PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Doğuş Oto Problemi Sıfır Leon Boya Sorunu Yardım Lütfen....



fore
02-09-2013, 15:02
Selam herkese...
Temmuz başında sıfır bir araç aldım.
Bir arkadaşıma 2.el araba baktığımız sırada alet garip değerler verdiği için dur benimkinde kontrol edelim dedim ve abuk sabuk değerlerle karşılaştım. Başka aletle de kontrol ettim ve değerleri saçma sapan çıktı.

Bunun üzerine Doğuş Esenyurt ile irtibata geçtim sonra gittim. Durumu anlattım sakince bana bu boya kalınlıklarının normal olduğuna dair yazı verin dedim tamam dediler ama üzerinde 3 hafta geçmesine rağmen vermediler.

Bugün tekrar gittim yazım nerede diye. Gerek yok fabrika toleransları içinde normal dediler. İlle istiyorum dedim vs. bir sürü tantana, daha önceki gidişimdeki ekspertiz evrağına denk geldim şans eseri bunu istiyorum dedim.

Önce veremeyiz dediler, sonra ısrar kavga kıyamet iş emri açtırıp o evrakı aldım. İlk ekspertizde km 5091, şu an 8bin olmak üzere.

Servis danışmanı arkadaş 13 yıllık tecrübesine dayanarak bana arabada birşey olmadığını söyledi. Bu arada ben showroomda 7-8 tane daha Leon ölçtüm, ortalama 140-150 mikron değerler aldım hepsinden. Benim aracın formunu altta görebilirsiniz.

En son, servis danışmanı merkezle görüşmüş, PDI ile birebir tuttuğunu, aracın durumunun normal olduğunu söyleyen yazı vereceğinizi söyledi. PDI raporunu da istedim haliyle vermedi yine Doğuş.

Yine bu esnada kendi boya formenleri sağ arka kapının değişmiş olduğunu ama bunun fabrikada yapıldığını söyledi daha kimse kaş göz yapıp sus diyemeden..

Bana verdikleri yazı aracın değerlerinin fabrika toleransları içinde olduuna dair.

Altta ekspertiz raporu var Esenyurt Doğuş'un yaptığı. Bana tüm boyaların normal olduğu söyleniyor. Bu arada boyutu küçültmedne ekliyorum müsadenizle değerleri tam görebilmeniz için..

Önceki konuları okudum, farklı farklı durumlar hepsi bir sonuca varamadım.

Yardım ve fikirlerinize açığım nasıl bir yol izlemek gerektiği konusunda.. Ne yapmak gerekir?

http://img571.imageshack.us/img571/1073/9ghf.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/571/9ghf.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

By_emre
02-09-2013, 15:06
Ufak farkların normal olduğunu biliyorum 180-185 gibi , opel'de buna benzer bir sorun yaşamıştım

Opeldeki sorun ise normalde 150 civarı boya kalınlığı benim aracımın ise 200 üstü bir değer var servisdeki arkadaş ile konuşmuştuk opel'in 10 aracından 5'i kalın boyalıymış çift boya yani ondan sonra rahatlamıştım

volume81
02-09-2013, 15:09
119 ile 226 arasındaki fark baya var sanırım fabrikasyon bir hata

CGTY
02-09-2013, 15:10
Sıfırken başına iş gelip, çaktırmadan boyanıp sıfır diye satılan arabalar oldu daha önce bayilerde. Tırdan düşen arabayı bile acımadan sıfır diye verdiler. Aracı teslim almadan kontrol edip bakmak gerekir bence boya değişen durumuna. Bana değerler normal gelmedi. Fabrikaya mail atıp gerçek değerleri isteyebilirsiniz. Elinize ulaşınca da mahkemeye başvurursunuz.

