Orijinalini görmek için tıklayınız : 22 Eylul 2013 Izmit Körfez Yeni Rekor 48.8 Saniye
Dün girdigim pist gununde iki hafta evvel kırdıgım rekorumu tekrar kendim kırmış bulunuyorum.Pist otomobilleri ve Cup arabaları haric daha evvel hic bir yol otomobilinin 48 saniyeye inmedigi körfez pistinde 48.8 saniyeye inmis bulunuyorum. Bugracım yapacagın yeni Istanbulpark gününü sabırsızlıkla bekliyorum benden daha güçlü daha yeni otomobiller olsada liderligi hedefliyorum. Umarım başarabilirim.22 Eylul korfez gununden bir video paylasmak istiyorum. Iyi seyirler ;)
S8JXTahn_vg
Diyecek fazla bisey yok Emir. Helal olsun.
İstanbulPark'a isim yazdirmak zorunlu oldu artik :)
Diyecek fazla bisey yok Emir. Helal olsun.
İstanbulPark'a isim yazdirmak zorunlu oldu artik :)
Sen merek etme;) Su an ücüncüyüz ama daha yukarılara adımı yazdıracagım.
http://imageshack.com/a/img826/2546/9amw.jpg
Öncelikle tebrik ederim büyük başarı otomobile de maşallah. Körfez'de dönmek nasip olmadı hiç. Kısmetse körfez'de tur atmak isterim. Bunun için ne yapmam gerek.
Öncelikle tebrik ederim büyük başarı otomobile de maşallah. Körfez'de dönmek nasip olmadı hiç. Kısmetse körfez'de tur atmak isterim. Bunun için ne yapmam gerek.
Tesekkur ederim.Bugra yani Pist Günleri körfezide zaman zaman ayarlıyor ve burdan duyuruyor. Bugraya zamanı sorabilirsiniz.
DallaraF395
24-09-2013, 13:12
Kardesim tebrikler :)
Burdanda yazmak istedim.
Tebrikler, sure de suruste cok basarili gozukuyor. Benim sormak istedigim sey arac niye race mode degilde sport mode da gozukuyor? Boyle daha mi etkili ? Race mode da bagzi tepkilerin vs daha iyi oldugunu duymustum sanki
Pilotaj arac sure super.Tebrikler cok keyifli olmus.
Tebrikler, sure de suruste cok basarili gozukuyor. Benim sormak istedigim sey arac niye race mode degilde sport mode da gozukuyor? Boyle daha mi etkili ? Race mode da bagzi tepkilerin vs daha iyi oldugunu duymustum sanki
Tessekkur ederim;). Ben 2007 den beri Ferrari kullaniyorum. Hayatımda hic bir zaman sport modunda Bebekte trafikte piyasa yaparken bile Sportta kullanmam. Arac Race modunda herzaman keza videodada öyle. Race modunda arabanın tepkileri tamamen degisiktir.Kilit sistemi acıktır. CT off modu ise arabanın teknolojik anlamda tamamen kilitlerin acik olmasi ve spin atma halinde arabanın suruceye hic bir mudahelede bulunmamasi modudur.
Kardesim tebrikler :)
Burdanda yazmak istedim.
Sagol kanka ;)
Pilotaj arac sure super.Tebrikler cok keyifli olmus.
:icon_tup: Tesekkurler
Diğer araçlarınla rekoru kırman ya da yaklaşman mümkün mü?
Tebrikler, sure de suruste cok basarili gozukuyor. Benim sormak istedigim sey arac niye race mode degilde sport mode da gozukuyor? Boyle daha mi etkili ? Race mode da bagzi tepkilerin vs daha iyi oldugunu duymustum sanki
Artı sunuda demin soylemeye unuttum ekliyim sport surus modunda Ferrari agrasif suruse izin vermez 8000 devirde otomobil devir keser ve sen manuel olarak vites atmazsan kendi sen atmadan otomatik degistirir ve ozellikle pist suruslerinde bu otamatik degistirme senin butun kullanis stilini bozar.Race mode da ise butun kontrol sendedir.
Diğer araçlarınla rekoru kırman ya da yaklaşman mümkün mü?
Mumkun degil zaten 355 tamamen bir klasik korfezde yorulucak bir araba degil ve sanzuman olarak F-1 teknolijisinin ilk kullanildigi Ferrari dolayisi ile yeni nesil Ferrarilerdeki gibi basarili degil pistin hakkini veremez.Benim icin sahil turu yapilicak bir otomobil olarak goruyorum. Z3 M le ise yakalaması mumkun degil. Korfezde bu zamana kadar sadece ben, Murat Engin Gtr ile ve Onur diye bir arkadasimiz 458 ile 50 nin altıni gormustur. 50 nin altinda artik saniyelerle ugrasmiyorsun saliselerle ugrasiyorsun.
