Orijinalini görmek için tıklayınız : Xsara VTS ile Kilyos Rotası
Haftasonu yeni süspansiyon ayarını test etmek ve fren kitiyle lastikleri alıştırmak için Kemerburgaz-Bahçeköy-Kilyos rotasında bir miktar gazladım. Paza öğlen olduğundan trafik biraz fazlaydı ama gereksiz bölümleri kestim. Gidiş ve dönüş videoda yer alıyor. İngilizler'in B-Road olarak tabir ettiği haftasonu yol yapmak için güzel ve İstanbul merkeze yakın virajlı ve temiz asfaltlı yollardan. Daha önce gitmemiş olanlar olabileceğinden Kemerburgaz'a kadar ki bölümlerden de ekledim ama direkt gazlama bölümüne geçmek isteyenler 4:00'a atlayabilir ;) İyi Seyirler.
https://www.youtube.com/watch?v=I0wEr-mWNec
drivertech
30-03-2015, 20:26
Kemerburgaz bahçeköy yolu çok iyi kıvrak bir yol fakat bir o kadar da tehlikeli bazı bölümleride bozuk güzel kaliteli bi video emeğinize sağlık araçta temiz kazasız belasız.
maşşallah eğlenceli görünüyor.
8-11sn arası (bahçeköy-maden arası) kısım güzel şirket aracıyla çok kasıyordum :) asıl merak ettiğim sert virajı silmişiniz sanırım. kilyos yolu biraz bozuktur.
Low-Rider
30-03-2015, 21:21
Keyifli ve güzel yollar, 207 ile sık sık gazlamaya giderdim özledim bak şimdi :D
Beton yoldan ilk sağ girip devam etseydiniz daha kolay olurmuş :) orman yoluna girmek için yolu baya uzatmışsınız.
O yol gece 12'den sonra boş oluyo. Gece saatlerin de bende stres atmak için o yola çıkıyorum ama havalar soğuk gece sıcaklık orman yolunda daha da düşüyo. Havaların ısınmasını bekliyorum :)
arabayı denemek için bende boyle bir yol arıyordum bende bi turlayayım bi ara :)
drivertech
30-03-2015, 22:10
Aslında toplanıp araçlarla güzel videolar çekilebilir yeşillik ortam ağaçlar yeşillik arka fon güzel olur.
Ben hatta böyle birşey yapmıştım. Hava -2 derece :D
http://i57.tinypic.com/2ahy0jd.jpg
ITB sesi çok gelmiyomuş :( Frenler gayet iyi duruyor videodan göründüğü kadarıyla ayrıca,
Abi öncelikle yanlış anlama yazdıklarımı :) Çok kasmamışsın zaten koşullar dolayısı ile o apayrı bir konu ama aracın kafası çok mu ağır yoksa arka süspansiyon çok mu sert? Kilitte var bildiğim kadarıyla ama bariz understeer yaşıyorsun. Hatta önce countersteer belirtisi gösterip understeere kayıyor (asfalt / eğim etkisi de olabilir tabi) gibi geldi bana açıkçası. Daha kalın / sert rarb düşüncesi falan var mı abi kafada yoksa öncelikle bu halini bir görelim pistte mi diyorsun :)
Olaya teknik yaklaşmak istedim :)
ITB sesi çok gelmiyomuş :( Frenler gayet iyi duruyor videodan göründüğü kadarıyla ayrıca,
Abi öncelikle yanlış anlama yazdıklarımı :) Çok kasmamışsın zaten koşullar dolayısı ile o apayrı bir konu ama aracın kafası çok mu ağır yoksa arka süspansiyon çok mu sert? Kilitte var bildiğim kadarıyla ama bariz understeer yaşıyorsun. Hatta önce countersteer belirtisi gösterip understeere kayıyor (asfalt / eğim etkisi de olabilir tabi) gibi geldi bana açıkçası. Daha kalın / sert rarb düşüncesi falan var mı abi kafada yoksa öncelikle bu halini bir görelim pistte mi diyorsun :)
Olaya teknik yaklaşmak istedim :)
Şurası yumuşak olcaktı, uykusuzluğuma verin :)
O kaymak gibi asfalt baya güzel yüksek hızda virajlar keyifli oluyor yolun geniş olması itibariyle. fakat ilerleyen kmlerde erezyonlu bölgeden dolayı yol bir parça bozuluyor o taraflarda. Hergün Kadıköyden işe o yoldan hadımköy yassıörene gidiyorum. Biraz yolu uzatıyor ama hem idman oluyor hemde trafiğe girmeden kaçış rotası. Tek kötü yanı ışıklandırma sıfır sürekli harfiyat kamyonları var gece epey dikkatli olmak lazım. Bu arada ITB sesi kabine mi gelmiyor yoksa cidden ITB sesi az mı çıkıyor. Varex neredeyse etkisiz gibi seste. kabin yalıtımıyla mı alakalı yoksa video ses kaydından dolayı mı?
