Orijinalini görmek için tıklayınız : New S3 VS cupra VS Er Type-r
edo typer
19-09-2008, 18:25
Hankısıylan denicen bakiiim?
sıyah dıe muhabbetı gectı dun:D:D:hahaha:
coolvtec
19-09-2008, 18:32
sıyah dıe muhabbetı gectı dun:D:D:hahaha:
Ehehehe, Yavaşşş....
Bence edo-tayyar ile S3 denesin, siyah da kamera aracı olsun. kamera da bende en kalitelisinden.... vatana millete foruma hizmet .......:D
Benim sorularım lütfen
EGT ve AFR değerleri
Knock corrrections larımız pls
ayrıca kesicinin hec adresini verebilirim istersen
fastguy76
19-09-2008, 18:39
1-2 sorum olcak :)
EGt nerelerde basınc 1.1 anladıkta afr nelerde ?
mmillllet ayrıca bütün hondalar öle atmosferik değil uyandırim :)
Me9.1 lerda top limit değerler war. Ve sağlıklı olarak stok enjektör ve stok pompa ile olabildiğince üst değerleri yakalamaya çalıştım . Kesiklik ler ise yakıtsızlıktan ve bu değerlerin yükselmesinden dolayı olan failsafe koruma değerlerine yaklaştığından oluşuyor. stok basınçları 0.8 bar civarında cupra ların. Çok daha üstleri mümkün ama mekanik müdahale olmadan bu kadar.
fastguy76
19-09-2008, 18:42
Benim sorularım lütfen
EGT ve AFR değerleri
Knock corrrections larımız pls
ayrıca kesicinin hec adresini verebilirim istersen
Kesicinin adresini verebilirsen otur yap kardeşim. Bekliyorum
Bu arada hangi sw ye göre kesici adresi veriyorsun ki ?
:) p28 lerdeki gibi aynı sw yi kullanamazsın. bu yüzden adres de değişlen olucaktır. Cupra mı s3 ü ? Beyazın üzerinden okuduğum sw hala laptopumda..
Avans doğrulama tablosu değişikliklerim ve yaptığım bütün değerleri kendime saklama hakkım war heralde
ne güzel yazmışsın nickinin altına ne büyüktür emeğe saygı duyan insan diye ..
Herkes kedi branşında kendi çapında iyidir. Bu foruma yazı yazmamak için inan kendimi
zor tutuyoruöm.. Hala sevilmedim sevilmiyorumda.. Umrumda da değil.
Saygılar
emeğe *** atan yok :) ayrıca sewip sewmediğimizide sölemedik sadece afr ve egt sordum yoksa takmadınızmı ? takmadığınızı söleyenler varda meraktan sorayım dedim ben kendi bransimde iyiyim diemem elimden geldiği kadar program yapıyorum
avans doğrulama derken ben size avans değerinizi sormadım knock corrrections dan bahsediyorum sizde benden ii biliyorsunuzki tfsi ların 4 tane sensoru olduğundan dolayı 4 tane corrrectionu var
Hex decimal kodlarda ise 1 satır gibi eklemen gerekiyor yada checkngo da sorun çıkarıyor kısyol olarak HEX aDRESİNi yazmanz gerekiyor bunu benden iyi biliosundur yani demek istediğim şuki 255 kesicisinden bahsediyorum ben burda :D kalkmıyor demenin mansı yok gözümle gördüm superchips bile kaldırbiliyorki siz Dünyada en iyisi olduğunuzu idda ediyorsunuz.
ben p28 az kullanırım cip yazmam p28'e sorunlar baş gösteriyor emulatorler çok daha basarılı oluyor Genelde aem motec hydra pectel Dta haltech omex gibi standalone larla çalışıyorum onlarla saten çipleri bir bile tutmuyoru m aralarındaki fark taş devir ile 30. yuzyil gibi
Sanırsam beni sizi sewmeme nedenim bu benim kendi fikrim düşüncem kimse buna katılmak zorund değil arkamdan konuşmanız (1 kişi değil 10 kişiden duydum) ve 1.6 arabayla vth i geçiceğinii idda etmiştiniz değilmi bekledim okadar gelen giden hiç olmadı gideri yptınız gelmeyen sizdiniz sonra araba satıldı o arkadaşta gelmedi arabyı sattım ama malesef 1.5 barda 643 gibi bi rakam çıkkrıyuor DYno DYnamics te :)
emeğe *** atan yok :) ayrıca sewip sewmediğimizide sölemedik sadece afr ve egt sordum yoksa takmadınızmı ? takmadığınızı söleyenler varda meraktan sorayım dedim ben kendi bransimde iyiyim diemem elimden geldiği kadar program yapıyorum
avans doğrulama derken ben size avans değerinizi sormadım knock corrrections dan bahsediyorum sizde benden ii biliyorsunuzki tfsi ların 4 tane sensoru olduğundan dolayı 4 tane corrrectionu var
Hex decimal kodlarda ise 1 satır gibi eklemen gerekiyor yada checkngo da sorun çıkarıyor kısyol olarak HEX aDRESİNi yazmanz gerekiyor bunu benden iyi biliosundur yani demek istediğim şuki 255 kesicisinden bahsediyorum ben burda :D kalkmıyor demenin mansı yok gözümle gördüm superchips bile kaldırbiliyorki siz Dünyada en iyisi olduğunuzu idda ediyorsunuz.
