Orijinalini görmek için tıklayınız : D-SMART a SAKIN BULAŞMAYIN
Arkadaşlar eve tv alırken 2 aylık hediye d-smart kampanyası vardı alacagımız tv de aldık.hediye suremız başladı ve sözleşmede 2 aylık süreç sonunda iptal ettirmezsek uyelıgımızın otomatık olarak devam edecegı yazıyordu.Bende sürenin bitmesine 3 gün kala gidip bayiden iptal dilekçemi verdim ve gerekli tüm parçalarıda iade ettim. İptal işlemini gerçekleştirirken bir fatura daha cıktıgını ancak hatanın D-smart kaynaklı oldugunu soyledı bayii.İptal dilekçesinin üstünede yazdırdım ve kaşe bastırdım.benle alakalı bi sorun olmadıgı ıcınde ayrıldım bayiden.bu dediğim olay şubat 2013 te oldu. O tarihten beri o faturanın üzerine faiz koymuşlar ve avukata vermişler.Elimdeki dilekçeyı soyledıgım halde müşteri hizmetleri sadece ''yapabılecegımız bişey yok'' demekle yetiniyor.Bu kadar etkisiz eleman çalıştıran bu kadar sorumsuz bir firmayla siz sakın çalışmayın arkadaşlar.Dertsiz başınıza dert almayın.Herkesede anlatın bunu ki çevrenizdekilerde bilsin.
Digiturk yerine bu ipneler gelirse napcaz bilmiyorum hic sevmiyorum bunlari
Digiturk yerine bu ipneler gelirse napcaz bilmiyorum hic sevmiyorum bunlari
gidip dışarıda izle ama sakın bulaşma sana okadarını söylim 20 defa aradım anlattım duurmu herseferınde farklı birisi cıktıgı ıcınde yenıden yenıden en son bunaldım ilk açana allah belanızı versin dedim kapattım :)
murat çelik
18-09-2013, 20:27
Bende bulaştım dün gece ipleri koparıp allah ne verdiyse iptal etdik sözle§meyi dediler götürüp vercem cihazlarını allah belalarını versin onların sakın kimse bulaşmasıñ arkadaşlar .
Geçmiş olsun. 2008Den beri D-smart kullanıcısıyım aşırı memnunum. Banada aksine çok ilgili ve sıkıntısız gelmiştir herzaman. digitürk ise 1 kere abonelik aldım 10cu ayda iptal ettirdim.
Şanssızlık sizdeki inşallahta çözülür.
drup dururken hd kanalları kapanan oluyormu ? kapanıyor kanallarım üyeliğin dahilindeğil diyor hata kodu:4 müş. 3-4 kere aynısı oldu aradım açtırıyorum ?
Geçmiş olsun. 2008Den beri D-smart kullanıcısıyım aşırı memnunum. Banada aksine çok ilgili ve sıkıntısız gelmiştir herzaman. digitürk ise 1 kere abonelik aldım 10cu ayda iptal ettirdim.
Şanssızlık sizdeki inşallahta çözülür.
kullanırken sıkıntı yok zaten.bende memnundum kanallarından. sorun iptal ettırmek ıstedıgınde oluyor zaten. kullandıgınız zamandaki memnuniyetide kaybettırıyolar.
Geçmiş olsun. 2008Den beri D-smart kullanıcısıyım aşırı memnunum. Banada aksine çok ilgili ve sıkıntısız gelmiştir herzaman. digitürk ise 1 kere abonelik aldım 10cu ayda iptal ettirdim.
Şanssızlık sizdeki inşallahta çözülür.
geçen ay aylık bizde 1 yıllıktı sanırım full paket. ttnet bitince internetide dsmarta tasımayı dusunuyorum sıkıntı cıkmadı bizde daha şimdilik
D smartta ole bir problem var.kıme sorsam ıptal ettıremıyoruz.bulasmayın dıyor. uzucu bir durum. gecmıs olsun.
geçen ay aylık bizde 1 yıllıktı sanırım full paket. ttnet bitince internetide dsmarta tasımayı dusunuyorum sıkıntı cıkmadı bizde daha şimdilik
inşallah skıntı çekmezsin dicem ama bir sorun olduugunda göreceksınkı karsındakı musterı temsılcılerı senden daha az bılgılıler.yarın avukat bana davayı başlatacakmış bakalım nasıl yapacaksa artık.
inşallah skıntı çekmezsin dicem ama bir sorun olduugunda göreceksınkı karsındakı musterı temsılcılerı senden daha az bılgılıler.yarın avukat bana davayı başlatacakmış bakalım nasıl yapacaksa artık.
umarım cekmeyiz :) sizin sıkıntınızda inşallah uzamadan çözülür
D smartta ole bir problem var.kıme sorsam ıptal ettıremıyoruz.bulasmayın dıyor. uzucu bir durum. gecmıs olsun.
teşekkür ederim
umarım cekmeyiz :) sizin sıkıntınızda inşallah uzamadan çözülür
3 cü aydan beri uzuyor daha ne kadar uzar bilemem
D-smartmı ???