Tessekkur ederim;). Ben 2007 den beri Ferrari kullaniyorum. Hayatımda hic bir zaman sport modunda Bebekte trafikte piyasa yaparken bile Sportta kullanmam. Arac Race modunda herzaman keza videodada öyle. Race modunda arabanın tepkileri tamamen degisiktir.Kilit sistemi acıktır. CT off modu ise arabanın teknolojik anlamda tamamen kilitlerin acik olmasi ve spin atma halinde arabanın suruceye hic bir mudahelede bulunmamasi modudur.
Evet CST icin biliyordum bunu hatta top gear da Commit Suicide Training mi diyorlar :D Ben yanlis biliyormusum direksyonun yapisini, simdi bakinca anladim. Araba rayda gibi gidiyor masallah. Simdi altta yazacaklarimi cok bilmislik falan sanmayin, Scuderia deneyimim de hic yok, sadece ufak bir paylasim.
Fakat bilgilerinizde bir yanlislik yada kendinizi ifade edemediniz. CT mode da sadece traction control kapaniyor, stabilite kontrolleri ve e-Diff yine calismaya devam ediyor. CT-Race mode farki, motor gucunu ct de kesmemeye calisiyor bir noktaya kadar. Stabilite kontrol devam.
CST mode da herseyi kapatiyor, sadece E-Diff acik kaliyor. Fakat bagzi slide larda yine E-Diff mudahaleleri sonucu kontrolu kazandirabiliyor. Manuelinde yazanda ;
CT OFF mode: When this mode is selected, the F1-Trac traction control system is disabled whereas stability control remains active. This setting is used on the racing track.
CST OFF mode: This mode allows the driver complete freedom and control of the vehicle for track use. No electronic system other than the E-Diff controls vehicle stability.
Tabi Race mode da kullandiginizi alenen yazabildiginiz icin de sizi tebrik etmek lazim ;) Tekrardan yazayim performansiniz cok guzel ( Sonra insanlar ulayn herseyi de elestiriyorsunuz diye garip cikislar yapiyor. )
Tabi Race mode da kullandiginizi alenen yazabildiginiz icin de sizi tebrik etmek lazim ;) Tekrardan yazayim performansiniz cok guzel ( Sonra insanlar ulayn herseyi de elestiriyorsunuz diye garip cikislar yapiyor. )
Bi de bişey ekliyim. Performans iyi ama o kadar turda atılan çizgi de neredeyse aynı. Bi insan hiç mi bozmaz çizgisini :D
Evet CST icin biliyordum bunu hatta top gear da Commit Suicide Training mi diyorlar :D Ben yanlis biliyormusum direksyonun yapisini, simdi bakinca anladim. Araba rayda gibi gidiyor masallah. Simdi altta yazacaklarimi cok bilmislik falan sanmayin, Scuderia deneyimim de hic yok, sadece ufak bir paylasim.
Fakat bilgilerinizde bir yanlislik yada kendinizi ifade edemediniz. CT mode da sadece traction control kapaniyor, stabilite kontrolleri ve e-Diff yine calismaya devam ediyor. CT-Race mode farki, motor gucunu ct de kesmemeye calisiyor bir noktaya kadar. Stabilite kontrol devam.
CST mode da herseyi kapatiyor, sadece E-Diff acik kaliyor. Fakat bagzi slide larda yine E-Diff mudahaleleri sonucu kontrolu kazandirabiliyor. Manuelinde yazanda ;
CT OFF mode: When this mode is selected, the F1-Trac traction control system is disabled whereas stability control remains active. This setting is used on the racing track.
CST OFF mode: This mode allows the driver complete freedom and control of the vehicle for track use. No electronic system other than the E-Diff controls vehicle stability.
Tabi Race mode da kullandiginizi alenen yazabildiginiz icin de sizi tebrik etmek lazim ;) Tekrardan yazayim performansiniz cok guzel ( Sonra insanlar ulayn herseyi de elestiriyorsunuz diye garip cikislar yapiyor. )
CT OFF ta kullanmak bir basarı degil arabanin kicini serbest birakiyor. Pistte virajlarda zaman kaybettiriyor.Yoksa hic bir zorlugu veya bir sakincasi yok zaman cikartirken kesinlikle Race mode olmak gerekir.
