Orijinalini görmek için tıklayınız : Seat Toledo kullanıcılarının dikkatine (Doğuş otomotiv hk)
SinanATASOY
09-09-2014, 10:34
2013 model 10 bin KM'de Seat Toledo sahibiyiz. Aşağıda resimlerde göreceğiniz üzere sürücü koltuğunda kemer aparatının arka tarafında kumaş yırtılması meydana geldi. Aracı garanti sürecinde değerlendirilmesi için Esenyurt Doğuş otomotive götürdük. Garanti kısmından "Kullanıcı hatası" denilerek "Red" cevabı geldi. Gerekçe olarak ise "Kemer takılmaya çalışırken kemer tokası ile delinmiştir" sunulmuştur. Olur mu öyle şey dendiğinde ise "Bu şikayetten gelen tüm Seat Toledo kullanıcılarının talepleri kullanıcı hatasıyla red edildi" cevabı verilmiştir. Yani bizim araca mahsus değildir sorun.
Kemer tokası kalın koltuk kumaşını bu kadar acımasızca delebildiğine göre aman diyeyim kemeri çıkarıp takarken dikkatli davranın ve kendinizi yaralamayın veya yanlışlıkla yanınızda oturana saplayıp öldürmeyin.
İşin şakasını bir kenara bırakacak olursak, kemer tokasının yapısı genel anlamda standarttır ve kenarları yuvarlatılmıştır. Yapısı gereği koltuk kumaşına zarar vermek olanaksıza yakındır. Gerçekten art niyetli olmak ve çok uğraşmak gerekir o kumaşı delmek için. Delmeyi başarsanız bile aşındırma yöntemiyle delebilirsiniz ki fotolarda da göreceğiniz üzere kumaşın fitilleri içerden dışarı doğru hatalı olduğunu düşündüğümüz koltuk konstrüksiyonu sayesinde delinmiş. O noktaya dokunduğunuzda zaten kumaşın altındaki sivri çıkıntıları rahatlıkla hissedebilirsiniz.
Son olarak, koltuğa oturduğunuzda o noktaya kemerle uzanmanız veya oraya oturmuş vaziyette o tokayla zarar vermeniz çok çok zordur. Doğuş buna kullanıcı hatası diyerek ya bizi ya "art niyetli" olmakla suçluyor ya da "gerizekalı" muamelesi yapıyor.
Doğuştan gelen Red açıklamasını antetli ve resmi evrak olarak talep ettik. Bir sonraki adımda konu Almanya VW 'ye aktarılacak. Sonuç çıkmaz ise tarafsız bilirkişiye inceletilecek, rapor tutturulup doğuşun yazısı eşliğinde mahkemeye sunulacak.
Gelişme oldukça paylaşacağım.
http://store.donanimhaber.com/6e/0e/45/6E0E45FB15F4A033868EA46E799AD0C9.jpg
http://store.donanimhaber.com/04/38/76/0438765FE4F429FCCE390152F8B13C88.jpg
http://store.donanimhaber.com/4a/74/4e/4A744EEC1E225A20CA3B692F25A09AAA.jpg
böyle doğuşla ilgili konuları çıktıkca. nekadar mantıklı iş yaptıgımı anlıyorum onların çatısı altındaki bir aracı almayarak
bencede yapışın yakalarına uzadıgı kadar umarım sonuca varırsınız
dalga geçer gibi iş yapmışlar. o deliğin açılması için belinizde kasatura falan taşımalısınız. inşallah kısa sürede sonuca ulaşırsınız
Klasik doğuş işte.Reklamında insanları kapının kapanma sesiyle kandırmaya çalışan zihniyetten başka ne beklenebilir ki.İşin peşini bırakmayın bence de.