Ama diyelim boyalı çıktı, siz aracı teslim aldıktan sonra olmuş derlerse nasıl ispat edilir; o konuda bilgim yok, bilen bi arkadaş yazar sanırım.

hasan çağri
02-09-2013, 15:10
Taşıma hasarı olsa farklı bölgelerde çok farklı değerler olurdu diye düşünüyorum. Yani burada arabanın her yerindeki boya kalınlıkları normalden faklı. Yani komple boya olacak kadar sorun yaşamadı ise üretimsel bir şey olabilir belki.

jcw izmir
02-09-2013, 20:13
Boya normaldir yazisini alabilirsen, araci disarida kaza yapip boyatti bokunu atamiyorlar. Eger aracinda gercekten sonradan atilan boya varsa direkt mahkemeye ver, ben opeli bu sekilde 2 yil sonra farkedip verdim ve parasini aldim.

dirk
02-09-2013, 20:17
boya makinasında bi sorun olabilir... Fabikasyon cift kat boyalı araçlar oluyor ilk aracım öyleydi serviste söylemişlerdi bana satın almadan önce kabul etmiştim ? bu tarz bişeyde olabilir

mehmetRS
02-09-2013, 21:28
Bir arkadaşımın babası sıfır honda civic almıştı 2010 da, aracın komple boyalı oldugunu sizin gibi bir tesadüf ile tespit etmişti.. yani boya kalınlığı tekrardan boyanmış gibi bir tespit yapmış ;
Honda ile uzun süren dava v.s. sürecinin ortasında bir yerde nihayet Hondanın fabrikasından gelen yazı ile iş noktalanmıştı..

Sözüm ona bu aracların kaporta aksamını boyayan aletlerin (kolların) boya haznesindeki boya bitimine denk gelirse, arac kaldığı yerden boyanmak yerine, sıfırdan başlanıp boyanırmış. Bu şekilde ölcüm cihazları v.s. kalın ölçü verirlermiş.

Bunu baya baya sayfalarca teknik açıklaması olan bir yazı ile Hondanın kendisi yanıt olarak vermiş. Olayın tamamına direk şahit olmadığım için mişli muşlu yazdım fakat, açıklama olan kağıdı kendi gözlerimle görmüştüm. Sizinkinde böyle bir durum olması muhtemelmidir acaba?

_AS_
02-09-2013, 22:06
Sağ arka kapı hariç hiç bir anormallik yok değerlerde. 180 ler ile 210 arasında gezmiş ki bu çok normal hiç bir aracın boya kalınlığı net bir rakam vermez ortalamalar genelde tavan referans alınarak alınır. Kavisli olan bölgelerde boya kalınlıkları daha fazla olabilir.
Ama sağ arka kapı düşündürücü araç geneline göre oldukça düşük ve değişme ihtimali var evet işimiz gereği filoların ihalelerinden sırf bu boya değerlerine güvenerek internet üzerinden araç alımı yapıyoruz bu aracı orada görsem kapı değişmiş derdim.
Her aracında boya kalınlığı bir birini tutmaz dedikleri gibi aynı marka aynı model araçlarda boya kalınlıkları farklı olabiliyor. Benim kendi aracım (yine leon) 120 150 arası değer verirken ekspertize aldığımız aynı model aynı renk leon 210 220 değerler verdi ve yine orjinaldi.

EREN34
02-09-2013, 22:16
Olay satıcı değil fabrikasyondur. Çıkan araç kontrolden geçemezse boya tamir alanına çekilebilir. Yada montaja gitmeden araç komple yenidende boyanabilir. Biliyorum mide bulandırıcı şeyler ama neler yapılıyor bir bilseniz....

snan1910
02-09-2013, 22:22
Bence başka bir yetkili servise gidin orada baktırtın, eğer sıkıntı varsa gerekli belgeleri alın ne yapılabiliniyorsa yapın

KOSEREN
02-09-2013, 22:55
Evet biz sıfır olarak bakıyoruz ama sonuçta fabrikasyon bir ürün ve bu fabrikaların bir de rework bölümü vardır bundan eminim :) Size de böyle bir araç denk gelmiş sanırım

h.guroglu
02-09-2013, 23:17
valla bende mayıs ayında 0 araç aldım bende gidip baksammı acaba şimdi kurt düştü içime :(