ben p28 az kullanırım cip yazmam p28'e sorunlar baş gösteriyor emulatorler çok daha basarılı oluyor Genelde aem motec hydra pectel Dta haltech omex gibi standalone larla çalışıyorum onlarla saten çipleri bir bile tutmuyoru m aralarındaki fark taş devir ile 30. yuzyil gibi
Sanırsam beni sizi sewmeme nedenim bu benim kendi fikrim düşüncem kimse buna katılmak zorund değil arkamdan konuşmanız (1 kişi değil 10 kişiden duydum) ve 1.6 arabayla vth i geçiceğinii idda etmiştiniz değilmi bekledim okadar gelen giden hiç olmadı gideri yptınız gelmeyen sizdiniz sonra araba satıldı o arkadaşta gelmedi arabyı sattım ama malesef 1.5 barda 643 gibi bi rakam çıkkrıyuorDYno DYnamics te:)
Bütün konu anlayışımı felç etti şimdi bu yahu :rolleyes:
fastguy76
19-09-2008, 19:06
emeğe *** atan yok :) ayrıca sewip sewmediğimizide sölemedik sadece afr ve egt sordum yoksa takmadınızmı ? takmadığınızı söleyenler varda meraktan sorayım dedim ben kendi bransimde iyiyim diemem elimden geldiği kadar program yapıyorum
avans doğrulama derken ben size avans değerinizi sormadım knock corrrections dan bahsediyorum sizde benden ii biliyorsunuzki tfsi ların 4 tane sensoru olduğundan dolayı 4 tane corrrectionu var
Hex decimal kodlarda ise 1 satır gibi eklemen gerekiyor yada checkngo da sorun çıkarıyor kısyol olarak HEX aDRESİNi yazmanz gerekiyor bunu benden iyi biliosundur yani demek istediğim şuki 255 kesicisinden bahsediyorum ben burda :D kalkmıyor demenin mansı yok gözümle gördüm superchips bile kaldırbiliyorki siz Dünyada en iyisi olduğunuzu idda ediyorsunuz.
ben p28 az kullanırım cip yazmam p28'e sorunlar baş gösteriyor emulatorler çok daha basarılı oluyor Genelde aem motec hydra pectel Dta haltech omex gibi standalone larla çalışıyorum onlarla saten çipleri bir bile tutmuyoru m aralarındaki fark taş devir ile 30. yuzyil gibi
Sanırsam beni sizi sewmeme nedenim bu benim kendi fikrim düşüncem kimse buna katılmak zorund değil arkamdan konuşmanız (1 kişi değil 10 kişiden duydum) ve 1.6 arabayla vth i geçiceğinii idda etmiştiniz değilmi bekledim okadar gelen giden hiç olmadı gideri yptınız gelmeyen sizdiniz sonra araba satıldı o arkadaşta gelmedi arabyı sattım ama malesef 1.5 barda 643 gibi bi rakam çıkkrıyuor DYno DYnamics te :)
Ben vtec imle hiçbizaman vth la denemedim. Bunu herkes bilir kimiş o 10 kişi ben de merak ettim. 4 sensör olması 4 doğrulama tablosu olucağı anlamına gelmez. 4 den çok daha fazla war. Artı load ve map a göre artı yakıt kalitesine göre olmak üzere bayaa bi war .Checkn go sadece cheksum doğrulaması yapan bir program. Senin bahsettiğin 1 eklersen 1 çıakrtırsın olayı sadce balanslamak yöntemi ile checksum hesaplamaktır.
2. si ise demin de dedğim gibi bilmeden elinde orj. sofware olmadan o şekilde atlaman söyleyebilirim diye doğru değildi.
Tfsi larda 2 rpm kesici 1 vmax limitor mevcut. Kitap okur gibi bulur işaretler ve değiştirim. O 30 sene evveli diye bahsettiğin me9.1 ecu klima dan immobilizere airbag den avans tablosuna kadar bi ton düzenek ve sistem kontrol ediyor. Aem haltec ve diğer sistemler gibi eprom ve chip ile değil Mikroişlemci ile kontrol ediliyor.
Ve p28 i örnek verdim. Bu arada tek 1 değer hex değil çok daha fazlası ile kontrol edilir me9.1 de kesici.
3. herkez de şahit ben senin aracınla denemedim .. element uydurmayalım :) Konuşmadım da.
şunu berlitmek isterim kesşke forumda yazsssanız bilgisdileirnizi insnlarla paylaşasssanız kimsenin size bişi diyeceği yok
fastguy76
19-09-2008, 19:08
şunu berlitmek isterim kesşke forumda yazsssanız bilgisdileirnizi insnlarla paylaşasssanız kimsenin size bişi diyeceği yok
Tabii mutluluk duyarım neden yapmıyayım.
mesela şu an heyecanla uğraştığım büyük keyif aldığım stock ecu ları ile CZT ve evo6 war. Birikimimi ve tecrübemi paylaşmak isterim .