SinanATASOY
09-09-2014, 13:08
Destekleriniz moral oluyor. Teşekkür ederim arkadaşlar..
turboman
09-09-2014, 13:13
zaten koltuğun üstünde otorurken o kısım görünmez eğer kiloda varsa iyice imkansızlasır orayı ohale getirmek ayrıca sivri bişeyle delinmişgibi içten dışa doğru
Oranın kemer ile bir alakası yok ki kemer tokasını oraya batırmak için totoyu hafif kaldırmak gerek:) Kemer tokası ile tamamen bağımsız bir olay bence bu. Fotoğraflar da ki yırtığa göre de sivri bir cisim batmış veya çıkmış gibi duruyor koltuğun içinden deforme olan bir tel vs bir şeyde yoksa dışarıdan gelen bir cisim yırtmış demektir bu durumda da Doğuş bunu kabul etmez evet "kemer tokası yırtmış" vs diyerek saçmalamışlar orası ayrı.
nicosaint82
09-09-2014, 21:28
Ben bi sonuç çıkacağını zannetmiyorum,,bu tip şeyleri kullanıcı hatası diye değerlendiriyorlar,,
Müşterilerinin en çok şikayet ettiği en memnuniyetsiz firma olmasına rağmen kapısında kuyruklar olunup para kazandırılan başka firma olmasa gerek..
Geçmiş olsun umarım haklı davanız da Doğuş'tan hakkınızı söke söke alırsınız..
Mehmetmert
10-09-2014, 08:52
Benim koltuk hafif yiprandi diye (inerken binerken koltuk kenarlarina Mecbur surtuyorsunuz) koltugu degistirmeye kalktilar.Dedim biraz daha eskisin oyle degistiririz :)
Size yapilanda tam tersi ve sacma olmus, bence bir an once Almanyaya mail atilmali, direkt ziplatiyor orasi :)
boş ver ww internationalı falan, teknik üniversiteden rapor al, eğer hata onlara aitse, git bırak servise değiştirsinler koltuğu.
SinanATASOY
10-09-2014, 12:46
boş ver ww internationalı falan, teknik üniversiteden rapor al, eğer hata onlara aitse, git bırak servise değiştirsinler koltuğu.
Süreci biraz açarmısın? ITU'de kim ilgileniyor misal bununla? Nasıl başvurmalıyım? Ordan raporu nasıl alabilrim? O rapora istinaden doğuşun tutumu ne olur ?
ülkemizdeki doğuş oto vw grubu fanatikliği beni öldürecek, arabalar desen hemen hemen hepsi problemli, servisler desen hem pahalı hem çakal.
Nedense hala 91bin tl'ye golf satabiliyor, gerçekten bu insanları anlamıyorum !
Daha dün yedek parça birimine sipariş vermeye gittim elimde ruhsat ve kapıda aracımla beraber. Alacağım parça belli ama yine de bunu tamamlayan başka bir parça var mı diye teknikerimiz bir baksın dedi. Ona da tamam dedim. "Araç Kabul" bölümüne yönlendirdi, bekleme salonuna aldılar, yarım saat bekle ki alsınlar. Lazım olan parçayı elimle, yeriyle gösteriyorum tek yapması gereken şaseden girip kontrol edip var ya da yok, yok ise sipariş alayım hepsi bu. İlle araç kabule bi yollayacak. Sistem bu diyecek arkadaşlar için söyleyim, ne and skoda, ne de aydoğanlar vw de böyle bir tutum yok.
Aynı tutumu a3 sedanı alırken gösterselerdi de hiç yolunu bile bilmeseydik.
Açıkçası bana da kullanıcı hatası diye geldi.Çok bariz bir fabrika hatası gibi durmuyor.Ama sundukları gerekçe saçma.Tüketici mahkemesine de verebilirsiniz, ben direksiyonumu değiştirmiştim ihtarname yoluyla.
ülkemizdeki doğuş oto vw grubu fanatikliği beni öldürecek, arabalar desen hemen hemen hepsi problemli, servisler desen hem pahalı hem çakal.
Nedense hala 91bin tl'ye golf satabiliyor, gerçekten bu insanları anlamıyorum !
:bravo::bravo:
kalite fışkırdığı için oluyo bunların hepsi İbocum :heyoo:
İlgili evrakları alıp bu fotoların çıktısı ile birlikte direk tüketici hakem heyetine gidin. Siz değil onlar uğraşsın. Siz 1 saatinizi ayırıp kenara çekileceksiniz, uğraşacak olan onlar. Ordan sonuç çıkmazsa eve geçtiğimde size bir telefon no göndereyim. Tüketici mahkemesini aşan durumlarda tüketiciler için adeta savaşan bir dernek. Normal dava açıp karşı tarafı canından bezdiriyorlar adeta :)
Tabi dava açma boyutuna geldiğinde dernekte hukuk anlamında bilgili ve tecrübeli bir kişi ile görüşüyorsunuz, evrakları vs inceleyip öyle karar veriyorlar. Yani herkes için dava açıp tabiri caizse boşa kovalayan bir dernek değil.
