Orijinalini görmek için tıklayınız : Hidrolik Kaynaması
Leonum 2-3 gündür frenler resmen tutumamaya başladı bugün hidrolik haznesinde hafif taşma izleri gördüm kapağı açtım hafif buhar hissettim
Yani hidrolik nem kapıp kaynamaya yapmış
Sizce sebebi ne olabilir ? en son yazın motul üst düzey ile yenilemiştim şimdi bu kadar erken kaynaması bozulması şaşırttı...
ghibli06
29-09-2014, 17:59
motul kaç? 600 ya da 660 mı?
motul kaç? 600 ya da 660 mı?
Rbf660 abi
Açıkcası bu kaynama olayından önceki gün 200 civarı dip fren yapmak zorunda kaldım 2-3 kere ama arada 7-8 km fark ile yani üst üste değil
rbf660 gibi yarış serisinin böyle kaynaması şaşırttı
ghibli06
29-09-2014, 18:06
RBF660 ı nasıl koydunuz? içindekini nasıl boşalttınız? bununla ilgili ilk değişimde sıkıntı yaşayanlar oldu sebep olarak içinde kalanla karışmasını öne sürüyorlar genelde...
RBF660 ı nasıl koydunuz? içindekini nasıl boşalttınız? bununla ilgili ilk değişimde sıkıntı yaşayanlar oldu sebep olarak içinde kalanla karışmasını öne sürüyorlar genelde...
Abi hazne söküldü fren hortumları söküldü nemi alın
Yani içinde nem veya eski hidrolik kalmaması için herşey yapıldı evladiyelik olsun diye
Hidrolik rodajınıda düzgün yaptım çıkar çıkmaz dip frende yapmamıştım
Low-Rider
29-09-2014, 19:39
Ne zaman değiştirmiştin ? 207 için bakarken, yarış serilerinin daha kısa vadede nemlenme yaptığını okumuştum
ghibli06
29-09-2014, 22:13
seviyede problem olmuş olabilir mi? fazla ya da az koyulunca da sıkıntı oluyor RBF serisinde...
Ne zaman değiştirmiştin ? 207 için bakarken, yarış serilerinin daha kısa vadede nemlenme yaptığını okumuştum
5-6 ay anca olmuştur
1 günde hemen nem kapıp frenleri %50 bitirmesi çok ilginç
seviyede problem olmuş olabilir mi? fazla ya da az koyulunca da sıkıntı oluyor RBF serisinde...
Seviyesi ideal çizgideydi abi ama şuan neredeyse ağzına kadar dolu gibi
Zaten sıkı frenleme sonrası kaput altında fışırtı sesleri geliyo taşarken
Frenleri %50 bitirmesi derken tam olarak durum ne? Frenleme gucum %50 dustu tarzi mi yoksa balatanin cogu yenmis vaziyette mi? Zayiflayan balata veya incelen disk hatta 2sinin birden kombinasyonu hidrolik kaynamasi icin cok uygun sartlar. Eger oyle bir durum varsa belkide hidrolik olmasi gerekenden iyi idare etmis sonunda patlak vermis olmasin? Bu bir ihtimal sadece fren sisteminin genel durumunu bilmedigimden soruyorum.
Frenleri %50 bitirmesi derken tam olarak durum ne? Frenleme gucum %50 dustu tarzi mi yoksa balatanin cogu yenmis vaziyette mi? Zayiflayan balata veya incelen disk hatta 2sinin birden kombinasyonu hidrolik kaynamasi icin cok uygun sartlar. Eger oyle bir durum varsa belkide hidrolik olmasi gerekenden iyi idare etmis sonunda patlak vermis olmasin? Bu bir ihtimal sadece fren sisteminin genel durumunu bilmedigimden soruyorum.
Fren gücü 1 gün içinde %50 azaldı
Balata ve diskleri durumu çok iyi
Özellikle lastikler ideal ısıya ulaşınca çok iyiydi ama şuan zımpara asfaltta bile abs çalışıyo
ghibli06
30-09-2014, 07:29
bence havası tam alınamadığından seviye sana normal gibi gelmiş, yurt dışında hortumları sökmüyorlar, kendi özel aletleriyle hava yaptırmadan koyuyorlar ama içinde bir miktar eskisi kalıyor... pedala bas yukarı kalkana kadar pompala olayı aslında sağlıksız, muhtemelen hava vardı içinde ani frende sıkıntı oldu, şimdi seviyesinin yükselmesi içinde hava kaldığını gösteriyor...
Jeandan-R
30-09-2014, 08:23
Fren hidroligine buyuk paralar hacamayin, yuksek fiyatli modeller (RBF, SRF gibi seriler) tahmin bile edemeyeceginiz kadar kisa sureler icerisinde nemlenme yapar ve kullanilmaz hale gelir.
Aracinizin yaris araci olmadigini varsayarak, bu tarz kisa omurlu hidroliklerden uzak durmaniz, hem cebinizi hemde sehir icindeki surusunuzun surekliligini koruyacaktir.
Böyle bir bilgi var belki yardımcı olur
Evet şimdi sebebi belli oldu
Dün akşam fren hortumlarını hazneyi vs sökerek daha günlük kullanıma uygun rbf600 doldurduk
Çıkan hidrolik kararmış yağlanmış ve su tabakalıydı...
Taşma izi kapağında belli zaten
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10557428_771399222919553_3455076583730671661_n.jpg ?oh=638609e30cb8f32de2abbaacc5fe999a&oe=54B00952
Dün bugün olabildiğince sakin frenler yaptım bugün akşam acil dönüş için 170-180le sert fren yaptım tahmin ettiğimden çok çok iyi durdu
Bakalım ilerleyen günlerde nasıl bi performansı olcak
Rbf660 abi
Açıkcası bu kaynama olayından önceki gün 200 civarı dip fren yapmak zorunda kaldım 2-3 kere ama arada 7-8 km fark ile yani üst üste değil
rbf660 gibi yarış serisinin böyle kaynaması şaşırttı
Dün bugün olabildiğince sakin frenler yaptım bugün akşam acil dönüş için 170-180le sert fren yaptım tahmin ettiğimden çok çok iyi durdu
Bakalım ilerleyen günlerde nasıl bi performansı olcak
Kimsecikler "sosyal" mesaj vermemiş :).
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.