Orijinalini görmek için tıklayınız : Focus 1- Ek Civic - Astra G - Corolla Ae101
Selamlar arkadaşlar;
19 bin tlye kadar 4 seçenekten sizce mantıklı olan hangisidir?
Her yönden değerlendirme yaparsanız daha sağlıklı anket olur.
Performans-yol tutuş-konfor-güvenlik olarak hangisi bir tık öne çıkar.
2.el olarak 4 araçta mükemmel.
Performans olarak japonlar önde fakat yol tutuş, güvenlik konularında astra ve focus.
Total olarak değerlendirme yaparsanız hani araç daha çok parasını hakediyor?
19tl butceniz varsa corolla neden ae101? 2001 2 model makyajlilara bakmanizi oneririm
19tl butceniz varsa corolla neden ae101? 2001 2 model makyajlilara bakmanizi oneririm
Efsane kasa diye:D
Vvti biliyorsun yağ yakma problemleri var.
G kasa Astra'lar yol tutuşla diğer 3 rakibinden de üstün.
Bence doluluk bakımında Astra 1 adım önde.
Keşke Elegance bulabilsen bu paralara. ;)
focus her sartta g kasa astradan yol tutuş konusunda üstün focus daha güvenli...
ahmetbaha-drs
30-06-2014, 12:33
Bunlar arasından Elegance olursa Astra değilse Focus Ghia tercih ederdim, farklı bir alternatif olarakta bence görünüm olarak hepsinden iyi olan Nissan Almera Tekna'yı önerebilirim.
G kasa Astra'lar yol tutuşla diğer 3 rakibinden de üstün.
Bence doluluk bakımında Astra 1 adım önde.
Keşke Elegance bulabilsen bu paralara. ;)
2000lerin başında üretilen araçlarda Focus 1 üstün değil miydi yol tutuşta?
Teşekkürler.
focus her sartta g kasa astradan yol tutuş konusunda üstün focus daha güvenli...
Güvenlik olarak ikiside aynı puana sahip euroncapdan.
Teşekkürler.
Bunlar arasından Elegance olursa Astra değilse Focus Ghia tercih ederdim, farklı bir alternatif olarakta bence görünüm olarak hepsinden iyi olan Nissan Almera Tekna'yı önerebilirim.
Almera'nın piyasası bu 4 araca göre çok düşük.
Teşekkürler.
Arkadaşlar yorum yapmak istemiyorsanız lütfen anketi oylamadan geçmeyin.
Onur Fatih
30-06-2014, 18:26
Focusu astrayla kiyaslamayin bile. Ne freni ne yol tutusu yarisi kadar olamaz.
Almanlar konforlu ve guvenli ankette bulunan japonlar daha performansli ve sorunsuz. Secim sende :)
Onur Fatih
30-06-2014, 18:29
Bana kalirsa e11 vvti hepsinden daha mantikli :) servisten sorgu yapilip yag yakmayanini bulunur aslinda
[QUOTE=Onur Fatih;7534055]Focusu astrayla kiyaslamayin bile. Ne freni ne yol tutusu yarisi kadar olamaz.
bu mesajını anlayamadım kardesım? focusmu astranın yarısı olamaz astra focusunmu?
golfcu0101
30-06-2014, 19:40
2000 yılında sıfır olarak focus mk1 aldık hb kasa ve 2013 sonuna kadar kullandık kesinlikle çok zevkli ve hoş bir araç ;)
Focus sınıfının en iyi yol tutan aracı
.Civic daha performanslı,
ae101 milatta kalan bir tasarım ama genede güzel onunda güvenliği yeterli değil.
Astra komple ortalamalarda.
Ben bu araçların hepsine sahip oldum.Seçim zor ama focus la civic arasında kalır hangisinin daha temiz düzgününü bulursam onu alırdım..
G kasa Astra'lar yol tutuşla diğer 3 rakibinden de üstün.
Bence doluluk bakımında Astra 1 adım önde.
Keşke Elegance bulabilsen bu paralara. ;)
bu paraya njoy bile bulsa süper olur. bende astra diyorum.