Bu arada 1 adet istanbul içinde stock czt arıyorum . Sw develop için .. Czt yapıyorum dedim mesajlarım silindi , ep3 typr r ve birçok yapılamayacak japon yapıyrum dedim mesjlarım silindi. Anlayışlı olursak karşılıklı neden olmasın yardımcı olurum tabi.
kesici ? rpm mi ? :) demin hız kesicisindeydik Setfile ları değiştirmeye benzemiyor sanırım değilmi ? 3d de elimde mevcut ols da sanırım size bunlar yeterli olur keyys de değilmi ? doğrulama tablosundan bahseeden kim ya :) türkieçeye çeivrmeye çalışmasak bu işler i voltlarından bahsediyordum türkcesi sorrun değil dedim ya benden iyi biliyorsunuz :) benim sadece sölediğim şey su adresini verebiliriim dedim kesicinin keske superchips gibi sizde kesiciyi kaldırsaydınız keske orda basıncı düşürseydiniz AFr yi zengine verseydiniz ki bişi olmasaydı typer Tren gibi geçmeseydi olayımız typer değil tabiki
tasş devri derken Arayüzlerimizden bahsettim :)
Benim umrumda olmaz kime ne yaptığınız kıskanclıkta yapmam 1 tek laf demem ben bu işi hobby amaclı zevk alarak yapıyorum para güdddüğüm bisey yok bukadar keskin sirke küpüne zarar eiz en büyükmüşsssünüz benim söleyebilicek ne gibi bi lafım olabilirki
ben denedim demedim deneyelim dediniz gelmediniz dedim :) 10 kisiden o daha çok ekmek yer yürümüyor demesin biliyordunuz ben en son aramıştım muamelecideydi tuhstınız :) element e gerek yok kulaklarım yeterli bana :)
fastguy76
19-09-2008, 19:19
Tabii mutluluk duyarım neden yapmıyayım.
mesela şu an heyecanla uğraştığım büyük keyif aldığım stock ecu ları ile CZT ve evo6 war. Birikimimi ve tecrübemi paylaşmak isterim .
Bu arada 1 adet istanbul içinde stock czt arıyorum . Sw develop için .. Czt yapıyorum dedim mesajlarım silindi , ep3 typr r ve birçok yapılamayacak japon yapıyrum dedim mesjlarım silindi. Anlayışlı olursak karşılıklı neden olmasın yardımcı olurum tabi.
Bu arada da bu gün yeni 1.4 polo 75 hp ST10F işlemcili ecu ya iletişim kurdum ve okudum. Ramazan ayı Arge ayı
Tabii mutluluk duyarım neden yapmıyayım.
mesela şu an heyecanla uğraştığım büyük keyif aldığım stock ecu ları ile CZT ve evo6 war. Birikimimi ve tecrübemi paylaşmak isterim .
Bu arada 1 adet istanbul içinde stock czt arıyorum . Sw develop için .. Czt yapıyorum dedim mesajlarım silindi , ep3 typr r ve birçok yapılamayacak japon yapıyrum dedim mesjlarım silindi. Anlayışlı olursak karşılıklı neden olmasın yardımcı olurum tabi.
haberim var Christian söledi ama şöle bişi var BDM biraz insanı korkuyutoor Colt un ben Christian istedikleri şekilde sökmüştüm flashlamak için flashlandı ama kastı açıkcası BDM zevkli değil online yolda flashlamak çok dah mantıklı bence
ayrıca o biraz reklam olur :) deilmi site üzerinden bence reklam olur :) ben bile drecu.com un reklamını yapmıyorum
fastguy76
19-09-2008, 19:24
kesici ? rpm mi ? :) demin hız kesicisindeydik Setfile ları değiştirmeye benzemiyor sanırım değilmi ? 3d de elimde mevcut ols da sanırım size bunlar yeterli olur keyys de değilmi ? doğrulama tablosundan bahseeden kim ya :) türkieçeye çeivrmeye çalışmasak bu işler i voltlarından bahsediyordum türkcesi sorrun değil dedim ya benden iyi biliyorsunuz :) benim sadece sölediğim şey su adresini verebiliriim dedim kesicinin keske superchips gibi sizde kesiciyi kaldırsaydınız keske orda basıncı düşürseydiniz AFr yi zengine verseydiniz ki bişi olmasaydı typer Tren gibi geçmeseydi olayımız typer değil tabiki
tasş devri derken Arayüzlerimizden bahsettim :)
Benim umrumda olmaz kime ne yaptığınız kıskanclıkta yapmam 1 tek laf demem ben bu işi hobby amaclı zevk alarak yapıyorum para güdddüğüm bisey yok bukadar keskin sirke küpüne zarar eiz en büyükmüşsssünüz benim söleyebilicek ne gibi bi lafım olabilirki
ben denedim demedim deneyelim dediniz gelmediniz dedim :) 10 kisiden o daha çok ekmek yer yürümüyor demesin biliyordunuz ben en son aramıştım muamelecideydi tuhstınız :) element e gerek yok kulaklarım yeterli bana :)
Hız kesici de aynı şekilde adresi alabilirmiyim ?