ALy
02-09-2013, 23:27
119 olan sağ arka kapı eteği dışındakileri gruplarsak 170civarı olanlar, 200 civarı olanlar ve 225 civarı olanlar diye 3 grup rakam çıkıyor ve hepsi çok farklı bölgelerde. böyle bir durumda araç 5 6 parça boyalı diyebiliriz ama aracınız sıfır. boya kontrolü yapan adam illaki macun vs kontrolü de yapmıştır diye varsayıyorum ve durumun fabrikasyon olduğunu düşünüyorum fakat hakkınızı arayınız ikinci el satışında sizi fabrikasyon dediğinizde haklı çıkartacak bir belge her türlü işinizi görür.

AEAlmas
02-09-2013, 23:32
Aracı iade etme sanzınız varsa iade edin en temizi bu

efe_
02-09-2013, 23:46
İade işi o kadar kolay değil, sıkıntılı süreç

serhatayasli
02-09-2013, 23:47
değerler arası fark oyle aman aman cok fazla değil (bence) tabiki 130 -160 arası görmek istersiniz ama her zaman homojen bir dağılım olamayabilir.. misal ben aracınızı alacak olsam değerlere çok takılmazdım iyi bir göz boya veya vernik hatasını beyaz ışıkta çok net seçer zaten. değerler 300 üstü veya direk okuma hatası verirse o zaman insanın içine kurt düşer. 3 4 defa orta çizik giderici cila ile boya koruma yapılırsa değerler biraz düşer sonuçta vernik inceliyor...

ferroo
03-09-2013, 00:02
bende 2012 polo 1.6 tdi aldim benimkide ayni sizinki gibi bazi araclarin boya kalinliklari bole arkadasimin golfu var oda bole bence normal bi durum yani...

fore
03-09-2013, 11:41
Yorumlara tesekkur ederim öncelikle...

Boya aleti hatalı değil 6 farklı alet oldu toplamda ölçtüğüm..

Fabrika yatay yüzeylerde 350mikron düşeylerde 500 mikronu imalat sınırı olarak belirlemiş..
O yüzden bu kalınlığın pek birşey ifade edeceğini sanmıyorum açıkçası. Üretim hatası sayılabilir belki.

Ancak sağ arka kapıdaki mesele ayrı bir konu..
Direk Doğuş merkeze şikayet bildirdim. Sanıyorum bu hafta içi İTÜ otoöotiv abd'den bir bilirkişi raporu isteyip sonuca göre avukat kanalıyla bir ihtar yollayacağım gelen cevaba göre de mahkeme yoluna gideceğim.

Eğer herhangimbir şekilde araçta kusur bilinip bilgilendirme yapılmadıysa haklı durumda oluyorum.
Nefaset deniyor sanırım bu duruma.

baretta
03-09-2013, 11:46
Allah kolaylık versin Emre , sıkıntılı bir durum

Tunç
03-09-2013, 11:49
bazı araçların boya verileri yüksek çıkar ama satıcı araba tırdan iner inmez her aracı kontrol edip farkına varıp bakmaz.taaki siz fark edene kadar..ama üretim hatasıdır yani defolu maldır aslında

Tunacan
03-09-2013, 11:51
Nefaset senden kaynaklanmayan hatanın bedeli oluyor. Eğer araçta bir hasar ya da hata varsa ve bunu senden gizleyip, sana satıyorlarsa nefaset ödeyebilirler.

Ama bence ödeyecekleri tutar seni tatmin etmeyeceğinden, bence aracın iadesi ya da değişimi konusunda görüşmelisin. Maalesef ülkemizde bu tür müşteri hakları savunulmuyor.

fore
03-09-2013, 11:54
Ya işin acı tarafı, fd6 civic sattım 2011 model, alttan anormal hasarlı çıktı..
Durum çok müsait olmamasına rağmen lanet olsun sıfır alayım bari başım ağrımasın daha dedim bu oldu.. Hayat işte..