G astrada fren varmiymis bi sorun.michelin lastiklerle bile paso abs ye girerdi hey gidi hey.bence buraya meg 1 ekleyin
4 senedir astra g kullanıyoruz full+full 2007 megane da inip boş+boş astra g ye bindik megane astra kadar güven vermiyordu focus u kullanmadım yorum yapmam doğru olmaz ama astra yı tek olarak düşünürseniz tevsiye ederim yol tutuşu çok çok iyi her viraja güvenle giriyorum. ama hızlı sağ sollarda araba sallanıyor bu benim aracıma özgü olabilir çünkü amortisör 14 senelik mutlaka yıpranma vardır. ama var sayarsak 3,5 yayla çözülür hatta keyifli hale gelir. ufak tefek kronik sorunlar dışında sorunu yoktur. temiz full hb sini bulursanız kaçırmayın. bagaj derdiniz yoksa astra ya binilecek ise hb ye binilir.
adam konu acmıs karar ıcın ama herkes 1.6 iese vermıs verenler bunu neye gore vermıs onu anlamadım adam konfor guvenlıkten bashsetmıs 1.6 ieste guvenlık sıfır fren sıfır kasa saglamlıgı sıfır bu oylamayı neye gore verdınız onu anlamadım...4 5 sene focus 1 chıa ya bındım fren,guvenlık,konfor,kaporta saglamlıgı,donanım olarak bu oylamadakı aracların hepsını 2 ye boler 4 le carpar...
adam konu acmıs karar ıcın ama herkes 1.6 iese vermıs verenler bunu neye gore vermıs onu anlamadım adam konfor guvenlıkten bashsetmıs 1.6 ieste guvenlık sıfır fren sıfır kasa saglamlıgı sıfır bu oylamayı neye gore verdınız onu anlamadım...4 5 sene focus 1 chıa ya bındım fren,guvenlık,konfor,kaporta saglamlıgı,donanım olarak bu oylamadakı aracların hepsını 2 ye boler 4 le carpar...
honda fanatıklerı konuya gırıp dırek oy verıp kaçmışlar:)
bu arada benım oyum focusa. focusun yanında astraya gerek yok ikisinide kullandım. ayrıca dedıgım gibi meg 1 de sağlamdır konforludur frenleride çok çok iyidir.
altugkocer
01-07-2014, 10:19
Oyumu astradan yana kullanıyorum. Aralarında performans-yol tutuş-konfor-güvenlik açısından uçurumlar kadar fark yok.
Ünideyken ev arkadaşımda focus I vardı, arada değişirdik arabaları. Hiçbir zaman güven vermedi bana focus. Hep diken üstünde gibiydim. Ama burdaki yorumlara bakılırsa çok güzel yol tutuyor. Araba seçmek artık eziyet haline geldi, her kafadan farklı bir ses çıkıyor :) Ben tipini daha güzel bulduğum için astrayı seçerdim :) Bu arada vw bora da düşünebilirsiniz.
banada focus mantıklı geldi.biraz gıtmıyor ama performans beklentısı çok yoksa sorun yaşatmaz :)
1.6 vvti eğer zamanında serviste yarım blok uygulaması yapılmışsa yağ yakmaz ve içlerinde en yüksek performansı ondan alırsınız, tek kötü yönü frenleri
rebeloghy
01-07-2014, 10:54
2001 vvti corolla vardı gidişi falan focustan astradan bi tık öndedir. Ekonomisi de öyle. İlk sahibi tanıdıktan aldık bildiğimiz araç hiç bir dönem yağ yakması olmamıştı.. Ha tip olarak derseniz değmez derim.
Civic 1.6 ies diyorum ben tabii sahibindendeki saçma fiyatlar ile değil. Böyle küçük şehirlerde vs 17-18 e dünya turu yapmamış olmak kaydı ile. Yoksa ies e vti ile aynı kasa diye düşünerek sanırım , 21 - 23 lira isteyenler var. Focus - astra - civic birbirine artıları eksileri olan araçlar. Fiyatları da aşağı yukarı aynı olmalı , mevcut piyasa gibi astradan focustan pahalı olmayı çok fazla haketmiyor civic.
Astra g yede 2 kez sahip olduk. Focus 1 e de süspansiyon konforu ve yol tutuş focus. Malzeme kalitesi san ki astranın daha iyi gibi. Kapılarının dolgunluğu güven veriyor. bence focus yada astra hangisi temiz bulnursa...
Civic tercihim olur, kasa olarak en yakışıklısı, çok fazla donanım olmasa bile içinde güv.pakt. olması yeterli.
Beyaz yada kırmızı can alır.