Yoksa kapatalım mı..... S3 ün sıkıntısı krang sensörü yada stock yazılımı ile alakalı .. Stock değerlerin üzerinde arıza veriyor önceden de söyledim. ben 100.000 euro dan çok daha fazla para software ve ekipmanıma dökmüşüm arkadaşım bu işe tabiki para kazanıcam işim bu benim. Ve layığı ile de iyi şeklde işimi yapmaya çalışıyorum.
soru sorarlarsa cevaplarım ... ama hala kesiciyi merak ediyorum konuyu değiştrmeyelim
Bu arada winols unuzun customer key inizi alabilirmiyim ? Benim sofware im Performans Otomotiv Ps Chiptuning adına kayıtlı . Frank ve Axel crack sw için baya uğraş veriyor bu aralar. Umarım lisanslıdır winols unuz
http://img197.imagevenue.com/loc497/th_45648_L6SANS_122_497lo.jpg (http://img197.imagevenue.com/img.php?image=45648_L6SANS_122_497lo.jpg)
fastguy76
19-09-2008, 19:27
haberim var Christian söledi ama şöle bişi var BDM biraz insanı korkuyutoor Colt un ben Christian istedikleri şekilde sökmüştüm flashlamak için flashlandı ama kastı açıkcası BDM zevkli değil online yolda flashlamak çok dah mantıklı bence
ayrıca o biraz reklam olur :) deilmi site üzerinden bence reklam olur :) ben bile drecu.com un reklamını yapmıyorum
:) colt bdm yapılmıyorrrrrr. kesinlikleeeee. Lütfen arkadaşım..Yok yere uğraşmışsın yada yanlış hatırlıosun Şu an o ecu nun obd ve online flashlanıcak bi fantazisi yok. Christian a da selamlarımı söyle.. Kulağını neden tersten tutmuş
En güzeli sen cevap verme ben de yazmiim tadımız tuzumuz kalsın yerinde.. Siz özel olmamak kaydı ile sorun ben yardım ediyim . Map 3d nis war ise buyrun yapın . Koskoca superchips yaptı yürütemedi o kdar imkanı ile warsın sensör değişene kadar kesici öyle kalsın
Saygılar
edo typer
19-09-2008, 19:31
s3 kac km de kesıyo 268 dıe duydum dogru mudur? ben 2.0 turbo aractan daha cok sey beklerdım acıkcası...0.5 bar greedy kıtle bı ctr nokta olur...greedynınde turbosu gt25e denk gelıyo dıe bılıyorum...bu kdr buyutulcek bı motor deıl tfsi...efsane deıldır bı b16 bı 18c gıbı...
s3 kac km de kesıyo 268 dıe duydum dogru mudur? ben 2.0 turbo aractan daha cok sey beklerdım acıkcası...0.5 bar greedy kıtle bı ctr nokta olur...greedynınde turbosu gt25e denk gelıyo dıe bılıyorum...bu kdr buyutulcek bı motor deıl tfsi...efsane deıldır bı b16 bı 18c gıbı...
gt25 den daha kucuk 18G var greddy kitlerde;)
edo typer
19-09-2008, 19:36
gt25 den daha kucuk 18G var greddy kitlerde;)
daha kucuk dıyecektım fakat su kacırırım dıe ,yanlıs bılıyorumdur dıe demedım:D gt 22 gıbı dogru mudur:D
ama o 18G ctr yi bildigin kudurtuyor:)
fastguy76
19-09-2008, 19:38
s3 kac km de kesıyo 268 dıe duydum dogru mudur? ben 2.0 turbo aractan daha cok sey beklerdım acıkcası...0.5 bar greedy kıtle bı ctr nokta olur...greedynınde turbosu gt25e denk gelıyo dıe bılıyorum...bu kdr buyutulcek bı motor deıl tfsi...efsane deıldır bı b16 bı 18c gıbı...
B16 nın Tahtına başka bi makine çok zor... Japon japmış .. B16 dan sonra şahsi fikrim
z20 blok ile opel .:) net değer mi istiosun hız kesici için 272 KMH CUPRA DA S3 DE DE AYNI
Fakat ibreye yansıyan tamamen km hata payı.
barbaros bey ben cip yapıyorum demedim 500.000 euro yatırmanızada laf demedim :) dizel arabya avans verilmez mesela bunu biliyorum :) verdiğinizi duymuştum neden sinirleniyorsuuz ki gayet güzel şekilde konuşuyoruz hala EGT ve afr sölemediniz :) sanırım gerçekten takmamışsssınız subaru gibi yolda flashlaya biliyormusun ? colt u :)
Crank sensoru ne gibi bi abukluk yarattığını anlayamadım ama doğrudur en iyi sizsiniz Tfsi a süpersiniz :) inaşlllah yakın bi arkadaşım alır onun arabasına yapabilirim nacizane ezik bilgilerimle iallah deneme imkanımız olur açmayalım kutuyu söletmeyelim kötüyü iyi kötü gayet güzel konuşuyoruz ben soruyorum siz yanıtlıyorsunuz slaksaçma seyler çok duyuyorum lafını bile açmıyorum ols saolsun bi abim sayesinde kullanıyorum ismi lalzım deil ama sorarsan türkiyede kaç ols olduğunu sölediklerinde isminin içinde motorsport olması lazim :D winols.Benim selama ihytiyacım yok ben sadece twin turbo civic inde biraz hasrır nesir oldum okadar gayet profesyonel bi adam
geçen ay dergideki yazımda krank sensorunun neile yaradığın yazmıştım :) kilometre ile aalakası olduğunu sanmıyorum fikrimi sölüorum kızıyorsunuz .)
