Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6 dizel hatchback tercihi
phoenixs
31-12-2014, 22:56
Elimde 100.000 tl civarı para var.Eski dert veren sıkıntıya sokacak hiçbir araba ile uğraşmak istemiyorum 80-90 bin tl arası otomatik vites dizel 20 bin civarı bi golf 7 düşünüyorum her kafadan bir ses çıkıyor ortalama 5 yıl binmeyi planlıyorum sizin seçiminiz hangi sebepten dolayı hangisi olurdu?
Golf 7
Audi a3
Mercedes a180
Volvo v40
Tecrübe aktarıp yazılırsa gerçekten çok memnun olurum
a3 veya golf 7 derim tereddütsüz.
v40 çok ağır, a180 performans olarak rakiplerinin gerisinde kalıyor listede, özellikle otm olanı çok kötü / yavaş diyebilirim.
Leader01
31-12-2014, 23:10
100 bin ve golf vay be nerelere geldi piyasa...yanlış anlamayın size birşey demek istemedim.
o fiyat aralığında a3 olsada eksikliklerle olacaktır..Donanım takıntılarınız varmı ?
Golf7'yi daha dolu alabilirsiniz
Sadık Özyer
31-12-2014, 23:11
308 1.6 hdi
İbrahim33
31-12-2014, 23:20
308 1.6 hdi
arkadaş premium sınıf bakıyor herhalde sadık :)
bende seçenekler arasından a3 ü tercih ederdim.
Sadık Özyer
31-12-2014, 23:32
Golf Premium muymuş ? Dolu 308 e 84 lira fiyat çekiyorlardı , şerit takip vs
devil_berk22
01-01-2015, 00:08
o fiyata otm. dizel a3 alırdım
phoenixs
01-01-2015, 00:19
Donanım takıntım var hocam golf 7 BM highline olacak a3 ün içi çok sade çok kötü mantık da tercih edilse dD içime sinmez alırken Mercedes de de reno motoru var diyorlsr ondan da soğudum volvo efsane onunda 2. Eli yok mantıklısı golf 7 gibi duruyor
Audi a3'ün içi mükkemmeldir, golf'le kıyas gitmez bence ama donanım takıntısı varsa o fiyata a3 tatmin etmez sizi.. Golf daha mantıklı
arkadaş premium sınıf bakıyor herhalde sadık :)
bende seçenekler arasından a3 ü tercih ederdim.
premium,golf ve 100bin. Gerçekten piyasa nerelere geldi. Yan yana gelecek en son 3 kelime :) a3 veya volvo derim ben.
Yeni a3 çok güzel her detayıyla premium havası hissediliyo
Düşünürseniz doğuş otoda 7-8bin kmde leon 1.6 tdi dsg led farlılar var 63.050 tlye veriyolar kırmızı/beyaz renk
Mehmetmert
01-01-2015, 01:34
Çok zor bir karar gerçekten,ben kanser olacaktım arabayı alırken.Hayır golf7'de karar kıldım bu sefer opsiyonlarda onumu bunumu ekletsem falan....
Sonuç olarak ben ya a3 yada golf arasında kalırdım.
Audide yıl sonu elde kalan araçlarda çok ciddi indirim oluyor,o indirim takip edilip alınabilir.Donanım takıntısı varsa Golf7 A3'den daha dolu olur...Çok zor seçim valla
2010-2012 arası e90 3,20d denk getır o paralara cok rahat alabılırsın araba defterını 4-5 sene kapat derım
90-100 liraya golf almaktan daha komik bisey olamaz herhalde
atıl paraysa ki atıl c sınıfı hatchback bütçeye göre
30 küsürlere 120lik bravo alır gerisiylede pilavcızade oses vs açardım glayı garantilerdim :)
şaka bir yana a3 tercihim olurdu
100 bin civarına golf mü alınır demişsinizde diğer markaların c sınıfı araçların dizel otomatik en dolu versiyonlarıda 80 binlerden başlıyor arada 8-10 bin fiyat farkı var. Bundan 2-3 sene öncesinin fiyatlarına göre yorum yapmak çok doğru değil. İlla dönecek olursak 2011'de e350 cdi 178 bine almıştık, 2012'de 335i'yi 172 bine almıştık. Şimdi bu araçların 1.6'sını satıyorlar bu paralara. Suç sadece golf'te değil malesef :)
Konuyu dağıtmaya gerek yok. O paraya ikinci el az kullanılmış yaşını doldurmamış dolu bi a3 tercih ederim ben olsam. Şimdiden tercihiniz hayırlı olsun.