Focus kötü demiyorum fakat birazda senin araçtan tam anlamıyla beklentin nedir, birazda ona bağlı bir durum.
Focusu astrayla kiyaslamayin bile. Ne freni ne yol tutusu yarisi kadar olamaz.
Almanlar konforlu ve guvenli ankette bulunan japonlar daha performansli ve sorunsuz. Secim sende :)
Arkadaşım bu mesajın tam anlaşılmadı.
Focus Astranın mı yarısı kadar olamaz?
2000 yılında sıfır olarak focus mk1 aldık hb kasa ve 2013 sonuna kadar kullandık kesinlikle çok zevkli ve hoş bir araç ;)
Teşekkürler.
Focus sınıfının en iyi yol tutan aracı
.Civic daha performanslı,
ae101 milatta kalan bir tasarım ama genede güzel onunda güvenliği yeterli değil.
Astra komple ortalamalarda.
Ben bu araçların hepsine sahip oldum.Seçim zor ama focus la civic arasında kalır hangisinin daha temiz düzgününü bulursam onu alırdım..
Valla hocam hepsine sahip olmuş biri olarak siz söyleyeceksiniz biz dinleyecez.:D
Teşekkürler.
bu paraya njoy bile bulsa süper olur. bende astra diyorum.
Teşekkürler.
G astrada fren varmiymis bi sorun.michelin lastiklerle bile paso abs ye girerdi hey gidi hey.bence buraya meg 1 ekleyin
Megane ve Golf aklımdaydı ama her iki markaya karşı önyargılı olduğum için eklemedim.
Teşekkürler.
4 senedir astra g kullanıyoruz full+full 2007 megane da inip boş+boş astra g ye bindik megane astra kadar güven vermiyordu focus u kullanmadım yorum yapmam doğru olmaz ama astra yı tek olarak düşünürseniz tevsiye ederim yol tutuşu çok çok iyi her viraja güvenle giriyorum. ama hızlı sağ sollarda araba sallanıyor bu benim aracıma özgü olabilir çünkü amortisör 14 senelik mutlaka yıpranma vardır. ama var sayarsak 3,5 yayla çözülür hatta keyifli hale gelir. ufak tefek kronik sorunlar dışında sorunu yoktur. temiz full hb sini bulursanız kaçırmayın. bagaj derdiniz yoksa astra ya binilecek ise hb ye binilir.
Teşekkürler.
adam konu acmıs karar ıcın ama herkes 1.6 iese vermıs verenler bunu neye gore vermıs onu anlamadım adam konfor guvenlıkten bashsetmıs 1.6 ieste guvenlık sıfır fren sıfır kasa saglamlıgı sıfır bu oylamayı neye gore verdınız onu anlamadım...4 5 sene focus 1 chıa ya bındım fren,guvenlık,konfor,kaporta saglamlıgı,donanım olarak bu oylamadakı aracların hepsını 2 ye boler 4 le carpar...
Neden ies önde gidiyor ankette ben açıklayayım.
Burası modifiyecilerin ağırlıkta olduğu bir site.
Güvenlik-yol tutuştan çok aracın performansı ve modifiyeye olan yatkınlığı daha önemli.
Oyumu astradan yana kullanıyorum. Aralarında performans-yol tutuş-konfor-güvenlik açısından uçurumlar kadar fark yok.
Ünideyken ev arkadaşımda focus I vardı, arada değişirdik arabaları. Hiçbir zaman güven vermedi bana focus. Hep diken üstünde gibiydim. Ama burdaki yorumlara bakılırsa çok güzel yol tutuyor. Araba seçmek artık eziyet haline geldi, her kafadan farklı bir ses çıkıyor :) Ben tipini daha güzel bulduğum için astrayı seçerdim :) Bu arada vw bora da düşünebilirsiniz.
Teşekkürler.
banada focus mantıklı geldi.biraz gıtmıyor ama performans beklentısı çok yoksa sorun yaşatmaz :)
Teşekkürler.
1.6 vvti eğer zamanında serviste yarım blok uygulaması yapılmışsa yağ yakmaz ve içlerinde en yüksek performansı ondan alırsınız, tek kötü yönü frenleri
Teşekkürler.
2001 vvti corolla vardı gidişi falan focustan astradan bi tık öndedir. Ekonomisi de öyle. İlk sahibi tanıdıktan aldık bildiğimiz araç hiç bir dönem yağ yakması olmamıştı.. Ha tip olarak derseniz değmez derim.
