Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : TypeR için Atmosferikmi Turbo mu ?



MaG
14-10-2008, 11:19
Arkadaşlar şuan 2002 typeR ım var aracımda olanlar

Dc Sports Race Headers Burshed
Apex-i Cat back Eksoz
Hondata K-pro Ecu
Aem CAİ

performasımdan gayet memnunum çok güzel gidiyor maşallah fakat bişeylerdaha yapmak istiyorum 5000 ytl harcayabileceğim bi bütçem var sizce atmosferikmi devam etmeliyim yoksa ufak yollu bir turbomu yapmalıyım ? teşekkürler :)

istediğim sıkıntısız sorunsuz binebileyim..aracım 123.000 km de komp değerlerim hepsi eşit çıktı..

Eray Yümsel
14-10-2008, 11:22
miniklerdeki kiti alır atmosferik alemine bi damga basardım yerınde olsam :)

B.Aktepe
14-10-2008, 11:23
harcıyacağın 5000ytl yi hp olarak görmek istersen turbo yapman mantıklı. fakat zevk renk meselesi tabiki. bence atmosferik devam etsen daha güzel olur. max. 15-20hp alırsın belki atmosferik yaptığın zaman ama keyif meselesi işte:) bu zamanlarda herkesin en çok düşündüğü noktada bu olsa gerek.
atmosferik iyidir bence:)

Can_DCK
14-10-2008, 11:24
turbo devam .

MaG
14-10-2008, 11:27
arkadaşlar işte atmosferikde olsa motorun içine girince rakam büyüyor yine :S

miniks
14-10-2008, 11:29
fatih sen gel kardeşim ben malzemeleri sana vereyim ehehheheheeee

ayrıca 5000 ytl ye nasıl turbo yapabilrsin ki ? en az 10.000 lazım

Kaan
14-10-2008, 11:30
5.ooo ytl ye güzel hala gelir atmosferik olarak :)
bence atmosferik devam et :)

MaG
14-10-2008, 11:30
biraz daha sıkınca oluyor gibi 7000 e falan :D

CeSaNCeEm
14-10-2008, 11:30
Atmosferiktede çok keyifli senin araban ama turbo ayrı bi zevk olur Fatih...

Serencebey
14-10-2008, 11:33
turboya bınmıstık zamanında hakkatten cok zevklı ama sureklı patinaja kalmasıda cabası

Absinthé
14-10-2008, 11:33
Ben olsam miniksden o malzemeleri alır , yüksek rpmler dönerdim. ;)

miniks
14-10-2008, 11:33
bıkere turbo yapsan da atmosfeırk yapsanda kımse motorun saglıklı llucagı garantısını veremez. ıkısınde de mutlaka problemler olucaktır. ama kucuk ama buyuk hıc bellı olmaz. ama bu ıs zevk meselesı. 5000ytl harcayıp 20 - 30hp almakta var 100hp almakta var karar sende kalmıs. atmosferık olarak turbo aracları ya da sınıfın ustunde aracları gecmek cok farklı bır zevk. turbo takınca sende turbo var dıyolar :)

MeRtCaN
14-10-2008, 11:34
fatıh bendeo yle ucuz malıyetlı kolay yontemlı dıe basladım
su an harcadıgım para 9000 - 10000$ ı buldu
bence kolay yontemle turbo yapacagım dıye gırıyorsan ıse hıc gırme
atmosferık devam et
tadını cıkar....

_OrçuN_
14-10-2008, 11:34
Turbo gerçekten büyük zevk ama bencede 5000 ytl biraz az bir rakam turbo için..