ülkemizdeki doğuş oto vw grubu fanatikliği beni öldürecek, arabalar desen hemen hemen hepsi problemli, servisler desen hem pahalı hem çakal.
Nedense hala 91bin tl'ye golf satabiliyor, gerçekten bu insanları anlamıyorum !
Küfür eder gibi %1 indirim de cabası..
Nasıl kullanıcı hatası oluyor kemer tokasının bir yeri öyle delmesi imkansıza yakın.Başka bir şeyle siz delmişsiniz deseler daha mantıklı olurdu.Bence sonuna kadar uğraşın inşallah halledersiniz.
Osman Bahadır
10-09-2014, 15:17
Eğer koltuğun iç konstrüksiyonunda o şekilde içeriden hasar verebilecek hasarlı kısımlara denk gelen sivri uçlar varsa bunun tespiti de itirazı da kolay olacaktır. THH'den başlayarak hakkınızı arayın.
Eğer dediğiniz gibi koltuğun içinde sivri yerler var ise direk gidip tespit yaptırın doğuşla uğraşmayın bile. Bi kez gitmişsiniz zaten. Sonrada merkeze şikayette bulunun. Kul yapısı sonuçta illaki hatalar olacaktır. Bu vw grubunun hatasızlık, en iyi, mükemmellik havaları garip. Bazı firmalar basit lüzümsuz denilecek şeyler için milyona yakın aracı geri çağırabiliyor. Tüketiciye saygıları yok.
ilker_yusuf
10-09-2014, 20:39
Doğuş grubunu zaten sevmem en boş arabaları bile aylarca bekleterek getirirler satış sırasında afralar tafralar.. Kemer tokasıyla öyle delik mi açılır be...
dj_batukaan
10-09-2014, 20:53
Bu memlekette ben garantiye hiç inanmıyorum Firmalar canının istediği gibi yorumlayıp Kullanıcı hatası diyerek insanları sallıyor.. devletin kanunun tüketiciyi savunduğu yerler parmak sayısı kadar ötesi çıkmaz
ülkemizdeki doğuş oto vw grubu fanatikliği beni öldürecek, arabalar desen hemen hemen hepsi problemli, servisler desen hem pahalı hem çakal.
Nedense hala 91bin tl'ye golf satabiliyor, gerçekten bu insanları anlamıyorum !
Alan insanlara laf atarak bu durumu çözemezsiniz.Bu kadar satılıyor ki var bir hikmeti.VW kadar geniş donanım,motor,şanzıman ve her sınıfta araç sunan başka bir marka yok.Her kitleye hitap ediyor ve şu bir gerçek ki arabaları artık sıradan markalardan sıyrılmaya başladı.BMW-Mercedes vb premıum alamayanlar vw alıyor çünkü premıum segmente en yakın araçları vw üretiyor..
Doğuş olmasa bi bu kadar daha satar.
Nightfish
11-09-2014, 07:24
VW deki kadar geniş donanım mı ? Temiz bi 15 dakika güldüm. Comfortline diye satılan arabada park sensörü, cruise control yok. Hangi geniş donanım ?
Eğer koltuğun kendi yapısından kaynaklanıyorsa kesinlikle değişim sağlanır. Makine mühendisleri odasından veya buna benzer bir odadan bilirkişiye ihtiyacınız var. Bilirkişi malı kusurlu bulursa değiştirmeme şansları yok.
Passatta başıma gelen bir olay : 2012 model araç fren arıza ışığı yakmıştı servise götürdüm. Serviste arabaya cihaz bağlayacak usta geldi yanıma, sorunu sordu anlattım, ardından aracınız passat mı diye sordu!!! Passat olduğunu öğrenince bunların hepsinde bir süre sonra bu sorun oluyor dedi. Bende bu sorun klasikse neden bir bülten yayınlayıp arabaları çağırmıyorsunuz dedim ama nafile tabiki.