Civic 1.6 ies diyorum ben tabii sahibindendeki saçma fiyatlar ile değil. Böyle küçük şehirlerde vs 17-18 e dünya turu yapmamış olmak kaydı ile. Yoksa ies e vti ile aynı kasa diye düşünerek sanırım , 21 - 23 lira isteyenler var. Focus - astra - civic birbirine artıları eksileri olan araçlar. Fiyatları da aşağı yukarı aynı olmalı , mevcut piyasa gibi astradan focustan pahalı olmayı çok fazla haketmiyor civic.
Teşekkürler.
Astra g yede 2 kez sahip olduk. Focus 1 e de süspansiyon konforu ve yol tutuş focus. Malzeme kalitesi san ki astranın daha iyi gibi. Kapılarının dolgunluğu güven veriyor. bence focus yada astra hangisi temiz bulnursa...
Astra G iç mekan kaliteli gelmiyor.
Direksiyondaki korna yerleri nerdeyse hepsinde patlak, vites körükleri soyulmuş.
Teşekkürler.
Civic tercihim olur, kasa olarak en yakışıklısı, çok fazla donanım olmasa bile içinde güv.pakt. olması yeterli.
Beyaz yada kırmızı can alır.
Focus kötü demiyorum fakat birazda senin araçtan tam anlamıyla beklentin nedir, birazda ona bağlı bir durum.
Teşekkürler.
Onur Fatih
01-07-2014, 19:24
Focus astradan her anlamda ustun. Astra focusun yarisi olamaz demek istedim :)
Astrada fren yok. Yol tutus eh iste. Ama focus 1 ler hala efsanedir, agirlik dagilimi cok cok iyi. Suspansiyonu cok guzel orta ayar. Frenleri basarili. Ambiante ve comfort donanimlarda 14 inc 185 taban lastik var bi boy buyutulse iyi olur. Kronik rahatsizligi yok ghia donanim krem ic doseme su an ki cogu arabadan luks gosterir. Bir tek motor biraz zayif. Japonlarin gerisinde kalir. Focus 1 in tadi focus 2 de yoktu ben her ikisinide aylarca kullandim.
Yine de diyorum e11 corolla tercih edilebilir. O da olmazsa focustur tercihim :)
Focus astradan her anlamda ustun. Astra focusun yarisi olamaz demek istedim :)
Astrada fren yok. Yol tutus eh iste. Ama focus 1 ler hala efsanedir, agirlik dagilimi cok cok iyi. Suspansiyonu cok guzel orta ayar. Frenleri basarili. Ambiante ve comfort donanimlarda 14 inc 185 taban lastik var bi boy buyutulse iyi olur. Kronik rahatsizligi yok ghia donanim krem ic doseme su an ki cogu arabadan luks gosterir. Bir tek motor biraz zayif. Japonlarin gerisinde kalir. Focus 1 in tadi focus 2 de yoktu ben her ikisinide aylarca kullandim.
Yine de diyorum e11 corolla tercih edilebilir. O da olmazsa focustur tercihim :)
Şimdi oldu anlaşıldı kardeşim.
Sağol açıklama için.
Onur Fatih
01-07-2014, 19:29
1.8 tdci focus 1 lerde mevcut piyasada. Az sayida olduklari icin orj km bulmak zor gibi. Ilk geldikleri yillarda opet filo araci olarak kullandi focuslari yanlis bilmiyorsam. Hb olanlari tercih etmediler. 1.6 lardaki gibi dengeli olmadigini soyluyor kullananlar. Dizel oldugu icin on taraf biraz daha agir sanirsam. Pist kasmiyoz sonucta :) hepsinden cok eglendirir derim :)
Bende 2011 yılında focus, astra,civic üçlüsünden birini almak istiyordum. Temiz tüplü bir ies denk geldi 127k km de aldım şu an 202k kmde. Çok şükür sorun çıkarmadı.sadece bakımlarını yaptırdım.Oyum ies ten yana ama performans aranmıyorsa hb focus ghia derdim :)
1.8 tdci focus 1 lerde mevcut piyasada. Az sayida olduklari icin orj km bulmak zor gibi. Ilk geldikleri yillarda opet filo araci olarak kullandi focuslari yanlis bilmiyorsam. Hb olanlari tercih etmediler. 1.6 lardaki gibi dengeli olmadigini soyluyor kullananlar. Dizel oldugu icin on taraf biraz daha agir sanirsam. Pist kasmiyoz sonucta :) hepsinden cok eglendirir derim :)
Evet bende fordçuların sitesinde okudum.
