Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Fn2 Ve Ep3 TypeR hakkında düşünceleriniz ?



dulger007
16-11-2015, 09:12
Selamun aleyküm
Performanslı bir araç alacak olsanız bütçeniz 65,000 tl olsa sizde TypeR seçmez miydiniz ? Yalnız bir konu var ki herkesin bildiği üzere çekişmeli bir Fn2 mi Ep3 mü karasızlığı var bir kaç sebepten dolayı ,bu konuyu güncel bilgileri paylaşmak için kullanabiliriz. Fn2 de düşündüren sebepler gaz kelebeği ,direksiyon ve Ep3'e nazaran daha çok önden kayma , Ep3 de düşündüren Fn2 göre daha donanımsız ve biraz daha konforsuz oluşu. Kullanılan motorlar ve şanzıman aynı diye biliyorum fakat şu elektronik gaz kelebeği düşündürücü. Bu sorun şuan aşıldımı yada bu bir sorunmu ? Yeni bir sistemi yada modifiyesi çıktımı-varmı ? Telli gaz kelebeğine dönüştürülebilir mi yada daha farklı bir sisteme ve faydası olur mu ? Gerçekten bu elektronik gaz kelebeği bu kadar önemli bir sorun teşkil ediyor mu ? Özellikle bu iki aracın kullanıcıları ve iyi bilen üyelerin yorumunu bekliyorum bu araçlar hakkında güncel bilgiler nedir ?

"Başka bir forumdan yanıt alamadım buradan yanıt alacağımı düşündüm şimdiden teşekkürler"

Anti
16-11-2015, 09:47
2.5 yıldır Cupra kullanıyorum öncesinde bir o kadar Fn2 kullandım. Fn2'nin gaz kelebeği cupraya göre mukayese edersek çok daha hassastı, birebir telli kadar olamaz tabi ama yine de hiç keyif kaçırmıyor emin ol, ani tepkilere çok iyi yanıt veriyor. O yüden olumsuz düşünmeye gerek yok yine de test etme şansın varsa bir bak öyle karar ver.

omerce
16-11-2015, 10:33
2 araçta tercih edilebilir. Ben de senin gibi ep3 ve fn2 arasında kalmıştım ancak boya takıntımın olması, hor kullanılmamışının bulunabilmesi, düşük km olması, biraz daha donanımlı olması sebebiyle fn2 tercih etmiştim. Koltuğa her oturduğunda araca tekrar tekrar aşık oluyorsun. Şehir içi kullanım için pek önermem. gaz kelebeği konusunda çok sıkıntı yaşamazsın ani tepkileri iyidir. hondata beyin ve gaz tepkilerini daha da hassaslaştıran bir takım tool lar ile aracı çok daha seri hale getirebiliyorsun ancak ben hiç ihtiyaç duymadım.

Peki konuştuklarımızı saymazsak ep3 hakkında düşüncelerimi söyleyeyim. ep3 kasa fn2 ye göre daha hafif bir kasa. Arkalar bağımsız süspansiyona sahip. Neredeyse aralarında 20 bin tl var. Eğer kazasız belasız güzel kullanılmışını bulabilirsen (-ki ben bulamamıştım) kesinlikle tercih edilebilir.

Can's
16-11-2015, 10:36
ep3 her zaman 1 numara fn2 sadece konforlu

dulger007
16-11-2015, 10:39
Bilgiler için teşekkürler , bende öyle düşünüyordum hem Ep3 hem Fn2 sahibi olan arkadaşların aracına binip test etmek istiyorum özellikle stock olan araçlara bakacam. Bilirsiniz neredeyse her Fn2 konusunda en az 1 kişi elektronik gaz kelebeğini ortaya atıp kötüler bu yüzden tereddütte kalıyor insan. Alternatif olarak ibiza cupra polo gti rx-8 vs var ama TypeR'a bakınca zaten motor kalitesi belli turbo yada supercharger derdi yok atmosferik ham 2.0 motor bana daha çekici geliyor ve motor oynanmaya daha yatkın istersen sonradan turbo yada supercharger eklersin durmuna , isteğe göre

mert1612
16-11-2015, 10:43
bu seçim biraz kullanım amacınada bağlı. fn2 le gezmek amaçlı her yere gidersin görsellik donanım konfor vsvs ama ep3 daha safkan yarış aracı gibi. yani amaç sadece gazlamaksa ep3 günlükte kullanılcaksa fn2 derim. ben fn2 kullanıyorum gaz kelebeği seni korkutmasın tepkiler o kadar kötü değil zaten sprint booster takarsan inanılmaz hassaslaşıyo tepkiler. telliye çevirirsin ama maliyeti değmez. feh flashpro sprintbooster la çok keyifli gidiyor ben çok memnunum. fn2 pişmanlık yaratmaz tavsiye ederim :)