Televizyona küstürdüler benii agaaa
D-smartmı ???
Televizyona küstürdüler benii agaaa
ben söyledim ama heryerde bunu anlatacagımı ve yayacağımı.şimdi aklımda pankart yaptırmak var.evim çok işlek bir caddede hastane karşısı.''ben yandım siz yanmayın d-smarta bulaşmayın'' yazdırıp balkona asmayı düşünüyorum.
murat çelik
18-09-2013, 21:19
Yap as pankartı bunlara paramız gitti başkalarının canı yanmasın bu pis işten 45 dk abartmadan telefonda müşteri temsilcisini bekledim konusamadan kapandı iyimi üç kagıtcı bunlar .
PiscocuK
18-09-2013, 21:24
al birini vur ötekine kanka..hepsi aynı ***..geçmiş olsun
al birini vur ötekine kanka..hepsi aynı ***..geçmiş olsun
uydu alıcısının gözünü seveyim kanka :D
Üyeliğe başlayınca yeni paket istermisiniz diye ısrarla aramalarıda cabası resmen şirketin başında bulaşık biri varmış gibi..
setnogrom
18-09-2013, 22:43
Dijitürk'te D smart şerefsizliğin önde gidenleri.
Hiç kullanmama rağmen her hafta 3 4 telefon geliyor mesaj atıyorlar defalarca telefonu silin dememe rağmen birde bayileri arıyor artık.
Az kaldı bende bir şikayette bulunacağım vereceğim mahkemeye .
xx
onursumer
18-09-2013, 22:51
elinde boyle bir kağıt kaşe vs varsa hukuksal olarak dava açıp kurtulamıyormusun ?
bende bir donem digiturkle çok uğraştım ama sonunda adam oldular herkonuda yardımcı oluyorlar
elinde boyle bir kağıt kaşe vs varsa hukuksal olarak dava açıp kurtulamıyormusun ?
bende bir donem digiturkle çok uğraştım ama sonunda adam oldular herkonuda yardımcı oluyorlar
zaten defalarca telefonda anlttım durumu, müşteri temsilcisi kabul edıyor benım hatam olmadıgını,neden ozaman avukata verdınız salakmısınız sız dıye cıkıstım hatta son aramalarımın bırınde, yapabılecegım bısey yok dıyor.sen ne dersın sımdı? haklıyken haksız cıkmamak ıcın kapattım bende telefonu.versinler mahkemeye elımdekı belgelerı vericem,sonrada iş kaybı ve zaman kaybından dolayı tazmınat davası acıcam.mahkemeye felan cagırırlarsa hep resmi izin alıcam iş kaybım oldugunu ıspatlamak ıcın.
D smart tecrübemiz olmuştu 2 sene önce. Paçamızı zor kurtardık. Tam faturayı ödedik iptal edin diyorduk, yok yeni faturanız çıktı. 3 ay daha oyalamışlrdı. En sonunda kurtulmuştuk zorla da olsa. Digiturk baglattım 1 aydır memnunum açıkçası ama bundan da şimdi çıkmak istesem bunlarda aynı zorluğu yapacaklar. Kısacası hepsi aynı.
benden size tavsıye iptal işleminde mutlaka elınızde bir belge olsun ve onu saklayın
dsmart resmen iğrenç bir marka. alıcı kutusu 6 ayda bir bozuluyor. çıkmak istesen çıkamazsın. bidaha bulaşanın açık mert korkusuz.
twitter'dan atılan mesajlara ilgi gösteriyorlar ve çözüm alınıyor. aynı konuydu başıma gelen
driftboy
19-09-2013, 03:45
Geçmiş olsun. 2008Den beri D-smart kullanıcısıyım aşırı memnunum. Banada aksine çok ilgili ve sıkıntısız gelmiştir herzaman. digitürk ise 1 kere abonelik aldım 10cu ayda iptal ettirdim.
Şanssızlık sizdeki inşallahta çözülür.
aynı şekilde yaklaşık 1 seneden fazladır dsmart tv ve internet üyesiyim aşırı ilgi ve kalitesini görüyorum herşeyde. Ve ttnet den döndüğümde tarafıma yansıtılan ücreti ödediler ve bir defa aradım daha sonra sürekli onlar aradılar bugün gönderin bunları bunları yapıcaksınız vs vs diye..
ben söyledim ama heryerde bunu anlatacagımı ve yayacağımı.şimdi aklımda pankart yaptırmak var.evim çok işlek bir caddede hastane karşısı.''ben yandım siz yanmayın d-smarta bulaşmayın'' yazdırıp balkona asmayı düşünüyorum.
