Orijinalini görmek için tıklayınız : 170-250 TL Arası Satılan Coiloverlar Hakkında
2000 model Civic'imi bu aralar düşürmeyi planlıyorum leylek görüntüsü beni rahatsız etmeye başladı hepten.Ancak bu düşürme işi kafamı çok kurcalıyo bu konuları çok araştırdım ama son kez bir konu açayım dedim.170 liraya coilover buldum takım fiyat ama ucuz etin yahnisi yavan olur misali almaya çekiniyorum.Bu coiloverlar neden bu kadar ucuz? Alsam ne gibi sıkıntılar çekerim dip basık gezmeyi düşünmüyorum lastik çamurluk arası kapansa benim için yeterli yerle bir olsun istemiyorum.Ne kadar güvenlidir bu coiloverlar?Dezavantajı sadece konfor mu?Yoksa bu youtubeda ki soğuk pres yapılan arabanın sekerken kontrolü kaybetmesi gibi yuvarlanır mıyız:D Ne tavsiye edersiniz bir türlü karar veremiyorum.Bi yandan diyorum la nolacak zaten dip basmıcam o kadar da kötü değildir konforu.Bi yandan da ucuz olmasından dolayı vazgeçiyorum.Bana bir akıl verin:D
painkller
11-06-2015, 17:22
kardeşim açık söyleyeyim piyasada 500 tl verilecek yapılan custom coiller bile o fiyata çıkarken, senin alıcağın coil yaydır muhtemelen. Coilover amortisör ve yaytan oluşan kısım. şimdi aldın amortisöre taktın onu birazda bastın. amortisör miliyle akalalı problemin olucaktır bu sefer. yay, konfor ve amortisörün ömrüne hiç girmiyorum bu durumda zaten. bence aracınıza yay varsa ki vardır gidip marka yay almanız en güzeli.
170 TL'ye takım coilover olmaz.
170 TL'ye takım düzgün sıfır spor yay bile olmaz.
2004 senesinde 200 TL'ye 206'ya alıyorduk, ki sadece önlere...
Gerisini sen düşün.
170 lira dediğim ürününün linkini paylaşsam olur mu serbest mi?
170 lira dediğim ürününün linkini paylaşsam olur mu serbest mi?
Paylaş, sorun olmaz.
HONDA C (http://www.sanalpazar.com/Honda-Civic-98-01-Coil-Spring-Ayarli-Yay-Spor-Yay-Seti__isp35321936)
Ürün bu.Anladığım kadarıyla bunlar coil spring olarak geçiyor yani amortisor falan vermiyolar sadece yay.Nedir bunların aslı astarı.
HONDA C (http://www.sanalpazar.com/Honda-Civic-98-01-Coil-Spring-Ayarli-Yay-Spor-Yay-Seti__isp35321936)
Ürün bu.Anladığım kadarıyla bunlar coil spring olarak geçiyor yani amortisor falan vermiyolar sadece yay.Nedir bunların aslı astarı.
Orjinall Skunk2 200 küsur sterlin olması lazım yani 800 TL, vergisi falan derken 1000 TL + olur.
Kısaca bunlar imitasyon ve alma.
peki 170 liraya satılan tein marka yay alsak nasıl olur yorumları okudum herkes memnun
peki 170 liraya satılan tein marka yay alsak nasıl olur yorumları okudum herkes memnun
Sahte olur, kısaca o fiyatlara alabileceğin sıfır kaliteli yay yok.
Tein amerika satış fiyatları 200-300 dolar arasındadır.
kısaca cop artı amortisörlerede işlem lazım bide top gibi sekiyor
Forged Aluminum Coilover Kits for Honda Civic 88 00 Red available Coilover Suspension / Coilover Springs-in Suspension from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group (http://www.aliexpress.com/item/Forged-Aluminum-Coilover-Kits-for-Honda-Civic-88-00-Red-available-Coilover-Suspension-Coilover-Springs/32348895663.html)
Forged Aluminum Coilover Kits for Honda Civic 88 00 Red available Coilover Suspension / Coilover Springs-in Suspension from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group (http://www.aliexpress.com/item/Forged-Aluminum-Coilover-Kits-for-Honda-Civic-88-00-Red-available-Coilover-Suspension-Coilover-Springs/32346178755.html)
Kalite kontrol'den geçiyormuş
Onur Fatih
11-06-2015, 21:15
Coil degildir o fiyata satilan. Spor yaylar var evet kullanan arkadaslarimda var hepsi memnun.
