Orijinalini görmek için tıklayınız : Slick - Semi slick Lastik tavsiyesi
dj_batukaan
08-02-2015, 21:58
Merhaba,
Pist Kullanımı için sliçk yada Semi slick lastik düşünüyorum, TR bulunan lastiklerin büyük oranı Kumho ve bu lastikten kimisi memnun kimisi hiç değil
Kullanan arkadaşlardan tavsiye yada önerilerini rica ediyorum
araç bu
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=198390
aldığım jantları lastik secenekleri olsun diye 17 aldım düşündüğüm ebatlar
önler için
225 235
arkalar için
245 ve üstü
63owen63
08-02-2015, 22:27
araç, aranan ölçü vs yazarsaniz belki farkli oneriler gelebilir, marka anketi gibi kalir böyle.
dj_batukaan
08-02-2015, 22:35
araç, aranan ölçü vs yazarsaniz belki farkli oneriler gelebilir, marka anketi gibi kalir böyle.
düzeltme yaptım
bmwteam den fatih abi(famusen nickli) m3 e kumho takmıştı.Onunla irtibata geçerseniz ilk ağızdan anlatır :)
dj_batukaan
08-02-2015, 22:58
bmwteam den fatih abi(famusen nickli) m3 e kumho takmıştı.Onunla irtibata geçerseniz ilk ağızdan anlatır :)
aslında ortalıgı karıştıran kumho :) kimisi cidden çok memnun olduğunu söylüyor sadece ısıtmanın gerektiğini söylüyor. ama sanki çoğunluk memnun değil buradaki asıl olay konuşanların hepsi denedimi kulaktan dolmamı onu bilmiyorum :(
Bildiğim kadarıyla 25 derecenin altında semi slick ise yaramıyor
dj_batukaan
09-02-2015, 19:04
güncel....
Şöyle birşey var. tecrübesi olan varmı, önceki 2 arabamda da fk452 serisini kullanmıştım ( 4 mevsim ) oldukça memnumdum ama semi slick yada slick te durumlar farklı gibi
http://www.yokohama.com.tr/lastik-ve-jant/yaz-lastikleri/semi-slick-lastik/a048
Onlarca slick ve semı slıck kullandım....
Markalar bellı malasef. Macera aramayın...
Normal lastikle semi slik kiyaslamayin bile cok fark var arada..f/p onemlyse kumho
neothenew
10-02-2015, 08:25
Serkan'a katılıyorum, fiyat performans olarak Kumho çok öte bir lastik. Pist için acımadan kullanılacaksa tavsiye ederim. Elbette iki üç katı daha fazla verip daha bilinen avrupa markalarına da bakılabilir, ama piste çıkıp lastiği abuk sabuk eskittiğinde pahalı lastiğe acıyor insan:) KU 36 Kumho bulunmaz hint kumaşı yüksek performanslı uygun fiyatlı lastik kategorisinde.
yasindemir
10-02-2015, 10:36
Bütçe problemi yoksa Pirelli P Zero Trofeo varsa KU36 Kumho.
Syron un street race semi slick lastiğinide öneririm, kaymak asfaltta biraz sesli sadece o kadar. Ancak ısındığı zaman yol tutuş muazzam. F/P olarak başarılı bir lastik.
http://tr.syron.eu/motorspor-lastigi-syron-street-race/
dj_batukaan
10-02-2015, 18:42
Onlarca slick ve semı slıck kullandım....
Markalar bellı malasef. Macera aramayın...
abi mecera aramıyorum sonuna kadar haklısın ama prellide cidden pahalı :( hatta gönlmde M.Thomson var ama 300 dolardan aşşağı Semi slick lastiği yok
Normal lastikle semi slik kiyaslamayin bile cok fark var arada..f/p onemlyse kumho
Serkan'a katılıyorum, fiyat performans olarak Kumho çok öte bir lastik. Pist için acımadan kullanılacaksa tavsiye ederim. Elbette iki üç katı daha fazla verip daha bilinen avrupa markalarına da bakılabilir, ama piste çıkıp lastiği abuk sabuk eskittiğinde pahalı lastiğe acıyor insan:) KU 36 Kumho bulunmaz hint kumaşı yüksek performanslı uygun fiyatlı lastik kategorisinde.