i-vtec07
01-01-2015, 08:15
a3 dizel veya merso . o listede en son alıcağım araba golf olurdu sanırım.
a180 den neden sogudunuz. üzerindeki motor gayet ekonomik bi motor. renault motoru diye sogumayin derim.
sanirim size bixenonlu sunrooflu bi golf7 iyi gelir ama
Ben de aileme araç seçerken golf 7yle v40 arasında kalmıştım.Golfün o rakamları hak etmediğini düşünerek v40ta karar kıldım.7000 km oldu gayet memnunum.Ağırlık ve iknci el konularında denilenler doğru, ancak ben yazın ikinci el araken bulamıyordum ve ilana düşenler satılıyordu tabi o aralar fiyatlar bu kadar yüksek değildi.Ağırlığa gelirsek performans beklentiniz varsa karşılamayabilir.Ben aslında şanzımanı için tercih etmiştim v40ı gayet memnunum dsg den biraz yavaş olsa da pek aşşağı kalır yanı yok.buarada highline golfe deri koltuk eklersem v40ın fiyatını geçiyordu biz alırken.
erhanarici18
01-01-2015, 10:31
http://www.kia.com.tr/sana-uygun-kiayi-bul/sonuc/78099
80 bin'e en full bu mu oluyo
donanım seçeneklerinden pek bişey anlayamadım
http://www.kia.com.tr/sana-uygun-kiayi-bul/sonuc/78099
80 bin'e en full bu mu oluyo
donanım seçeneklerinden pek bişey anlayamadım
80 bine premium donanım seçeneğinde, dizel, otomatik, otomatik park sistemi, cam tavan, elektrikli hafızalı koltuklu dolu bi ceed oluyor.
seçenekler arasında kesinle a3 tercih ederdim ama seçeneklerin arasında 116d de konulmalı bence
Gökhan Bilgin
01-01-2015, 11:01
İstesenizde golf alamazsınız şuan yani öyle biliyorum dolu bir golf mart , nisan'dan önce gelmez beklermisiz o kadar sizin tercihiniz
a180 veya 116d bakmak daha mantıklı.A3 çok kaliteli çok güzel bir araç ama inanılmaz sade, ve her şey opsiyon.
Golf 7 , 116dan genel olarak daha başarılı genel olarak bence.
Jön Türk
01-01-2015, 11:43
O rakamlara çıktıktan sonra güzel dolulukta lci 320d alır sonradan dış m paket yapar binerdim.
Listede a3 varken golf'e yanaşmak pek mantıklı gelmedi. Karar sizin tabi.
eğer otomatik olacak diye bi şart yoksa 100 tl verip sürüş keyfi alınamadan otomobil kullanmanın çok mantıklı olduğunu düşünmüyorum bende aynı ikilemde kalmıştım tercihini 116 dan yana kullandım sürüş keyfi yol tutuş arada kaçamak yapıp yanlama denemeleri vs beni mutlu ediyor önceki aracımdan yavaş bi araba ama hız yapmadan da keyif veriyor birde M teknik body kıt aldım üstüne jant vs hem görüntü hem keyif parasının hakkını veriyor illa otomatik olacak dersenizde A3
kelalper
01-01-2015, 12:31
100 bin ve golf vay anam vay. 1.6 tdi motor için şunu söyleyebilirim. Ciddi canlı altyapısı sağlam ne verirsen alır. Kronik sorunları var. Volan EGR valf, ve klima. Fabia VRS alana kadar dünya kadar polo baktım. Boya vs geç bu teknik sıkıntılardan biri yoksa biri var. Düzlerde Volan dağılıyor. EGR valf ve eğer klima sistemi polo ile aynı ise klima sistemide problem çıkaracak. Piyasada 40 bin tl ye kadar olan çoğu arabaya baktırdım sayısını ben unuttum. Bu problemden dolayı 1.4 TSI a döndüm.