Oconner
03-09-2013, 12:09
belgeye göre araç komple boyalı.ama servis hatasıda olabilir servise sıfır gelip tekara boyanan araclarda var boya üstüne boya atılan

yesil
03-09-2013, 12:34
Ya işin acı tarafı, fd6 civic sattım 2011 model, alttan anormal hasarlı çıktı..
Durum çok müsait olmamasına rağmen lanet olsun sıfır alayım bari başım ağrımasın daha dedim bu oldu.. Hayat işte..

bazı insanlar doğuştan şanssız oluyor sanırım :) bende ne alırsam alayım mutlaka bir sorun çıkar. bilgisayarından otomobiline kadar. daha önce ki renault marka aracımda boya dökülmesi vardı, servise sorunu kabul ettiremedik, mahkemeye başvurduk, 2 yıllık bir sürecin ardından 43 bine aldığım aracı 47 bin liraya iade ettim üstünede 12 bin lira kadarda avukatlık ücreti aldım. Eğer aracın boyasında sorun olduğuna eminseniz tüketici mahkemesine başvurup hakkınızı arayın.

aposport
03-09-2013, 20:31
aynısı fiat punto da başıma geldi. 225 mikrona kadar çıktığı oldu.

yetkili servis üzerinden genel müdürlüğe yazdık. italya ya sordular. italya nın dönüşünde araçta fabrika ortamında atılmış ikinci kat boya çıktı.

arabanın normal değerler içinde olduguna dait yazı verdiler. satarken bu yazıyı alıcıya verdim. o şekilde sattım.

italya için gayet normal bir durum ama. bizim memlekette sıkıntı.

mkerim
03-09-2013, 20:55
Eğer aracın başına bir iş gelmiş ise yapılacak iki iş var.
Araç daha bayiye gelmeden hasar oluşmuş ise aracın bayiye kesilmiş faturasında bunu belirtirler. Hasarlı yazabilir yada daha düşük bir fiyat ile bayiye verilmiştir. İkinci yol ise bu hasarı sigortadan alırlar. Sizde aracın şase numarası ile sigorta birliğinden sorup aracınız trafiğe çıkmadan önce hasar için bir ödeme aldımı almadımı görürsünüz. Bunlardan sonra yapılacaklar için yol çizmeniz gerekir. Bazı firmalar bu konularda çok pişkindirler. Tuhaf açıklamalarda bulunurlar. Eğer araçta boya birikmesinden ötürü gibi saçma bir savunma yaparlar ise zaten aracın hatalı olduğunu kabul ediyorlar demektir. Her yaptıklarını yazdırıp ellerinden alırsanız işiniz kolylaşır...

_AS_
04-09-2013, 08:54
Araç komple boyalı falan değil bazıları tüm mikronların ip gibi olacağını sanıyor. Yok öyle bir dünya günde en aşağı 20 araç bu şekilde kontrol ediliyor bizim firmada. Sadece sağ arka kapıda problem var o da muhtemelen değişmiştir. Bir aracın boya değerleri 200 ve 200 üstü diye ikinci kez boyanmış anlamına gelmezzz.

ontheair
04-09-2013, 09:03
Çok temiz bir yöntem var. Gidin Maslak'taki servise 'Bu aracı satın almayı düşünüyorum ekspertiz yapar mısınız' de. abi ruhsat sahibi vs sen olacağın için bir arkadaşınla birlikte git. Eğer boya var derlerse o zaman sıkıntı çıkartırsın.
Eğer temiz derlerse o zaman zaten tolerans değerleri içerisindedir.