MaG
14-10-2008, 11:37
7000 e falan çıkıyor turbo ama ne bileyim işte kararsız kalıyorum.. ucuz maliyetli oluyor biraz ama atmosferikde motora girmeden olmuyor.. 280 290 görebilmemiz için

miniks
14-10-2008, 11:39
motora girmeden BG typer ile biz 260 ı gördük Tuning Türkiye nin bu sayısında yapılanları görebilirsiniz

AvcI
14-10-2008, 11:56
fatıh bendeo yle ucuz malıyetlı kolay yontemlı dıe basladım
su an harcadıgım para 9000 - 10000$ ı buldu
bence kolay yontemle turbo yapacagım dıye gırıyorsan ıse hıc gırme
atmosferık devam et
tadını cıkar....

olayı güzel özetlemiş mert, karar aşamasında bunu tekrar oku derim.

turbonun tadını hiç birşeyde alamassın ama kısıtlı bütceylede çıkmaza girersin.

ayhan
14-10-2008, 11:57
yaptığın kilometreye bakılırsa sık kullandığın bi araç bu yüzden daha az sorun cıkarma ihtimaline göre bence; atmosferik..
zevk meselesi için bence yine atmosferik, o kadar yüklenipte okadar ses ve gidişi olan baska makina olcağını sanmıyorum ama turbolayınca her araba yürüo mesela ;)

Ferhat_V
14-10-2008, 12:02
şimdilik atmosferik..yetmediği zamanda turbolarsın hem zaman geçmiş olur birazda biriktirmiş olursun.

yada atmosferik + nos basarsın :)

M3CSL
14-10-2008, 12:03
kesınlıkle atmosferıgın zevkı baskadır derım.. turbo olunca turbo var derler her sekılde yurur..onemlı olan aractan zevk almak..

MeRtCaN
14-10-2008, 12:03
bı basıt ornegınıde soyleyım
bende ufak turbo dıye baslamıstım sımdı satıyorum
daha buyugunu ıstıyorum olmuo yanı ısın ıcıne gırınce devamlı daha fazlasını ıstıyorsun :)

TünayK
14-10-2008, 12:10
fatıh daha ıkıncı sayfaya gelmeden butceye 2k ytl ekledın...bıraz bekle yane bı kac hafta butceyı yap sole bı 10k ytl...fullrace ler gelsın kapımıza:D

ben turbocuyum patınaj cekeceksın fln ama zaten otobanda gazlıyosun sureklı....ayruca denemelerde dıger arabalardan bı ust vıteste basıp yara yara gecmenın keyfı bı baska....ben turbo derım kesınlıkle derım...na bıttı artık derım...

ornegın ben kı tubo dusmanı bı adam olarak sc setup yaptım yıne asırı besleme....mısal mertcan 2 yıl boyunca "na ıs the best" dedı su an turbo buyutuyo:D olc tart dostum sonra pısman olma....dırek turbo...

khan
14-10-2008, 12:14
fatih baslangıc olarak garajda yatan kursatın kiti al tak derim. fiyatta anlasırsınız.

MeRtCaN
14-10-2008, 12:17
fatıh daha ıkıncı sayfaya gelmeden butceye 2k ytl ekledın...bıraz bekle yane bı kac hafta butceyı yap sole bı 10k ytl...fullrace ler gelsın kapımıza:D

ben turbocuyum patınaj cekeceksın fln ama zaten otobanda gazlıyosun sureklı....ayruca denemelerde dıger arabalardan bı ust vıteste basıp yara yara gecmenın keyfı bı baska....ben turbo derım kesınlıkle derım...na bıttı artık derım...

ornegın ben kı tubo dusmanı bı adam olarak sc setup yaptım yıne asırı besleme....mısal mertcan 2 yıl boyunca "na ıs the best" dedı su an turbo buyutuyo:D olc tart dostum sonra pısman olma....dırek turbo...



hahahah aynen oyle tunay dogru yazmıs :)
ama dusuk butce ıle olaak ıs degıl onu cok ıyı anladım ben :)

TünayK
14-10-2008, 12:17
fatih baslangıc olarak garajda yatan kursatın kiti al tak derim. fiyatta anlasırsınız.

artı bır kullanılabılırlık olarak optımum setup aslında bu...

sword
14-10-2008, 12:26
turbo cok ii ama koydunmu büyük turbo yapıyorsun günlük kullanım sıkıcı oluyor 5000de gelen devasa bir güc ama altlar cok tatsız :) ufak turbo alt devirde istiyorum diosun bu seferde güclü araclarla deneyemiyorsun arada bi yerde kalıo gücün:)

bence bi egzantirik dene atmosferik birazda ecu artı egz devir cevir sonrada parcaları satıp komple girersin piston felan turboya:)

