Orijinalini görmek için tıklayınız : Çözülemeyen Problem 2015 Nissan X Trail (video ve resimli) / Araç giderken elektrik
En baştan anlatmak gerekirse yaklaşık 5 ay önce sıfır nissan xtrail dizel düz vites araç aldım.
Aracımdan inanılmaz memnun bir şekilde kullanırken bu arada uzun yol vs.. de yaptım. araç 3000KM'e geldiğinde sabah ofise park ettim 8:00 gibi. 20:00 gibi iş çıkışı aracın kumandasına bastığımda hiçbirşekilde araç açılmadı. Aracı anahtar ile manuel açarak bindim. Marşa basmaya çalıştığımda ikinci videodaki gibi durmadan kırmızı araç ışığı yanıp sönmeye başladı. 2. Videodaki tık tık ses gelmeye başladı. Hiçbirşekilde çalışmadı. Akü problemi gibi geldiği için emin olmama rağmen insanlık hali dedim 4lüleri farları vs... kontrol ettim açık mı bıraktım die. Herşey normaldi. Acil yol yardımı aradım. Yol yardımı 1-2 saate geleceğini aracın çekileceğini söyledi. Bende sıfır aracı çekiciye bindirmeyeceğimi söyledim. Sabah olunca arayın teknisyen gönderelim ozaman dediler. Aracımı bıraktım eve döndüm. Sabah gittim baktım aynı şekilde araç açılmıyor. 1-2 saat içinde yol yardımı geldi. Gelen arkadaşa durumu anlattım. Aku problemi "akü boşalmış normalde star & stop aküler anlattığınız sürede boşalmaz açık kalsa bile dedi ama kumanda bile çalışmıyosa takviye kurtarmaz çekiciye alalım" dedi. Bende gerek yok çekiciye bindirmem sen dene dedim. Şarj aletini takar takmaz araç çalıştı. Servise arkalı önlü çekiciyle gittik. Hiçbir sıkıntı yoktu. Servis görevlisi muhtemlen akü fabrika hatalı olduğunu ama bunun içinde 18-20 saat şarda kalması gerektiğini söyledi. Bende aracı servisde bırakarak döndüm. ertesi gün aradılar ve aracın aküsünde bir sorun olmadığını yazılımda güncellediklerini söylediler. Gittim aldım aracı hiçbir sıkıntı yoktu gerçekten ama aracı arada müziği kısıp incelemeye ve kontol etmeye hep devam ettim. Sanki gece farlar yanarken bazen voltaj düşmesi gibi fasıllı yanıyormuş gibi geliyordu. Arkadaşlara filanda gösterdiğimde yok normal dedil. Herhalde çok üstüne düştüm dedim göz yanılması dedim vs... Neyse aradan yaklaşık 2 ay geçti (aracım şu anda 5200KM'de) ve 4 gün önce pazartesi günü aracımı sabah gene park ettim akşam araca bindim hiçbir sıkıntı yoktu normal giderken bir anda giderken yaklaşık 80km (VIDEO 1) ile bir anda araç elektrik kesti kendini açtı kapattı ve "UYARI START & STOP HATASI" yazdı. Hemen kenara çekip stop ettim ve aracı yeniden çalıştırdım. Yazı kayboldu. Yavaş yavaş yoluma devam etmeye başladım. Hiçbir uyarı almadan eve geldim. (yaklaşık 7 km) ve aynı ilk videodaki gibi park ettim stop ettim. Tekrar çalıştırmaya çalıştım gene aynı ikinci videodaki gibi çalışmadı. Ucuncu videodaki gibi iç ışıkları yakmaya sönmeye başladı. Gece geç olduğu için ve araç otoparkda olduğu için hiç sıkıntı yapmadan sabahı bekledim. Sabah servisi aramak için aracın başına gittim kumandaya bastım. Herşey normal olarak açıldı. Çalıştırmaya çalıştım bir sıkıntı olmadı. Normal çalıştı. Herhalde geçici bir problem dedim. Ve bu akşama geldik. Gene aynı şekilde sabah 8 de park ettim. 