Risendark
04-09-2013, 10:56
değerler çok ayrıksı geldi banada max 10 mikron oynuyor genelde arabalarda yani en azından bizim makinayla ölçerken boyasız bi arabada öyle çıkıyor... İyi araştrın bazı arabaları taşıma hasarlı olarak çaktırmadan boyayıp allayıp pullayıp satıyorlar bence mahkemeye başvurun...

fore
04-09-2013, 11:24
bazı insanlar doğuştan şanssız oluyor sanırım :) bende ne alırsam alayım mutlaka bir sorun çıkar. bilgisayarından otomobiline kadar. daha önce ki renault marka aracımda boya dökülmesi vardı, servise sorunu kabul ettiremedik, mahkemeye başvurduk, 2 yıllık bir sürecin ardından 43 bine aldığım aracı 47 bin liraya iade ettim üstünede 12 bin lira kadarda avukatlık ücreti aldım. Eğer aracın boyasında sorun olduğuna eminseniz tüketici mahkemesine başvurup hakkınızı arayın.

Bende de vardır bu.. En basitinde pazar günü ipad için arka kapak aldım eve geldim açtım, ortasında yanık lekesi gibi birşey çıktı:) Aldığım bütün elektronik cihazlar bozuk çıkar vs..


aynısı fiat punto da başıma geldi. 225 mikrona kadar çıktığı oldu.

yetkili servis üzerinden genel müdürlüğe yazdık. italya ya sordular. italya nın dönüşünde araçta fabrika ortamında atılmış ikinci kat boya çıktı.

arabanın normal değerler içinde olduguna dait yazı verdiler. satarken bu yazıyı alıcıya verdim. o şekilde sattım.

italya için gayet normal bir durum ama. bizim memlekette sıkıntı.

Bendeki tek sıkıntı o da değil, sağ arka kapı düşük...


Eğer aracın başına bir iş gelmiş ise yapılacak iki iş var.
Araç daha bayiye gelmeden hasar oluşmuş ise aracın bayiye kesilmiş faturasında bunu belirtirler. Hasarlı yazabilir yada daha düşük bir fiyat ile bayiye verilmiştir. İkinci yol ise bu hasarı sigortadan alırlar. Sizde aracın şase numarası ile sigorta birliğinden sorup aracınız trafiğe çıkmadan önce hasar için bir ödeme aldımı almadımı görürsünüz. Bunlardan sonra yapılacaklar için yol çizmeniz gerekir. Bazı firmalar bu konularda çok pişkindirler. Tuhaf açıklamalarda bulunurlar. Eğer araçta boya birikmesinden ötürü gibi saçma bir savunma yaparlar ise zaten aracın hatalı olduğunu kabul ediyorlar demektir. Her yaptıklarını yazdırıp ellerinden alırsanız işiniz kolylaşır...

Şimdilik Doğuş'tan cevap bekliyorum, sonrasında İTÜ bilirkişi, avukat kanalıyla ihtarname ve mahkeme olacak muhtemelen..


Araç komple boyalı falan değil bazıları tüm mikronların ip gibi olacağını sanıyor. Yok öyle bir dünya günde en aşağı 20 araç bu şekilde kontrol ediliyor bizim firmada. Sadece sağ arka kapıda problem var o da muhtemelen değişmiştir. Bir aracın boya değerleri 200 ve 200 üstü diye ikinci kez boyanmış anlamına gelmezzz.

Yok öyle bir dünya... 20'nin üstünde araç değiştirdim 97 modelden itibaren, boyasız parçalarda fabrika boyası ip gibi...
Ki dediğim gibi sağ arka kapımda problem var asıl..



Çok temiz bir yöntem var. Gidin Maslak'taki servise 'Bu aracı satın almayı düşünüyorum ekspertiz yapar mısınız' de. abi ruhsat sahibi vs sen olacağın için bir arkadaşınla birlikte git. Eğer boya var derlerse o zaman sıkıntı çıkartırsın.
Eğer temiz derlerse o zaman zaten tolerans değerleri içerisindedir.

Bu ilk aklıma gelendi, Ya Maslak Doğuş ya da DOD ekspertizi.. Bekliyorum şimdilik..


değerler çok ayrıksı geldi banada max 10 mikron oynuyor genelde arabalarda yani en azından bizim makinayla ölçerken boyasız bi arabada öyle çıkıyor... İyi araştrın bazı arabaları taşıma hasarlı olarak çaktırmadan boyayıp allayıp pullayıp satıyorlar bence mahkemeye başvurun...