Dou
16-11-2015, 10:45
FN2 im olmadı ama aynı jenerasyon Civic Si'a biniyorum. Ondan önce de EP3'üm oldu. Çok basit bi genelleme yapayım,

Her gün bineceksen FN2

İkinci araç olarak, ya da haftasonu aracı olarak kullanıcaksan EP3.

dulger007
16-11-2015, 10:49
2 araçta tercih edilebilir. Ben de senin gibi ep3 ve fn2 arasında kalmıştım ancak boya takıntımın olması, hor kullanılmamışının bulunabilmesi, düşük km olması, biraz daha donanımlı olması sebebiyle fn2 tercih etmiştim. Koltuğa her oturduğunda araca tekrar tekrar aşık oluyorsun. Şehir içi kullanım için pek önermem. gaz kelebeği konusunda çok sıkıntı yaşamazsın ani tepkileri iyidir. hondata beyin ve gaz tepkilerini daha da hassaslaştıran bir takım tool lar ile aracı çok daha seri hale getirebiliyorsun ancak ben hiç ihtiyaç duymadım.

Peki konuştuklarımızı saymazsak ep3 hakkında düşüncelerimi söyleyeyim. ep3 kasa fn2 ye göre daha hafif bir kasa. Arkalar bağımsız süspansiyona sahip. Neredeyse aralarında 20 bin tl var. Eğer kazasız belasız güzel kullanılmışını bulabilirsen (-ki ben bulamamıştım) kesinlikle tercih edilebilir.

Bilgiler için teşekkürler , kasa olarak Ep3 daha oturaklı Fn2 daha agresif geliyor bana . Boyanan parçanın boyanmadan önceki fotoğrafları varsa ve önemli yerde boya yoksa yada kazadan dolayı değilse değerlendirilebilir. Ama hor kullanılmama konusu çok önemli çok dikkat edilmeli kompresyon değerlerine dyno testlerine. 1. araç olmayacak ama ben gündelik kullanım düşünüyordum aslında neden şehir içi için önermediğinizi merak ettim açıkcası. Gaz tepkilerini hassaslaştırmak iyi olabilir aslında orta seviyede yükseltilebilir daha önce okumuştum. Uzun zamandır takip ediyorum acelesi yok , temiz Ep3 göremedim içime sinen olmadı şuana kadar. Fn2 1 tane var kırmızı o güzel duruyor bakalım ne olacak. Almadan önce detaylı bir bilgi toplayıp bilinçli şekilde almak istiyorum

dulger007
16-11-2015, 10:50
ep3 her zaman 1 numara fn2 sadece konforlu

Fn2 yi 1 numara kılan performansımıdır yoksa başka çekici yönleride varmıdır kişisel görüş haricinde ?

Can's
16-11-2015, 10:55
Fn2 yi 1 numara kılan performansımıdır yoksa başka çekici yönleride varmıdır kişisel görüş haricinde ?

ep3 le kız arkadasınla rahat gezemezsın bıraz konforsuzdur ama kullanması cok keyıflıdır tek artısı bu serı olması ve keyıflı olması bakıldıgı zaman herkesın soyledıgı gıbı fn2 daha pratık gundelık konforlu her mekanda senı kaldıracak bır arac fn2 nın eksıgı yok fazlası var ama tercıhlerın ep3den yana olma sebebı surus keyfi

dulger007
16-11-2015, 10:55
bu seçim biraz kullanım amacınada bağlı. fn2 le gezmek amaçlı her yere gidersin görsellik donanım konfor vsvs ama ep3 daha safkan yarış aracı gibi. yani amaç sadece gazlamaksa ep3 günlükte kullanılcaksa fn2 derim. ben fn2 kullanıyorum gaz kelebeği seni korkutmasın tepkiler o kadar kötü değil zaten sprint booster takarsan inanılmaz hassaslaşıyo tepkiler. telliye çevirirsin ama maliyeti değmez. feh flashpro sprintbooster la çok keyifli gidiyor ben çok memnunum. fn2 pişmanlık yaratmaz tavsiye ederim :)