19:00 gibi aracıma bindim. Normal olarak çalıştı. 1-2 km sonra bir anda 90km ile giderken araç elektrik kesti ve yeniden açıldı (videodaki gibi) bu sefer "UYARI SÜRÜŞ KONTROL HATASI" yazdı. Aracı hemen sağa çektim stop ettim yeniden çalıştırdım. Gene yazı gitti. Eve geldim park ettim videodaki gibi çalıştırmaya çalıştım gene aynı problem. Gerisi zaten videoda var. Sabah muhtemelen çalıştırmak istediğimde gene bir sıkıntı olmadan çalışacak. İş nedeniylede istediğim zaman servise gidemiyorum malesef. Yarın direk servise mi gitmeye çalışayım? Servis görevlilerine anlattığımda bir sıkıntı yok diyorlar. Allahtan bu sefer video çektim... Problem akü ile bağlantılı olarak birşey ama çözemedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Servise yarın götüreceğim (çalışırsa) çalışmazsa gene aynı şekilde yol yardımı ile gidecek ama biraz önce balkondan uzaktan kumandaya basım farlarını yakmaya başladı. Muhtelemen sabah gene çalışacaktır. Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
Bu akşam çektiğim videolar ve resim:
VIDEO 1 ( giderken bir anda elektrik kesmesi ekran hata vermesi ve aracın farlar dahil herşeyi kapatıp kendi kendine çalışması):
https://www.youtube.com/watch?v=-xTCKvfKf7o
VIDEO 2 (durur durmaz 1 dak sonra tekrar çalıştırmaya çalışınca aracın hiçbir ışığının yanmaması ve iç ışıkların voltaj gelip gidiyor gibi sönmesi)
https://www.youtube.com/watch?v=ZciCuX_AQ6M
VIDEO 3 (iç ışıkların durumu)
https://www.youtube.com/watch?v=-xTCKvfKf7o
Direk gider servise buraya actigin konudaki gibi videolarla vs aciklama yapar birakirim. Birde ekleme yaparim ben bu aracla uzun yola ciksam nolcakti,hastam olsa nolcakti diyerekten. Ikame arac alirim yoluma devam ederim.
Gecmis olsun.
Servise bırakınca malesef birşey farketmiyor. Şarj ettik aküyü diyorlar. Sıkıntı yok diyorlar. 80-90km ile giderken bir anda elektirikleri kesiyor otomatik olarak tabiki gaz vs.. de gidiyor... Bir kaç kişye sordum kimi şarj dinomusu dedi kimi kesin beyin dedi... Sizce..?
Bna sorarsan ya beyin su aldi,ya da kablo vs biyerlerde kesik bisey var arada şase yapiyo.alternator mu degilmi anlamak ztn kolay
Baglarsin cihazi basarsin kontaga 12.1/11.8/12.2 gorursun aku saglamligi ok dersin.
Calstirirsin araci 13.8/14.0/14.1/14.5 gorursun gene ok dersin bititi gitti.
Hani parayla rezil olmak degil de ne istedigini bilmekle alakali diyelim sorun. Madem bi onceki gidisinde bir soruna ulasilmadi nissan tr ye mail atarsin dersin boyleboyle iken boyle yaptilar suan durum bu aracim xx servistedir gibi veya servise birakmadan at maili onlar yön cizsinler sana.