Tahminim, ya fabrika da ya da burada sağ arka kapı değişti ama büyük ihtimal fabrikada değişti.. Geri kalanı ise bence yine ayıplı mal sınıfına girer... En azından bilgilendirmesi yapılmalıydı.. Kapı deişti deselerdi almazdım, boya durumu bu şekilde deseler almazdım.. Ben zaten kafam rahat olsun diye aldım bu aracı..

SULTANOGLU
04-09-2013, 11:41
6 farkli cihazla denedim demissiniz bu cihazlarin hepsininde kalibrasyonu yapilimi ?

fore
04-09-2013, 11:43
6 farkli cihazla denedim demissiniz bu cihazlarin hepsininde kalibrasyonu yapilimi ?

İnan bilmiyorum.. Ama ekspertizi verdiğim servisin cihazı.. Yani yapılmıştır tahminim..

Risendark
04-09-2013, 11:49
direk mahkemede ayıplı mal olarak geçer zaten sonuçta sıfır araba alıyorusunuz ve orası burası değişik çıkıyor kesinlikle kabul etmem böyle bişeyi kim olsa etmez yani :)

SULTANOGLU
04-09-2013, 11:50
Isim geregi bir cok servisi dolastigim icin cogunlukla bu durumla karsilasiyorum. Hatta bazi yerlerde arkadaslsrin bu alet bozuk hic dogru veri vermiyor dedigi zamanlarda "kalibrasyok yapiyormusunuz" sorusuna o ne diye cevap verdikleri bile oldu :)

Ramcho®
04-09-2013, 14:22
kapi içlerinden direklerden marşpiyelden ölçü alın....


2 ile çarptiğinizda tavan ve diş yüzeylerde ki mikron değerine yakın cıkıyorsa boya yok sayılır.

turbo&quattro
04-09-2013, 15:36
Gecmis olsun Emrecim . Naptin son durum nedir ?

_AS_
04-09-2013, 19:01
Yok öyle bir dünya... 20'nin üstünde araç değiştirdim 97 modelden itibaren, boyasız parçalarda fabrika boyası ip gibi...
Ki dediğim gibi sağ arka kapımda problem var asıl..


Bende diyorum ki bu işin içindeyiz 2. el satış yapan kurumsal bir firmada satış uzmanı çalışıyorum ve sizin değiştirdiğiniz kadar aracı biz bir günde ekspertizini yapıyoruz. Sırf boya mikronu ile konuşacaksak sadece sağ arka kapınızda problem var geri kalanı normal aracın kavisli yerlerinde ki boya değerleri kalınlaşır orjinal dediğiniz bir arabada öyle bir kıvrım noktasına dokundururum ki cihazı 300 350 çıkar:) vag grubu ve ford grubu arabalarda boya değerleri bu şekilde oynayabiliyor (sağ kapınız hariç) genelde japon araçlarında bu makas biraz daralır sadece ama her bölgenin aynı olması imkansıza yakın. Bir aracın boyası 120 çıkması ile diğerinin 200 çıkması birini orjinal diğerini boyalı yapmaz her aracın boya kalınlığı farklıdır hatta aracın rengine göre bile farklılık gösterebilir.

Tekrar söylüyorum sadece boya değerleri üzerinden konuştum. Yoksa orjinalinden ayrılamayan boya değerli bir parçanında orjinal olmadığını görebiliyoruz ara sıra. Usta bir kişi gözle bakarak direk anlar zaten.

delyyy
04-09-2013, 19:11
Canlı gözle, iyi bir usta rahatlıkla anlar.. Makine yoktu eskiden :)

_cAgdAsH_
04-09-2013, 20:58
daha once konustuğumuzdada soyledım tasıma hasarı olabılır beraber olcutumuzdede soyledım cok farklı değerler verıyo makına..bence vakıt kaybetmeden İTÜ bilirkişi, avukat kanalıyla ihtarname tekrar gecmıs olsun

VTec_king
04-09-2013, 21:46
yahu 119 bile kalın değilmi? 080 090 ölçüler iyi değilmidir?