Bu setup güzel oldu baya iş yapıcak pistte.güzel video olmuş çok kullandığım bi yol bitince bende bi o güzergahta denicem bakalım.biraz soft bi sürüş olmuş genel olarak,kafa biraz sertmi arkaya göre çünkü understeer var gibi biraz kilite rağmen, yada arka yumuşak kalmış olabilirmi?2.30 un altına inersiniz artık güzel bi süre bekliyoruz :)
Sene naaptın hacı ya,niye o yolu ayyuka çıkardın şimdi gazlayamayızda artık :D herkes gider. Keyifli videoo olmuş tebrikler
yıllardır kullandığım yollar otomobil programlarımızda birsürü test çektik hatta kemer bahçeköy arasında:) tam keyiflik yoldur hala hafta sonları kilyos yoluna geliyorum zaten aile ziyareti için hiç sıkılmam o taraflardan:)
aracınıza maşallah proje konusunu takip etmişti. çok emek harcadınız belli ki umarım istediğiniz gibi olmuştur geri dönüşü. ama itb sesine bende biraz takıldım kayıtla alakalı sanırım, ben de tam beklediğim gibi dinleyemedim üzüldümde açıkçası:)
Kemerburgaz bahçeköy yolu çok iyi kıvrak bir yol fakat bir o kadar da tehlikeli bazı bölümleride bozuk güzel kaliteli bi video emeğinize sağlık araçta temiz kazasız belasız.
Sene naaptın hacı ya,niye o yolu ayyuka çıkardın şimdi gazlayamayızda artık :D herkes gider. Keyifli videoo olmuş tebrikler
teşekkürler.
Beton yoldan ilk sağ girip devam etseydiniz daha kolay olurmuş :) orman yoluna girmek için yolu baya uzatmışsınız.
O yol gece 12'den sonra boş oluyo. Gece saatlerin de bende stres atmak için o yola çıkıyorum ama havalar soğuk gece sıcaklık orman yolunda daha da düşüyo. Havaların ısınmasını bekliyorum :)
benzin az olduğundan Göktürk'de pit stop yaptım ;) kışın 11-12 gibi gece bir kere gazlamışlığım var, daha keyifli oluyor hemfikirim:icon_tup:
ITB sesi çok gelmiyomuş :( Frenler gayet iyi duruyor videodan göründüğü kadarıyla ayrıca,
Abi öncelikle yanlış anlama yazdıklarımı :) Çok kasmamışsın zaten koşullar dolayısı ile o apayrı bir konu ama aracın kafası çok mu ağır yoksa arka süspansiyon çok mu sert? Kilitte var bildiğim kadarıyla ama bariz understeer yaşıyorsun. Hatta önce countersteer belirtisi gösterip understeere kayıyor (asfalt / eğim etkisi de olabilir tabi) gibi geldi bana açıkçası. Daha kalın / sert rarb düşüncesi falan var mı abi kafada yoksa öncelikle bu halini bir görelim pistte mi diyorsun :)
Olaya teknik yaklaşmak istedim :)
gopronun ses kaydı iyi değil. tam açık kasada kamera olmasına rağmen sesi ancak bu kadar kaydedebildi. daha iyi kayıt için sesi harici kaydetmek en doğrusu ama kardeşim olmadan bu konularda çözüm üretmem zor :) bende airbox var ve havayı tamponun solundan alıyor, bu nedenle varex kapalı olduğunda sol camdan 10 numara kükreme geliyor. varex açıldığında arka koltuklar da sökük olduğundan kabin için varex biraz daha ağır basıyor ama 3000rpm sonrası total ses ciddi güzel.