Malesef parayla rezil olmak çok daha iyi bir tabir olacaktır. Sanırım yurtdışında yaşıyorsunuz türkiyede nissan tr'e mail atarsın istersen aracın 7/24 videosunuda gönderirsin 15 gün sonra yanıt gelirse ne ala. Servise araç zaten gidecek bu durumda. Her gün akşam bu şekilde bırakıp çalıştırtacak değilim. Dediğiniz ölçümler yapıldı muhtemelenki aküde problem yok dediler 2 ay önce. Benin sormak istediğim özellikle "şarj dinomusuna bakın" "beyin kontrolu yapın" ...vs gibi birşey söyliyim mi... ya da buna benzer birşey yaşayan var mı forumda... Neyse yardımınız için teşekkürler...
byspeedman
26-02-2015, 20:45
Bir saseleme sorunu oldugunu dusunuyorum tum sase kablolari kontrol edilmeli. Birde akude ic ariza olabilir deneyerk hallolur. Zor bir ariza olacagini dusunmuyorum
Teşekkürler. Umarım akü içi vs.. bir problemdir...
Nightfish
26-02-2015, 20:53
Nissan'ın call centerını arayarak kayıt bırakın. Servisinizden memnun olmadığınızı da iletin. Aracı mümkün olduğunca fazla servise götürmeye çalışın, her servise gittiğinde de kabul formunda hataların yazdığına emin olun. Sorun çözülmese bile sıfır km araç işini garantiye alın :) Çok benzer bir olay 2014 Clio'da başıma geldi. Tamamen aynı hataları aldım, benim araçta çalışmama sorunu olmadı hiç. Sonra anlaşıldı ki aracın yazılımında sorun vardı ve yeni güncelleme için 5 ay beklemem gerekecekti. 1 hafta içerisinde satmıştım arabayı.
Abi geçmiş olsun öncelikle,
Bana beyin arızası gibi geldi, 99-2000 yılında babamın arkadaşına ait Astra F benzer şekilde 120 km hızla komple elektriği kesiyordu takribi 160 lara gelmeden de geri gelmiyordu. En son beyin değiştirdiler öyle düzelmişti.
Bence biraz bastır derim servis, call center vs ile.
Tesekkurler. Epey can sıkıcı bir durum... her seferinde farkli ariza vermesi beyine yönlendirdi beni...
Biraz diş gösterin bence,bizimde sıfır aldığımız bi aracımızda can sıkıcı fabrikasyon bi hata vardı,iki sefer idareten halledip gönderdiler.En son babam çiftkurtların önünde aracı tekmelemeye başlayınca gerisine karışmamıştık.
Yok surekli ydisinda degilim ostanbuldayomda o zmn elektrikciye gidip bir oncesinde on tahlil yaptirin seervisten once. Voltaj degerlerine bakilsin,ama ya beyin ya sase cikicak gibime geliyo..
Teşekkürler. Sabah denedim malesef çalışmadı. Mecbur iş yerine geldim. Öğlen gibi yol yardımını arayıp götürteceğim artık servise...
aldıgınız araba nissanın en üst arabası Türkiyede ölüsü sıfırda 100bin TL. gidin servisin kafasına atıp, alın nası çözerseniz cozun gibilerden biraz çıkışırsanız daha iyi olur.
hatta bide gecici araç isteyin isten gücten geri kalmama için.
Yapacak başka bir şey yok zaten... Iade vs... ne gerekliyse isteyeceğim artık...
Oncelikle gecmis olsun. Insallah degildir ama sanki aku kaynakli degil gibi geldi durum. Turkiyede servislere illa camura yaticaksiniz. Genelde ugrastiriyorlar. Birakin goturun servise videolari izletin birakin araci yapilana kadarda almiyacaginizi soyleyin. Dava falan filan durumlarinada giriceginizi belirtin. 0 araci bu sorunlari yasamamak icin aldiginizi, uzun yolda sollama yaparken boyle bir durum basiniza gelseydi olabilicek olaylari sert bir dille anlatin tutussunlar.
Hicam burda ne yardimi bekliyosun salak dalak yirumlar gelir bu videolarla git servise elinde kanitta var ugrasma sinir bozma...