1.8 tdcinın ağırlıktan dolayı 1.6 gibi dengeli olmadığından bahsediyorlardı.
Bende 2011 yılında focus, astra,civic üçlüsünden birini almak istiyordum. Temiz tüplü bir ies denk geldi 127k km de aldım şu an 202k kmde. Çok şükür sorun çıkarmadı.sadece bakımlarını yaptırdım.Oyum ies ten yana ama performans aranmıyorsa hb focus ghia derdim :)
Performans illaki biraz önemli.
Arada bir bastın mı gitmeli araç.
Ayrıca bu yaşlardaki araçlarda en az arızayı civic çıkarır galiba.
Onur Fatih
02-07-2014, 19:10
fatih abi bastın mı gitsin diyosan listeyi komple ele bence.
Son çıkan arabaların hemen hemen hepsi turbo chargerli. atmosferik alan yok piyasada. haliyle hızlı araba hepsi ben otobana çıktığımda yavaş giden bir araba göremiyorum malasef.
Bastın mı gitsin diyosan turbolu bişeyler bakıcan :) ufaktan mod yaparsın hiç yoktan. yoksa 1600 hacim lpg li tork ölüsü atmosferiklerden keyif alamazsın. Devir döndüğün zamanda cebinin keyfi kaçar benden söylemesi :)
BthnKrkt
02-07-2014, 19:23
Babamın 90 yılından bu yana araç değişim isteğini(30+) durduran tek araç 1999 focus mk1 sw. 107k da aldık 3 yılda 190k oldu. En az 300+ defa yaylaya gittik. Ben ve kardeşimin gidişleri bol gazlamalı. Bi kaza yaptık renault 19 u ortasından ikiye büktü solunu yırttı. sadece tampon camurluk kapı değişti. İçinden halen tık ses gelmiyor. Yakıt iyi. Yol tutuşuna gelince 140 150 km hızlara kadar astra h gtc den, a3 8l 1.8t den çok daha keyifli geldi bana halende keyifli geliyor. Sürüşü çok çok rahat. İnsanlar rabet göstermeye başladı biz aldığımızda bizim ilçede hiç yoktu şuan en az 10 tane oldu.
+Arıza denilmiş biz anlamını unuttuk arızanın :) Bİzde en çok değişen parça yanan fren balataları, zrotlar ve amortisör. Ha birde lastik. Bu anlattıklarıma rağmen arka da amortisör dahil değişen ve bozulan hiçbir parçası yok.
Kesinlikle Astra diyorum, üzmez
Onur Fatih
03-07-2014, 01:39
Kesinlikle Astra diyorum, üzmez
ecotec'in sorunlarından illallah edip astrasını satan tanıdıklarım var :)
fatih abi bastın mı gitsin diyosan listeyi komple ele bence.
Son çıkan arabaların hemen hemen hepsi turbo chargerli. atmosferik alan yok piyasada. haliyle hızlı araba hepsi ben otobana çıktığımda yavaş giden bir araba göremiyorum malasef.
Bastın mı gitsin diyosan turbolu bişeyler bakıcan :) ufaktan mod yaparsın hiç yoktan. yoksa 1600 hacim lpg li tork ölüsü atmosferiklerden keyif alamazsın. Devir döndüğün zamanda cebinin keyfi kaçar benden söylemesi :)
Kardeşim ilgine teşekkürler tekrar alıntılıyorum kusura bakma.
Şimdi civic ile focus arasında 20 beygirlik fark var kağıt üzerinde de performans olarak civic önde. Arada ciddi fark yok mu diyorsun birde lpg olunca?
Babamın 90 yılından bu yana araç değişim isteğini(30+) durduran tek araç 1999 focus mk1 sw. 107k da aldık 3 yılda 190k oldu. En az 300+ defa yaylaya gittik. Ben ve kardeşimin gidişleri bol gazlamalı. Bi kaza yaptık renault 19 u ortasından ikiye büktü solunu yırttı. sadece tampon camurluk kapı değişti. İçinden halen tık ses gelmiyor. Yakıt iyi. Yol tutuşuna gelince 140 150 km hızlara kadar astra h gtc den, a3 8l 1.8t den çok daha keyifli geldi bana halende keyifli geliyor. Sürüşü çok çok rahat. İnsanlar rabet göstermeye başladı biz aldığımızda bizim ilçede hiç yoktu şuan en az 10 tane oldu.
