Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmc hava fİltrelerİ hakkinda
Arkadaşlar merhaba, yine sizlerin bilgilerine ihtiyacım var.
Malumunuz 2012 model suzuki swift sport kullanıcısıyım ve aracım için filtre bakınırken bmc ye denk geldim ve dyno sonucunda +8,5 hp lik bir artış gösteriliyor.
http://www.bmcairfilters.com/cgi-bin/images/dyno/dynotest_suzuki.jpg linki burada zaten bmc nin anasayfasında en alt kısımda dyno ölçülen araçları görebilirsiniz.
OTA - OVAL TRUMPET AIRBOX ACOTASP-21 | BMC AIR FILTERS (http://www.bmcairfilters.com/ota-oval-trumpet-airbox/acotasp-21_d1230_1.aspx)
Filtre ise bu.Fiyatları tam bilmiyorum ama bin lira civarıdır diye tahmin ediyorum.
Sorularıma gelince;
1- Öncelikle bu güç artışının şişirme olma ihtimali var mı sonuçta 1.6 atmosferik 136 beygir bir araç ?
2- Eğer 1.sorunun cevabı evet ise sizce bu rakam bu beygir için makul değil mi ?(atmosferik için)
3-Benim aracımın esas sorunu 4 vites sonrası devir çevirmekte zorlanıyor bu filtre yüksek devirde mi etki eder ?
Yardımınızı bekliyorum.
Haftasonu 1 tane ota alacaktim bende. Takipteyim konuyu..
Bmc testlerınde aldatmaca olmaz Amerıkan sıtelerı gıbı. Avrupada bu ısler daha sıkı. Ayrıca Bmc bır cok otomobıl uretıcısının Oem lıstesınde,bu cok onemlı.
Bu kadar guc vermesı,aracınızın hava alması cok ıyı olmayabılır,bundan dalayı fazla etkı alınmıs olabılır.
Sonucta Bmc cıddı kalıtelı marka...
hatta diyeceğim o ki motorun orasındaki filtrenin dışında ne kadar kalkan olursa olsun iyi bir yere taşınırsa tampon arkasında 8,5 un üzerinde bi güç getirisi olur bence
Bmc testlerınde aldatmaca olmaz Amerıkan sıtelerı gıbı. Avrupada bu ısler daha sıkı. Ayrıca Bmc bır cok otomobıl uretıcısının Oem lıstesınde,bu cok onemlı.
Bu kadar guc vermesı,aracınızın hava alması cok ıyı olmayabılır,bundan dalayı fazla etkı alınmıs olabılır.
Sonucta Bmc cıddı kalıtelı marka...
Murat abi bilgi için teşekkürler, peki bu filtrenin üst devirlerime mi etkisi olur ? Yani tam olarak katkısını nerde hissederim ?
hatta diyeceğim o ki motorun orasındaki filtrenin dışında ne kadar kalkan olursa olsun iyi bir yere taşınırsa tampon arkasında 8,5 un üzerinde bi güç getirisi olur bence
Almak istediğim filtre bolt-on olduğu için nasıl gösteriliyor ise öyle takacağım. Filtre karbonfiber belki borusu yalıtılırsa faydası artabilir. Teşekkür ederim.
aynı eski polo sportline ların filitre yerleşimine benzemiş :) o zamanda aynı bu şekilde bmc cda takan bir arkadaşımız vardı ciddi etkilemişti gidişi ,,,ama cidden rakam yüksek buda bi gerçek ;)
Peki alt devirleri mi yoksa üst devirleri mi daha çok etkiliyor ? Ne yazık ki rakam yüksek olsada atmosferik aracım ve Yazılım da yok henuz cikmadi.şuan için mantıklı olan bu. Benim sıkıntım 180 ve üzeri hızlarda aracın çok nazlanmasi .
OrcunInce
18-12-2013, 15:24
Altlarda çok hava almaya ihtiyaç duymadığından çok bir oynama olmaz, değişiklik genelde üst devirlerdedir.
orhan_guney
18-12-2013, 15:27
burayada yazım hazır konu var :)
BMC Kutu içi Filtre Arıyorum.