Buradan şunu anlayın Toyota en çok araç çağıran firma ise bana göre en kaliteli firmadır adamlar hatalı olan parçaları buldukları an hatalarını kabul edip değiştiriyorlar.
Sanırım sıfır olarak satın almadığım bentley, lambo tarzı uçlar hariç marka yoktur. Eğer serviste tanıdığınız varsa her marka sizi mutlu eder ;)
VW deki kadar geniş donanım mı ? Temiz bi 15 dakika güldüm. Comfortline diye satılan arabada park sensörü, cruise control yok. Hangi geniş donanım ?Geniş donanım demek illa standart donanımda olan şeyler demek mi? Golf'te opsiyon olan asist paketleri (şerit takip, kör nokta, şeritte kalma, trafikte otomatik ilerleme vs) veya 14 yöne ayarlanabilen ergoActive koltuklar kaç tane C segmenti araçta var veya var mı? Parayı verince hepsini alıyorsun bu kadar basit "full+full" diyebileceğimiz bir golf sınıfında ki neredeyse tüm araçlardan daha donanımlıdır evet. Motor+şanzıman seçeneklerini özellikle benzinli araçlarda ki hacim-performans-yakıt üçlüsünü en iyi şekilde barındıran firmada VW olduğu için bu kadar satıyor. Ve evet VW pazara kendi girse 2 katını satar Türkiyedeki.
Opel'de var, hadi herkes Opel alsın ;)
hddsheriff
11-09-2014, 12:15
nedense verdikleri cevaba şaşırmadım. bayiden 1 saat önce çıkmış arabanın farları buhar yaptı, geri götürdüğümüzde mevsimsel olduğu söylendi :D
by_speedvw
11-09-2014, 21:24
Arkadaşlar yanlış anlamayın da vw yetkili servis çalışanıyım vw yapmış oldugu garanti kapsamını seat değil bakın seat ayrı bir birim volkswagen in yaptığı garanti kapsamını hangi firma yapıyor çok merak ettim 2010 model araca bile çok defa oldu ve hala oluyor 4 bin tl lik motor masrafını parçanın tamamını garanti karşılıyor %70 de işçilik karşılıyor müşteriye kalıyor %30 işçilik vermek hangi firma yapar bunu yada yapıyor merak ediyorum. arıza araçta kronikse adam 6 taşındaki araca garanti yapıyor daha ne yapsın bunu çook örneklerini kendim yaşadım yani kulaktan duyma değil.
doğuştan aldığı transporter ın boyası harita olmaya başlayınca 2 sene uğraştı arkadaşım.bariz boya hatası ve kimsede aslını iddia edemiyor ama doğuş ediyor.hee iş ne zaman mahkemede arkadaşın kazanıp doğuşun yargıtaya götürme aşamasına geldi,arayıp vazgeçin size sıfırını verelim dediler.105 bg yerine 140 bg lik almak şartıyla kabul ettiler.adamlar çakal,yargıtayda kaybetselerdi emsal karar olacak ve benzer şikayetle gelen her aracı direk alacaklardı.bu arada benim gözümle gördüğüm 2. harita desnli olmuş transporterdı.dediğiniz gibi kaç kişi aynı şikayetle gitti ve biçoğu eminim allah belanızı versin deyip çıktı.millet olarak bu tip hak arama işleri bize zull geldiği için adamlar herşeye kullanıcı hatası diyor. ben 2008 model ducato aracımın baskısını 18000 km de garantiden değiştirtdim.önce para istediler vermem dedim,yok efenim garantiye balata girmez falan.gebze birlik oto önünde dik bi rampa var.servis müdürüne dedimki en usta şoförüne ver arabayı,şu rampayı geri geri çıksın balatayı kokutmadan vercem paranı dedim.neticede yemedi almadılar.(o dönem ducatolarda geri geri titreme problemi vardı,mecbur debriyaj destekli yapıyordunuz geri manevrayı)fiat bile o seriyi komple çağırıp şanzıman takozlarını değiştirmişti,sıkıntı oymuş.