Bütçe problemi yoksa Pirelli P Zero Trofeo varsa KU36 Kumho.
işte asıl sorun bu! kumho için kimi cidden iyi diyor, kimi begenmiyor. yani buradaki iyi kısmı "bu fiyata bu performans" ötesini bekleme mi ? yoksa abi iyi viraj dönüyor firenlerde kaçımıyor. ama br prelli değil mi ?
yani bu iyi kımını çözemiyorum yoksa cidden bulunmaz hint kumaşı ilk etken TR de satışı var 2. si 200 ve 300 TL arasında satış fiyatı var..
Syron un street race semi slick lastiğinide öneririm, kaymak asfaltta biraz sesli sadece o kadar. Ancak ısındığı zaman yol tutuş muazzam. F/P olarak başarılı bir lastik.
http://tr.syron.eu/motorspor-lastigi-syron-street-race/
buna hiç bakmamıştım bakınayım biraz
2 seneyi aşkın Kumho KU 36 kullanıyorum, önden çekerli 400+ hp lerde aracım var, kesinlikle tavsiye ederim. Slick olmasından dolayı suda tutunma sıkıntısı var, hatta hiç tutunamıyor, ama rolling veya pist için çok çok iyi.
İyi kavramı tabıkı göreceli,ondan f/p yazdım..
normal performans lastıgı kullandıysan daha once hep acaıp memnun kalırsın, lastıgın duz basısını hep hıssedersın. 300 tlye göre performans cok ıyı 600 tlyede lastık alırsn ama karsılıgını o kadar alamazsın. ve omru kısa olur. omur acısındanda cok ıyı kumho.
Eger zaman ve yol tutus merakın varsa kumho cıdden kotu,ku36 vs hep uzak dur. V700A kısmen ıyı.
Ama zevk yapacagım,yuzumu kara cıkarmasın,zaman vs derdım yok dıyorsan,kumho ıdeal.
neothenew
11-02-2015, 10:11
Murat Abi, sen tabii hep 250+ beygir araçlarda deniyorsun lastikleri, ve ciddi süre kasıyorsun pistte. Günlük kullanılan 100-200 beygir bandındaki araçlarda bahar+yaz dönemlerinde ku36'ların yol tutuşu oldukça iyi bence. Pistte de benim (1.4T)megane'la olan tecrübem için konuşuyorum, virajlarda yol tutuşunu başarılı bulmuştum, neye göre başarılı derseniz, benimle aynı viraja giren benzer sınıfta olan ancak standart lastikli araçlara göre kesinlikle +'sı vardı. Ben pistte kalırken, çoğu dışarı kayıyordu ya da o hızla viraja girmeye cesaret etmiyorlardı. Zaman zaman ciddi pilotaj hatalarıma rağmen pist içinde kalabildiysem övgüler bu lastiklere ve İstanbulParkın harika asfaltına olmalıdır bence:)
Kumho`yu yaklasik bi sene leon cuprada kullandim simdide k20 de sikintisiz kullaniyorum fiyat/performans konusunda yine tercih ederim. Ara hizlanmalarda basarili buluyorum.
Evet arkadaşlar yine aynı konuda öneri alabilirim. Yaklaşık maks 250 hp olabilecek cupra için pist ve roll bazlı lastik önerisi
ufuksaracci
21-04-2015, 00:28
Nitto Nt01 için ne düşünüyorsunuz?
ghibli06
28-06-2015, 22:14
güncel diyelim...
bulunabilirlik açısından kumho vs nankang? 400 hp araç için nedir yorumlar? nankang çok gürültülü deniyor ama bu senenin 'modası' o sanırım :)
OrcunInce
28-06-2015, 23:04
Nankang ns2r'ın 180tw versiyonu pistte hiçbir işe yaramıyor, denedim gördüm.
120tw olanından pistçiler oldukça memnun. Kumho için bir fikrim yok bir şey diyemeyeceğim.
Nankang yolda gürültü yapıyor evet ama semi sonuçta.
kumho dan sonra nankang'ı görünce nankang diyorum.
dragon07
29-06-2015, 07:44
kumho vee nankang kullanmıs biri olarak yorum yapayım
kumho 320i nankang 335 gibi...kesinlikle ns2r kumhoyu şahine bile takmam.
Kumho ne rezılmıs yahu haberımız yokmuş:)ztn bulunmuyorda, nankang alın ama konfor ve yağmura dikkat..