+Arıza denilmiş biz anlamını unuttuk arızanın :) Bİzde en çok değişen parça yanan fren balataları, zrotlar ve amortisör. Ha birde lastik. Bu anlattıklarıma rağmen arka da amortisör dahil değişen ve bozulan hiçbir parçası yok.
Teşekkürler.
Kesinlikle Astra diyorum, üzmez
Teşekkürler.
Onur Fatih arkadaşın dediği gibi bastın mı gitsin diyorsan kesmez. Ben basacağım zaman benzine alıyorum. Yaşına ve kendi çapındaki atmosferik araclara göre performansı ortalamanın üstünde. Şanzıman oranları çok saçma uzun.Biraz kısa olsa çok daha iyi gider.Kısaltanlarda var baya farkediyormuş. Ya da ilerde turbolarım dersen şanzımana hiç dokunmazsın.
civic alırsan rahat durmazsın ama illa bişeler yapmak istersin :)
1.Astra
2.Focus
3.Civic
no: ae101 ile başladım araba işine bu paraları kesinlikle haketmez.
Şunu da söylemek istiyorum. ben tüp ve benzinde performans olarak bir fark yaşamadım kendi aracımda. Devirlenmesi olsun, kesiciye girdiği limit olsun aynı. Devir çevireceğim zaman benzine alma sebebim tamamen motora vereceğim zararı en aza indirmekten. Yüksek devirlerde lpg nin yanma sıcaklığı benzinden daha yüksek olduğunu duydum (yanlış biliyorsam kusuruma bakmayın)
Onur Fatih arkadaşın dediği gibi bastın mı gitsin diyorsan kesmez. Ben basacağım zaman benzine alıyorum. Yaşına ve kendi çapındaki atmosferik araclara göre performansı ortalamanın üstünde. Şanzıman oranları çok saçma uzun.Biraz kısa olsa çok daha iyi gider.Kısaltanlarda var baya farkediyormuş. Ya da ilerde turbolarım dersen şanzımana hiç dokunmazsın.
civic alırsan rahat durmazsın ama illa bişeler yapmak istersin :)
Basınca kesmez ama bir focusa astraya göre kesecektir.
Yoksa ahım şahım bir fark yok mu?
İvmelenme olsun ara hızlanmalar olsun?
Teşekkürler.
1.Astra
2.Focus
3.Civic
no: ae101 ile başladım araba işine bu paraları kesinlikle haketmez.
Keşke ae101 hiç eklemeseydim e11 ekleseydim ankete corolla daha yukarılarda olacaktı anlaşılan.
Ben herkes efsane diyor 19-20li rakamlar istendiği için ekledim.
Teşekkürler.
focus ve astrayla denemedim hiç ama yakın bir arkadaşımda stock 2009 1.5dci 110luk megane vardı. onu çok rahat geçiyordum dragta. baya da denedik sonuç değişmedi. benim aracımda stock bu arada.
ara hızlanmalarda devir 4k civarındaysa tepkimesi oldukça iyi. 3k ve altında cansız.
Şöyle diyeyim izmirden balıkesire dönerken sabuncubeli yokuşuydu yanlış hatırlamıyorsam. Tüpte 2 kişi 3. viteste 5k civarında giderken dip gaz yaptığımda seri bir şekilde 7k devire çıkması beni şaşırtmıştı
focus ve astrayla denemedim hiç ama yakın bir arkadaşımda stock 2009 1.5dci 110luk megane vardı. onu çok rahat geçiyordum dragta. baya da denedik sonuç değişmedi. benim aracımda stock bu arada.
ara hızlanmalarda devir 4k civarındaysa tepkimesi oldukça iyi. 3k ve altında cansız.
Şöyle diyeyim izmirden balıkesire dönerken sabuncubeli yokuşuydu yanlış hatırlamıyorsam. Tüpte 2 kişi 3. viteste 5k civarında giderken dip gaz yaptığımda seri bir şekilde 7k devire çıkması beni şaşırtmıştı
Bu konuda herkes övüyor hocam.