Servis size sürekli problem çözme yoluna gidicek fakat başarılı olamayacak .
ne olursa olsun sağlam bir avukat bulun ve aracınızı geri verin ..
farklı bir sebepten nissana araba iade ettik hakkınızı kullanın servis kaydına kendınız yazdırın hataları .. bu yetkili servislerin umursamaz tavrı insanı fitil ediyor çok geçmiş olsun
sıfır arabada tamirat ile ugrasmayın - paranızı geri alın
böyle bir probleme forumdan mantıklı cevap gelemez
oturup bakmak incelemek ölçmek lazım
burası türkiye değilmi hepimiz biliyoruz
100 kere servise git, baktık birşey yokki derler birde aptal aptal sırıtırlar.
sanki biz hayal görüyoruz.
sizin yapacağınız şey şu
gidin tüketici mahkemesine başvurun dava açın
delilleri ve kanıtlarınızı gösterin, servise gittiğiniz giriş kayıtları ve dökümanları gösterin
konuya "araç yolda giderken kendini kapatıyor" hayati tehlike var , güvenlik yok falan diyerek başlık atın.
eğer haklı iseniz 60 bin liralık araba ile 3 liralık çorap arasında fark yoktur
dava açılır ve görürsünüz neler oluyor.
Çok teşekkürler yorumlarınız için. Servis ile görüştüm. Araç başta start&stop hatası verdiği sonra sürüş kontol hatası verdiği için aracın uzun bir incelemeye girmesi gerektiğini bu süre içinde araç vereceklerini belirttiler. Öğlen gibi servise gideceğim dediğiniz gibi "hayati tehlike var" diyerek aracın iadesini isteyeceğim. Nissan mutlu müşteri midir nedir onuda aradım çıkan bayana "bu aracı bu problemleri yaşamak için almadığımı ve iadesini istediğimi belirttim" bayanda "araç incelemeden nissan türkiye birşey diyemez" dedi. Bende sıfır x-trail aracı şu anda kullanamama nissan türkiye ne diyecek dedim. Gerekli kontroller sonrası vs... yalanları ile geçitirdi. Kayıtda açtırdık. Servisde öğlen belli olacak inşallah...
Hakan abinin dediği gibi mahkeme heyet sikayetvar.com aklınıza gelirse yazıcam diyede belirtince biraz daha tırsma oluyor gidince o şekildede yüklenin.
- arkadasımın yıkama dükkanına gelen bir abi var astra hb'si vardı zırt pırt arıza verdi daha sıfır yepyeni araba, opel baktı abi durmicak hemen mahkemeye falan gitmeden astra sedanın cosmosunu hediye ettiler :D
ersandeniz
27-02-2015, 10:28
Eğer sorununuza istediğiniz yönde çözüm bulunmazsa, aşağıdaki kanunu hatırlatın ve internette x trail yazdığınızda gelen her foruma her ortama sorununuzu yazın bence
Kanun No. 6502 TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
Ayıplı mal
MADDE 8 –
(2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.
Ayıplı maldan sorumluluk
MADDE 9 – (1) Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.
(2) Satıcı, kendisinden kaynaklanmayan reklam yoluyla yapılan açıklamalardan haberdar olmadığını ve haberdar olmasının da kendisinden beklenemeyeceğini veya yapılan açıklamanın içeriğinin satış sözleşmesinin akdi anında düzeltilmiş olduğunu veya satış sözleşmesi kurulma kararının bu açıklama ile nedensellik bağı içinde olmadığını ispatladığı takdirde açıklamanın içeriği ile bağlı olmaz.
İspat yükü
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
(2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
(2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
(3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
(4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
(5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
(6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.
Zamanaşımı
MADDE 12 – (1) Kanunlarda veya taraflar arasındaki sözleşmede daha uzun bir süre belirlenmediği takdirde, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir.