Bi de bişey ekliyim. Performans iyi ama o kadar turda atılan çizgi de neredeyse aynı. Bi insan hiç mi bozmaz çizgisini :D
Tek ufak fark arkadaki virajda asfaltta iki hafta oncesine gore ufak bir bozulma olmus fren noktasinin orda o yuzden aciktan almak zorunda kaliyorum. Bu videoda rekorun geldigi video degil yanima binen arkadasimizin kamerasi o kendine goruntu cekmek istedi.
Armageddon
24-09-2013, 17:33
CT OFF ta kullanmak bir basarı degil arabanin kicini serbest birakiyor. Pistte virajlarda zaman kaybettiriyor.Yoksa hic bir zorlugu veya bir sakincasi yok zaman cikartirken kesinlikle Race mode olmak gerekir.
Tebrikler yeni süre çok iyi olmuş.
Fakat yazdıklarına katılmıyorum. Ben Z06yı İstanbulparkta kullanırken elektronik herşeyi kapatıp kullanıyorum. Arabanın kıçının atması tabi zaman kaybettirir (nasıl attığına bağlı olarak) ama İstanbulparkta son düzlükten önceki sağa doğru olan virajda virajda 200le giderken (belki daha fazla) arabanın arkası attığında otomatik olarak toplaması mı daha başarılı yoksa benim toplamam mı? Bence benim toplamam... Arabanın yardımıyla 2-3 saniye daha iyi döneceğime o 2-3 saniyeyi kendim kazanmayı tercih ederim...
Tebrikler yeni süre çok iyi olmuş.
Fakat yazdıklarına katılmıyorum. Ben Z06yı İstanbulparkta kullanırken elektronik herşeyi kapatıp kullanıyorum. Arabanın kıçının atması tabi zaman kaybettirir (nasıl attığına bağlı olarak) ama İstanbulparkta son düzlükten önceki sağa doğru olan virajda virajda 200le giderken (belki daha fazla) arabanın arkası attığında otomatik olarak toplaması mı daha başarılı yoksa benim toplamam mı? Bence benim toplamam... Arabanın yardımıyla 2-3 saniye daha iyi döneceğime o 2-3 saniyeyi kendim kazanmayı tercih ederim...
Herkesin fikirlerine saygılıyım.Ilk 430 um dahil 6 senedir bu arabayi ve bu kasayı kullanan biri olarak bu arabayı iyi taniyan birisi olarak fikrimi soylemek istiyorum bu arabanın kıcı kactımı toplaman cok zor.Hele senin dedigin gibi allah gostermesin 200 ve ustu kilometrelerde senin Istanbulparkta soyledigin virajda Schumacher olsa toplayamaz.Bence bizim elimizde olmaması iyi olur;)
Armageddon
25-09-2013, 02:09
Herkesin fikirlerine saygılıyım.Ilk 430 um dahil 6 senedir bu arabayi ve bu kasayı kullanan biri olarak bu arabayı iyi taniyan birisi olarak fikrimi soylemek istiyorum bu arabanın kıcı kactımı toplaman cok zor.Hele senin dedigin gibi allah gostermesin 200 ve ustu kilometrelerde senin Istanbulparkta soyledigin virajda Schumacher olsa toplayamaz.Bence bizim elimizde olmaması iyi olur;)
Bilmiyorum Z06nin arkasi attığı zaman kurtarmak da pek kolay değil aslında da belki F430dan kolaydır. Bu arada ben de o hızda güle oynaya topladım diyemem :) ben de bir deneyeyim olmadı bizim competition modeu merak ettim nasil olacak acaba...
Bilmiyorum Z06nin arkasi attığı zaman kurtarmak da pek kolay değil aslında da belki F430dan kolaydır. Bu arada ben de o hızda güle oynaya topladım diyemem :) ben de bir deneyeyim olmadı bizim competition modeu merak ettim nasil olacak acaba...
Guzel olucak insallah Murat ben Onur diye bir arkadasımiz merakla bekliyoruz bugranın yeni gununu. Sen ve geriye kalan kemiklesmis tayfada gelicek guzel bir gun olucak.
Bilmiyorum Z06nin arkasi attığı zaman kurtarmak da pek kolay değil aslında da belki F430dan kolaydır. Bu arada ben de o hızda güle oynaya topladım diyemem :) ben de bir deneyeyim olmadı bizim competition modeu merak ettim nasil olacak acaba...
