl normal bı durum olmasını beklıyosunkı reset atıyosa bı sorun goruyosan gıt bımekse sor neden her ota boka sacma sapan herseye konu acıyosunuz ben anlamıyorum
adam senden 7 yaş büyük.
önce sayıgıyı öğren,sonra eleştirirsin.
Arkadaslar dun bimeks den note 2 aldım ve kullanmaya basladım yanlız cıhaz kendı kendıne reset atıor yada kapanıor. note 2 kullanan arkadslarımın basına boyle bısey geldımı geldıyse nasıl cozduler ..
bimeks deN almıs oldugum urunu ayıplı mal oldugundan dolayı drek bırebır urun degısımı mumkunmu daha once benzer durum yasayan varmıı....
bikaç işlem var fakat herhalde androidde yenisiniz hiç uğraşmayın,direk aldığınız yere verin.
yada telefonu kapatın.
ses açma + home + power tuşuna basılı tutun.
10 - 15 saniye sonra bir menü gelicek.(mavi yazılar)
ses açma kapama tuşu ile bu menüde aşşa yukarı hareket edebilirsiniz.
o menüde " wipe data , factory settings " e gelip güç tuşuna basın.
telefon fabrika ayarına bida geri dönücektir.
bu seferdede aynı sorun olursa artık aldınığınız yere vermekten başka çare yok.
Hangi program o? Bizde aynı hataya dusmeyelim
Bende de note 2 var. Yaklasık 2 aydır kullanıyorum. Asla oyle bir sorun yasamadım. İş yerinde arkadasım var 1 seneden fazladır kullanıyor. Sadece bir kez kurdugu bir programdan kaynaklı reset atmıs. Programı kaldırmıs sorun cozulmus. Bence vakit kaybetmeden aldıgın Bimekse git derim.
RottingChrist
17-07-2013, 09:58
senin telefona bir chip atalım performansı artısın batarya tüketimi düşssün ne dersin?
Hangi program o? Bizde aynı hataya dusmeyelim
cembasmaci
17-07-2013, 10:06
...telefonu kapatın.
ses açma + home + power tuşuna basılı tutun.
10 - 15 saniye sonra bir menü gelicek.(mavi yazılar)
ses açma kapama tuşu ile bu menüde aşşa yukarı hareket edebilirsiniz.
o menüde " wipe data , factory settings " e gelip güç tuşuna basın.
telefon fabrika ayarına bida geri dönücektir.
bu seferdede aynı sorun olursa artık aldınığınız yere vermekten başka çare yok.
O soylediklerin yanılmıyorsam rootlu telefonda oluyor. Bu daha yepyeni telefon hiç kurcalamasın bence...
hemen gidip degistirin servis falan derlersede yeni aldıgım cihaz 1 e 1 degistirme hakkım var diye baskı yapın
ben bimeksten logitech direksiyon almistim gaz pedalinda sikinti vardi.
geri goturdum denediler ve direk yenisini verdiler sorgusuz sualsiz.
S3 kullaniyorum yaklasik 1 yildir ama standartları disinda kullanmadim klasik uygulamalar kurup dewam ettim ve s3 de benzer bir problem yaşamadım. . Birazdan gidecegim bimekse bakalim ne olacak ......
matthardy
17-07-2013, 10:50
O soylediklerin yanılmıyorsam rootlu telefonda oluyor. Bu daha yepyeni telefon hiç kurcalamasın bence...
abicim yanılıyorsun :)
telefonum rootsuz,o menüye girerek yazdım,yazdıklarımı.
hiç bir sıkıntı olmaz.
Çok can sıkıcı bir durum, heves edip o kadar para verdikten sonra böyle bir şey... Moralinizi bozmayin bimeks bu tarz konularda gayet hızlı değişim yapiyor.
