Orijinalini görmek için tıklayınız : E46 2004 3.18Cİ Yenitip 143 hp Yükleme
mertcans
15-01-2015, 23:46
Merhaba arkadaşlar , aracımda hiç bir ekstra yok. Sadece eski sahibi orta susturucu yerine kumandalı eksoz taktırmış olayı. bu. Ben performansı arttırmak istiyorum ilgili arkadaşların filirlerini alabilirmiyim. bmw özel bi araba, aracım 4 silindir
Boşuna para harcamayın mümkünse 330 vs bakın
mertcans
16-01-2015, 00:32
Ustam suan araci degistirme gibi bi planim yok o yuzden ufaktan neler yapilabilir? Daha seri olmasi icin yani daha rahat yanlamak icin diyelim :)
Daha seri olması için turbo harici imkansız gibi
Harcarsınız ama yazık olur o paraya 5-10 hp belki alırsınız
Yanlamak için kabak lastik dışında çare yok 318e
Siz kilitli dif takın ve 2 tane kabak lastik sizin işinizi görür
mertcans
16-01-2015, 00:43
Ustam aracim hantal degil ama bir tubolu arac gibi degil ust devirlerde cok iyi yanliyorum , ama ust devire gecis yani o mikrosaniyeleri biraz hizlandirmak lazim, sprint booster is gorurmu , yada ne biliyim eksoz hava filtresi , kilitli diferansiyel duyuyorum arastirmada yaptim ancak daha ne oldugunu anlayamadim
Ustam aracim hantal degil ama bir tubolu arac gibi degil ust devirlerde cok iyi yanliyorum , ama ust devire gecis yani o mikrosaniyeleri biraz hizlandirmak lazim, sprint booster is gorurmu , yada ne biliyim eksoz hava filtresi , kilitli diferansiyel duyuyorum arastirmada yaptim ancak daha ne oldugunu anlayamadim
Adam akıllı drift için ilk olarak kilit diferansiyel lazım. Filtre egzoz bunlar hep üst devirleri rahatlatır. Dediğim sizin için en mantıklısı :D
mertcans
16-01-2015, 00:55
Anladim hocam onu bi arastirayim ben , rakamsal olarak :) eyv , baska onerisi olan varsa bekliyorum
MARJINAL_SUFI
16-01-2015, 01:12
aracınıza bir headers yapın yazlılım ile dünyası değişir..
arkadaşlar epey küçümsemişler ama 143 lük 3.18 ler hiç te fena yürümez..
çok ama çok sağlıklı e36 3.20 sadece headers lı 143 lük 3.18 e direnemiyordu bile..
drivertech
16-01-2015, 01:15
Kazasız belasız istediğin gibi olur inşallah
Merhaba arkadaşlar , aracımda hiç bir ekstra yok. Sadece eski sahibi orta susturucu yerine kumandalı eksoz taktırmış olayı. bu. Ben performansı arttırmak istiyorum ilgili arkadaşların filirlerini alabilirmiyim. bmw özel bi araba, aracım 4 silindir
Mertçan ,
Headres,
Cold Air İntake filtre ,
Son susturucu ,
Dereceli egzantirik ,
Yazılım ,
Kilitli diferansiyel ( Yan adına ) ,
Sprint booster ,
Böylelikle aracından keyif alırsın ve tatminkar bir ses .
yanlamak istiyosanız kilit şart. onun dışında eğer lpg yoksa kapak taşlayabilirsiniz biraz, headers, egzantrık falan biraz daha canlı olur. Ama kilitsiz olmaz bu işler :) kilit bulamazsanız yardımcı oluruz :)
Yahu herkes kilit demişde sanki ucuz birşey onu geçtim arkası gelcek araba her türlü gelir kilitli kilitsiz ama arabada güç olmayınca yapacak birşey yok
Sprintbooster alıp boşuna para harcamayın hiç bi güce katkısı yok sadece gaza %50 basınca %100 gaza basma etkisi yaratıyor
Filtre egzoz yazılım belki 5-10 hp alırsınız o 100-200 süreniz belki 1 saniye iyileşir
Yahu herkes kilit demişde sanki ucuz birşey onu geçtim arkası gelcek araba her türlü gelir kilitli kilitsiz ama arabada güç olmayınca yapacak birşey yok
Sprintbooster alıp boşuna para harcamayın hiç bi güce katkısı yok sadece gaza %50 basınca %100 gaza basma etkisi yaratıyor
Filtre egzoz yazılım belki 5-10 hp alırsınız o 100-200 süreniz belki 1 saniye iyileşir
kilitsiz rwd kullanmaktan ne anlıyonuz? arkası kilitlide gelir kilitsizde gelir diye bişey çok saçma. kilitle arabanın bütün hayatı değişir. ucuz bişey değil o konuda haklısın ama eğer takıcak kişinin durumu varsa kesinlikle değer.
ayrica sprint booster sadece gaz teli olmayan arabaların gazdaki sinyalin gidişini hızlandırıyo. sonucta aynı motor aynı gaz kelebegı sadece hızlı acıyo tepki çabuk oldugu için sana güç gelmiş gibi geliyo.
kilitsiz rwd kullanmaktan ne anlıyonuz? arkası kilitlide gelir kilitsizde gelir diye bişey çok saçma. kilitle arabanın bütün hayatı değişir. ucuz bişey değil o konuda haklısın ama eğer takıcak kişinin durumu varsa kesinlikle değer.
ayrica sprint booster sadece gaz teli olmayan arabaların gazdaki sinyalin gidişini hızlandırıyo. sonucta aynı motor aynı gaz kelebegı sadece hızlı acıyo tepki çabuk oldugu için sana güç gelmiş gibi geliyo.