ben colt la uğraştığım zamanda yaklaşık 1.5 2 sene oluo snırım ya :) şuanda komple mivecide dahil olmak üsere Map sensor e dönüp gayet güzel stand alone kullanabilityorum Traction u bile kalabilmek sartıyla sorun olmuyor inaşlllah colttta basarılı ollursunuz bişi demedim ben :)
gt25 den daha kucuk 18G var greddy kitlerde;)
krdeşim :) naber :) uhauuahuauha söleyeceksin ban onu unutmadım :)
edo typer
19-09-2008, 19:41
ama o 18G ctr yi bildigin kudurtuyor:)
yanı:D tfsiden fazla cıldırttıgı kesın;)
Ahmetfikri
19-09-2008, 19:41
Evet ordayım arkadaşım okudum yazılanlarıda şaka yapmak istedim falan demiş arkadaş chip olduğunu denemeden önce sölemessin şaka yapmak istiyosan denersin geçtikten sonra söylersin şakanı yapıcaksan böyle yaparsın.Ama internete gelip videoyu koyup araçta chip yok önceden chip vardı o kötü etkiliyordu söktük daha iyi gitmeya başladı dersen bunun şakayla uzaktan yakından alası olmaz bilmem bu burdaki insanları kandırmak olur.Araca chip yapan kişi chip yaptığını açıklamasa bu konu dahada uzardı..
sen bncee ıyıce bı oku su konuları kafan karıstı sanırım ;)
fastguy76
19-09-2008, 19:44
barbaros bey ben cip yapıyorum demedim 500.000 euro yatırmanızada laf demedim :) dizel arabya avans verilmez mesela bunu biliyorum :) verdiğinizi duymuştum neden sinirleniyorsuuz ki gayet güzel şekilde konuşuyoruz hala EGT ve afr sölemediniz :) sanırım gerçekten takmamışsssınız subaru gibi yolda flashlaya biliyormusun ? colt u :)
Crank sensoru ne gibi bi abukluk yarattığını anlayamadım ama doğrudur en iyi sizsiniz Tfsi a süpersiniz :) inaşlllah yakın bi arkadaşım alır onun arabasına yapabilirim nacizane ezik bilgilerimle iallah deneme imkanımız olur açmayalım kutuyu söletmeyelim kötüyü iyi kötü gayet güzel konuşuyoruz ben soruyorum siz yanıtlıyorsunuz slaksaçma seyler çok duyuyorum lafını bile açmıyorum ols saolsun bi abim sayesinde kullanıyorum ismi lalzım deil ama sorarsan türkiyede kaç ols olduğunu sölediklerinde isminin içinde motorsport olması lazim :D winols.Benim selama ihytiyacım yok ben sadece twin turbo civic inde biraz hasrır nesir oldum okadar gayet profesyonel bi adam
geçen ay dergideki yazımda krank sensorunun neile yaradığın yazmıştım :) kilometre ile aalakası olduğunu sanmıyorum fikrimi sölüorum kızıyorsunuz .)
ben colt la uğraştığım zamanda yaklaşık 1.5 2 sene oluo snırım ya :) şuanda komple mivecide dahil olmak üsere Map sensor e dönüp gayet güzel stand alone kullanabilityorum Traction u bile kalabilmek sartıyla sorun olmuyor inaşlllah colttta basarılı ollursunuz bişi demedim ben :)
Sadece duyuyosun .. o kulaklarını bi kontrol ettirmen lazım ... Dİzel arabada avans war İnjection advance.. Yani mazotun püskürtülme zamanının retardı avansı. Gene duyuyosun Sen yaz .. ben cavaplarım..
http://img239.imagevenue.com/loc207/th_46331_ENJ_AVANS_122_207lo.jpg (http://img239.imagevenue.com/img.php?image=46331_ENJ_AVANS_122_207lo.jpg)
Daha erken avans lı bastırılan mazot daha fazla miktarın sıkıştırılmasına ve patlamanın daha fazla olmasına ebep olur. Tabi bu arada dikkat edilmesi gereken bazı hususlar da war . Enjektörün yeni, kaçırmayan ve memelerinin sıkı ve genleşmemiş olması gerekir.
Sana örnek olarak resim koydum.. sizin gibi map olarak değil tek tek kendim giriyorum kendi map definasyonumu kendim tanımlıyorum .. işte o avans mapi dir
fastguy76
19-09-2008, 19:46
barbaros bey ben cip yapıyorum demedim 500.000 euro yatırmanızada laf demedim :) dizel arabya avans verilmez mesela bunu biliyorum :) verdiğinizi duymuştum neden sinirleniyorsuuz ki gayet güzel şekilde konuşuyoruz hala EGT ve afr sölemediniz :) sanırım gerçekten takmamışsssınız subaru gibi yolda flashlaya biliyormusun ? colt u :)
Crank sensoru ne gibi bi abukluk yarattığını anlayamadım ama doğrudur en iyi sizsiniz Tfsi a süpersiniz :) inaşlllah yakın bi arkadaşım alır onun arabasına yapabilirim nacizane ezik bilgilerimle iallah deneme imkanımız olur açmayalım kutuyu söletmeyelim kötüyü iyi kötü gayet güzel konuşuyoruz ben soruyorum siz yanıtlıyorsunuz slaksaçma seyler çok duyuyorum lafını bile açmıyorum ols saolsun bi abim sayesinde kullanıyorum ismi lalzım deil ama sorarsan türkiyede kaç ols olduğunu sölediklerinde isminin içinde motorsport olması lazim :D winols.Benim selama ihytiyacım yok ben sadece twin turbo civic inde biraz hasrır nesir oldum okadar gayet profesyonel bi adam
geçen ay dergideki yazımda krank sensorunun neile yaradığın yazmıştım :) kilometre ile aalakası olduğunu sanmıyorum fikrimi sölüorum kızıyorsunuz .)
