Orijinalini görmek için tıklayınız : intercoolersız dizele blow of montajı
arkadaşlar yukarıdada dediğim gibi ıntercoolersız dızele blow of takan varmı daha once takılıyorsa nasıl oluyor bu iş
dizelde blow off yağ atıyor. tavsiye etmiyorum.
dizelde blow off yağ atıyor. tavsiye etmiyorum.
evet haberim var fakat blow ofu almış bulunduk bi takıp denemek istiyorum
turbo ile emme arasında uygun bir yere takmak lazım, vakumu sağlamak içinse vakum merkezinden vakum almak gerek. Dizelde blow off işi gerçekten sıktını, bizzat kendim kullandım ve belirli bir süre sonra söküp attım :)
turbo ile emme arasında uygun bir yere takmak lazım, vakumu sağlamak içinse vakum merkezinden vakum almak gerek. Dizelde blow off işi gerçekten sıktını, bizzat kendim kullandım ve belirli bir süre sonra söküp attım :)
yani tornacıda t boru yaptırmama gerek yokmu o zman
tabiki var, t flanş olmadan takamazsınız.
Hirdavatcilarda sari malzemeden hortum nipelleri var t seklinde olani var 2-3 tl ye satarlar, tornaciyla ugrasmaya gerek yok..
turbo ile emme arasında uygun bir yere takmak lazım, vakumu sağlamak içinse vakum merkezinden vakum almak gerek. Dizelde blow off işi gerçekten sıktını, bizzat kendim kullandım ve belirli bir süre sonra söküp attım :)
Neden sıkıntı ? merak ettm
Burak Mehmet
13-08-2014, 13:52
Neden sıkıntı ? merak ettm
frenden vakum almak bencede çok mantıklı değil...
şimdi sanayiden geldim clionun turbo borusu motortun arkasnda kalıyor blow ofu takmak çok zahmetli ve tuzlu bir iş 400 tl gibi bir rakam çıkarıyo ustalar bende onun yerine intercooler taktırırım daha iyi
Neden sıkıntı ? merak ettm
herşeyden önce blow offun etrafı yağ oluyor, ne kadar dikkatli montaj olursa olsun yağlanıyor.
Vakum merkezinden ayrı bir vakum alındığı için çokta nadir olsa frende bi azlık hissettim.
Dizellerde basınç yüksek olduğu için, blow offun diyaframı yırtılıyor ve basınç kaçırıyosun.
Diyafram yırtılmasa bile yine basınç kaçırıyor, blowu söktüğümde araç sanki yazılım yapılmış gibi olmuştu :)
herşeyden önce blow offun etrafı yağ oluyor, ne kadar dikkatli montaj olursa olsun yağlanıyor.
Vakum merkezinden ayrı bir vakum alındığı için çokta nadir olsa frende bi azlık hissettim.
Dizellerde basınç yüksek olduğu için, blow offun diyaframı yırtılıyor ve basınç kaçırıyosun.
Diyafram yırtılmasa bile yine basınç kaçırıyor, blowu söktüğümde araç sanki yazılım yapılmış gibi olmuştu :)
aynen öle satılık blow of var beyler :D
Sadık Özyer
16-12-2014, 21:34
Yarın takıyorum :D
OMTechJr.
18-12-2014, 20:25
gaz kelebeği yok. ayağını kaldırdığını nasıl anlayacak? tps tarzı bişey gerekiyor olmalı..
ErenDurmus
18-12-2014, 20:54
Gaz pedalı altına switch koyularak yapılıyor diye biliyorum . belki başka yolları da vardır .
Sadık Özyer
18-12-2014, 21:09
Debriyaja bastığında selenoid açılıyor .
OMTechJr.
18-12-2014, 21:13
O zaman debriyajla gaza aynı anda bastığında çufçufçufçuf diye ötüyor yani? bi switch olmadan bowun selenoidini oynatamazsın. fazla basınca ihtiyaç olmadığını nasıl anlayıp geri itecek açılıp kapanan bir kelebek yokki.
OMTechJr.
18-12-2014, 21:15
her ne sebeple olursa olsun konu o değilde verim almak çok zor iş dizelde. her köşe bucak yağ attığı yetmez gibi defalarca yırtan gördüm. tabi malzeme kalitesi de etkili bu hususta.
Sadık Özyer
18-12-2014, 22:26
O zaman debriyajla gaza aynı anda bastığında çufçufçufçuf diye ötüyor yani? bi switch olmadan bowun selenoidini oynatamazsın. fazla basınca ihtiyaç olmadığını nasıl anlayıp geri itecek açılıp kapanan bir kelebek yokki.
Bir kez çufluyor , debriyaj gaz yapınca basınç ne kadar oluşacak ki . Switch var zaten kanka
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.