Çok teşeşekkürler. Bunun çıktısınıda yanıma alıyorum.
benzer sorunu nissan qasqai 1.6 diezel (2014) de yaşadım. ilk gittim baktılar tamam dediler sorun aküdeymiş değiştirmişler. Servisten çıktım basın expres yolunda aynı sorunu yaşadım(kuzey oto dan almıştım) geri döndüm. abi bizlik birşey yok sorun olmaması lazım dediler. Dedimki sizi bu arabayla ezerim sonra bu arabayı yakarım karşısında sigaramı yakar hiçte pişman olmam dedim. Satış müdürüne çıktım bu arabayı alıp bana hemen sıfır araba veriyosun yoksa burayı başınıza hemen şuanda yıkıcam dedim. bu nissandan bir önceki aracımda nissan qasqai 1.5 dieseldi aynı kasa (2012) 76 bin km kullandım hiç sorun yaşamamıştım. 1 hafta sonra sıfır aracı almıştım. bu arada sorun yaratan araç 1300 km deydi. sert olun taviz vermeyin.sizi parası olan hiç birşeyden anlamayan biri olarak görmesinler.
cbrracingteam
27-02-2015, 11:48
aynı sorunu 2006 Hyundai Tucson aracımda yaşadım şarz dinamosunu değiştirdik düzeldi birde aküyü yüksek voltaj akü taktık şuan hiç bir problem yok
Yardımda bulunmaya çalışan herkese çok teşekkürler. Biraz önce geldiler aracı çalıştırdık servise gittik. Israrla araçta bir problem olmadığını söylediler. Gerekli kontrolleri yapacaklarını söylediler. Bir usta şarj dinomusu üstündeki kablo da bir sıkıntı olabileceğini söyledi. Muhtemelen şarj dinomusu akü vs.. değişecek denildi. Gün içinde kontolleri yapıp bilgi vereceklermiş. Bende kesinlikle bir parçasının değişmesini istemediğimi bu aracı iade edeceğimi bir daha güvenle binemiyeceğimi söyledim. O konunun onları aştığını servisin sadece rapor düzenleyeceğini gerisini Türkiye Nissan ile konuşmam gerektiğini söylediler. Bakalım rapor çıksın...
Teşekkürler tekrardan...
Sorun neymiş nasıl çözüldü ?
Low-Rider
01-03-2015, 22:16
Konu açıp sonra sadece çözüldü diye bilgi verip herşeyi silmek ne kadar doğru ? Madem çözüldü doğru düzgün yazınki herkes bilsin, başka biri yaşarsa referans olsun
Konu açıp yazdığınız postları silmek nedir ya? Servis sanal alemde dillenmesin diye aksesuar falan mı teklif etti yoksa arabayı değiştirdilerde kıyak mı yapıyorsunuz? Bu aracı alma aşamasındaydım. Araç beklentimin çok altında kaldığı için vazgeçmiştim.
onursumer
01-03-2015, 23:25
Hakketten ya cozuldu ama nasil madem cozumu yazmayacaktiniz neden buraya konu aciyorsunuz
Forum kullanmayi birturlu ogrenemedik gitti ya
_muhaRRem
01-03-2015, 23:27
bende xtrail almayı düşünüyordum , sorunu okumak istedim göremedim. Merak ettim problem neydi ?
Konu açıp yazdığınız postları silmek nedir ya? Servis sanal alemde dillenmesin diye aksesuar falan mı teklif etti yoksa arabayı değiştirdilerde kıyak mı yapıyorsunuz? Bu aracı alma aşamasındaydım. Araç beklentimin çok altında kaldığı için vazgeçmiştim.
kanka xtrail veya qashqai alma bence. özellikle yeni kasa, o paraya benzinli rav4 alıp lpg tak daha akıllıca bir hareket olur, en azından servisleri insanla alakalı, parçası daha ucuz. veya 100 lira civarı veriyosan 2. el x1 1.6sdrive, x1-x3 20d al keyfine bak sadece.
Yöneticilerden rica alttaki linkde google önbellekden mesajları eskisi gibi editleyebilir misiniz ?
