PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : mitsubishi minicab L100 550 cc calistiramiyorum



Gta1994
04-08-2015, 18:05
Malumunuz askerim , hava degisimi aldim 30 gun bende hem evliligi aradan cikarmis olurum deyip yurtdisina ciktim.
zamaninda 131 im vardi parca sikintisindan satmistim.
Endonezya'ya tekrar gelince bu dert kupu minicab 55 L100 aldim. saga sola gideyim diye
Semarang'tayim tamirciye verdim bakim yapsin diye.

Esseolusu disbritoru bozdu
Platin ve kondansatoru degistirecekti
degistirdi . Daha kotu etti bende yeni platin ve kondansator aldim
distributoru soktum . Platini ve kondansatoru taktim .
Simdi Arac calismiyor mars verince egzoz patliyor bom diye

Sanirim platini ve avans ayarini yapamiyorum
yarin jakartaya yola cikmam lazim evlilik kagitlati icin .
Gunum dolmak uzere

Platin ve avans ayarini nasil yapabilirim ? Acil ilginize tesekkur ederim
Bilen varsa skype den simdi yardimci olabilirmi ?

Gta1994
04-08-2015, 18:06
Edit distriburatore dokunmadan tek mars calisiyordu ama platin yuzunden tekliyordu

0M42
04-08-2015, 18:27
Konuya ne kadar hakimsin bilmiyorum platin aralığını kaç yaptın ateşleme sırası olması gerektiği gibimi ? Ayrıca motoru senteye alman lazım krank kasnağında çentik varmı ?

Gta1994
04-08-2015, 18:34
Konuya ne kadar hakimsin bilmiyorum platin aralığını kaç yaptın ateşleme sırası olması gerektiği gibimi ? Ayrıca motoru senteye alman lazım krank kasnağında çentik varmı ?

Platini goz karari ayarladim. Sentil cakim var kac mm yapmaliyim
Arac iki silindir nasil atesleme sirasini ayarlarim
krank kasnaginda centik var

Gta1994
04-08-2015, 19:01
Disbritoru sokup . Motoru senteye aldiktan sonrami
takmaliyim ? Ondan sonra platin ayari yapmaliyim
atesleme sirasi anladigim kadari ile buji kablolarini dogru bagladinmi demek
1. Disbrtitor sokuk halde iken motoru senteye getir
2. Distributoru tak planini ayarla atesleme sirasini kontrol et
3. Marsa bas seklindemi olmali ? 3 kisi aracin basindayiz semarang da gezmedigim yer kalmadi
bir tane usta bulamadim motor ogrencisi arkadaslarim bir turlu yapamadik

Gta1994
04-08-2015, 19:02
Keza yarin yola cikmaliyim saat gece 00:02 su an burda
kan ter calistirmaya ugrasiyoruz

Octane
04-08-2015, 22:55
Eskiden nasıl duruyorduysa o şekle yakın bir hale getir. Deneyerek bulucan bu saatten sonra. Dist. Civatasını gevşetin, biriniz onun başındayken biri marşa geçsin. Marşa basın, çalışmadıkça distribütörü biraz öne arkaya kaydırın, 1mm lik aralıklarla. Bir yerde yakalayacak ve marş alacaktır. Marş aldığı zaman milimetrenin yarısı oynatıp titreşimi azaltmaya çalışın, gerçi 2 silindir titrer baya ama olabildiği kadar işte. Buji kablolarını da bi kontrol edin doğru mu takılı.

Gta1994
05-08-2015, 07:17
Eskiden nasıl duruyorduysa o şekle yakın bir hale getir. Deneyerek bulucan bu saatten sonra. Dist. Civatasını gevşetin, biriniz onun başındayken biri marşa geçsin. Marşa basın, çalışmadıkça distribütörü biraz öne arkaya kaydırın, 1mm lik aralıklarla. Bir yerde yakalayacak ve marş alacaktır. Marş aldığı zaman milimetrenin yarısı oynatıp titreşimi azaltmaya çalışın, gerçi 2 silindir titrer baya ama olabildiği kadar işte. Buji kablolarını da bi kontrol edin doğru mu takılı.

Onu denedik ama patlatiyor platin ayari kac mm olmali ? Gece hic uyumadik halen devam ediyo problemimiz

Gta1994
05-08-2015, 17:20
Eskiden nasıl duruyorduysa o şekle yakın bir hale getir. Deneyerek bulucan bu saatten sonra. Dist. Civatasını gevşetin, biriniz onun başındayken biri marşa geçsin. Marşa basın, çalışmadıkça distribütörü biraz öne arkaya kaydırın, 1mm lik aralıklarla. Bir yerde yakalayacak ve marş alacaktır. Marş aldığı zaman milimetrenin yarısı oynatıp titreşimi azaltmaya çalışın, gerçi 2 silindir titrer baya ama olabildiği kadar işte. Buji kablolarını da bi kontrol edin doğru mu takılı.

Abi sonunda calistirdim
Dedigin gibi yapinca oldu senteye aldim motoru
Marsa arkadas gecti bulduk calisti
Yanliz tekleme var bu platini kac mm ayarlamam lazim ?