Kia şekil ve donanım olarak gerçekten insanı cezbediyor. Kronik sorunlarını bilemiyorum.
ceedin premiumu en dolu olanı. 0 için konusuyorum yazan kampanya fiyatı dahi olsa en az 3-4 bin altına bırakırlar bırakıyorlar. alper abi sormus kronik birşeyi varmı diye hayır yok yeni kasa 2012den beri oyle birsey cıkmadı daha sadece eski nesil agırlık ve sanzımandan dolayı 7 litrelerde gezer ortalaması.
onun dısında listede vw ye yanasmam bile 100 bine cicek gibi gayette donanımlı a3 bulursun mesela
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-boyasiz-hatasiz-sifir-gibi-full-192547107/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2013-audi-a3-sportback-1.6-tdi-ambition-s-tronic-panoramik-full-194692342/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2014-beyaz-ici-taba-audi-a3-1.6-tdi-sedan-ambiante-110-bg-plusfulll-194726409/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ermer-den-2013-27.000-audi-a3-1.6tdi-panoramik-xenon-boyasiz-17-188224465/detay
Focus4171
01-01-2015, 13:49
İçlerinde en mantıklı araç Golf. Donanım, 2. elinin iyi olması ve segmentinin yaratıcısı efsane model olduğu için tartışılmaz. Altenatif olarak A3 derim. Golf'ün içi bana göre A3'ten daha canlı ve güzel.
Çok zor bir karar gerçekten,ben kanser olacaktım arabayı alırken.Hayır golf7'de karar kıldım bu sefer opsiyonlarda onumu bunumu ekletsem falan....
Sonuç olarak ben ya a3 yada golf arasında kalırdım.
Audide yıl sonu elde kalan araçlarda çok ciddi indirim oluyor,o indirim takip edilip alınabilir.Donanım takıntısı varsa Golf7 A3'den daha dolu olur...Çok zor seçim valla
konu sahibinden özür dileyerek size alıntı yapmak istiyorum.
İmzanda Türk'lük ve Atatürkçülükten söz etmişsin fakat Çukurova Üniversitesi Makine Mühendisliği yazmaya üşenmişsin.
BuğraTuna34
01-01-2015, 16:38
Kesinlikle dizel otm. a3 sedan alırdım.
Kesinlikle dizel otm. a3 sedan alırdım.
Ama fiyat 130k oluyor yanılmıyorsam sline olarak varsa belki diyebiliriz :)
Ama fiyat 130k oluyor yanılmıyorsam sline olarak varsa belki diyebiliriz :)
daha neler :D
gittim baktım bu araca ön lipteki saglı sollu hata dısında tertemiz
http://www.dod.com.tr/VehicleCard.aspx?vehicleID=497751&v=ikinciel-AUDI-A3-1.6-TDI-AMBITION-STRONIC
Mehmetmert
01-01-2015, 16:57
100 bin ve golf vay anam vay. 1.6 tdi motor için şunu söyleyebilirim. Ciddi canlı altyapısı sağlam ne verirsen alır. Kronik sorunları var. Volan EGR valf, ve klima. Fabia VRS alana kadar dünya kadar polo baktım. Boya vs geç bu teknik sıkıntılardan biri yoksa biri var. Düzlerde Volan dağılıyor. EGR valf ve eğer klima sistemi polo ile aynı ise klima sistemide problem çıkaracak. Piyasada 40 bin tl ye kadar olan çoğu arabaya baktırdım sayısını ben unuttum. Bu problemden dolayı 1.4 TSI a döndüm.
Kia şekil ve donanım olarak gerçekten insanı cezbediyor. Kronik sorunlarını bilemiyorum.