Kendim kullanmadim ama bi sakinca gormuyorum. Sana tavsiyem kullanan kisilerin yorumlariyla ilgilen, bir mali kullanmayip dedikodusunu yapan cok olur bu ortamlarda.
tein yaydan almaya karar verdim şimdi tek sorunum 5 lik mi almak lazım yoksa 6-4 mü daha iyi olur.6-4 için kendi amortisörler yetmez herhalde 5 lik daha uygun olur
bymurat___61
11-06-2015, 22:19
kesınlıkle yay alma sag sol yukseklık farkı felan oluyor EK kasada. Elınden iş gelıyorsa isim vermıcem piyasada ben coil yapıyorum dıen fırmalarda bu urunlerı kulanıyorlar.
ön amartisorlerını 4 cm kısaltırsın. Tavasını curutursun. Bu urunu amotisor kovanına kaynaklarsın yada kaynaklatırsın. KEndı elınle yapmıs oldugun coiloverın
olur. hayırlı ugurlu olsun. Amartisorlerı kısaltman sart.
Senı tek memnun etmeyecek olan sey belkı emın olmamakla bırlıkte sekme durumu? ama bu sekme durumunu belırleyen en onemlı sey yay ve amortisor.
yanı amrtisorlerın kendını cok salmısşlarsa aracın seker. aynı sekılde amartisorun sertlık durumu ıyı ama yay sertse ona yapcak bırieşy yok.
Sen dedıgım gıbı yaparsın begenmezsen. İZmitt sanayıde yay dondurur koyarsın gayet ıyı olur..
Aslında boyle işleride pek sevmem ama bız yaptık gayet oldu 500 600 isteyen adamlardanda ıyı yaptık..
Bu arada su takımın yarısından bulsak arakdasın brodwayınede yapcaz. 2 yay 2 dişli satmıyorlar.
Bu arada arkayı basmak ıcınde yıne orjınal tavalarını 4 cm asagıya kaynaklıyorsun. Orjınal yaylarınla en dusuk malıyetle basılmıs oluyor. konforluda oluyor.
Amn uzak dur derim kendini aniden yolcu koltuğunda bulman an meselesi çok sağlıksız rezil bi ürün , ben eg kasada kullanıyorum en kısa zamanda değiştiricem ,bulabilirsem benim araca komple yay ve amartösör bulup takıcam
Kesınlıkle o fıyattakı coilden basmaktan çok aracına sekme alırsın ha takarsanda koprulerden uzak dur.
dogukan_39
14-06-2015, 14:34
merhaba konuyu gorunce yazmak istedim bende senın gibi alıp almama konusunda cok kararsız kalmıstım eskı aracım eg kasa sedanda kullandım ilk seferde yanlıs takmıstım cok sert olmustu ön ile arka yayları dıkkat etmedık takarken cok sıkıntı olmustu sonra degıstırdım normale dondü alırsan buna dıkkat etmenı onerırım.simdi yıne sedan ek kasa kullanıyorum bunada aldım istemeyerekte olsa ve arkadasların bahsettıgı gıbı amortisorlerım orjinaldı ve bayagı salınmıslardı bır ay ıcınde hepsı gıttı resmen otobus gıbı yaylanmya basladı araba heryerde sonrasında arastırdım 4 tane orjinal amortisor alıp tekrar bu yaylara takmaktansa coilover arayısına gırdım ve sonunda jom blueline ları aldım ve cok memnunum imkanın varsa bekle arastır ılla bıyerden cıkar sifir olmasa ıkıncı elini al pişman olmazsın. bu ucuz yayları alıpta sonuna kadar savunan insan yoktur herhalde illa bı sıkıntısını görmusutr herkes
merhaba konuyu gorunce yazmak istedim bende senın gibi alıp almama konusunda cok kararsız kalmıstım eskı aracım eg kasa sedanda kullandım ilk seferde yanlıs takmıstım cok sert olmustu ön ile arka yayları dıkkat etmedık takarken cok sıkıntı olmustu sonra degıstırdım normale dondü alırsan buna dıkkat etmenı onerırım.simdi yıne sedan ek kasa kullanıyorum bunada aldım istemeyerekte olsa ve arkadasların bahsettıgı gıbı amortisorlerım orjinaldı ve bayagı salınmıslardı bır ay ıcınde hepsı gıttı resmen otobus gıbı yaylanmya basladı araba heryerde sonrasında arastırdım 4 tane orjinal amortisor alıp tekrar bu yaylara takmaktansa coilover arayısına gırdım ve sonunda jom blueline ları aldım ve cok memnunum imkanın varsa bekle arastır ılla bıyerden cıkar sifir olmasa ıkıncı elini al pişman olmazsın. bu ucuz yayları alıpta sonuna kadar savunan insan yoktur herhalde illa bı sıkıntısını görmusutr herkes
blue liner fiyatlarının da maşallahı var.anlaşılan ucuza kapatamıcaz bu işi:D
bymurat___61
14-06-2015, 20:26
Bu işi en ucuza kapatmanın yolu guvenlı ve konforlu olarak.