Senin Competition mode F430 un CT Off modu ile ayni ama bakalim ne kadar fark edecek
SubieGuy
25-09-2013, 14:35
Bilmiyorum Z06nin arkasi attığı zaman kurtarmak da pek kolay değil aslında da belki F430dan kolaydır. Bu arada ben de o hızda güle oynaya topladım diyemem :) ben de bir deneyeyim olmadı bizim competition modeu merak ettim nasil olacak acaba...
Armağan, elektronik yardım konusunda yazdıklarına katılıyorum, fakat bir konuyu da unutmamalısın, arkadan motorlu bir arabayı koptuğunda toplamak ile, önden motor arkadan itiş arabayı toplamak arasında çok fark var. Gitti mi düzeltme ile gelmiyor, sağına soluna bakıyorsun nereye kaçabilirim diye...
Ben süreyi önce bu videodaki turlarda aradım, hem de iki kişi yapılmış dedim, ama Emir yazmış daha sonraki tek kişi turda yaptım diye.
Viraj çizgilerinin oturmuş olması, gaza oturma yerleri, hepsi harika, kutluyorum.
Demek ki bu arabaya yarış lastiği gelse, karbon frenler ile yarış araçlarının sürelerine inecek, çok başarılı performans.
BoraÇİFTÇİ
25-09-2013, 15:03
Tebrik ederim ;
Geçen sefer rekoru kırdığınızda çok şaşırmıştım F430 la bunu yaptığınıza şimdi
2.defa tekrar kendi rekorunuzu kırdınız çıtayı daha yukarı taşıdınız bu gerçekten çok güzel bir
başarı örneği bu arada aracınızla tam bir uyum içerisindesiniz çok iyi tanıdığınız belli.
Tebrikler yeni süre çok iyi olmuş.
Fakat yazdıklarına katılmıyorum. Ben Z06yı İstanbulparkta kullanırken elektronik herşeyi kapatıp kullanıyorum. Arabanın kıçının atması tabi zaman kaybettirir (nasıl attığına bağlı olarak) ama İstanbulparkta son düzlükten önceki sağa doğru olan virajda virajda 200le giderken (belki daha fazla) arabanın arkası attığında otomatik olarak toplaması mı daha başarılı yoksa benim toplamam mı? Bence benim toplamam... Arabanın yardımıyla 2-3 saniye daha iyi döneceğime o 2-3 saniyeyi kendim kazanmayı tercih ederim...
Bende katılıyorum. Ferrarinin kıçı başı çok rahat toplayan bir araba en azından F458 o şekilde.
CT OFF modda kullanırım bende ve acayip zevkli. Ekstra ESC OFF mod var (Electronic Stability Control) Bu moda aldığın zaman hiç müdahale etmiyor.
Ama CT OFF modda araç kayıyor yanlıyor ama belirli bir açının üstünde müdahale ediyor.
Ferrarin varsa ve pist yapiyorsan kesinlikle CT OFF modda kullanmalı insan aksi halde zevksiz olacaktır.
Pilotajı araba değil pilot yapmalı.
Bu arada Ferrariyi toplamak zor diyenler için; Tek elle gram terlemeden toplarsınız ferrariyi o kadar iddialı söylüyorum. Go kart gibi. Tabii bahsettiğim araç F458
Bende katılıyorum. Ferrarinin kıçı başı çok rahat toplayan bir araba en azından F458 o şekilde.
CT OFF modda kullanırım bende ve acayip zevkli. Ekstra ESC OFF mod var (Electronic Stability Control) Bu moda aldığın zaman hiç müdahale etmiyor.
Ama CT OFF modda araç kayıyor yanlıyor ama belirli bir açının üstünde müdahale ediyor.
Ferrarin varsa ve pist yapiyorsan kesinlikle CT OFF modda kullanmalı insan aksi halde zevksiz olacaktır.
Pilotajı araba değil pilot yapmalı.
Bu arada Ferrariyi toplamak zor diyenler için; Tek elle gram terlemeden toplarsınız ferrariyi o kadar iddialı söylüyorum. Go kart gibi. Tabii bahsettiğim araç F458
Burda kimseyle polemige girmek istemiyorum.Herkese saygim var.Belkide sen benden daha cok Ferrari kullanmisindir belkide benden fazla piste cıkmısindir daha iyi biliyorsundur.Ama sunu soylemek isterim hem pistte olsun hem yolda olsun 430 430Scuderia hemde 458 i teknoloiji farkini bilecek kadar cok kullanmisimdir. Iki nesil arasinda daglar kadar fark vardir. Hepsinin hissi gokart gibidir.Yanliz hic biri burda idda edildigi gibi tek elle toplanicak kadar kolay veya 200 ustunde kici savurdugu zaman toplanicak kadar kolay degildir. Ya ben birseyleri yanlis biliyorum yada burda herkes Schumi. Bu konuda baska yazi yazmayacagim sadece burda yapilan guzel bir zamani ve guzel bir videoyuyu butun otomobil meraklilari ile paylasmak istedim.Amac baska bir sey degildir !!!!