Yeni TDI ile Eski TDI arasında çok nadir ortak parça bulabilirsiniz.Kağıt üstünde ikiside 105hp olsada tamamen farklı motorlar. Heleki euro5-6 emisyon farklılıklarından dolayı EGR ve DPF sistemleri tamamen birbirinden bağımsızlar.Şu ana kadar ben kronik sorunu olan yeni nesil TDI duymadım :)
130a alınıyorsa yine iyi dolu a3, 150 bin civarı olması lazım , S line tdi dolusunun
focusun bile 90bin lira ettiği yerde golf ün fiyatı gayet normal değilmi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-yeni-kasa-ford-focus-2015-model-115-bg-194958590/detay
ben olsam gırtlak dolu golf yerine orta dolulukta a3 tercih ederdim
Marka bmw-audi-mercedes falan olunca donanim konusunda beklentiler yukseliyor
Dolu denilen golf highline da xenon var iste o kadar comfortline da park sensoru bile olmadigi icin bunlarin oldugu bide ustune xenon falan oldugu donanim seviyesi full golf diye algilaniyor ama halbuki premium araclarin std donanimlarinda zaten hepsi oluyor
Misal en son 116i lerde xenon geri gorus vb donanimlar std idi ve 84 bin TL gibi bi fiyati vardi
Mercedes te standart olarak comertkardir ozellikle guvenlik donanimlarinda
Neyse xenon lu mumkunse cam tavanli A3 acik ara en iyi secim olacaktir
Marka bmw-audi-mercedes falan olunca donanim konusunda beklentiler yukseliyor
Dolu denilen golf highline da xenon var iste o kadar comfortline da park sensoru bile olmadigi icin bunlarin oldugu bide ustune xenon falan oldugu donanim seviyesi full golf diye algilaniyor ama halbuki premium araclarin std donanimlarinda zaten hepsi oluyor
Misal en son 116i lerde xenon geri gorus vb donanimlar std idi ve 84 bin TL gibi bi fiyati vardi
Mercedes te standart olarak comertkardir ozellikle guvenlik donanimlarinda
Neyse xenon lu mumkunse cam tavanli A3 acik ara en iyi secim olacaktir
Hocam highline golfte basic xenon var.A serilerini çoğu halojen far.1 serisinin yüzde 90'nında ön park sensörü hız sabitleyici vb. yok.Audi desen onda da hız sabitleyici sensör vs. hiç biri yok.Premıumlar emin olun kesinlikle daha boş..
Hocam highline golfte basic xenon var.A serilerini çoğu halojen far.1 serisinin yüzde 90'nında ön park sensörü hız sabitleyici vb. yok.Audi desen onda da hız sabitleyici sensör vs. hiç biri yok.Premıumlar emin olun kesinlikle daha boş..
Yazdigim herseyi yanlis anlamissin
Baz donanim seviyeleri yuksek ama tabikide full gelmiyorlar
Ama full denilen golf premium markalarin nerdeyse std halleri civarinda
Yani golf te xenon olunca full
Misal 116 da m paket buyuk ekran hi fi falan olunca full
Ama golfle ayni donanimli 116 bos..
Iste beklenti ucuyor..
100 bin liraya
18 jantlı, dynaudio lu, acc li, ergoactive koltuklu highline dsg cam tavan golf tdi alınır, üste para kalır.
100 bin liraya
sıfır a3 tdi ambition u ekstrasız alabilirsin ancak, xenon, tavan girse de diğerlerinin hiçbirisi olmayacak mesela. Aldık xenon, tavan, 110 tdi ambition sedan a3 bayram öncesi 112.500 e biz :) geçtim acc yi, normal sabitleyici bile yok.. tabi imaj bambaşka.
aynı paraya emin olunsun ki golf daha dolu..
A3 un fiyati selefinde bi hayli yuksek kaliyor bu arada
Nedense bu detayi hep pas gecmisim :)
A180 cdi AMG nin fiyati 110 bin TL buna muadil a3 sline en son 20-30 bin daha fazla idi
116d nin otm versiyonu olmadigi icin pas geciyorum ama 116i m paket 100 bin TL civarinda
Benim tercihim A3 olurdu ama donanım işin içine girdiğinde o fiyata daha dolu bir golf alabilmek mümkün. Donanım olarak golf, görüntü olarak da A3.
Osman Bahadır
01-01-2015, 22:05
A180 alırdım.
Renault motoru olması avantajdır. Uzun yıllardır oturmuş, her türlü araçta kullanılmış, her sorunu çözülmüş, parçası ucuz, yakıtı düşük bir motor. Performans beklentisi yüksekse ancak o zaman yetersiz kalabilir.
2015 e girmeden önce bu dediğin 3lünün hepsine baktım fiyatları
bixenonlu linelı otomatik klima falan sunroof vs olan eli yüzü düzgün 1.16d max 85-87 1.16impakette da 90-100 buralarda geziyordu.
a3 hb arkadasım aldı cam tavan bi-xenon ambition spor koltuk advance paket ışık paketi katlanır ayna ve sedefli metalik bordo 127den 107ye bıraktılar
gecen hafta dogusta gözümün onumzde a3 sedan satıldı oda yukardakiyle aynı ozellik sadece metalik siyahtı 113'e verdiler. bizde yine yukardaki ozellikligin üstüne dış s-line dahil olan fiyatını 117 olarak aldık.