Arkadaşlar yanlış anlamayın da vw yetkili servis çalışanıyım vw yapmış oldugu garanti kapsamını seat değil bakın seat ayrı bir birim volkswagen in yaptığı garanti kapsamını hangi firma yapıyor çok merak ettim 2010 model araca bile çok defa oldu ve hala oluyor 4 bin tl lik motor masrafını parçanın tamamını garanti karşılıyor %70 de işçilik karşılıyor müşteriye kalıyor %30 işçilik vermek hangi firma yapar bunu yada yapıyor merak ediyorum. arıza araçta kronikse adam 6 taşındaki araca garanti yapıyor daha ne yapsın bunu çook örneklerini kendim yaşadım yani kulaktan duyma değil.
DSG şanzuman sorunu olan araçları garanti kapsamında yaptı ki yapmamak gibi bir lüksü yoktu kaç araçta vardı bu şekilde sorun ama her seferinde işi yokuşa sürmeyi tercih etti Doğuş.. Kullanıcı itiraz edince o zaman yok işçilik siz ödeyin yok %30 siz ödeyin yok tamam %100 iyi niyet uygulaması felan diyerek iş yaptılar.. Müşterinin nabzına göre işlem yapan kaç firma var böyle.. Dişinizi çok gösterirseniz %100 iyi niyet, biraz bastırırsanız işçiliği siz ödeyin, mazlumsanız kullanıcı hatası hepsini siz ödeyin..
Şu an övülecek en son firma Doğuş'tur.. Burnundan kıl aldırmayıp, işine geliyorsa mantığıyla hizmet verip, sorun olduğunda sizi en son aşamaya getirtip canınızdan bezdirip, mahkeme tüketici heyeti, bilirkişi olaylarına sokmadan tama yapıyoruz bizim kabahatimiz dediği çok nadir..
by_speedvw
13-09-2014, 00:24
DSG şanzuman sorunu olan araçları garanti kapsamında yaptı ki yapmamak gibi bir lüksü yoktu kaç araçta vardı bu şekilde sorun ama her seferinde işi yokuşa sürmeyi tercih etti Doğuş.. Kullanıcı itiraz edince o zaman yok işçilik siz ödeyin yok %30 siz ödeyin yok tamam %100 iyi niyet uygulaması felan diyerek iş yaptılar.. Müşterinin nabzına göre işlem yapan kaç firma var böyle.. Dişinizi çok gösterirseniz %100 iyi niyet, biraz bastırırsanız işçiliği siz ödeyin, mazlumsanız kullanıcı hatası hepsini siz ödeyin..
Şu an övülecek en son firma Doğuş'tur.. Burnundan kıl aldırmayıp, işine geliyorsa mantığıyla hizmet verip, sorun olduğunda sizi en son aşamaya getirtip canınızdan bezdirip, mahkeme tüketici heyeti, bilirkişi olaylarına sokmadan tama yapıyoruz bizim kabahatimiz dediği çok nadir..:) sizin o rampa yapmalarınızı almanya kabul etmiyor yanlız dogus kabul ediyor garanti sistemi ki heleki iyi niyet direk sisteme bağlı ne veriyorsa o sistem %70 i verdi sizde kalan miktarı kabul etmediniz kalan miktar dogusun kendi cebinden bizim alacağımız paradan kesiliyor. dogus yerine bayi de zorlayın bakalım ne diyorlar çok zor artı adamlar kimseyi gidip zorla alı koyup borca sokup senet yapıp araç satmıyor ki vw kullanıcıları elit herkezde int kullanmayı biliyor alıcagı modelin kronik arızalarını kısa bit araştırma ile bulabilir int den tercih onun onca marka varken neden vw ozaman
Vay arkadaş, vw kullanıcıları elit de oldu. Yakında "sir" ünvanı da talep edersiniz siz.
Hadi hayırlısı.
:) sizin o rampa yapmalarınızı almanya kabul etmiyor yanlız dogus kabul ediyor garanti sistemi ki heleki iyi niyet direk sisteme bağlı ne veriyorsa o sistem %70 i verdi sizde kalan miktarı kabul etmediniz kalan miktar dogusun kendi cebinden bizim alacağımız paradan kesiliyor. dogus yerine bayi de zorlayın bakalım ne diyorlar çok zor artı adamlar kimseyi gidip zorla alı koyup borca sokup senet yapıp araç satmıyor ki vw kullanıcıları elit herkezde int kullanmayı biliyor alıcagı modelin kronik arızalarını kısa bit araştırma ile bulabilir int den tercih onun onca marka varken neden vw ozaman
Öyle diyorsunuz ama örnekleri çevremde çok bilakis yokuşu Doğuş yapıyor ya tutarsa diye sonra kullanıcının itirazına göre iyi niyet yada %30 işçilik ile DSG değişimi çok gördük okuduk.. Hatta Doğuş daha ne yokuşlar yapan olaylar vardı Almanya'ya mail atıldıktan sonra Doğuş gelin tekrar bakalım yapalım değiştirelim dediği olay da çok..