ben colt la uğraştığım zamanda yaklaşık 1.5 2 sene oluo snırım ya :) şuanda komple mivecide dahil olmak üsere Map sensor e dönüp gayet güzel stand alone kullanabilityorum Traction u bile kalabilmek sartıyla sorun olmuyor inaşlllah colttta basarılı ollursunuz bişi demedim ben :)
Çalışmalarını duyuyorum , görüyorum ve tebrik ediyorum.. Saygılar. Unuttum msupra sen hzırladın dimi .. 10 numara ve hakikaten tebrik ederim..
Spiker :Barbaros bey distiribütorden avans verdiğiniz sölendi doğrumudur ?
Barbarosbey :
cvp sizde barbaros bey hayır derseniz kontrol etttirririm sorun deil bana söleyenler yalan sölemiş olur sorun deil konu açıklığa ulaşsssın yeterli enim için
enjektor avansı çok farklı bişeydir
beni ne yaptığını sölediğim gibi bağlamıyor tebrikler derim lalfım olmaz tabiki
ben hala EGT ve AFr istiyorum :)
Vth konusunada açıklık istiyorum :)
ben açıkcası yzmıcaktım tek kelime için yazıyorum en iyi benim :) yazısına :)(
fastguy76
19-09-2008, 19:51
Spiker :Barbaros bey distiribütorden avans verdiğiniz sölendi doğrumudur ?
Barbarosbey : cvp sizde barbaros bey hayır derseniz kontrol etttirririm sorun deil
enjektor avabsı çok farklı bişeydir araba avansı çok farklı
beni ne yaptığını sölediğim gibi bağlamıyor ben hala EGT ve AFr istiyorum :)
Vth konusunada açıklık istiyorum :)
1- hangi araçmış dist avan verdiğim .dizel avans dedin yapıştırdım kaldın... daha ne çıkartcaksın merak ediyorum
2- egt ve afr değerlerim log olarak optican vag k scan ile alınmış ciahzı alırsan ve sofare i alırsan sana gönderebilirim bakar ve görürsün.
Optican türkiye distribütörüyüm
3- vth konusuna gelince denemedik sen de biliosun. konuşmadım konuşmam da boş yere
yazdıklarımı hep sallayarak geçiştirerek cevap verdin hala altta kalmamak için yazıosun. bence artık bi ara ver dedim
edo typer
19-09-2008, 19:52
Spiker :Barbaros bey distiribütorden avans verdiğiniz sölendi doğrumudur ?
Barbarosbey :
cvp sizde barbaros bey hayır derseniz kontrol etttirririm sorun deil bana söleyenler yalan sölemiş olur sorun deil konu açıklığa ulaşsssın yeterli enim için
enjektor avansı çok farklı bişeydir
beni ne yaptığını sölediğim gibi bağlamıyor tebrikler derim lalfım olmaz tabiki
ben hala EGT ve AFr istiyorum :)
Vth konusunada açıklık istiyorum :)
ben açıkcası yzmıcaktım tek kelime için yazıyorum en iyi benim :) yazısına :)(
yaw bakarız egt ıle afrye...bugun bı top speed daha yaparız ...kırılmazsa kırılmaz;) s3
fastguy76
19-09-2008, 19:54
yaw bakarız egt ıle afrye...bugun bı top speed daha yaparız ...kırılmazsa kırılmaz;) s3
Kırılmaz dostum.
Wot 650-680 derece loglamışım
afr de aşşa yukarı 3500 rpm den 5000 e kadar 11.20 5000 den red line a kadar 10.9 gibi oturuyor. Bunlar optican vag k scan ın aracın kendi o2 sensorunden ölçüm yapılp çevrilmiş değerler önceden de dediğim gibi
tek sıkıntı pompa yakıt yetişmeyince dolaylı kesiklikler oluyor
saygılar
ahmetgurlek
19-09-2008, 19:58
walla tıp makalesi okumuş gibi hissediyorum kendimi :confused::confused::confused::confused:
barbaros abi şimdi aaçıkca yazıyorum yeter daraldım neyi yapıştırdın sen öle hala denemedik diosun sen niye yapıştırdın öyle yahu :)
BAK AÇIK NET YAZIYORUM deNEYELİM DEDİM GELMEDİ DİYORDUN GEL DENEYELİM DEDİM MUAMELECİDE DEDİN HALA MUAMELECİDE SATTIN HALA ORDA SANIRIM
ben log istemedim senden SADECe değer isterim AFR ve EGT toplasan 6 rakam yazıcaksın geçiştirip durma Enjektor avansının neolduğunu biliyormusun
rkamlrı yazdınmı yeterli beniö için hala uzatıyorsun :)
minik bir motec açıklaması oku istersen BTDC den hesaplanır
The Fuel - Injection Timing determines when the Injectors will stop
(or start) injecting fuel for each injection pulse.