Bu setlerın en ucuzundan bır set alıyorsun
1- Amartisorlerı sokup 4 cm kısaltırıyorsun.
2- Amartisoru sertleştırmek ıcın 20 50 motor yagını kovanın altını delıp 30 gr kadar basıyorsun. Deligi kaynatıyorsun.
3- sonra on tavayı curutuyorsun. aldıgın coil dişlisini buraya kaynatıyorsun.
4- Coille gelen yayı takıyorsun (o yay ne kadar ıyıdır bılemem. ama ilk etapta denenır. sonra baganılmezse ızmıt sanayıde bır yer vardı yay donen. aracın agırlıgına gore guzel bır yay donduruursun)
5- Ek kasada arkayı basmanın en guzel en konforlu yolu amartisor tavasını 3 cm asagıya almak.
6- Bu arada setın yarısı da elınde kalmıs olur.
ghibli06
14-06-2015, 21:18
Bu işi en ucuza kapatmanın yolu guvenlı ve konforlu olarak.
Bu setlerın en ucuzundan bır set alıyorsun
1- Amartisorlerı sokup 4 cm kısaltırıyorsun.
2- Amartisoru sertleştırmek ıcın 20 50 motor yagını kovanın altını delıp 30 gr kadar basıyorsun. Deligi kaynatıyorsun.
3- sonra on tavayı curutuyorsun. aldıgın coil dişlisini buraya kaynatıyorsun.
4- Coille gelen yayı takıyorsun (o yay ne kadar ıyıdır bılemem. ama ilk etapta denenır. sonra baganılmezse ızmıt sanayıde bır yer vardı yay donen. aracın agırlıgına gore guzel bır yay donduruursun)
5- Ek kasada arkayı basmanın en guzel en konforlu yolu amartisor tavasını 3 cm asagıya almak.
6- Bu arada setın yarısı da elınde kalmıs olur.
bu işlemlerden sonra araba da elde kalmasın?
bymurat___61
15-06-2015, 00:46
bu işlemlerden sonra araba da elde kalmasın?
:) yaptık 6 aydır da kulanıoz gelecekte vaad edıyor. custom coil olayını bende sevmıyorum. Bir dunya arge si var deneyı var bu işlerın bunları goz ardı edmeyecek kadar muhendislik bilgisine sahıbım. (itu gemı makineleri işletme muh.)
yay sabiti , yayın yorulması, yay uretımının ne kadar zor bır muhendislik oldugunu biliyorum. bugun bugun bız coil yapıyoruz dıyenlerın de bızım yaptıgımız işlemdenler den daha ıyısını yapmıyorlar. yapamıyorlar.
yani bu işlemlerı usta diye tanımladıgımız kışiler yapınca elde kalmıyor.
kullanıcı yapınca elde kalır mı? bilemem :)
karar sızın ? :) sadece tecrubelerımı paylaştım.
ghibli06
15-06-2015, 06:21
:) yaptık 6 aydır da kulanıoz gelecekte vaad edıyor. custom coil olayını bende sevmıyorum. Bir dunya arge si var deneyı var bu işlerın bunları goz ardı edmeyecek kadar muhendislik bilgisine sahıbım. (itu gemı makineleri işletme muh.)
yay sabiti , yayın yorulması, yay uretımının ne kadar zor bır muhendislik oldugunu biliyorum. bugun bugun bız coil yapıyoruz dıyenlerın de bızım yaptıgımız işlemdenler den daha ıyısını yapmıyorlar. yapamıyorlar.
