PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Corsa 1.7 DTİ sorunsalı



smtkrglu
24-05-2015, 20:02
Herkeze iyi formlar Aracın turbosunu insigniya turbosu ile değiştirdik intercoolerı Focus II yaptık westgate iptal değil EGR iptal downpipe var şuan yazılımı eski setup gibi orijinal turbosuna göre hard yazılım var yazılımı yapan arkadaş değişikliğe gerek yok diyo boost saatini taktıktan sonra turbonun Max basıncı 1.5 bar olarak gördüm ve şuan sorun basınç eski turbo kadar ve geç dolduruyor duman fazlalaştı eksozdan aynı setupı yapan arkadaşlar 180 hp ye kadar 1.8 bara kadar sıkıntısız yürüttüklerini Söylüyorlar sorun yazılım mı yoksa farklı bir işlem yapmamız gerekiyor mu ? Bilgi verirseniz sevinirim

fuatozkan
25-05-2015, 08:09
Takipteyim

melih
25-05-2015, 08:59
basınç acıp sonra yazılımı güncellenmesi lazım.

berkay_aydin
25-05-2015, 17:29
Kesinlikle yazılım değişmesi lazım, basınç artabilir bu durumda yazılım güncellendikten sonra basınç açabilirsiniz...

HG6161
26-05-2015, 00:49
Direk yazilimcinizi degistirin

bas_shock
26-05-2015, 01:16
Araçla ilgili problemi bulduk gibi sorunu halledebilirsek çözümüyle alakali açıklamayı yapacağız ilginiz için teşekkürler