1500 kilo 143hp otomatik bi aracın kilidi olsa ne olur olmasa ne olur anlamında yazdım
Yani bu arabayala maksimum yanlama hızı 60dan fazla değil zaten bu araca 3000+tl verip kilit almak hem gereksiz hemde bulmak imkansız
Sprintbooster sinyal gücünü değil dediğim gibi otomatiklerin dip pedaldaki çukura basılmış etkisini sağlıyo o yüzden her gaza basışı kickdown olarak algılıyo
Bence ufak dönüşlerde arkasını bıraktırın eğlenin onun dışında fazla birşey beklemeyin bakımları yapılırsa milyon km gider
mertcans
16-01-2015, 18:10
Arkadaşlar zaten pist arabası istemiyorum yani öyle olsaydı 200sx falan alırdım sonuöta herkes aracına birşeyler yapıyor adam 2014 lamboya yazılım istiyor birşeyler daha alayım diyor . Aracın yanlamasında kaymasında bi problem yok gayet tatminkar ama biraz daha neler yapılabilir onun için açtım ben konuyu . Üst kapak yaşlama olayı neden lpg yoksa dediniz hocam onu merak ettim
BurakCengizhanoğlu
16-01-2015, 18:41
Ya gözünü seviyim üst kapak taşlama falan boşver bu işleri be kardeşim.Şöyle güzelinden bir headers yaptır .Güvenir ellerde yazılım .Filtre + egsoz yaptır.Bunların dışında yapıcağın herşey cebine zarar verir.Kilit al falan denmiş ama gerek yok kilit almaya.Şöyle güzelinden 2 tane çıkma lastik al bu işlemlerden sonra devam et.
143 hp lik eski 318i sahibi olarak yazıyorum.
Gitmiyo görünür, ama deparlı denebilir. Valvetronik motor olmasından mütevellit yazılımla alelade bir atmosferikten daha fazla hp alman büyük olasılık.Valvetronik olması dışında neredeyse aynı olan 116 hp lik 316i motorunun yazılımla bir 316 ya göre tatminkar sayılabilecek bir güç aldığını gördüm. Bu araç için üretilmiş bir headers bulman neredeyse imkansız gibi.Ben çok araştırmıştım ebayde falan. Orjinal eksoz manifoldunun üzerinde "de" katalitik konvertör var. Onu iptal etmeyi düşündüm ama yeri öyle ters ki o işçiliğe gireceksem hıdır bulur takarım dedim o arada aracı sattım.Onun dışında yurtdışında bu araçların bazıları (belki yurt içinde de vardır ama zor) manifold üzerinde katalitik olmadan çıkıyor. 2. el olarak o manifoldlardan almayı da düşünmedim değil.
Yazılım ve filtre dışında çok fazla oynayabileceğin bir araç değil. Ama benim tavsiyem çok fazla oynamaman. Dizel gibi çalışma sesi yoksa araçta sadece bir kaç şanslı n42b20 kullanıcısından birisin. Motoru ödüllü, az yakan çok kaçan bir araç olsa da, aşırı narin bir motoru vardır. Sorun çıkartmaya meyillidir, aynı semptomu bir kaç farklı nedenden gösterebilir ama bulana kadar adamı çıldırtabilir. Zaten yerini e90larda kullanılan n46b20 ye bırakmıştır.Hemen hemen aynılar.
mertcans
15-02-2015, 18:14
arkadaşlar biraz geç oldu :) kusuruma bakmayın 1 ay olmuş , bigiler için teşekkürler , yavaş yavaş başlayacağım , yazılım için bi arkadaşla görüştüm , aracımı söleyince 3.20 mi yapacağız diye cevap verdi :):)
Boşuna para ve zaman harcama o motora. O motora şunu yaparız, bunu yaparız, şöyle yürür, böyle yanlar diyenlerden uzak dur amaçları sadece paranı almaktır o kadar. İyi yanlamak için sana yüksek tork gerek onu da ciddi şekilde artırmanın iki yolu var, birincisi turbo, ki değmez dünyanın parasını harcarsın, 318i 143 hp yi ancak bu işten çok iyi anlayan arabanın sahibi turbolar, birçok sök tak kaynat vs. işini bizzat kendisi hallederek. Amaç da birşeyler ispatlamaktır.
Sen arabana bakımını yap güzelce bin. Daha fazla güç, yanlama vs istiyorsan arabanı sat 330i al. Yok ben arabamı çok seviyorum ondan ayrılmam, param çok harcayacam diyorsan da o zaman sök o motoru koy bir M54B30 yani 330i motoru ve yanla.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.