kaymaya gelirsek önden biraz kayma var, bunun da nedeni ITB projesiyle birlikte önde 1.5mm daha kalın partner virak demirini takmış olmam diye tahmin ediyorum. arkadaki KW v1 amorsitörleri eski Bilstein B6'lar ile değiştirdim, şu anda 23.5mm kalın torsiyonlar ve 24-30mm hybrid arka viraj demiri ile arkanın dengesi iyi. arkayı bilstein 205 group n veya a amorsitörler ile daha da sertleştirebilirim ama çok piste yönelik olur, arka yollarda araba çok zıplar. xsara ve 306larda arkada pasif kaydırma da var, bunu da solid taşıyıcılar ile gideriyorlar ama bu da piste yönelik bir terfi. öncelikle öndeki viraj demirini orjinal 21mm'ye döndürüp deneyeceğim. istediğim gibi olmazsa arka taraf için 205 group n bilsteina geçeceğim. pist ve değişiklikler sonrası yorumları paylaşırım.
bu arac kac hp suan?
mustang dynoda 229ps, 219nm krank gücü
Bu setup güzel oldu baya iş yapıcak pistte.güzel video olmuş çok kullandığım bi yol bitince bende bi o güzergahta denicem bakalım.biraz soft bi sürüş olmuş genel olarak,kafa biraz sertmi arkaya göre çünkü understeer var gibi biraz kilite rağmen, yada arka yumuşak kalmış olabilirmi?2.30 un altına inersiniz artık güzel bi süre bekliyoruz :)
trafik olduğundan ve fren/lastik yeni olduğundan çok zorlamadım. önden kayma var, yukarıda detaylı cepvaladım, orjinal ön viraj demiri sonrası devam ederse arkayı sertleştireceğim. araba sadece pist için olsun da istemiyorum, bu nedenle, klima, sunroof, yalıtım vs.. sökmedim. hafifletme olarak stepne ve arka koltuklar sökük, önde de bride spor koltuklar var. pist 4-5 ay boyunca ayda 1 oluyor, daha sık olsa biraz daha pist ağırlıklı değişiklikler yapabilirim. istanbul park güç istiyor ama şu haliyle hedef 2:30 ve olabilirse altı. senin de bu sene mekanik terslikler olmadan megane ile önden çekiş rekorunu 2:20’lere doğru çekmeni bekliyorum :icon_tup:
yıllardır kullandığım yollar otomobil programlarımızda birsürü test çektik hatta kemer bahçeköy arasında:) tam keyiflik yoldur hala hafta sonları kilyos yoluna geliyorum zaten aile ziyareti için hiç sıkılmam o taraflardan:)
aracınıza maşallah proje konusunu takip etmişti. çok emek harcadınız belli ki umarım istediğiniz gibi olmuştur geri dönüşü. ama itb sesine bende biraz takıldım kayıtla alakalı sanırım, ben de tam beklediğim gibi dinleyemedim üzüldümde açıkçası:)
araba gayet keyifli oldu. ses konusunda genel bir eleştiri var ama bunun sorumlusu gopro’un ses kayıt kapasitesi :) harici mikrofonlu daha pro bir video hazırladığımda ses durumu daha iyi anlaşılır ;) teşekkürler.
teşekkürler.
benzin az olduğundan Göktürk'de pit stop yaptım ;) kışın 11-12 gibi gece bir kere gazlamışlığım var, daha keyifli oluyor hemfikirim:icon_tup:
gopronun ses kaydı iyi değil. tam açık kasada kamera olmasına rağmen sesi ancak bu kadar kaydedebildi. daha iyi kayıt için sesi harici kaydetmek en doğrusu ama kardeşim olmadan bu konularda çözüm üretmem zor :) bende airbox var ve havayı tamponun solundan alıyor, bu nedenle varex kapalı olduğunda sol camdan 10 numara kükreme geliyor. varex açıldığında arka koltuklar da sökük olduğundan kabin için varex biraz daha ağır basıyor ama 3000rpm sonrası total ses ciddi güzel.