Kumho ne rezılmıs yahu haberımız yokmuş:)ztn bulunmuyorda, nankang alın ama konfor ve yağmura dikkat..
konfor ve yagmur derken ?? biraz açarmısınız ?
neothenew
29-06-2015, 09:09
Ibıza Cupra için 215/40/17 ebatlarda Kumho Semi slick yok. Nankang'ın da NS2'si var sitede yazdığına göre, NS2R'si yok. Rodaj bittikten sonra deneme/viraj tepkilerini ölçme amaçlı cuprayı bir pist gününe çıkarmak istiyorum, ama üzerindeki orjinal bridgestonelara kıymak istemiyorum. Pist için acısız/uygun fiyatlı semi slick ne önerirsiniz?
Hoş KU36 kumho'nun uygun ebatı olsa düşünmeden alırdım da, megane'da çok memnundum ben...
dragon07
29-06-2015, 10:14
semi slick lastikler yağmur ve konfor için üretilmemiş lastiklerdir,konfor ve yagmurda kullanım isteyen 4 mevsim conti bridgestone michelin alsın :) semi slick kumholarla yağmurlu günlerde 5.vitesi 20m de bitiriyodum 230km oldugum yerde
haliyle seste yapar konforsuzdurda ama gaza basıtn mı tutar kumhoçöp
bu şeye benziyo şahinle 200 yaparken direksiyon hafif titriyo sağa çekiyor gibi oluyo
Kumho icin Suan temin edebilecegimiz yer varmidir ?
dragon07
29-06-2015, 13:10
4mevsim lassa alın onlarda iyi tutuyor impetus :D
mertkaya
29-06-2015, 14:39
Syron Street Race'i kullananlar memnun gerek yurtdışında gerek burada. Birde Federal 595Rs'ler efsane de Türkiyede satılmıyor diye biliyorum
Syron hakkında bi abimizin düşündükleri
These are a brilliant tyre, but I think the AD08R will be going on mine next, had the AD08's, now these, and these are very fast wearing for everyday use. I've done around 2,000 miles on my Syron now and they're close to the markers. Obviously these have plenty of life left on them for track (which they are intended for)
so a brilliant tyre for the cost/grip and everything, brilliant. But I'd recommend for track orientated rather than a daily tyre.
perfect for a 'ring trip. Drive out, do laps and drive home. Then they'll just be fit for track only
tje yoko's or something like the RSR's you can see are more road friendly with the extra tread depth
4mevsim lassa alın onlarda iyi tutuyor impetus :D
Suan onlari kullaniyorum cokta memnunum...
OrcunInce
29-06-2015, 15:05
konfor ve yagmur derken ?? biraz açarmısınız ?
Ns2r'lar kazık gibi, arabaya yay takmış gibi sertleşiyor.
Kumho'lar daha nazik daha yumuşak.
dragon07
29-06-2015, 15:13
Suan onlari kullaniyorum cokta memnunum...
impetusların çok yumuşak hamurlu oldugunu ve iyi tuttugunu bildigim için impetus dedim güzel lastikler.semi slick lastikler biraz sert olmalı asfaltta iyi tutunabilmesi için yani michelin sportcupta çok yumusak ve konforlu ama semilere göre iyi tuttugu söylenemez .
mercedes mi daha konforlu ferrari mi?
impetusların çok yumuşak hamurlu oldugunu ve iyi tuttugunu bildigim için impetus dedim güzel lastikler.semi slick lastikler biraz sert olmalı asfaltta iyi tutunabilmesi için yani michelin sportcupta çok yumusak ve konforlu ama semilere göre iyi tuttugu söylenemez .
mercedes mi daha konforlu ferrari mi?
sport cup ii tuttuğu söylenemezmi :) ziyaaaaa
dragon07
29-06-2015, 15:33
bebegim seninki 4 çeker çok şeker bide fazla limitte kullanmıyosun caner limitte ona sormak lazım :D tak bakalım bir semi slick görelim hangisi iyi tutuyo
OrcunInce
29-06-2015, 16:05
impetusların çok yumuşak hamurlu oldugunu ve iyi tuttugunu bildigim için impetus dedim güzel lastikler.semi slick lastikler biraz sert olmalı asfaltta iyi tutunabilmesi için yani michelin sportcupta çok yumusak ve konforlu ama semilere göre iyi tuttugu söylenemez .
mercedes mi daha konforlu ferrari mi?
