Orijinalini görmek için tıklayınız : Subaru Boxer Dizel motora güçlendirmek için yapabileceklerimiz nelerdir?
Hakan_Si
30-01-2014, 20:40
Merhaba arkadaşlar, arama motorunda Subaru'nun Boxer dizel EE20 motoruyla ilgili bir konuya ulaşamadım.
Daha önce bu motor ile uğraşan arkadaşlarımız varsa bilgilerini paylaşırlarsa sevinirim :)
Fabrikasyon verisi 110Kw @ 3600rpm ve 350nm @ 1800-2400rpm olan motorla ilgili
merak ettiklerim 200bg leri görebilmek için neler yapabiliriz?
Yazılım + dpf iptali +dump valve+ düz boru + kutu içi filtre gibi değişikliklerle bu değere yaklaşmamız mümkün olur mu?
Ya da daha sağlıklı olması için turbo + intercooler değişimine de gitmeli miyiz?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)
Dpf iptali de yazilim da yapilabiliyor. Guc olarak 200 hp cok zor degil ama uzerindeki ecu o kadar da mukemmel oldugu soylenemez. Video icin google a booster performance forester diye yazarsan once sonra videosunu da izleyebilirsin
Hakan_Si
30-01-2014, 21:11
Dpf iptali de yazilim da yapilabiliyor. Guc olarak 200 hp cok zor degil ama uzerindeki ecu o kadar da mukemmel oldugu soylenemez. Video icin google a booster performance forester diye yazarsan once sonra videosunu da izleyebilirsin
Cevabın için teşekkürler :) hemen izliyorum,
edit: izledim sanırım kısık ayarda bir yazılım var araçta.Gidişi bana çok agresif gibi gelmedi .
Subarularin dpf si biraz hassas oldugundan dpf varken cok fazla acma imkani olmuyor malesef. Dpf iptali sonrasinda dumanli yapilabilir ancak
Hakan_Si
31-01-2014, 08:31
Peki motor içine girmeden turbo+intercooler+ enjektör olarak değişikliğe gitsek aktarmada problem çekermiyiz? ***** aracın şanzımanı baya kemikli,baskı balata işine de girmemiz gerekir mi?:confused:
Hakan_Si
01-02-2014, 12:31
Dizelci arkadaşlar nerelerdesiniz? :rolleyes:
200 cok utopik,duzgun bir yazilimla +20hp lerde bir rakam ile basinda agrimaz,cebinde...
Hakan_Si
01-02-2014, 13:15
Teşekkürler cevabınız için , sanırım boxer dizel yeni bir sistem olduğu için detaylı ilgilenen kimse yok :( benim aklımda daha yuksek güçlere ulaşmak vardı aslında erh nickli arkadaşımız ecu nun çok kaliteli olmadığını yazmış. +20 HP az değil ama biraz daha güç elde etmek istiyorum açıkçası. yazılım + dpf iptali + downpipe +cooleri büyütmek veya öne alma gibi işlemlerin getirisi fayda/maliyet hesabına değer mi diye düşüncelerdeyim :)
dizel bir aractan %35 guc artısı imkansız değildir dpf iptali eksoz vs gibi uygulamalarla biraz hard bir yazılım bu gucu cıkarır. en temizi dpf sıkıntısı cıkarmayacak bir yazılımla kullanmaktır. fakat istedikten sonra bahsettiginiz seylerde yapılabilir.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.