PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : düşük devirler çok baygın



same
15-02-2014, 20:48
merhaba arkadaşlar sorunum 3 silindir 3000 cc 72 hp turbo intercooler traktörüm var biraz garip oldu ama hep taksi türevi araçlar var maximum 2200 çeviriyo bu motor 1600 devire kadar motorun aşırı baygın gaza geç cevap veriyor maximum devire çıkıp vites büyültüyorum vites arası bin devir turbo devreye girmeden motor bayılıyor tekrar vitesi geri alıyorum turbomda wastegate yok switzer s100 turbo var motorda ne yapabilirim arkadaşlar turboyumu değiştirsem acaba

edemirbas
15-02-2014, 22:27
Daha önceden böyle bir sorun varmıydı? Üzerinde zaten ahım şahım bir motor yok, turbo dolana kadar baygın gitmesi normal bence ama daha önce böyle değildiyse biryerlerde kaçak olabilir, turboda yada motorun içinde bir sıkıntı olabilir.

same
15-02-2014, 23:57
hep boyle turbo alt devirlerde dolsa daha iyi olmazmı zaten motorda fazla devir yok bu turbo denen meret benzinli arabada bile kullanabiliyorsa demekki en az iki uç bin devir verimli kullanılabiliyor ben turbodan sadece 600 devir yararlanıyorum çok az acaba westagate ki erken dolan bi turbo veya daha küçük bir turboyu bunun ustune montalasam veya daha farklı birşeyler yardım lütfen

murat_ileri
16-02-2014, 09:14
traktörün marka ve modeli nedir, kaç gazda turbo devreye girmeye başlıyor?

gurcell
16-02-2014, 09:29
Traktorun marka ve modeli nedir? Belki yazilim yapilabilir.

same
16-02-2014, 09:35
same tiger75 model bu ama yazılım felak yok bunda tamamen mekanik ayarlamalı motor turboda wastegate yok gaz pedalı direk pompaya çıbıkla bağlı yani elektronik bi motor değil turbo 1600 de devreye giriyor 1600 çıksın diye dua ediyorum bazen motorun son deride 2200 gibi bişey

same
16-02-2014, 09:43
motorun model numarası:sdf 100.3 wti tier3 bu motor 40 beygirden 88 beygir aralığında kullanıyor fabrika motorun her pistonun da ayrı yakıt pompası var regüleli

semihx
16-02-2014, 13:21
üzerindeki turbo nedir bilmiyorum ama daha ufak bisey takabilirsen, "teori olarak" istedigini alirsin gibi geliyor.

same
16-02-2014, 20:10
garret gt1241 turbo bu turbo nun ekzos girişi benimkiyle aynı westgate li. bu turbo nasıl bide motorun ekzoz gazı ölculebiliyomu ne kadar basınç veriyo kaç devirde hangi turbonun çalışacağı filan belirleyebiliyormuyuz bu turboyu 1.4 90 hp dizel araçlara takılıyor benim motor 3.0 cc 72 hp nasıl olur acaba

berkay_aydin
16-02-2014, 20:13
açık filtre ve ekstra bir sustrucu iş görmez mi ?

same
16-02-2014, 20:20
filtreyi söktüm öyle gidiyorum bişey fark etmedi zaten bizim filtreler kocaman öyle sıkmıyo motoru pek

semihx
16-02-2014, 21:34
"kaç devirde hangi turbonun çalışacağı filan belirleyebiliyormuyuz " derken , umarim biturbo gibi bisey düsünmüyorsundur?


3lt motor ama 2200 de kesiliyor , 1.4 90 ps turbosu tahmini 4500 e kadar rahat hava basmasi lazim,

tahminim olur gibi ama genede arastirmak lazim.

rcbrs
16-02-2014, 22:33
Düşük devirlerde yakıt arttırmak için mekanik pompada LDA ( turbodan gelen basınca göre yakıt arttıran sistem) ayarlarıyla artabilir.içinde yaya bağlı bir diyafram ve ön yayın ön gergisini ayarlayan bir cırcır vardır.yumuşak yay ve cırcırla oynayarak yakıt ,performans artar..
Bu işlemlerin ehil bir pompacı tarafından yapılması şarttır