çok şık indirimleri vardı a3 ve a3 sedanda cok güzel indirimleri vardı 2015 de nolur bilinmez su yazdıgım fiyatların üstünde sedanlarda minimum 130 135 etiket vardı cünkü.
a180 cdi amg otomatik bixenon 113-114bin tl idi
bonus: bu fiyatların yanında bebekler bebeği skoda octavia vrs 2.0tdi dsg 184hp azur mavisine benzeyen enfes mavi rengiyle donanım gırtlak zaten 130 dan 120 ye cam tavanlı olanıda 123-125 gibi bıraktılar. al senelerce bin evlat olsun satma geniş geniş kullan
Erdem K.
02-01-2015, 07:36
1-A3 dizel
2-v40 cross country dizel
3-A180 dizel
4-1.16 dizel
aslın şahsen v40'ı ilk olarak tercih ederim ancak ikinci eli a3'e göre daha zayıf sanırsam, bu sebeple a3 ilk tercih olabilir...
kelalper
02-01-2015, 09:21
Yeni TDI ile Eski TDI arasında çok nadir ortak parça bulabilirsiniz.Kağıt üstünde ikiside 105hp olsada tamamen farklı motorlar. Heleki euro5-6 emisyon farklılıklarından dolayı EGR ve DPF sistemleri tamamen birbirinden bağımsızlar.Şu ana kadar ben kronik sorunu olan yeni nesil TDI duymadım :)
bende yeni TDI lardan bahsediyorum zaten CR 4 silindir. Pololarda 90 hp golflerde yazılım ile 105 olanlardan. VW iki sene içerisinde eğer motor yenilemediyse, KMler 100 bin civarına geldiği zaman bu problemler ortaya çıkıyor. 10 bin 20 bin km de tabii ki bu problemleri göremezsin ben uzun vadeli kullanımlarda ortaya çıkanları yazıyorum.
phoenixs
02-01-2015, 16:46
Teşekkür ederim yorumlar için a3 denmiş ama iç dizayn olarak golf ün yanından geçemez tipi de az tuhaf bayan arabası gibi golf deki asilik yok
bende yeni TDI lardan bahsediyorum zaten CR 4 silindir. Pololarda 90 hp golflerde yazılım ile 105 olanlardan. VW iki sene içerisinde eğer motor yenilemediyse, KMler 100 bin civarına geldiği zaman bu problemler ortaya çıkıyor. 10 bin 20 bin km de tabii ki bu problemleri göremezsin ben uzun vadeli kullanımlarda ortaya çıkanları yazıyorum.
mk7 ile gelenler mk6 lardakilerden bir hayli farklı abi. veriler benzer görünsede, Mehmet'in dediği o.
Mehmetmert
02-01-2015, 17:24
bende yeni TDI lardan bahsediyorum zaten CR 4 silindir. Pololarda 90 hp golflerde yazılım ile 105 olanlardan. VW iki sene içerisinde eğer motor yenilemediyse, KMler 100 bin civarına geldiği zaman bu problemler ortaya çıkıyor. 10 bin 20 bin km de tabii ki bu problemleri göremezsin ben uzun vadeli kullanımlarda ortaya çıkanları yazıyorum.
Tamam farklılar işte bende ondan bahsediyorum.Eski 90 ve 105lik motorlar Cayc-b kodlu motorlarla,Yeni 90-105'lik CLHB-C Kodlu motorların.Turbosundan,enjektörüne,pistonundan,EGR 'sine,Ecusundan,DPF'sine,intercooler'ından hava filtresine kadar en ince ayrıntısına kadar birbirleriyle alakası yok.Kağıt üstünde 105hp ve 250nm versede ikisi birbirinden çok farklılar.Misal eski nesil 105hp'yi 4400 devirde verirken yeni nesil 3000-4000 arasında sabit 105 hp veriyor...vs uzar gider.Eski aracım Golf6 idi şimdide 1 yıldır golf7 tdi var yeterince uzun vadede kullandığıma,çevremde kullananların olduğuna inanıyorum aynı değil yani abi :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.