TünayK
14-10-2008, 12:39
turbo cok ii ama koydunmu büyük turbo yapıyorsun günlük kullanım sıkıcı oluyor 5000de gelen devasa bir güc ama altlar cok tatsız :) ufak turbo alt devirde istiyorum diosun bu seferde güclü araclarla deneyemiyorsun arada bi yerde kalıo gücün:)

bence bi egzantirik dene atmosferik birazda ecu artı egz devir cevir sonrada parcaları satıp komple girersin piston felan turboya:)


fatıh ıste yukarda net yazılmıs ve senın onunde ıkı secenek....kucuk turbo ıle sehırde yardırıyım lag nedır bılmeyım dersen...tork dakı kıt senın kesın ılacın(ah keske arabada takılı ıken bınseydın su an hıc tartısmadık bu konuyu) yada can la da konustugumuz gıbı kapak acılacak cr dusurulecek belkı bı takım pıston alınacak ve gt30 baglanacak altları unutacaksın ustlerde cosacaksın...3 de bıle saracaksın...

sen bıraz dusun haftasonu yuro da gelcekmıs torkta bulusup senın su ısı cozelım en tecrubelı ellerden kursad abıde gelır her sey acıkca ortaya konur...

cheers
14-10-2008, 13:03
Düşün düşün..... :D işin sonu belli :)

MeRtCaN
14-10-2008, 13:05
kursat abının kıtı de mantıklı aslında
sonucta greddy dı :)

grkm
14-10-2008, 13:10
Bence hiç bozmadan bu şekilde keyif aldığın halde kullan, paranda bankanda geleceğin için kalsın :) :)

TünayK
14-10-2008, 13:17
Bence hiç bozmadan bu şekilde keyif aldığın halde kullan, paranda bankanda geleceğin için kalsın :) :)

gorkem bu adamın gelecek kaygısı yok yaw:) adam ankaranın bı ucundan dıgerıne 15 dk da gıdıyo bırak yapsın turboyu:)

tool
14-10-2008, 13:21
kursat abının kıtı de mantıklı aslında
sonucta greddy dı :)

greddy batti ama :)

MiaMi
14-10-2008, 13:24
Aynı şey yıllardır hepimizin başında o yüzden bende n/a da belli bir yere kadar diyorum. Mesela egzantrik takmayacağım n/a da yapacağım tek şey piston beyin kısa dır. Sonrasında bu bana yetiyor diyip arabamı süreceğim.

Şuan bile n/a halinde hiçbirşey yok debriyaj volan header egsoz filtre 2.000 ytl en az.

MUGENPOWE®
14-10-2008, 13:30
n/a ıyıdr ya :)

TünayK
14-10-2008, 13:31
n/a ıyıdr ya :)


yaw kafa bulandırmayın lutfen...gıdın baska konu acın kardesım:D na ıı dır dıye....fatıhe turbo yapcaz bız hatta daha sonra cheersa da yapcaz:)

cheers
14-10-2008, 13:34
Fullrace :rolleyes:

34GUN34
14-10-2008, 13:39
her türlü turbo veya atmosferik ikisindede başarılı bi makina..

YavuzNaz
14-10-2008, 13:41
atmosferiğin verdiği his devir cevirmenin yaşattığı zevkte ayrı bişi tabi..

Eriador
14-10-2008, 13:43
bende atmosferik diyenlerdenim :)

grkm
14-10-2008, 13:48
o zaman iyi bir okuyup ÜFLEMELi :))

Tolga-R
14-10-2008, 13:48
bence 5000 ytl atmosferiğe yatırılmaz..
sen çıtırdan gt28 bi turbo ile başla manifold downpipe intercooler kit derken gerisi gelir. 5000 usd ye güzel bişiler çıkar ortaya ... coilover+kilit+debriyaj hariç

Kaan
14-10-2008, 13:51
atmo + biraccıkta NOS la ;)

Berkan
14-10-2008, 14:56
ankarada tam galyana gelmiş kim var yok aşırıya kaçıyo :D:D

R-13239
14-10-2008, 16:11
Atmosferik iyidir :)