kaymaya gelirsek önden biraz kayma var, bunun da nedeni ITB projesiyle birlikte önde 1.5mm daha kalın partner virak demirini takmış olmam diye tahmin ediyorum. arkadaki KW v1 amorsitörleri eski Bilstein B6'lar ile değiştirdim, şu anda 23.5mm kalın torsiyonlar ve 24-30mm hybrid arka viraj demiri ile arkanın dengesi iyi. arkayı bilstein 205 group n veya a amorsitörler ile daha da sertleştirebilirim ama çok piste yönelik olur, arka yollarda araba çok zıplar. xsara ve 306larda arkada pasif kaydırma da var, bunu da solid taşıyıcılar ile gideriyorlar ama bu da piste yönelik bir terfi. öncelikle öndeki viraj demirini orjinal 21mm'ye döndürüp deneyeceğim. istediğim gibi olmazsa arka taraf için 205 group n bilsteina geçeceğim. pist ve değişiklikler sonrası yorumları paylaşırım.
mustang dynoda 229ps, 219nm krank gücü
trafik olduğundan ve fren/lastik yeni olduğundan çok zorlamadım. önden kayma var, yukarıda detaylı cepvaladım, orjinal ön viraj demiri sonrası devam ederse arkayı sertleştireceğim. araba sadece pist için olsun da istemiyorum, bu nedenle, klima, sunroof, yalıtım vs.. sökmedim. hafifletme olarak stepne ve arka koltuklar sökük, önde de bride spor koltuklar var. pist 4-5 ay boyunca ayda 1 oluyor, daha sık olsa biraz daha pist ağırlıklı değişiklikler yapabilirim. istanbul park güç istiyor ama şu haliyle hedef 2:30 ve olabilirse altı. senin de bu sene mekanik terslikler olmadan megane ile önden çekiş rekorunu 2:20’lere doğru çekmeni bekliyorum :icon_tup:
araba gayet keyifli oldu. ses konusunda genel bir eleştiri var ama bunun sorumlusu gopro’un ses kayıt kapasitesi :) harici mikrofonlu daha pro bir video hazırladığımda ses durumu daha iyi anlaşılır ;) teşekkürler.
en azından benim mesajımı eleştiri olarak değilde merak olarak algılayın.. gopro dan o yollarda ben de çok sıkıntı yaşadım zaten araç klip çekimlerinde vs.. tekrardan maşallah aracınıza çok keyifli olduğu belli zaten. bir gün oralarda rastlaşırsak selam veririrm :)
Mustangde 229 cok ciddi deger 250+yani. Gaz tepkisi hizlanmasi felan isteksiz ve o hp ile alakasiz geldi bana
Ben viraja girip de kafadan kaydığını göremedim...
Sanki bu kafanın sertliği kilide rağmen gazlayınca kafayı dışarı çıkarıyor gibi.
Her gece antrenman yaparak evime döndüğüm yollarda çekilmiş videoyu izlemek keyifli oldu teşekkürler :) düzgün bir tutacak ayarlarsam bende bir video çekeyim bari dışardan izlemesi güzelmiş :)
Her gece antrenman yaparak evime döndüğüm yollarda çekilmiş videoyu izlemek keyifli oldu teşekkürler :) düzgün bir tutacak ayarlarsam bende bir video çekeyim bari dışardan izlemesi güzelmiş :)
Aliexpress.com : Buy Google Cardboard Style Color Cross 3D Virtual Reality 3D Glasses VR Tool Kit for 4 7" Smartphone from Reliable glasses party suppliers on Puhui Digital | Alibaba Group (http://www.aliexpress.com/store/product/Car-holder-for-Sport-DV-sport-camera-SJ4000-window-mount-DVR-holders-USB-charger-cable/343737_1744161930.html)
Gerçekten sağlam ürün kameralar için.
en azından benim mesajımı eleştiri olarak değilde merak olarak algılayın.. gopro dan o yollarda ben de çok sıkıntı yaşadım zaten araç klip çekimlerinde vs.. tekrardan maşallah aracınıza çok keyifli olduğu belli zaten. bir gün oralarda rastlaşırsak selam veririrm :)
eyvallah. ideali S55 egzoz çekimindeki gibi harici mikrofon kullanmak. amaç arabayı test etmekti, bir dahakine daha iyi bir video çekimi için plan yaparız ;)
Mustangde 229 cok ciddi deger 250+yani. Gaz tepkisi hizlanmasi felan isteksiz ve o hp ile alakasiz geldi bana
sonuçlar krank gücü, tekerde 188ps 177nm tork var. 2.vites ağırlıklı bu yolda beygir değil de tork daha önemli diye düşünüyorum. egzantrik profili nedeniyle güç 4500-8200 arasında geliyor. sonuçta turbo veya SC ekstra besleme yok, 219nm için güzel gittiğini söyleyebilirim.