Mekanik olan bir sorun var mecbur karşılayacak ister Doğuş öder ister sizin alacağınız paradan orası kullanıcıyı ilgilendirmez mecbur hatalarını telafi edecekler..
Yukarıdaki iletide arkadaşın dediği gibi VW kullanıcılarını da elit yaptınız ya ne diyelim.. Kendim de bir VW kullanıcısıyım ama bu yorumunuza sesli güldüm.. :D
by_speedvw
14-09-2014, 15:22
bir polo ya bile 50 bin veren bana göre elittir :)
Alan insanlara laf atarak bu durumu çözemezsiniz.Bu kadar satılıyor ki var bir hikmeti.VW kadar geniş donanım,motor,şanzıman ve her sınıfta araç sunan başka bir marka yok.Her kitleye hitap ediyor ve şu bir gerçek ki arabaları artık sıradan markalardan sıyrılmaya başladı.BMW-Mercedes vb premıum alamayanlar vw alıyor çünkü premıum segmente en yakın araçları vw üretiyor..
Doğuş olmasa bi bu kadar daha satar.
Pardon,hangi geniş donanım ? :)
Pardon,hangi geniş donanım ? :)
Donanım gayet geniş, highlinelar gayet dolu.Sanırım polo hariç her arabada da 2-3 sayfa da opsiyon listesi çıkarırlar..Özel sipariş olayı da çoğu markada yok bile.
neothenew
14-09-2014, 20:15
Donanım gayet geniş, highlinelar gayet dolu.Sanırım polo hariç her arabada da 2-3 sayfa da opsiyon listesi çıkarırlar..Özel sipariş olayı da çoğu markada yok bile.
Tamam haklısın vw büyük marka. Dağılabiliriz beyler.
...
..
.
Şu marka fanatikliği olayını anlamıyorum, takım tutar gibi marka tutmalar filan... Şahenk bile böyle savunmuyordur emin olun vw'yi.
ersandeniz
16-09-2014, 10:03
insanlar bir markanın müşterisi ya da çalışanı olunca o markanın ortağı olduğunu zannediyor bazen :D
her markada üretim hataları olabilir, buradaki asıl konu "emniyet kemeri tokasıyla zarar verildiğinin" iddia edilmesi, müşteriyi ciddiye almadığının göstergesi bence, müşteriyi ciddiye alsalar güzelce incelerler mantıklı bir şekilde açıklamayı yaparlardı, ki başkalarından da şikayet gelmesi, üretim hatası olmasa bile malzeme kalitesinin düşüklüğünün göstergesidir, müşteriyi memnun etme adına kolaylık sağlanabilirdi diye düşünüyorum..
Bunu yapmamalarının tek nedeni de insanların "araba dediğin VWdir" diye koşa koşa araba almak için sıraya girmeleridir bence..
Tamam haklısın vw büyük marka. Dağılabiliriz beyler.
...
..
.
Şu marka fanatikliği olayını anlamıyorum, takım tutar gibi marka tutmalar filan... Şahenk bile böyle savunmuyordur emin olun vw'yi.
Ben fanatiklik yapmıyorum.Gelin en baz donanımdan en üst donanıma segmente göre karşılaştıralım araçları.Ne eksik var çıkaralım bakalım.VW araçları piyasanın yukarısında satar doğrudur, satışta toklarıdır da, dsg yüzünden mağdur olanda çoktur ama bu kötü olaylar bazı gerçeklerin üstünü örtmez..Gören diğer markalar baz donanımda solar sunroof, elektrikli hafızalı koltuk, anahtarsız giriş falan sunuyor sanacak.
neothenew
16-09-2014, 11:43
Ben fanatiklik yapmıyorum.Gelin en baz donanımdan en üst donanıma segmente göre karşılaştıralım araçları.Ne eksik var çıkaralım bakalım.VW araçları piyasanın yukarısında satar doğrudur, satışta toklarıdır da, dsg yüzünden mağdur olanda çoktur ama bu kötü olaylar bazı gerçeklerin üstünü örtmez..Gören diğer markalar baz donanımda solar sunroof, elektrikli hafızalı koltuk, anahtarsız giriş falan sunuyor sanacak.