Garantili mala mudahale edilip olmayinca servis kullanici hatasi derse mal elde patlar bilginize yeni almissiniz magazaya gidin ben bu urunden su konuda sikayetciyim yenisi ile degistirin servise gonderilip hakli iseniz kullanicadan oturu bir hata yok ise zaten degisim yapilir
Arızalı ürünler için iade ve değişim hakkım var mı?
http://static.bimeks.com.tr/img/mus_bmo.jpg
3 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun satış tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda kanun kapıdan ve mesafeli satışlarda satış tarihinden sonraki 7 günlük süreç dışında) koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını cayma hakkı vermemektedir.
Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili teknik servisin arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. Yönetmeliklerde ürünün tamir süresi en fazla 20 iş günü olarak belirlenmiştir. Bimeks teslim alınan ürünün yetkili teknik servisi değildir.
İade edilecek ürünlerin aşağıdaki koşulları sağlaması işlemlerinizi hızlandıracaktır.
Satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz olması
Ürünle birlikte verilen hediyelerin, aksesuarların, köpüklerin, yazılım cd'lerin ve orijinal kutusunun teslim edilmesi
Ürününü Bimeks mağazasına bırakarak, internet sitemizden ya da müşteri hizmetlerimize başvurunuzu ileterek işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Ayıp olduğunu tespit ettiğinizde yurt dışında olmanız durumda dahi başvurunuzu yapmanız önemlidir.
Bu iade politikası kaza, hatalı kullanım, kullanımdan kaynaklanan deformasyon gibi kullanıcıdan kaynaklanan nedenlerle oluşan ayıpları kapsamaz.
Telif hakları nedeniyle iadesi mümkün olmayan DVD, VCD (Yazılım, Oyun, Film) gibi ürünlerin aynı ürünle değişimi yapılacaktır.
Bimeks'e ait bu iade politikası sizin 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunda belirtilen haklarınızı etkilemez.
http://www.bimeks.com.tr/musteri_hizmetleri/hizmet_politikamiz.aspx#arizali_urunler
arkadaslar bugun urunu aldıgım bımeks subesıne gıttımm magza mudurune durumu ızah ettıkten sonra bana urunu servse gonderceklerını ordan gelecek olan rapora gore degısım yapaccaklarını soyledı bende durumu hızlandırmak adına servse bızzat kendımın goturcegını soyledım ve gıtıım ordakı gorustum temsılcı bana bu surenın en kısa ıkı hafta surecegını ve 2 hafta sonucunda raporun verılecegını soyledı..
Urunu teslım etmeden gerı drek bayıye dondum ve bu surecın ıkı hafta surecıgını soyledıklerını ılettm bır gun once aldıgım bu cıhaz ıcın bu kadar servs bekleme suresı olmasını mantıksız buldugumu ve magdurıyetımın gıderılmesını ıstedıgımı magza mudurune soyledm magza muduru telefonla bırıyle gorustukten sonra urunu teslım alınması ıcın gerekn ıslemlerı baslattı ve paramı sorunsuz olarak iade ettıler...
bu surecte bılgılerı ıle bana yardımcı olan ( yigit-y ) ye cok tessekur ederm .....
Mağduriyetinin giderilmesine sevindim dostum.
Önemli değil ;)
nasıl normal bı durum olmasını beklıyosunkı reset atıyosa bı sorun goruyosan gıt bımekse sor neden her ota boka sacma sapan herseye konu acıyosunuz ben anlamıyorum
Adam genel bir sorun mu var diye sormuş 19 yaşındaki genç arkadaş sen ota boka atlama bence çok zıplatmazlar sonra. Efendi gibi yardımcı olacaksan ol olmayacaksanda yorum yapma hiçbir konuyaa:ofk:
Adam genel bir sorun mu var diye sormuş 19 yaşındaki genç arkadaş sen ota boka atlama bence çok zıplatmazlar sonra. Efendi gibi yardımcı olacaksan ol olmayacaksanda yorum yapma hiçbir konuyaa:ofk:
arkadas ergen yapacak bısey yok ... idare edecez =)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.