Ben viraja girip de kafadan kaydığını göremedim...
Sanki bu kafanın sertliği kilide rağmen gazlayınca kafayı dışarı çıkarıyor gibi.
benim de çözmek istediğim de bu. quaife ile gazlayınca daha fazla viraj içine çekmesini sağlayabilirsek daha güzel olacak.
Her gece antrenman yaparak evime döndüğüm yollarda çekilmiş videoyu izlemek keyifli oldu teşekkürler :) düzgün bir tutacak ayarlarsam bende bir video çekeyim bari dışardan izlemesi güzelmiş :)
güzel olur :) sonuçta arabadan keyif almak için pist sonrası en güzel rotalar virajlı yollar ;)
Bir daha ki video'yu DashWare veya TrackAddict ile bekliyoruz.
Hatta 2-3 araç daha olursa güzel bi Touge olur.
MURAT_HLX
31-03-2015, 20:11
aracın yapılış konusunuda inceledim o zamanlar sesi merak ediyordum,elinize emeğinize sağlık maşallah diyelim
Bir daha ki video'yu DashWare veya TrackAddict ile bekliyoruz.
Hatta 2-3 araç daha olursa güzel bi Touge olur.
trackaddict mantıklı, tavsiye için teşekkürker
aracın yapılış konusunuda inceledim o zamanlar sesi merak ediyordum,elinize emeğinize sağlık maşallah diyelim
daha iyi ses videoları gelecek, takipte olun ;) selamlar
Gecen aklima geldi bu araba noldu acaba hic videosunuda görmedik dedim video gelmis.Cok begeniyorum cok güzel araciniz massallah.Ayni rotayi motorsikletle turlarken kullaniyorum daha bi kac gün önce kullandim.Video cok güzel tesekkür ederiz.
Zeki @zeronun bahsettiği yol ama aracın limitlerini görmek için yavaş ve tehlikeli geldi bana,
Şile yolunda da hızlı virajlarda denemek lazım g değerlerini gösteren o programla
kickboxer
01-04-2015, 10:41
Maşallah özenerek yapılan arabaları çok seviyorum.Merakla takip ediyorum :):)
mikelazi
01-04-2015, 13:00
çok güzel eglenceli video olmuş...eksikleri görmek açısındanda yol gösterici olmuş.
araçta kule gergisi varmı???
çok güzel eglenceli video olmuş...eksikleri görmek açısındanda yol gösterici olmuş.
araçta kule gergisi varmı???
teşekkürler. araçta ön üst kule gergisi var.
Gecen aklima geldi bu araba noldu acaba hic videosunuda görmedik dedim video gelmis.Cok begeniyorum cok güzel araciniz massallah.Ayni rotayi motorsikletle turlarken kullaniyorum daha bi kac gün önce kullandim.Video cok güzel tesekkür ederiz.
frenlerin bağırması problemi çözüldü, havalar da güzelleşiyor. inşallah çok daha güzel videolar gelecek. teşekkürler:o
Maşallah özenerek yapılan arabaları çok seviyorum.Merakla takip ediyorum :):)
eyvallah. sizin gf8'i de test döneminde istanbul park'da gördüğümde çok beğenmiştim. pist günlerinde görüşmek dileğiyle :icon_tup:
Zeki @zeronun bahsettiği yol ama aracın limitlerini görmek için yavaş ve tehlikeli geldi bana,
Şile yolunda da hızlı virajlarda denemek lazım g değerlerini gösteren o programla
yol 2. ve 3. vites kullanımı açısından çok keyifli, arabayla oynamak ve keyif yapmak için ideal. kemerburgaz bağlantısı sonrası asflat bölümü de yüksek süratli virajlar açısından şile otobanına benzer, video da olmasa da 210-220km ufak bir test yaptım ;) pazar öğleden sonrası doğru zaman değil, sabah erken veya gece çok keyif alınacak bir rota. ben de genelde şile üzerinden ağva'ya gazlıyorum ama geçtiğimiz pazar ralli olduğu için bu rotayı seçmiştim ;) selamlar
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.