VW hangi modelinde solar sunroof standart sunuyor, hangi Passat'ın baz donanımında elektrikli hafızalı koltuk var? Keyless go hangi modelde standart sunuluyor vw'de? Her marka aracın farklı donanım tipleri var, yazdığınız özellikler de bir çok markada orta-üst donanım serilerinde standart olarak gelen opsiyonlar, aynen VW'de olduğu gibi.
Nereye varmak istediğiniz anlaşılmıyor yukarıda yazdıklarınızdan. Araçların kişiselleştirme özelliklerinden yola çıkarak fiyat kalite dengesine dair bir değerlendirmeye ulaşmaya çalışıyorsanız doğru yolda olduğunuzu düşünmüyorum. Mesela anahtarsız giriş ford'dan tut, kia'ya kadar her arabada var, renault orta donanım seviyelerinde yıllardır standart sunuyor megane ve laguna/latitude modellerinde. Bu mudur şimdi sizin kalite algısı kriteriniz? Unutmayın doğuş 4 sene önce polo getirirken dijital klima opsiyonu bile seçemiyordunuz, yol bilgisayarı bile yoktu. (!) ne kaliteli araba yapmışlar değil mi?
Yıllardır forumda ne zaman bir vag grubu konusu açılsa doğuş grubunun gönüllü savunucuları cansiperane direnişe geçiyor. Ne mutlu Doğuş grubuna böyle marka bağlılığı yaratabilmiş, gerçekten büyük pazarlama başarısı.
Toledo'sunda sorun yaşayan arkadaşımızın konusunu daha fazla dağıtmayalım. Herkesin anlayacağını anladığı kanaatindeyim.
Saygılar,
VW hangi modelinde solar sunroof standart sunuyor, hangi Passat'ın baz donanımında elektrikli hafızalı koltuk var? Keyless go hangi modelde standart sunuluyor vw'de? Her marka aracın farklı donanım tipleri var, yazdığınız özellikler de bir çok markada orta-üst donanım serilerinde standart olarak gelen opsiyonlar, aynen VW'de olduğu gibi.
Nereye varmak istediğiniz anlaşılmıyor yukarıda yazdıklarınızdan. Araçların kişiselleştirme özelliklerinden yola çıkarak fiyat kalite dengesine dair bir değerlendirmeye ulaşmaya çalışıyorsanız doğru yolda olduğunuzu düşünmüyorum. Mesela anahtarsız giriş ford'dan tut, kia'ya kadar her arabada var, renault orta donanım seviyelerinde yıllardır standart sunuyor megane ve laguna/latitude modellerinde. Bu mudur şimdi sizin kalite algısı kriteriniz? Unutmayın doğuş 4 sene önce polo getirirken dijital klima opsiyonu bile seçemiyordunuz, yol bilgisayarı bile yoktu. (!) ne kaliteli araba yapmışlar değil mi?
Yıllardır forumda ne zaman bir vag grubu konusu açılsa doğuş grubunun gönüllü savunucuları cansiperane direnişe geçiyor. Ne mutlu Doğuş grubuna böyle marka bağlılığı yaratabilmiş, gerçekten büyük pazarlama başarısı.
Toledo'sunda sorun yaşayan arkadaşımızın konusunu daha fazla dağıtmayalım. Herkesin anlayacağını anladığı kanaatindeyim.
Saygılar,
Demek istediğim gayet basit.En üst donanımları karşılaştırırsak VW'nin polo hariç hiç bir otomobilinde sınıfında ki diğer araçların donanımlarından bir eksiği yok.Yeri geliyor fazlası var.Opsiyon listelerini karşılaştırırsak keza en fazla opsiyonu vw sunuyor.Araç kişiselleştirmeyi her modelinde uygulayan bir marka vw.En fazla motor seçeneğini sunan yine vw.Umarım bu sefer anlaşılmıştır demek istediğim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.