yani bu işlemlerı usta diye tanımladıgımız kışiler yapınca elde kalmıyor.
kullanıcı yapınca elde kalır mı? bilemem :)
karar sızın ? :) sadece tecrubelerımı paylaştım.
custom coil yapanlar da aynen yazdıklarını yapıyor zaten diğer konulara bakarsan onu da pek mübah görmediğimizi anlarsın...
bymurat___61
15-06-2015, 11:44
custom coil yapanlar da aynen yazdıklarını yapıyor zaten diğer konulara bakarsan onu da pek mübah görmediğimizi anlarsın...
Abi cok ıyı anlıyorum senı ve ne demek ıstediğini :)
-Murat Özcan-
29-06-2015, 10:03
Sakın o tarzda ürünler alma kardeşim.Zamanında kendi civic aracıma aldım belfıtığı olursun çıkardım attım spor yay aldım sonrada coilover yaptırdım.Eğerki düşürme olaylarını seviyorsan bence custom coilover yaptır..
Erdem_Lada
04-07-2015, 01:41
Arkadaşlar bu konu altında birşeyler sormak istiyorum.
Aracımın arka yaylarından 3 bakla kestik ve bmw takozu üstüne emanet ettik gayet iyi oldu lakin bir forumda okumuştum gazlı amortisörler çok daha dayanıklı diye ve gittim arkaya 1 takım gazlı amortisör aldım. (almaz olaydım) Arka oldu zıp zıp felaket bir sekme var tekrar yağlıya döneceğim. İstanbul avcılar taraflarında amortisör tablolarından kaydırarak güzel kaynak yapan yerler var mı bildiğiniz yönlendireceğiniz ?
zOnstyLe
16-08-2015, 20:48
Ya gecen hafta civic aldım, bu sacma sapan coilspringlerden var uzerinde arka kısımdan top gibi sekiyorum arabayı fırlatıcak atıcak o derece. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Vakit buldugum an degiştiricem.
erdem325
17-08-2015, 00:30
canınız bu kadar ucuz mu allah aşkına?
ucuza kapatmak falan nedir ya..
az yüksek dursun ne var sanki yüksek olunca? en azında yol tutuyor araba standardında. sırf alçak olsun diye bir kamyon risk almanın ne anlamı var?
saçmalığın sorumsuzluğun daniskası işler yapıyosunuz beyler
bu memlekette otomobil işi alırken de yuruturken de modifiye ederken de çok pahalı iş, malesef paranız en kötüsü de olsa marka almaya yetmiyosa yapmayın 1500 kilo metal riske atılacak bişey degil
neothenew
17-08-2015, 11:17
Sosyal mesaja devam edeyim:
Kendinizi yakacaksınız, aracınız yoldan çıkıp karşıdaki araca ya da yayaya çarpacak. Değer mi az şekil yapacağım diye yayları amortisörleri kesip biçmeye. Sonra davalarla uğraş, çekilecek vicdan azabı da cabası.
neothenew
17-08-2015, 11:18
Sosyal mesaja devam edeyim:
Kendinizi yakacaksınız, aracınız yoldan çıkıp karşıdaki araca ya da yayaya çarpacak. Değer mi az şekil yapacağım diye yayları amortisörleri kesip biçmeye. Sonra davalarla uğraş, çekilecek vicdan azabı da cabası.
mikelazi
17-08-2015, 12:16
Arkadaşlar bu konu altında birşeyler sormak istiyorum.
Aracımın arka yaylarından 3 bakla kestik ve bmw takozu üstüne emanet ettik gayet iyi oldu lakin bir forumda okumuştum gazlı amortisörler çok daha dayanıklı diye ve gittim arkaya 1 takım gazlı amortisör aldım. (almaz olaydım) Arka oldu zıp zıp felaket bir sekme var tekrar yağlıya döneceğim. İstanbul avcılar taraflarında amortisör tablolarından kaydırarak güzel kaynak yapan yerler var mı bildiğiniz yönlendireceğiniz ?
3 ü gitti kaçı kaldı???
parasını verin eibach yay alın.4 sene bu şekilde bindim.
aposport
18-08-2015, 07:20
angaralıların istanbul şubesi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.