MUGENPOWE®
14-10-2008, 16:14
yaw kafa bulandırmayın lutfen...gıdın baska konu acın kardesım:D na ıı dır dıye....fatıhe turbo yapcaz bız hatta daha sonra cheersa da yapcaz:)

tum angara olarak ufluces dıosn yanı :D

Tolga-R
14-10-2008, 16:34
herkes devir çevirmek diyorda kimse senkromeclerden bahsetmiyor :) turbo olsa 8000 dn yuakrı çıkmam valla oh yavas yavas mis gibi vites atarım...

gokhan035
14-10-2008, 17:25
Başka bi seri motor olsa turbo derdim ama K serisi olunca kesinlikle atmosferik :) o devir çevirme, ses, aracın gaza tepkisi vs kesinlikle süper bi keyif.

RCkid
14-10-2008, 17:45
bence üflemeli

Cem.B
14-10-2008, 17:55
ilk etapta 10000-12000 ytl civarın varsa

daha sonrada her türlü sorun için kenarda 2-3 binin varsa turbo yap tabiki :)

herkes turbo yapmak ister bütçe meselesi ama

YusufB
14-10-2008, 17:56
Bence de Kürşat abinin kiti idealdir ;)

miniks
14-10-2008, 18:09
herkes devir çevirmek diyorda kimse senkromeclerden bahsetmiyor :) turbo olsa 8000 dn yuakrı çıkmam valla oh yavas yavas mis gibi vites atarım...

moruk adam gibi vites degiştirirsen 10.000 de cevirsen hiç birşey olmuyor o senkro lara ama hırslandıgımızdan dolayı vitesi iterken vede cekerken debriyaja tam basmama yada erken ayagını cekme gibi şelerden dolayı senkrolar bozuluyor

gokhan035
14-10-2008, 18:17
K20 için carbon sekromenş takımı yok mu? varsa da gayet uygun bi çözüm olmaz mı?

TAM35göztepe
14-10-2008, 18:33
bence çata pata istiosan :D:D turbo ama arabandan zevk almak istiosan cok fazla ceza yemek istemiosan N/A

ARDA_E
14-10-2008, 19:01
bence ufak bir turbo ile başla derim, sonra imkan oldukça setuplarını değiştirebilir veya motorun içini daha güvenli hale getirebilirsin..

MaG
14-10-2008, 19:03
Bütün yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun..


Bence hiç bozmadan bu şekilde keyif aldığın halde kullan, paranda bankanda geleceğin için kalsın :) :)

buldum doğru yolu galiba :D :D


Bakalım arkdaşlar hayırlısı bir kaç gün düşüneceğim bu hafta sonu kararımı vereceğim...

zevk olarak atmosferik çok daha hoşuma gidiyor Apex-i nin sesi beni deli ediyor.. ama turboda farklı bişey :confused: hayırlısı bakalım

CaNeR54
14-10-2008, 19:06
bıkere turbo yapsan da atmosfeırk yapsanda kımse motorun saglıklı llucagı garantısını veremez. ıkısınde de mutlaka problemler olucaktır. ama kucuk ama buyuk hıc bellı olmaz. ama bu ıs zevk meselesı. 5000ytl harcayıp 20 - 30hp almakta var 100hp almakta var karar sende kalmıs. atmosferık olarak turbo aracları ya da sınıfın ustunde aracları gecmek cok farklı bır zevk. turbo takınca sende turbo var dıyolar :)


Bende katıLıyorum atmosferik diyorum onun zevki ayri dediği gibi bişe oLdumu onda turbo var muhabbeti oLuyor :)

ReFiK
14-10-2008, 19:50
Bence tayyarda atmosferikin zevkini al, sıkıldığın zaman tubo bi araba al onun üstünde oyna :)

dragon07
14-10-2008, 20:00
bu güç şuanda yeter.yetmedigi andan itibaren para birikitirmeye basla adam akıllı olsun derim.bu işin sonu turbo...

VeNoM_35
14-10-2008, 20:05
Bence biraz daha bu şekilde bin zaten şuan kpro fln var iyi durumda araba. 5k dediğin 14-15k olunca da turboya girersin.