Diğer markaların 2.0 performansında ben o yüzden ek kasaya daha yakınım.
Teşekkürler.
ecotec'in sorunlarından illallah edip astrasını satan tanıdıklarım var :)
2-3 yıl önce 2003 1.4 ecotec Astramız vardı, 2004 yılından beri bizdeydi. Bakımlı bir araç da değildi (forumdan bazı arkadaslarım bilirler), buna ragmen bizi yolda bırakmadı hiç. O yüzden ben öneririm astrayı. Sorun yaşayıp satan arkadaşlarınızı bilemiyorum, benim çevremde yıllardır 1.4-1.6 kullanan kişiler var sorun yaşayan kimse yok, yani illaki sorun yaşıyor olsalar 3 4 yılda satarlardı :)
Bu arada o direksiyondaki korna düğmeleri kolay kolay patlamaz. Direksiyonu kolay kolay aşınmaz. Gidip 100-150bin km yazan araçlara dikkat edin, km'leri aşağı çekiyorlar üçkağıtçılar :) benim aracım 230bin küsürdeydi, direksiyonda aşınma veya korna düğmelerinde herhangi bir patlama/aşınma yırtılma yoktu.
Ayrca gecen gunlerde forumda denk geldm, civic vtec 2 ilanı, 65bin küsür km yazmış vatandaşın birisi, direksiyon olduğu gibi soyulmuş yıpranmış, vites körüğü desen felaket :) bir de utanmadan 30bin küsür lira fiyat çekiyorlar. :)
honda fanatıklerı konuya gırıp dırek oy verıp kaçmışlar:)
bu arada benım oyum focusa. focusun yanında astraya gerek yok ikisinide kullandım. ayrıca dedıgım gibi meg 1 de sağlamdır konforludur frenleride çok çok iyidir.
Megane 1 leri biraz araştırdım çok iyi yürüyorlar gerçekten.
Siz frenleri de sağlam diyorsunuz.
Yol tutuşu nasıldır? Bağımsız süspansiyon var mı?
Meg1 de aslında fiyatlarına bakınca mantıklı olabilir.
2-3 yıl önce 2003 1.4 ecotec Astramız vardı, 2004 yılından beri bizdeydi. Bakımlı bir araç da değildi (forumdan bazı arkadaslarım bilirler), buna ragmen bizi yolda bırakmadı hiç. O yüzden ben öneririm astrayı. Sorun yaşayıp satan arkadaşlarınızı bilemiyorum, benim çevremde yıllardır 1.4-1.6 kullanan kişiler var sorun yaşayan kimse yok, yani illaki sorun yaşıyor olsalar 3 4 yılda satarlardı :)
Bu arada o direksiyondaki korna düğmeleri kolay kolay patlamaz. Direksiyonu kolay kolay aşınmaz. Gidip 100-150bin km yazan araçlara dikkat edin, km'leri aşağı çekiyorlar üçkağıtçılar :) benim aracım 230bin küsürdeydi, direksiyonda aşınma veya korna düğmelerinde herhangi bir patlama/aşınma yırtılma yoktu.
Ayrca gecen gunlerde forumda denk geldm, civic vtec 2 ilanı, 65bin küsür km yazmış vatandaşın birisi, direksiyon olduğu gibi soyulmuş yıpranmış, vites körüğü desen felaket :) bir de utanmadan 30bin küsür lira fiyat çekiyorlar. :)
2007 model Astra classic sahibi arkadaşım var.
Sıfır aldı kendisi. Yabancı olduğum bir araç değil.
80 küsür binde aracın hem korna yerleri patladı hem vites körüğü soyuldu.
Servis 2 bin lira demişti en son direksiyona airbagle beraber.
meg 1 de bagımsız suspansıyon yok ama yol tutusu focus kadar olmasada ıyıdır. konforludurda
meg 1 de bagımsız suspansıyon yok ama yol tutusu focus kadar olmasada ıyıdır. konforludurda
Sağol arkadaşım.