Bilgi için teşekkürler :) sprintbooster pek önerilmiyor açıkcası okuduğum konularda öyle görmüştüm. Hatta bir arkadaş sprintbooste yüzünden x3'ün gaz pedalını komple mekanızmasıyla değişmişti. Beyinden müdahale ederek gaz tepkisini yükseltme yoluda vardır yanlış hatırlamıyorsam o daha cazip geliyor bana. Yani araç 1. aracım olmayacak ama gündelik kullanım düşünüyorum. Evet Ep3 daha safkan ama Fn2 de safkan + donanımlı değilmi :) Anlamadığım konu o daha elektronik olması - olarakmı geri dönüş yapıyor ?

dulger007
16-11-2015, 10:56
FN2 im olmadı ama aynı jenerasyon Civic Si'a biniyorum. Ondan önce de EP3'üm oldu. Çok basit bi genelleme yapayım,

Her gün bineceksen FN2

İkinci araç olarak, ya da haftasonu aracı olarak kullanıcaksan EP3.

Bilgi için teşekkürler gündelik kullanımda olacak araç . Fn2 gaz kelebeği hakkında ne düşünüyorsunuz peki ?

dulger007
16-11-2015, 10:58
ep3 le kız arkadasınla rahat gezemezsın bıraz konforsuzdur ama kullanması cok keyıflıdır tek artısı bu serı olması ve keyıflı olması bakıldıgı zaman herkesın soyledıgı gıbı fn2 daha pratık gundelık konforlu her mekanda senı kaldıracak bır arac fn2 nın eksıgı yok fazlası var ama tercıhlerın ep3den yana olma sebebı surus keyfi

Anladım , Fn2 daha mantığıma yatmaya başladı açıkcası mesajlardan sonra

omerce
16-11-2015, 11:04
Bilgiler için teşekkürler , kasa olarak Ep3 daha oturaklı Fn2 daha agresif geliyor bana . Boyanan parçanın boyanmadan önceki fotoğrafları varsa ve önemli yerde boya yoksa yada kazadan dolayı değilse değerlendirilebilir. Ama hor kullanılmama konusu çok önemli çok dikkat edilmeli kompresyon değerlerine dyno testlerine. 1. araç olmayacak ama ben gündelik kullanım düşünüyordum aslında neden şehir içi için önermediğinizi merak ettim açıkcası. Gaz tepkilerini hassaslaştırmak iyi olabilir aslında orta seviyede yükseltilebilir daha önce okumuştum. Uzun zamandır takip ediyorum acelesi yok , temiz Ep3 göremedim içime sinen olmadı şuana kadar. Fn2 1 tane var kırmızı o güzel duruyor bakalım ne olacak. Almadan önce detaylı bir bilgi toplayıp bilinçli şekilde almak istiyorum

Öncelikle söylediğim şeyi şehir içi günlük kullanımı baz alarak söylemiştim. Kısaca açıklayayım

1. si yakıtı. Araç sürekli seni hıza teşfik ediyor şehir içi gündelik kullanım olursa yakıtı üzebilir. Ben 15lt civarları geziyorum. Günlük 30-40 km yol yaptığım için biraz yoruyor
2. Çok dikkat çekiyor olması. Bu konu biraz sıkıntı herkesin salça olması ciddi sıkıntı teşkil ediyor. Bir yerden sonra mide bulandırıyor. Kendi halinde gitmek istiyorsun dış etkenler bırakmıyor
3. Sessiz hali bile sesli egzosu. Uzun süreli kullanım için ciddi sıkıntı. Varex açıldığında çıkan sesi söylemiyorum tabi.