A-C segmentiyle kıyaslıcaksak Ferrari. Hiçte sanıldığı gibi inanılmaz sert arabalar değil supersportlar. :)
Hay Allahım yorumlara gel:) lastik yumuşaklığı ile yanak yumuşaklığı karışmış sanırım hatlar:) dikey tutuş yanal tutuş hepsi ayrı, pilot cup yol tutmuyorsa biz ölelim.:)
semi-slick lastikten ses yada ıslak zeminde üstünlük beklenmez elbette
ama genede bilinmesinde fayda var
nankang ns2r
evet acayip sesli ve yağmurda çoook kötü doğal olarak
bunda bir gariplik yok.
bebegim seninki 4 çeker çok şeker bide fazla limitte kullanmıyosun caner limitte ona sormak lazım :D tak bakalım bir semi slick görelim hangisi iyi tutuyo
4 çekerle falan ne alakası var kanka al bs typer 2.26 yaptı önden çeker sport cup ile
OrcunInce
29-06-2015, 20:24
Sport Cup'a kötü diyebilmek için trofeo falan almak lazım.
sport cup ne marka ve 215-40-17 si varmı. fiyat?
halilcan9455
29-06-2015, 21:01
sport cup ne marka ve 215-40-17 si varmı. fiyat?
Michelin marka ama bildiğim kadarıyla o ölçülerde yok sitesinde de göremedim.
Kullanış tarzına,kullanılan yola çok bağlı bu lastik işi bunu anladım.
İstanbulda çok memnun şekilde kullandığım pt741'i izmirin parıl parıl dişsiz asfaltında hiiiçç beğenmedim. Hatta lastik havaları mı şaştı diye kontrol ettim.
İStanbulda 2.vitesin başında sarmayan lastik izmirde 3.vitesin başında tokatlayarak atınca yolda gezme yapıyordu.
İzmirde olsam çabuk ısınan (tradewear'ı yüksek demek oluyordu sanırım) ama ısınıncada overheat olmayan yumuşak hamurlu lastik tercih ederdim. Mesela istanbulda pt741'i çok sevdim ama yine istanbulda pirelli p7'den nefret ettim.
Ama yaz sıcağı görmüş izmir asfaltında p7'ler güzel iş yaptı tutunması frenlemesi vs.
Yani trofeo r takıp yola çıkıcak olsak eminim ki bazı koşullarda bizi rahatsız edecektir,her koşulda her asfaltta en iyi diye bi kavram olduğuna inanmıyorum ben. Şahsi görüşüm; koşullara göre lastikler çok değişken.
Benim csc5'li brembo diskli aracım ıslakta (mapfrenin eğitiminde ıslak yol simulasyonunda) hiçbir ekstrası olmayan diskleri orj olan 206dan daha uzun mesafede durdu hemde 1 araba boyu kadar. Ama o 206da 4 mevsim lastiği vardı. Sonuç olarak 200 liralık lastik benim 550liraya aldığım lastikten daha kısa mesafede durabildi.
dragon07
30-06-2015, 00:18
400hp 207miz var takalım pilot cupları ölçelim dbn ile birde nankang semi slick takalım dbn ile bakalım hangisi iyi yapıcak varmısınız michelinciler..?
Ben Varım sonucu yaz boşa para harcamayayım :)
Nankang'i polo cup larda izmir pistinde kullandim.
Sure derdiniz yoksa alinabilir.
Gunlukte Trofeo R kullaniyorum,eger ilk km ker sacmalamazsaniZ sorun yok,isininca harika.
Hada lastik isisina dikkat edemem,kafa rahat olsun,illa limitlerde yurumek gereksiz deniyorsa Cup2.
Aslinda dunlop GT de guzel... Ama TC'de yok.