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pVSVfv9do8wJ:www.techturkey.com/forum/showthread.php%3Ft%3D199703+&cd=1&hl=tr&ct=clnk&gl=tr
Adamın teki mağdurum servis çözemiyo yardım diye istiyo millet bilgisini veya hukuki yaptırımlarda örnek veriyo
Sonra noldu adam çözüldü diyip mesajlara ..... editi çekip yok oluyo
Böyle konu sahiplere para komidinin üstünde diyesim geliyor...
Sertaç, 5 mesajdan fazlası görünmüyor bende. Sende var mı? SS koy olmadı varsa eğer.
alla alla edit kaldırılmıştı konu sahibi nasıl editledi bunları?
edit burada var abi, sohbette yok..
kunteper
02-03-2015, 06:39
alla alla edit kaldırılmıştı konu sahibi nasıl editledi bunları?
Abi bazi bolumlerde hala izin veriliyordu edite. Burdada var herhalde
evet ilk başta farklı yapmışız, sonra değişmişiz
ben karıştırmışım pardon
belkide bu edit olayını tekrar düşünmemiz lazım
adam bütün yorumlarını nokta yapmış yuh
okadar paragraflarca vidoelu falan yazıp, çözülünce 3-5 noktaya dönüşmesini saglayacak ne vaad ettiler acaba :D
önemli konularda yazım video vs. ekleme için 2-3 dakikalık edit dışında olmaması en güzeli. sonra bu tarz şeyler çıkıyor.
okadar paragraflarca vidoelu falan yazıp, çözülünce 3-5 noktaya dönüşmesini saglayacak ne vaad ettiler acaba :D
önemli konularda yazım video vs. ekleme için 2-3 dakikalık edit dışında olmaması en güzeli. sonra bu tarz şeyler çıkıyor.
Sen de bi konu açaydın, editlemeye konun olaydı. Kıskanma :D Verdiler mi araba :D
Sen de bi konu açaydın, editlemeye konun olaydı. Kıskanma :D Verdiler mi araba :D
avımı bekleyen avcı spec bekliyoruz babamla bigboss olarak ön konusmayı ona bıraktım. söyle biraz daha geçcin caylarını kahvelerini icsinlerde 9.30 gibi.açtım agzımı yumdum gözümü spec :D
Low-Rider
02-03-2015, 22:19
Editlenen tüm mesajlar geri getirilmiştir..
x trailde kronik sorunlar cokca fazla
bizde şirketteki aracın 2 defa sanzımanını değiştirdik 48bin tl lik 2 adet sanzıman değişti 3 defa yazılım güncellendi.
suan sıkıntı yok ama yasananlar sinir bozucu 3. arızayı vermesını ve geri iade etmeyi bekliyoruz.
aracta her sekilde memnunıyet fazla ama bu sekilde kronik arızaları olması ve içeriye ciddi derece fazla motor sesı alması sinir bozucu.
korkudan yazılım yaptıramıyoruz.
hddsheriff
02-03-2015, 22:32
Araç Değişimi kararı çıktıysa taahhüt name imzalatıyorlar , internette vb. Yerlerde yayınlanmasın diye, mesajlar ondan uçmuştur.
Editlenen tüm mesajlar geri getirilmiştir..
:bravo::bravo:
Araç Değişimi kararı çıktıysa taahhüt name imzalatıyorlar , internette vb. Yerlerde yayınlanmasın diye, mesajlar ondan uçmuştur.
Böyle birşey olsa anlarım
Yazar "firma böyle böyle yapmamı istedi ne yazık ki mesajlarımı silmek zorundayım yoksa ben zor durumda kalırım" dese kimse birşey demez ama ilk mesaja çözüldü yazıp ortadan kaybolmak...
Uzun zamandır bakamamıştım foruma...
Çok merak eden gereksiz yorum yapan arkadaşlarada teşekkürler.
Araç zaten şu anda inceleme aşamasında. Avukatım ile görüştüm. Yasal süreç gerektireceği için burda konunun olmasının gereksiz olduğunu söyledi.
Mesajı yazan benim silen benim kimseyi ilgilendirdiğinide çok sanmıyorum.