CasabLanca
04-09-2013, 23:17
yahu 119 bile kalın değilmi? 080 090 ölçüler iyi değilmidir?

değerler boya rengine göre değişkenlik gösterebiliyor, bazı makinalarda ölçüm yapmadan önce boya rengini girerek kalibrasyon yapabiliyorsunuz
önemli olan değerlerin yüksekliği alçaklığı değilde birbirine yakın olmasıdır, bir yer 120 bir yer 200 veriyorsa sıkıntı var

Oznsrl
04-09-2013, 23:43
demek ki 0 araba alırken bile teslim almadan önce kontrol etmek lazım

By_emre
05-09-2013, 00:04
demek ki 0 araba alırken bile teslim almadan önce kontrol etmek lazım

Opel alıyorsanız %100 kontrol etmelisiniz :)

Suleyman
05-09-2013, 00:21
Bahsi geçen doğuş otoysa her türlü olumsuzluğu beklerim onlardan

fore
05-09-2013, 14:23
Az önce aradılar Doğuş'tan... Araba çiçek maşallah güle güle kullan dediler...

Bunun üzerine başka bir DOD'a gittim ve sağ arka kapı değişmiş cevabı aldım tekrar...

toolqa
05-09-2013, 14:33
ya çoğu servisten hep farklı yanıtlar ..bakın örnek vereyim size;
geçen gün boyasız bi opel corsa ilanına denk geldim ***** sitede; neyse sahibiyle görüştüm anlaştım..ve düştük servis yollarına neyse servise soktuk aracı tavan hariç komple boyalı çıktı. adam başladı bağırmaya çağırmaya arabayı karşıdan bi opel yetkili servisinden almış.. 3 sene olmuş falan filan.. işte böyle bastı gitti aldıgı yere ben expertiz paramı geri aldım adamdan ve sonuçta ikimizde madur olduk.
işin suyu çıkmış artık ya.. :icon13:

_cAgdAsH_
05-09-2013, 16:21
Az önce aradılar Doğuş'tan... Araba çiçek maşallah güle güle kullan dediler...

Bunun üzerine başka bir DOD'a gittim ve sağ arka kapı değişmiş cevabı aldım tekrar...
emre olumlu bi cvp gelmicek anlaşılan vakıt kaybetmeden İTÜ bilirkişi, avukat kanalıyla ihtarname acilen bu sıralamayı yapman gerek

d3n1s
05-09-2013, 17:00
Daha önce de sorulmuş, ama cevap gelmemiş araç sahibinden. Bu aracı aldığınız veya size araç orjinaldir diyen servisten, dediklerini doğrular nitelikte yazı aldınız mı? Aldıysanız, işiniz kolaylaşır, almadıysanız servis suçu size çok rahat atabilir, bizden habersiz kapı değişmiş, diyerek.

fore
05-09-2013, 21:58
Bana verdikleri yazı aracın değerlerinin fabrika toleransları içinde olduuna dair.



Servis, boyanın imalat toleransları içinde olduğuna dair bir yazı verdi sadece....

ilker_yusuf
05-09-2013, 22:03
Bu boya işleri sakat bende arabayı aldıktan sonra arkadaş sağolsun baktı etti boya kalınlığı normal çıktı ama bakmak lazım birazda bu cihazların kalibrasyonlarıylada ilgili ekspertiz yaparken iyi baktırmak lazım. sattığım arabanın ilk sahibiydik 80.000 de sattık boyasız çiziksiz... bir bayii gittim boya var çamurlukta dedi imkansız dedim inanmadı başka bayilere götürdüm boya bulamadılar. boya kalınlığına bakılan cihazlarında o markanın kalibrasyonuna uygun olması önemli. geçmiş olsun arabalar gerçekten yurtdışından gelirken çok kötü durumlarda geliyrlar. bundan bir kaç sene önce yaşanan basın ekspress selindeki bayiiler araçları sıfırlayıp sattılar hep