onursumer
01-07-2015, 00:24
Bi takimda ben istiyorumda 215 40 17 tr de hangi markada bulabilirz
dragstar
02-07-2015, 03:12
kumhoların yanakları çok yumuşak ve tradwearını hatırlamıyorum ama yüksekti
nankang ns2-R ın pist versiyonunu kullanıyorum 120 treadwear olanını, yanakları inanılmaz sert, bushing kit takmış gibi oluyor araba,
hafif yağmurda iyi ama çok yağmurda ve özellikle en ufak su birikintisinde aqua planning oluyor,
tekrar alırmısın dersen, evet alırım, tavsiye ederim, fiyatıda gayet uygun
Hem pistte hem yolda semi slick kullandım uzun süre. Tw si düşük olanlar pistte daha başarılı öncelikle. Tw si yüksek olan lastik daha uzun ömürlü ama çok ısınınca tutunma azalıyor (pist asfaltı bahsettiğim). Yolda kullanmak için conti sport 3-5 şiddetle tavsiye ederim genel olarak her şartta çok başarılı ama ömrü çok uzun denemez.Bridgestone re050 kullandım yolda iyice ısıtırsanız iyi ve sağlam ama pist kullanımında dayanmıyor. Yazın semi slick kullanılabilir yolda, biraz ısıtırsanız iş yapar. Ama yanakları dik ve çok daha sert yol lastiğine göre genel olarak. Özellikle nankang ve ad08 için geçerli bu dediğim. Konforu bozar bayağı. Nankang ns2r çok ses yapıyor yolda aracın bir yeri bozuldu sanabilirsiniz :) kumho semilerden ku36 pistte normal yol lastiğinden iyidir. Yanakları biraz daha yumuşak nankanga göre bu yüzden daha konforlu. Yol asfaltında tutunması genel olarak iyi denebilir ama pistte süre kasmak için yanağı fazla yumuşak kalabilir. Pist için ucuz olsun uzun ömürlüde olabilsin ortalama 1-2 tur güzel gitsin derseniz ns2r 120 TW şu an ideal seçenek. Yazın yolda kullanırım arada nadirende piste çıkarım diyene yine uygun fiyatlı kumho ku36 tercih edilebilir. 215-40-17 için ölçü çok zor bende bulamadığım için polo gti da 16 jant alıp 205-45-16 ya geçtim. Piste çıkaramadım araç satılınca 1.000km yapmamıştır 0 gibi şu an Jantmax Cem abiden aldım. Piste çıkmak isteyenler için Polo gti ve ibiza cupralara ideal bir jant(golf 6R ların modeli) ve lastik set var elimde düşünen pm atabilir :)
OrcunInce
02-07-2015, 15:26
400hp 207miz var takalım pilot cupları ölçelim dbn ile birde nankang semi slick takalım dbn ile bakalım hangisi iyi yapıcak varmısınız michelinciler..?
Yolda ısıtmayınca nankang zaten çöp ama ısınırsa iş yapabilir, pistte Michelin daha iyi.
Olay markadan çok tw'si zaten. 120tw ile 180tw arasında dünya kadar fark var. Biri yolda çok iyiyken, diğeri pistte çok iyi.
O yüzden lastik markalarını kıyaslamaktansa biraz daha detaya inmek gerek.
Buarada TW'si dusuk olunca otomatikman iyi yol tutucak diye bir kaide yok.
TW'nun tam anlamini ve yol tutusda nelerin etken oldugunu iyi bilmek gerek...
tahmini 240-250 hp crx imize hangi marka ve ebatta semi slick önerirsiniz ?
ghibli06
03-07-2015, 18:43
bugün taktım semi slickleri... Performa jantın sahibi İbrahim turbo bir e36 M3 yaptı, arkalarda 255x40 zr17 nankang kullandı, memnun kalmıştı zaten, arkalara onu taktım, önlere ise ebat bulamadığım için Kumho Ku36 taktım 225 45 ZR17... fazla zorlamadan geldim eve fakat 1-2-3 saran araç zaptolmuş gibi oldu, eski lastilerim 245 40 17 pirelli p zero idi 1 senelik...
ghibli06
04-07-2015, 19:55
http://i.hizliresim.com/0qMrXW.jpg (http://hizliresim.com/0qMrXW)
http://i.hizliresim.com/4gB9AQ.jpg (http://hizliresim.com/4gB9AQ)
215 40 17 ne kadar kötü ebattır. Tüm gti ve cupracılar toplu alım yapmak lazım. Benimkinde dunlop var şuan ve devamlı patinaja kalıyor araç. Günlük kullanım için baktım çok seçenek bulamadım . F/p olarak en iyi 310 liraya s001 buldum. S001 kullanan var mı , günlük kullanımda dunloptan sonra ilaç olur mu :)
onursumer
04-07-2015, 23:22
benim poloda da dunlup sportmax mı ne var hayatımda bukadar kotu lastik kullanmadım , ebat çok kotu gerçekten biraz bitsin bende lastik bakınıyorum :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.