Bu gibi sebeplerden dolayı şahsi görüşüm bu tarz araçların 2. araç olarak kullanılması daha iyi olur

Birde böyle bir zevki haftada 1-2 gün tatmanın yeri çok başka bence.

mert1612
16-11-2015, 11:05
Bilgi için teşekkürler :) sprintbooster pek önerilmiyor açıkcası okuduğum konularda öyle görmüştüm. Hatta bir arkadaş sprintbooste yüzünden x3'ün gaz pedalını komple mekanızmasıyla değişmişti. Beyinden müdahale ederek gaz tepkisini yükseltme yoluda vardır yanlış hatırlamıyorsam o daha cazip geliyor bana. Yani araç 1. aracım olmayacak ama gündelik kullanım düşünüyorum. Evet Ep3 daha safkan ama Fn2 de safkan + donanımlı değilmi :) Anlamadığım konu o daha elektronik olması - olarakmı geri dönüş yapıyor ?

beyinden gaz tepkisi ayarlanmıyor. bundan önce turbo yarisim vardı 5 sene sprint booster ondada kullandım sıkıntı yaşamadım 1. yıldır 2014 i30 da kullanıyorum sıkıntı yok typerda 3 ay oldu takalı ondada sıkıntı yok. 1 kişide sorun oldu diye herkeste olcak diye bi şart yok. fn2 nin tepkileride gayet iyi millette ön yargı var çok fazla şansın varsa seninde kullanarak tecrübe edinmen

Dou
16-11-2015, 11:27
Bilgi için teşekkürler gündelik kullanımda olacak araç . Fn2 gaz kelebeği hakkında ne düşünüyorsunuz peki ?

Muhtemelen aynı gaz kelebeği var bende. Gaz tepkisinde problem yok ama vites atarken devir geç düşüyor. Gaz tepkisi özellikle 1. viteste kötü. FN2 de de aynı mı bilmiyorum.

Edit: Evet FN2 de de varmış 1. viteste throttle dampening olayı.

Tabi flashpro ve düzgün ayarla bu sorunların hepsini aşmak mümkün.

dulger007
16-11-2015, 12:29
Öncelikle söylediğim şeyi şehir içi günlük kullanımı baz alarak söylemiştim. Kısaca açıklayayım

1. si yakıtı. Araç sürekli seni hıza teşfik ediyor şehir içi gündelik kullanım olursa yakıtı üzebilir. Ben 15lt civarları geziyorum. Günlük 30-40 km yol yaptığım için biraz yoruyor
2. Çok dikkat çekiyor olması. Bu konu biraz sıkıntı herkesin salça olması ciddi sıkıntı teşkil ediyor. Bir yerden sonra mide bulandırıyor. Kendi halinde gitmek istiyorsun dış etkenler bırakmıyor
3. Sessiz hali bile sesli egzosu. Uzun süreli kullanım için ciddi sıkıntı. Varex açıldığında çıkan sesi söylemiyorum tabi.

Bu gibi sebeplerden dolayı şahsi görüşüm bu tarz araçların 2. araç olarak kullanılması daha iyi olur

Birde böyle bir zevki haftada 1-2 gün tatmanın yeri çok başka bence.

Anladım , yakıt şimdilik çok sorun değil hevesi aldıktan sonra biraz fazla gelebilir o zaman 2. araba olarak kullanılır diye düşünüyorum. Herkesin salça olması kötü bir şey gerçekten kendi araçlarımızda yaşıyorum TypeR'ı düşnemiyorum bile :) Tabi haftada 1-2 defa tadına bakmak daha zevkli olacaktır her gün kullanmaktansa

dulger007
16-11-2015, 13:17
beyinden gaz tepkisi ayarlanmıyor. bundan önce turbo yarisim vardı 5 sene sprint booster ondada kullandım sıkıntı yaşamadım 1. yıldır 2014 i30 da kullanıyorum sıkıntı yok typerda 3 ay oldu takalı ondada sıkıntı yok. 1 kişide sorun oldu diye herkeste olcak diye bi şart yok. fn2 nin tepkileride gayet iyi millette ön yargı var çok fazla şansın varsa seninde kullanarak tecrübe edinmen

Sprintbooster şans işi o zaman, evet dediğiniz gibi kullanarak görecez en fazla gaz pedalını bozar oda korkutucu bir şey değil

dulger007
16-11-2015, 13:21
Muhtemelen aynı gaz kelebeği var bende. Gaz tepkisinde problem yok ama vites atarken devir geç düşüyor. Gaz tepkisi özellikle 1. viteste kötü. FN2 de de aynı mı bilmiyorum.

Edit: Evet FN2 de de varmış 1. viteste throttle dampening olayı.

