Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Polo BlueGT sorunu
Mehmet Opc
09-04-2015, 21:26
Arkadaşlar merhaba çok yakın bir arkadaşım 5 ay önce istanbulda X Volkswagen bayisinden sifir km Yeni PoloBlue GT aldı 150 hplik'lerden fakat arabayi araç showroom araciydi ve ben on kaputuyla ilgili sorunu oldugunu söyledim oda heyecandan dinlemedi bile beni ve geçen gün arabayi yıkamaya götürdük ve aynı şeyi yıkamacıda söyledi sorunumuz şudur.Aracin kaputu sanirim yanlış montoj edilmiş ve aracin sağ far ayaği kırık ve sallaniyor far ve kaput yamuk takılmış yani açmaya çalışıyoruz fakat açamıyoruz o derece yani Gecen hafta araci servisi götürdük ve onlarda montaj hatasi oldugunu söylediler ve 1 gün içinde aracin garantiden yapılacagini söylediler fakat biz arabayi sifir aldık ve bu araç ayıplı mal oluyor ve araci arkadaş şirket adına aldı şimdi yapmak istedigimiz şey 5 ay önce aldıgımız fatura tutarinin bize geri iadesi sizce yaparlarmı çünkü araç fabrikasyon sıkıntılı yada aracin fatura değeri üzerinden takas yapmak istiyor yeni sifir tiguan jeep almak istiyor eski polosunu verip fakat sıfır aldığı fatura bedeli karşılıgında üstüne 20-25 bin koyup tiguan almak istiyor sizce alabilirmiyiz napabiliriz bir akıl verebilirmisiniz bize.Şimdiden teşekkür ederim
yapmazlar sanırım. belli bir tutar iade veya bedava bakım fln sunarlar. 2008 yılında sıfır leonum boyalı çıkmıştı az ugrastırmadılar..
ugurkaban
09-04-2015, 21:46
Hiç zannetmiyorum aracı geri kabul edeceklerini. Hasarlı verseler belki bi nebze ama montaj hatasıysa düzeltip verirler.
tüketici hakem heyetine bi sorun isterseniz.Bağlı bulunduğunuz belediye binasının içerisinde böyle bi kurum olması lazım.Gerekli ve detaylı bilgiyi onlar verir sanırım.
gokcell13
09-04-2015, 22:10
Kesinlikle kabul etmezler.Geçenlerde sıfır CLA ada problem çıktı adam mercedes in onunde aracını yakmaya çalıştı.Ona yaptırıp geri vereceğiz dediler haberlerde.Bu tür problemleri bakım zart zurt altında telafi etmeye çalışıyorlar.Sizin uğraşma gücünüze bağlı.
arabadaki sorunu halledip size geri verirler çünkü kaza boya yok montaj hatası var
mert_can 41
09-04-2015, 22:53
İmkansız bencede çok zor anca aynı hatadan 3 kere falan servise gidecek ki öyle geri alırlar aracı tüketici mahkemesine bile baş vursanız sonuç alıcağınızı sanmam aradan 5 ay geçmiş birde
onursumer
09-04-2015, 22:54
yakin zamanda degil 5 ay almaniz bence mumkun degil
Sirket adina oldugundan tuketici mahkemeleri ilgilenmez direk dava acabilirsiniz
Dava açmanız gerekiyor tüketici mahkemesine. Yoksa onlar düzeltip geri iteleyecekler.
kelalper
10-04-2015, 09:40
kusura bakma ama doğuşta enayi değil. 5 ay sonra mı aklınıza geldi demezler mi? Montaj hatası varsa düzeltip geri verirler. 5 ay bedavadan binecekin sonra bunun şurasında bu var bunu aldığım paraya geri al üstüne 20 veriim bana 0 tiguen ver.
Şimdi düşün galerici olsan sen kabul eder misin bi müşterin sana bunu dese.
individual
10-04-2015, 10:07
kusura bakma ama doğuşta enayi değil. 5 ay sonra mı aklınıza geldi demezler mi? Montaj hatası varsa düzeltip geri verirler. 5 ay bedavadan binecekin sonra bunun şurasında bu var bunu aldığım paraya geri al üstüne 20 veriim bana 0 tiguen ver.
Şimdi düşün galerici olsan sen kabul eder misin bi müşterin sana bunu dese.
Katılıyorum.Üstünden baya bir süre geçmiş.Tamir ederler parça değişim yaparlar geri iade almazlar.
onursumer
10-04-2015, 10:16
kusura bakma ama doğuşta enayi değil. 5 ay sonra mı aklınıza geldi demezler mi? Montaj hatası varsa düzeltip geri verirler. 5 ay bedavadan binecekin sonra bunun şurasında bu var bunu aldığım paraya geri al üstüne 20 veriim bana 0 tiguen ver.
Şimdi düşün galerici olsan sen kabul eder misin bi müşterin sana bunu dese.
zaten aracın garantisi bu tur sorunlar için var :) ilk 30 gun olsa gene bir düşünülebilir hak vs aranır :)
kelalper
10-04-2015, 10:30
aracın garantisi parça değişimi için var. x süre içerisinde arabandaki parçalarda sorun meydana gelirse ben o parçaları ücretsiz olarak değiştiririm der firma. Motoru arızalı olanda araba değiştirmiyorlar motoru değiştiriyorlar. Garanti süresi boyunca aynı sorundan dolayı 5 kere servise gidersen de ancak dava açarsan arabayı geri alıp sana yenisini veriyorlar.
Şimdi bahsi geçen arabada büyük ihtimalle panel montajının hatasından dolayı far ve kaput düzgün kapanmıyordur. Kaput kapanırken far a vuruyordur. Bi tane öküzde showroom da kaput kapanmıyor diye allah ne verdiyse kaputu vurup kapatmaya çalışmıştır, o sırada da farın ayağı kırılıp kaput kapanmıştır ama kasarak kapandığı içinde kilitten kurtulmayıp zor açılıyordur. Şase yamukluğu vs yoksa servis alacak paneli düzgün yerine yerleştirecek farı değiştirecek kaputta kilidiyle düzgün şekilde ilişkiye girecek. Sokak köpeklerini ayırmak için soğuk su dökmek zorunda kalmayacak. :D
Alırken teşir ürünü diye indirim yaptırdınız mı peki?
Mehmet Opc
10-04-2015, 14:50
Arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim Konuyu kapatabilirsiniz
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.