Abi valla yazın ne varsa konu canlı kalır hem :) cevaplar için teşekkürler. Peki 1000 lira bu hava filtresine deger mi o konuda çok kararsız kaldım? Birde alınmış bir dyno çıktısının olması aklımı çok çeliyor.
aracın 180den sonra nazlanmasının bir çok sebebi olabilir, kısa şanzıman gibi. Bende de 1.8 145hp bir araç var, o da 200'den sonra nazlanıyor, aracın üstünde de itg filtre mevcut. Benim aracın şanzımanı ziyadesiyle kısa. Yani demem o ki sadece filtre ile 180 sonrası nazlanmayı geçirmek bana pek mümkün görünmüyor. Araç daha atak olsun, motor daha rahat ve daha kaliteli hava çeksin diye alınıyorsa eyvallah :)
Şimdi benim aracım 6 ileri 1.6 136hp zaten atik bir araç ama daha da atiklesirse çok daha iyi olur tabi :) 1.8 civic var sanırım sizde ? peki map sensorune felan bir zararı olur mu stock yazılım ile ? Sizde ki itg filtre universal mi ?
1000 lirada ıyımıs yahu. Mal kalıtelı eyvallah ama 700 cıvarı olmalıydı bence:(
Tabı euro 2 lıralardan 2.8'e cıkınca fena oldu hersey.
Benımle konustugunu soyle,ındırım yapsınlar ;)
Valla bu euro kuru bende dahil baya zorluyor insanlari.. haftasonu ugrayip alicagim G-FORGE'dan Yilda abiyle konustuk. Suanki kura gore 980 kusur lira yapiyor. 1000 lira yani.. ama uzun sure sorunsuz kullanabilecegim ve kaliteli bi urun oldugu icin pek gozume gelmiyor acikasi.. sigarsa OTA takicam sigmazsa mecbur CDA takicam.. Kullanan 3 4 kisi ile konustum herkes cok memnun.
1000liraya firlamasaymis iyiymis...
Ahh euro ahh
1000 lirada ıyımıs yahu. Mal kalıtelı eyvallah ama 700 cıvarı olmalıydı bence:(
Tabı euro 2 lıralardan 2.8'e cıkınca fena oldu hersey.
Benımle konustugunu soyle,ındırım yapsınlar ;)
Teşekkürler Murat abi, inanin bu dolar ve euro yüzünden o kadar büyük zarar ettik ki artık kafama takmiyorum.Kismetse bir kaç ay sonra alacağım şuan kışlık lastiklerle değişimi pek farkedemem o yüzden bahar başında almayi düşünüyorum.
Valla bu euro kuru bende dahil baya zorluyor insanlari.. haftasonu ugrayip alicagim G-FORGE'dan Yilda abiyle konustuk. Suanki kura gore 980 kusur lira yapiyor. 1000 lira yani.. ama uzun sure sorunsuz kullanabilecegim ve kaliteli bi urun oldugu icin pek gozume gelmiyor acikasi.. sigarsa OTA takicam sigmazsa mecbur CDA takicam.. Kullanan 3 4 kisi ile konustum herkes cok memnun.
Sizinde konunuzu takipteyim harika bir aracınız var kazasız belasız kullanın. Turbo araçlarda etkisi sanırım çok daha fazla okuyor.
abdullahduymaz
18-12-2013, 23:27
1000 lirada ıyımıs yahu. Mal kalıtelı eyvallah ama 700 cıvarı olmalıydı bence:(
Tabı euro 2 lıralardan 2.8'e cıkınca fena oldu hersey.
Benımle konustugunu soyle,ındırım yapsınlar ;)
Murat abi damping yapın hepimiz CDA'lara OTA'lara kavuşalımm :) :D
Kur bircok seyin dengesini alt ust ediyor malesef :(
Ben fiyat vs islerine karismiyorum,vakit buldukca ugruyorum,genclerle konusup cikiyorum ama yapilicak ne varsada yaptiririm,o ayri ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.