Walla cok ıyı düşünmüşsün en azından aklında olan warsa bile wazgeçer milleti koyun gibi kandırıyolar herkes lanet olsun diyip vazgeçiyoo ugraşmaktan
ya o dsmarttan ne çektim bi ben bilirim.
haram zıkkım olsun verdiğim para. bu kadar mı olur bi firma.
orhan_guney
19-09-2013, 10:04
Bana göre dünyadaki en adi karaktersiz firma Kesinlikle tavsiye etmiyorum, 2 aydır iptal için bekliyorum müşteri hizmetlerine 40 dakıka beklıyorsunuz sonuc yuzunuze kapanıyor.
yavuz364
19-09-2013, 10:18
Ben de ucuz yırttım D-smarttan :)
Şuanda uydu alıcısı alıp bunların alayını illegal olarak izlemeye çalışmayı düşünüyorum. Bu kadar kalitesiz işlere para vermek çok saçma geliyor.. İşlerini düzgün yaptıkları zaman para veririm..
rekord2000
19-09-2013, 16:57
Valla d-smart ilk ciktiginda ucretsizdi, bende tee ozamanlardan almistim, sunny marka cihaz vardi ozamanlar. Ben bugune kadar hic bir pakedi almadim sozlesmemi bozmadim, suresiz, yani omur boyu bana yayin yapmak zorundalar kanallarin cogu kapali ama discovery falan acik :) gun asiri arar halimi hatrimi sormaya paket satmaya calisirlar ama telefonlarimiza numaralarini ACMA D-SMART diye kaydettim ohh kafa rahat :)
eski bir dsmart+ınternet calısanı olarak sunları soluyeyım oleyse siz son 3 gun kala vermişsiniz sanırım dilekceyi kargo adresine gönderdiniz sanırım ve ellerine ulaşmadığı için bir sonraki ay gelmiş oldu faturayıda yansıttılar haliyle bayiinizden formunuzu alın kargo ile veya ptt ile size belirtilen adrese gönderin ve daha sonar müşteri hizmetlerini arayarak kargonun kod'unu vererek ellerine ulaşıp ulaşmadığını sorun böylelikle ellerine ulaştıktan sonra kesinlikle kapatılacaktır sorun yaşanmıyacaktır ama kullanıcı ve firma tarafı 2 tarafta hatalı olabiliyor bu nedenle iptaller gerçekleşmesi zor oluyo heeee şimdi gelelim asıl soruya ben birine dsmart önerirmiyim asla alırmıyım asla :D :D
twitterdan yazılabilir hatta bir kaç kişi bir araya gelip yazmayı düşünürseniz bende destek olurum
ben ing bank ile bir sorun yaşamıştım çözüldü gibi duruyor twttrın çok etkisi oldu
ama ben bankaya twt atarken genel müdürlerininde twtrını bulup etiketlemiştim
düşünürseniz destek veririm
esmerserseriler
19-09-2013, 22:24
ben sınırsız netini ve sınırsız tv paketini kullanıyorum gayet beleşe geliyo.. çok memnunum.net fiyatına avrupa maçları filimler:D ne diyim.....
eski bir dsmart+ınternet calısanı olarak sunları soluyeyım oleyse siz son 3 gun kala vermişsiniz sanırım dilekceyi kargo adresine gönderdiniz sanırım ve ellerine ulaşmadığı için bir sonraki ay gelmiş oldu faturayıda yansıttılar haliyle bayiinizden formunuzu alın kargo ile veya ptt ile size belirtilen adrese gönderin ve daha sonar müşteri hizmetlerini arayarak kargonun kod'unu vererek ellerine ulaşıp ulaşmadığını sorun böylelikle ellerine ulaştıktan sonra kesinlikle kapatılacaktır sorun yaşanmıyacaktır ama kullanıcı ve firma tarafı 2 tarafta hatalı olabiliyor bu nedenle iptaller gerçekleşmesi zor oluyo heeee şimdi gelelim asıl soruya ben birine dsmart önerirmiyim asla alırmıyım asla :D :D
dostum sözleşmede telefonla arayarak yada en yakın bayıye gıdıp iptal dilekçesiyle basvuru yapabılırsınız yazıyordu. Bende telefonla arayarak iptal işlemini yaptırdım. Zaten sistemde benım yasal süreye 3 gün kala başvuru yaptıgım gözüküyor. Ama buna rağmen bana fatura cıkarıp yapabılecek bırseyımız yok dıyorlar.