The Setup Parameter "Injection Timing Position - (itp)" selects Start
of Injection or End of Injection. End of Injection is normally best.
Injection Timing is set in degrees Before Top Dead Centre (Compression
Stroke).
When the engine operating point is close to the current cursor position
the Injection Timing is forced to the cursor value rather than being
interpolated from the adjacent sites, this allows large adjustments to
be made without the adjacent sites affecting the adjustment value.
Adjusting the injection timing allows the fuel to injected at the optimum
point in the engine cycle so that the fuel is used most efficiently.
Engine power, emissions, economy and idle stability may be optimised by
adjusting the Injection Timing. "
Kırılmaz dostum.
Wot 650-680 derece loglamışım
afr de aşşa yukarı 3500 rpm den 5000 e kadar 11.20 5000 den red line a kadar 10.9 gibi oturuyor. Bunlar optican vag k scan ın aracın kendi o2 sensorunden ölçüm yapılp çevrilmiş değerler önceden de dediğim gibi
tek sıkıntı pompa yakıt yetişmeyince dolaylı kesiklikler oluyor
saygılar
tamam işte bu sadece :) istediğim değerler turbo araba göre süper değerler o mnifold la o EGt süpermiş :)
daha sorucak lafım yok WEGt olduğunu bilmiyordum S3 te sorayım yarın
Kırılmaz dostum.
Wot 650-680 derece loglamışım
afr de aşşa yukarı 3500 rpm den 5000 e kadar 11.20 5000 den red line a kadar 10.9 gibi oturuyor. Bunlar optican vag k scan ın aracın kendi o2 sensorunden ölçüm yapılp çevrilmiş değerler önceden de dediğim gibi
tek sıkıntı pompa yakıt yetişmeyince dolaylı kesiklikler oluyor
saygılar
konu yınee baya ılerlemıs şimdi deneme ıcın cıkıyordum ama yazıyı okuyunca solıyım dedım bahsedılen kesıntı hıssedılıyor ve sorun asılırsa sızınde acıkladığınız gıbı sensorler falan sanırım cook daha ıyı yuruyebilir bde bşi merak edıyorum nedne taypar megane rs falan gecerken aynı sınıfta oluyo turbo arabalarlada geılınce nedne hemen k20 turbo olsa sole olur bole olur dıye yoruum yapılıyorr
:rolleyes:
cem hehe boşver sen o işi şimdi :)
cemvtec ozaman modlu ewoyla dene oda aynı sınıfta :) dimi :)
cem hehe boşver sen o işi şimdi :)
cemvtec ozaman modlu ewoyla dene oda aynı sınıfta :) dimi :),
sınııfım aslında doru soluyosun hele bı modluyalımm denerızz yaa sorun değil :rolleyes:
hayırlısı cem .:)
ehehehe cihan gider sezdim :) erdem söle cihana :) uahuahu
s3lerın un 290 gordugu vıdeolarvar youtubta..
aynı guclerde evoyla denenebılır gayette guzel olur gibi:)
fastguy76
19-09-2008, 20:14
konu yınee baya ılerlemıs şimdi deneme ıcın cıkıyordum ama yazıyı okuyunca solıyım dedım bahsedılen kesıntı hıssedılıyor ve sorun asılırsa sızınde acıkladığınız gıbı sensorler falan sanırım cook daha ıyı yuruyebilir bde bşi merak edıyorum nedne taypar megane rs falan gecerken aynı sınıfta oluyo turbo arabalarlada geılınce nedne hemen k20 turbo olsa sole olur bole olur dıye yoruum yapılıyorr
:rolleyes:
Tfsi ların yakıt sistemi... İsmi zaten ordan geliyor .. Fsi ve Tsi Ve tfsi .. Common rail sistem ile aynı teknoloji. yani Mekanik yakıt pompası.. Gene voltaj ile kontrol ediliyor. Şu an kompe 2mb softare üzerinde pompa voltj değerini arıyorum. bulduğumda sorun %99 çözülecek
B16 nın Tahtına başka bi makine çok zor... Japon
z20 blok ile opel .:)
.
yaşasın z20 blok:) iyi işler cıkartabıldıgını bılıyodum oldukça dayanıklı sanırsam:rolleyes:
hayırlısı cem .:)
ehehehe cihan gider sezdim :) erdem söle cihana :) uahuahu
gıder değilde gelısımımızı gormek ıcın onumuzde ıdeal bı arac olabilir :)
yaşasın z20 blok:) iyi işler cıkartabıldıgını bılıyodum oldukça dayanıklı sanırsam:rolleyes:
seko tabela dıyorum baska bşi demıyorum sanaa:hahaha::hahaha:
fastguy76
19-09-2008, 20:19
yaşasın z20 blok:) iyi işler cıkartabıldıgını bılıyodum oldukça dayanıklı sanırsam:rolleyes:
Evet... b16 kadar olmasa da onun ayarında bemce
neysem anlaşıldığmı umuorum :)
typer ıle s3 u aynı kategorıye sokan zıhnıyete ne demelıkı :) megane rs gecerken typer ıle aynı sınıf dıyen kım? ust sınıftakı bı arabayı gecıyı typer ve vtecler herzamankı gıbı yanı. aynı sınıf sayılıyorsa dragta aynı grupta kalksınlar resmı olarak ;)
çok güzel bir deneme olmuş
araçlardaki kişi sayısı eşit mi ?