Yıllarca focusa bindim yol tutuşu, güvenlik ve performans acisindan hic üzmedi. Tavsiye ederim
2-3 yıl önce 2003 1.4 ecotec Astramız vardı, 2004 yılından beri bizdeydi. Bakımlı bir araç da değildi (forumdan bazı arkadaslarım bilirler), buna ragmen bizi yolda bırakmadı hiç. O yüzden ben öneririm astrayı. Sorun yaşayıp satan arkadaşlarınızı bilemiyorum, benim çevremde yıllardır 1.4-1.6 kullanan kişiler var sorun yaşayan kimse yok, yani illaki sorun yaşıyor olsalar 3 4 yılda satarlardı :)
Bu arada o direksiyondaki korna düğmeleri kolay kolay patlamaz. Direksiyonu kolay kolay aşınmaz. Gidip 100-150bin km yazan araçlara dikkat edin, km'leri aşağı çekiyorlar üçkağıtçılar :) benim aracım 230bin küsürdeydi, direksiyonda aşınma veya korna düğmelerinde herhangi bir patlama/aşınma yırtılma yoktu.
Ayrca gecen gunlerde forumda denk geldm, civic vtec 2 ilanı, 65bin küsür km yazmış vatandaşın birisi, direksiyon olduğu gibi soyulmuş yıpranmış, vites körüğü desen felaket :) bir de utanmadan 30bin küsür lira fiyat çekiyorlar. :)
Dostum yanlış anlama önceki msjlara bakarsan bende Astrayı 1. tercih olarak yazdım fakat o direksiyon konusuna hiç girme işin orası rezalet o korna yerlerinin 230 bin dayandıgını ilk kez duydum sanırım hiç basmadınız bizimki 50 binde patlamıştı :)
Ben bu araçlardan bitek ies e bindim sorunsuz araba ama konfor (göreceli) güven ve frenler berbat bence.megane 1 iyidirno paraya rxi (full) alinabilir. Yol tutuş iyidir, 4 disk fren olan modelin frenleri efsane güzeldir, donanım guzel motor reno un efsanesi olan k4m dir iyi yürür sorunsuzdur. Ben olsam megane1 ama seceneklerden focus a binmesemde duyduklarim ve kasa hoşuma gidiyor :)
ankette sırasıyla
focus
astra
3.lüğü ise civic ve corolla birbiriyle aynı değerlerde diyebilirim.
ben japoncu olduğum için civic derdim tamamen duygusal ,ama civic piyasası ***** 19 bin tl gibi güzel bir rakamı hakettiğini düşünmüyorum corolla da (98 model bir araç sonuçta) focus astra listede varken ..uzun lafın kısası tamamen zevkler renkler olayı .ayrıca vectra da bakabilirsin ;)
Yıllarca focusa bindim yol tutuşu, güvenlik ve performans acisindan hic üzmedi. Tavsiye ederim
Teşekkürler.
Dostum yanlış anlama önceki msjlara bakarsan bende Astrayı 1. tercih olarak yazdım fakat o direksiyon konusuna hiç girme işin orası rezalet o korna yerlerinin 230 bin dayandıgını ilk kez duydum sanırım hiç basmadınız bizimki 50 binde patlamıştı :)
Ben bir çok astra g de gördüm bu sorunu zaten ilanlarda bile belli oluyor.
Bazıları koli bandı ile bantlamış berbat bir görüntü.
Teşekkürler.
Ben bu araçlardan bitek ies e bindim sorunsuz araba ama konfor (göreceli) güven ve frenler berbat bence.megane 1 iyidirno paraya rxi (full) alinabilir. Yol tutuş iyidir, 4 disk fren olan modelin frenleri efsane güzeldir, donanım guzel motor reno un efsanesi olan k4m dir iyi yürür sorunsuzdur. Ben olsam megane1 ama seceneklerden focus a binmesemde duyduklarim ve kasa hoşuma gidiyor :)
Keşke ankete megane 1 ekleseydim.
Teşekkürler.
ankette sırasıyla
focus
astra
3.lüğü ise civic ve corolla birbiriyle aynı değerlerde diyebilirim.
ben japoncu olduğum için civic derdim tamamen duygusal ,ama civic piyasası ***** 19 bin tl gibi güzel bir rakamı hakettiğini düşünmüyorum corolla da (98 model bir araç sonuçta) focus astra listede varken ..uzun lafın kısası tamamen zevkler renkler olayı .ayrıca vectra da bakabilirsin ;)
Civic ve Corolla o paraya hakeder mi diye bir anket daha açsam herhalde hakeden oranı yüzde 10larda kalır.
Vectra B ler zaman geçtikçe elektronik sorunlar çıkarıyor ve temizine denk gelmezsen incir ocağı diker diyenler çok fazla.
Teşekkürler.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.