twitterdan yazılabilir hatta bir kaç kişi bir araya gelip yazmayı düşünürseniz bende destek olurum
ben ing bank ile bir sorun yaşamıştım çözüldü gibi duruyor twttrın çok etkisi oldu
ama ben bankaya twt atarken genel müdürlerininde twtrını bulup etiketlemiştim
düşünürseniz destek veririm
tesekkur ederim ancak twtr kullanmıyorum zaten bugun yasal süreç başladı bakalım tebligat gelsin ne olacak.twtr acarım ama bunları rezil etmek ıcın,cok bilendim d smarta cunku
Bende bulaştım malesef istemeden. Tahattüm dolar dolmaz iptal edeceğim son 2 ayım kaldı. Sonuç olarak D-smartın patronuna bağlı olduğu ticari camiaya baktığımızda geçmişte Türkiyeyi sömüren insanlardan bahsetmiş oluruz.
istanbulun en büyük dsmart bayisiyim.Çeşitli semtlerde bayilerimiz var.Müşteri hizmetlerini boşu boşuna aramayın ben 10 aramada 2 kere ulaşabildim 2 sindede kurulum yapan bayinizle görüşün dedi.Dedim ben bayiyim zaten yapacamız birşey yok dedi:) velasıl birşey bilgikleri yok MHZ nin.Zeytinburnundaki bayimizde sürekli ben dururum yakın olan varsa yardımcı olurum hertürlü sorununa iptal talepleri için mailde yazarım yada bayidestek hattı ilede görüşürüm.Yada gerekli bayiye yönlendirip oradan iş yaptırırm.Ben hem dsmart hem digitürk kullanıcısı olarak ikisindende çok memnunum.Görüntü kalitesi olarak dsmart bi tık önde buna idda edecek yoktur diye düşünüyorum.Demem herkese her konuda yardımcı olabilirm arkadaşlar.Bilginize
d-smart yuzunden twittera bıle uye oldum ve hemen twit attım musterı destek hattı bılgılermı ıstedı ve yardımcı olalım yazmıs :D bısey cıkacagını sanmıyorum ama yazdım yınede. internette arastırdıgım zaman benım gıbı bır suru sikayetçi oldugunu gördüm.
Bende bulaştım malesef istemeden. Tahattüm dolar dolmaz iptal edeceğim son 2 ayım kaldı. Sonuç olarak D-smartın patronuna bağlı olduğu ticari camiaya baktığımızda geçmişte Türkiyeyi sömüren insanlardan bahsetmiş oluruz.
sürenin dolmasına 1 hafta kala mutlaka basvurunu yap ve iptal dılekcenı mutlaka sakla.iptal dilekçenın uzerıne borcu yoktur yazdırıp kaşelet bayiye ;)
https://twitter.com/mursvn/status/380971623773253632 arkadaslar nasil oluyor bilmiyorum ama twitteri olan arkadaslar yardimci olabilirmi bunu nasil etkili hale getirebiliriz.umarim dogru linki kopyalamisimdir
Retweet yapacak arkadaşlarınız, ben kullansam bende yapardım.
sikayetvar.com'u deneyin birde.
Yasal olarak oraya cevap vermek ve iletişim kurmak zorundalar.
https://twitter.com/mursvn/status/380971623773253632 arkadaslar nasil oluyor bilmiyorum ama twitteri olan arkadaslar yardimci olabilirmi bunu nasil etkili hale getirebiliriz.umarim dogru linki kopyalamisimdir
Twitter kullanan arkadaslar retweet yaparsa sevinirim
Antalyalogy
21-09-2013, 18:34
D-Smart kullanıyorum 4. senem.Aşırı memnunum.Mega Paket üyesiyim.12 aylık mail order ile ödeme yapıyorum baştan.Bitince şak diye kesiyorlar.Gdip tekrar yıllık abone oluyorum.Netimi de dsmart yaptım 8 mbit sınırsız onda da sıkıntı yok.
dostum sözleşmede telefonla arayarak yada en yakın bayıye gıdıp iptal dilekçesiyle basvuru yapabılırsınız yazıyordu. Bende telefonla arayarak iptal işlemini yaptırdım. Zaten sistemde benım yasal süreye 3 gün kala başvuru yaptıgım gözüküyor. Ama buna rağmen bana fatura cıkarıp yapabılecek bırseyımız yok dıyorlar.
abi adamlar nasıl sistem oturttuysa genelde haklı cıkıyor :S :S
https://twitter.com/mursvn/status/380971623773253632 arkadaslar nasil oluyor bilmiyorum ama twitteri olan arkadaslar yardimci olabilirmi bunu nasil etkili hale getirebiliriz.umarim dogru linki kopyalamisimdir
retwit yaparsanız sevinirim arkadaşlar
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.