Evet... b16 kadar olmasa da onun ayarında bemce
bence yanlış hondanın bugune kadar ürettigi en güsel makina
K20
En dayanıklı şanzuman B16 şanzumanı :):)
B serıden cıkan guclerı daha K dan goremedık ama :) B serısı herzaman efsane oldu olmayada devam edecek bu gercek :) sanzımanı zaten efsane. aracımı 6 senedır kullanıyorum herturlu mod yaptım henuz hala orjınal :)
B16 dan sonra şahsi fikrim
z20 blok ile opel .:)
Ssshhhhh ;) Miracle :)
coolvtec
20-09-2008, 01:21
Yeni edo-tayyar vs s3 videoları çok yakında burada.............
B serıden cıkan guclerı daha K dan goremedık ama :) B serısı herzaman efsane oldu olmayada devam edecek bu gercek :) sanzımanı zaten efsane. aracımı 6 senedır kullanıyorum herturlu mod yaptım henuz hala orjınal :)
millet K24 turbo ile 1000 hp leri gecti selçuk ornek CFT
bu aynı adamlar B serisinde de en üst rakama sahiptiler 863
B serıdende 1000 lerı gecenler var dıye duyduk ama nedır dogrulugu bılınmez
czt ye birseyler takiliyor diye okurken 5 sayfa daha gelmis ustune:)
H serisini funny car larda kullanıolar 6 saniye gidenlerde B yide mutalaka kullanıolardır da pek gözümüze batmamıştır
sonuçta B de güsel makinadır bence turbolamak için en iyisi hatta böle bir calışmam var biliosun
haberler guzel bızım acımızdan :) ER typer rulez
H serisini funny car larda kullanıolar 6 saniye gidenlerde B yide mutalaka kullanıolardır da pek gözümüze batmamıştır
sonuçta B de güsel makinadır bence turbolamak için en iyisi hatta böle bir calışmam var biliosun beklıyoruz bıtırmenı funny carı :)
video bu saatler içerisinde gelicekmi ?
en iyi makinası c32 dir :) saçmalamayın :) bildiğin 1850whp çıkardılar
c32 kım len :D erdemle gorustum gelıo vıdeolar dedı ama bılmıorum
millet K24 turbo ile 1000 hp leri gecti selçuk ornek CFT
bu aynı adamlar B serisinde de en üst rakama sahiptiler 863
hayır 1032 whp alan sapık ruhlu mezicali amcam var
coolvtec
20-09-2008, 01:51
Videoları Kaan çekti kendi makinesi ile, sanırım koyar en kısa zamanda.
tahmın ettımde aem power ın cıvıc 1500 kusur bılıodum ben
Evet öyle , videolar gelene kadar bilgi olsun :)
twinturbocharged NSX V6 engine 1500+ hp
0-402m:5.8 sec
http://img258.imageshack.us/img258/8696/p9070040vi1me.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/9849/131nr.jpg
-Specs-
ENGINE: 3.2-Liter NSX V6
COMPRESSION RATIO: 11.5:1
CRANKSHAFT: Custom Billet
TRANSMISSION: Lenco Five-Speed
RODS: GRP Aluminum
PISTONS: Wiseco Forged
VALVETRAIN: Ferrea
CAMSHAFTS: Crane Cams
ROCKER ARMS: AEM Custom
CAM GEARS: AEM
INTAKE MANIFOLD: Hogan’s Racing Manifolds
INTAKE SYSTEM: AEM Custom
ENGINE MANAGEMENT: AEM EMS + AEM Peak & Hold Injector Driver Modules
ENGINE DATA AQ: AEM EMS
AIR/FUEL CONTROLLER: AEM Dual-Channel Wideband UEGO
FUEL PUMP: Waterman Racing Components
INJECTORS: RC Engineering 1600cc (12)
DRY SUMP SYSTEM: Bill Dailey Engineering
THROTTLE BODY: 80mm
TURBOCHARGERS: Twin Garrett Ball Bearing Turbochargers
WASTEGATES: Twin Tial
EXHAUST: Bob Marker Fabrication 321 Stainless Steel
IGNITION: AEM C2DI
RADIATOR: Fluidyne
CLUTCH: ACT XTM Drag Clutches
BELL HOUSING: Trick Titanium
ENGINE MACHINE WORK: Cosworth
He ayrıca 1850 tekerde nası almış hiç denk gelmedim ona :)
su cok konusanlara kapak olsun bu araba :D
O sıkıştırmayamı basmışlar twinturbo. Höst.
ehehe olay orda zaten guc nasıl gelıo ;)
sabredin bu gecenin videoları geliyo birazdan ;) yüklüyorm
süper bi gece yaşadı yine izmir ..
denemeler makara muabetler gırlaydı kaan kardşm videoları ayarlar fotolarda benden gelir en kısa sürede :)
valla bizde yeni geldik ankarada ii toplandı bugün 15 20 araba vardı nerdeyse :) denemeler muhabbetler baya zevkli bir gün oldu..eger çektilerse koyarlarsa bizdende videolar gelir heralde :)
edo typer
20-09-2008, 02:42
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=19194
vıdeolar buraya gelıyo...lutfen cıkıntılık yapmadan bıze yaksır sekılde yazı yazalım..
Konu ordan devam etsin ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.