Yasal süreç durumunda gerekli bilgi zaten verilecektir...
Başka merak edilen konu?
Pardon abi. Yardımcı olmaya çalışmışız. Mazur gör bizi.
Servis sanal alemde dillenmesin diye aksesuar falan mı teklif etti yoksa arabayı değiştirdilerde kıyak mı yapıyorsunuz? Bu aracı alma aşamasındaydım.
Böyle konu sahiplere para komidinin üstünde diyesim geliyor...
Pardon abi. Yardımcı olmaya çalışmışız. Mazur gör bizi.
Yardımcı olmaya çalışanlara defalarca teşekkür ettiğim önceki mesajlarda zaten gözükmektedir.
Bu yorumlardan hangisi yardımcı olmaya yönelik???
Konunun ne olduğu bilinmeden burda atıp tutmaya; saygısızlık yapmaya gerek yok.
Forum yönetimide benim mesajımı *iznim olmadan geri alacağına gereksiz yorumları temizleseydi keşke...
O zaman sende gerekli açıklamayı yapsaydın bizde saygı gösterip konudan çıksaydık..
Daha hoş olmazmıydı sence?
Buradaki üyeleri kendi malınızmış gibi görüp, bir de saygısızlık yapmakla itham etmek te ilginçmiş gerçekten.
Maden bu konu davanın seyri için önem arz edecek, mesaj atarsınız yöneticilere silerler.
Burada saygısızlığı siz bize yapıyorsunuz bence.
Acelem vardı KOSEREN. Foruma girdim dikkat ettiysen ilk mesajıma "problem çözüldü" tarzında birşey yazdım diğerlerinide noktaladım ve çıktım.
Bunda hiçbir saygızlık vs.. yok. Gördüğün gibide zaten işim olmadığı zaman online olarak yanıtda veriyorum.
Online değilken yazılan saygısız mesajları forum yönetimi neden editlememiş onu merak ediyorum.
Yok aksesuar mı teklif etmiş yok para komidinin üstünde.... vs bunlar hoş yorumlar değil. Yazan kişiler şu anda online değil bende arkalarından atıp tutmam mı gerekli şu anda?
Yardımcı olmaya çalışanlara defalarca teşekkür ettiğim önceki mesajlarda zaten gözükmektedir.
Bu yorumlardan hangisi yardımcı olmaya yönelik???
Konunun ne olduğu bilinmeden burda atıp tutmaya; saygısızlık yapmaya gerek yok.
Forum yönetimide benim mesajımı *iznim olmadan geri alacağına gereksiz yorumları temizleseydi keşke...
Burası babanızın çiftliği değil, konuyu ben açtım sonrada silerim gibi bir hakkınız yok. Sizden izin almak gibi bir zorunluluğumuzda yok.Yardım için konu açıp işi çözülünce sildirmeye çalışan nice kişiler gördük biz. Forumda herkes biliyor ki, böyle bir konu açıldığı zaman sonuç ne olursa olsun silinmez, sizin konunuzunda bundan bir farkı yok. Madem yasal süreç işliyor avukatınız bize başvurur, bizde uygunsa konuyu kaldırırız.
Buradaki üyeleri kendi malınızmış gibi görüp, bir de saygısızlık yapmakla itham etmek te ilginçmiş gerçekten.
Maden bu konu davanın seyri için önem arz edecek, mesaj atarsınız yöneticilere silerler.
Burada saygısızlığı siz bize yapıyorsunuz bence.
Tunacan ben konuyu editledikten sonra yorum yazanlara bakarmısın?
Hangisi konunun çözümü hakkında bir fikir beyan etmiş?
Daha öncede söylediğim gibi yorum yazan ve yardımcı olmaya herkese teşekkür ettiğimi vs... zaten görüyorsun önceki yorumlarımda.
Senin tabirinle "buradakileri kendi malım" gibi görüyor olsam hiç kimseye yanıtda atmazdım teşekkürde etmezdim...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.