boosted_pug
25-04-2014, 02:50
Arkadaslar konuyu sesli düsünüyormus gibi degerlendirin. Özellikle ew serisi motorlarla ugrasmis arkaslar yardimci olabilirlerse sevinirim
Gecen hafta kaportasi az masrafli, motoru kol cikartmis 2002 model 206 gti aldim.
Motorun durumu 1. Göz kol cikartmis blok kullanilamaz durumda, krank 1. Göz kol biraz sarmis kurtarilabilir digerleri ii durumda , kapak 1. Göz hasarli digerleri saglam kurtarilabilir durumda motordan da birkac para eden malzeme sökülmüs veya kaybolmus ( gaz kelebegi , enjektörler , egr valve, akslar, bobin)
Kaportaci ustam ile anlastik turbo şahin i var ben ona beyin yapicam oda arabayi ayaga dikicek ordan bi sorunumuz yok ama motorla ilgili daha karar veremedim.
Simdi esimin arabasi var bu benim eglencelik binecegim arabam olcak hedef min 300hp turbo olucak satmalik vs. Herhangi bi sorunum yok haftada bir iki gün ve roll icin hazirliyacam genelliklede ici sökük olucak ( zaten gti arabasina o agir koltuklari koyanlari anlamis degilim )
Aldigim fiyatlar su sekilde ew serisi
Cikma faturali blok 1000 - 2000 arasi
Cikma kapak 1000
Cikma ciplak motor 3000 - 5000 arasi
Cikma krank 900
Tu icin
Blok 750
Kapak 600
Motor 2500 - 3500
Krank 500
Sanziman 500
Simdi ew ile devam etsem oem parcalar pahali yarin basima bisi gelse bi ton masraf egzost manifoldu arkada oldugu icin montaj ve iscilik zor sikinti cikartma ihtimali yüksek aluminyum blok oldugu icin biraz narin ve motor icinde yag jeti yok buda turbo icin önemli bi detay hacminin 2000 olmasi ve sanzimaninin be serisi olmasi haricinde bi avantaji yok gibi
Tu daha önceden bildigim motor ( 6 yil turbo saxoya bindim ) parcalari ucuz ve bol blok pik closed deck ayriyetten oil squirter da mevcut hacim olarak biraz yetersiz olsada tr de ve dünyada 400 , 500 hp lik birsürü örnegi var sanziman zayif ama cözümü kolay
Anliyacaginiz suan gönlüm gti olsun 2000 motora bineyim die ısrar ederken mantigim tu serisi motordan yana benzer bi durumda olsaniz siz ne yapardiniz veya beni ew serisine yönlendirebilecek benim bilmedigim büyük bi üstünlügü varmıdır?
Son olarak aramizda daha önce 2000 motor yerine 1600 motor swap yapip ruhsata islettirebilen varmidir?
Gecen hafta kaportasi az masrafli, motoru kol cikartmis 2002 model 206 gti aldim.
Motorun durumu 1. Göz kol cikartmis blok kullanilamaz durumda, krank 1. Göz kol biraz sarmis kurtarilabilir digerleri ii durumda , kapak 1. Göz hasarli digerleri saglam kurtarilabilir durumda motordan da birkac para eden malzeme sökülmüs veya kaybolmus ( gaz kelebegi , enjektörler , egr valve, akslar, bobin)
Kaportaci ustam ile anlastik turbo şahin i var ben ona beyin yapicam oda arabayi ayaga dikicek ordan bi sorunumuz yok ama motorla ilgili daha karar veremedim.
Simdi esimin arabasi var bu benim eglencelik binecegim arabam olcak hedef min 300hp turbo olucak satmalik vs. Herhangi bi sorunum yok haftada bir iki gün ve roll icin hazirliyacam genelliklede ici sökük olucak ( zaten gti arabasina o agir koltuklari koyanlari anlamis degilim )
Aldigim fiyatlar su sekilde ew serisi
Cikma faturali blok 1000 - 2000 arasi
Cikma kapak 1000
Cikma ciplak motor 3000 - 5000 arasi
Cikma krank 900
Tu icin
Blok 750
Kapak 600
Motor 2500 - 3500
Krank 500
Sanziman 500
Simdi ew ile devam etsem oem parcalar pahali yarin basima bisi gelse bi ton masraf egzost manifoldu arkada oldugu icin montaj ve iscilik zor sikinti cikartma ihtimali yüksek aluminyum blok oldugu icin biraz narin ve motor icinde yag jeti yok buda turbo icin önemli bi detay hacminin 2000 olmasi ve sanzimaninin be serisi olmasi haricinde bi avantaji yok gibi
Tu daha önceden bildigim motor ( 6 yil turbo saxoya bindim ) parcalari ucuz ve bol blok pik closed deck ayriyetten oil squirter da mevcut hacim olarak biraz yetersiz olsada tr de ve dünyada 400 , 500 hp lik birsürü örnegi var sanziman zayif ama cözümü kolay
Anliyacaginiz suan gönlüm gti olsun 2000 motora bineyim die ısrar ederken mantigim tu serisi motordan yana benzer bi durumda olsaniz siz ne yapardiniz veya beni ew serisine yönlendirebilecek benim bilmedigim büyük bi üstünlügü varmıdır?
Son olarak aramizda daha önce 2000 motor yerine 1600 motor swap yapip ruhsata islettirebilen varmidir?