Low-Rider
25-09-2013, 20:59
Tebrikler.
Vites değişim kulakçıkları direksiyon ile birlikte dönse sanki daha iyi olurmuş gibi gözüküyor, direksiyon düz değilken vites değştirmek zorluyor mu?
Tebrikler.
Vites değişim kulakçıkları direksiyon ile birlikte dönse sanki daha iyi olurmuş gibi gözüküyor, direksiyon düz değilken vites değştirmek zorluyor mu?
:icon_tup: Evet cok dogru bir nokta. Zaten Ferrari bu sikintiyi 458 de bitirdi vites kulaklarini hem alt kismindan hemde ust kismindan uzatti. Boylece direksiyon dönük oldugu zaman bile ellerinizi kaldirmadan vites degistirme hareketini yapmanizi saglar. Ama hem 430 hemde 599 modeli icin bu uzun kulaklar sonradan satin alinabilir ve takilabilir.Mevcuttur.
Serhat Y.
25-09-2013, 21:08
Tebrikler.
Vites değişim kulakçıkları direksiyon ile birlikte dönse sanki daha iyi olurmuş gibi gözüküyor, direksiyon düz değilken vites değştirmek zorluyor mu?
doğru vitesle gir, virajda vites atma düzlükte atarsın diyor araç:)
kendi aracımda (golf dsg) dediğin gibi ama direksiyonla birlikte dönüyor.
vay vay vay körfez ağlamış kardeşim :) ama söliyim istanbulparkı o kadar kolay satmam ;) legoda bekliyo ***** günü. Bu arada traction'ı zaman kasarken kapamaya gerçekten gerek yok çünkü limitleri bile bazen aşmak gerekiyor gereksiz bi risk olur ama eğlence için daha düşük hızlarda ve uygun virajlarda isteyerek oynayana bişi demem.
vay vay vay körfez ağlamış kardeşim :) ama söliyim istanbulparkı o kadar kolay satmam ;) legoda bekliyo ***** günü
Bahom satmazsanda canın sagolsun bizde kalsın yeter ;) Lego kim yaw?
leggeranın kısaltması :)
:D Legoyu bilemem ama 458 i gecicem ;)
Armageddon
25-09-2013, 23:49
Guzel olucak insallah Murat ben Onur diye bir arkadasımiz merakla bekliyoruz bugranın yeni gununu. Sen ve geriye kalan kemiklesmis tayfada gelicek guzel bir gun olucak.
Evet inşallah :) Murat da 458le gelecekmiş heralde, Onur'u bilmiyorum, kıyasıya bir mücadele olacakmış gibi bir hava var, rekabet olmasa zevk de böyle olmaz zaten :icon_tup:
Onurla bazi set uplar deniyecegiz,Emir gibi.
Rekabet degilde eglence diyelim ;)
Ne zamandir pist ustunde degilim,bakalim neler olucak... Clio ve 458 ile pistteyim.
Tek elle ne topluyoruz? Yapmayin arkadaslar... Caddeye cikarken yanlamiyoruz,150 km ustu hizlardan bahsediyoruz.
Sekerim tekrar tebrikler,bu kez rekor senin fistik gibi...
Ayrica bu rekorun G-Force gununde kirilmasida yine ayri bir anlamli ;)
Onurla bazi set uplar deniyecegiz,Emir gibi.
Rekabet degilde eglence diyelim ;)
Ne zamandir pist ustunde degilim,bakalim neler olucak... Clio ve 458 ile pistteyim.
Tek elle ne topluyoruz? Yapmayin arkadaslar... Caddeye cikarken yanlamiyoruz,150 km ustu hizlardan bahsediyoruz.
Sekerim tekrar tebrikler,bu kez rekor senin fistik gibi...
Ayrica bu rekorun G-Force gununde kirilmasida yine ayri bir anlamli ;)
Tesekkurler murti G-Force gununde kırılması gercekten guzel oldu. Bugranin gelecek pist gununde rekabet tavan yapıcak;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.