Tabi flashpro ve düzgün ayarla bu sorunların hepsini aşmak mümkün.
Anladım bilgiler için sağolun flashpro ile aşılabilecek bir durumsa çokta önemli değil ozaman, devrin geç düşmesi bir yandan iyi bir yandan kötü aslında. En iyisi bir arkadaştan bulup kullanarak aracı tanımalıyım

dulger007
17-11-2015, 11:55
Başka yorum yapacak var mı ?

rahmitanir
17-11-2015, 12:06
Şunu izle hocam, üstüne bir daha konuşmaya gerek kalmaz.


https://www.youtube.com/watch?v=XeGAmcLYGQ8

Diyadin
17-11-2015, 12:21
Başka yorum yapacak var mı ?
http://www.techturkey.com/forum/karsilastirmalar/89594-fn2-ep3.html
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/85294-neden-ep3-typer-da-fn2-degil-performans-mi-yoksa-ne-sizce.html
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/98076-fn2-mi-ep3-mu.html
http://www.techturkey.com/forum/karsilastirmalar/45878-ep3-ve-fn2-9.html

Dragger
17-11-2015, 12:31
FN2 bence ama fiyatlar uçmuş.

K.Kaan
17-11-2015, 12:35
İçime sinen düzgünlükte ep3 bulamazsam fn2 alırdım. ep3 daha sert bir otomobil daha hisli...

dulger007
17-11-2015, 12:40
Fn2 de önden kayma neden bu kadar fazla önelenebilecek bir şeymidir ? Bu duruma sonradan müdahale edilerek iyileştirilebilir mi ?

dulger007
17-11-2015, 12:41
http://www.techturkey.com/forum/karsilastirmalar/89594-fn2-ep3.html
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/85294-neden-ep3-typer-da-fn2-degil-performans-mi-yoksa-ne-sizce.html
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/98076-fn2-mi-ep3-mu.html
http://www.techturkey.com/forum/karsilastirmalar/45878-ep3-ve-fn2-9.html

Konular için sağolun inceliyorum şimdi

dulger007
17-11-2015, 12:42
FN2 bence ama fiyatlar uçmuş.

Evet fiyatlar bu aralar uçuk ama hep böyle devam etmez elbet bi yerde şişecek fiyatlar aşağı çekilecek

dulger007
17-11-2015, 12:42
İçime sinen düzgünlükte ep3 bulamazsam fn2 alırdım. ep3 daha sert bir otomobil daha hisli...

Okuduğum kadarıyla aynen dediğiniz gibi bundan sonrası tercih meselesi olacak galiba

kelalper
17-11-2015, 13:08
bi tane leon Cupra al hepsinden hızlı olursun. Hiç bir Type R yakalayamaz K20 olarak.

dulger007
17-11-2015, 13:09
bi tane leon Cupra al hepsinden hızlı olursun. Hiç bir Type R yakalayamaz K20 olarak.

Fiyat farklı çok fazlaydı en son şuan bir cupra ne kadara gidiyor ortalama ?

omerce
17-11-2015, 13:12
Fn2 de önden kayma neden bu kadar fazla önelenebilecek bir şeymidir ? Bu duruma sonradan müdahale edilerek iyileştirilebilir mi ?

Kontrolü kaybetmezsen bir şey olmaz. 180 le makaslara girersin sorun yaşamazsın ancak 100 le giderken gaza yüklendin diyelim viraja girdiğinde önden bırakıyor. Gazı kesene kadar düz gitmeye devam edersin. Onun haricinde hiç sorun yaşamadım her şey kontrollü ilerlemen ile ilgili. Sonradan yapabileceğin pek bir şey olduğunu sanmam belki daha kaliteli lastik diyebilirim ancak lastik konusu sorun çünkü her lastiğin daha iyi olduğu bir zemin türü var.

dulger007
17-11-2015, 13:24
Kontrolü kaybetmezsen bir şey olmaz. 180 le makaslara girersin sorun yaşamazsın ancak 100 le giderken gaza yüklendin diyelim viraja girdiğinde önden bırakıyor. Gazı kesene kadar düz gitmeye devam edersin. Onun haricinde hiç sorun yaşamadım her şey kontrollü ilerlemen ile ilgili. Sonradan yapabileceğin pek bir şey olduğunu sanmam belki daha kaliteli lastik diyebilirim ancak lastik konusu sorun çünkü her lastiğin daha iyi olduğu bir zemin türü var.

Doğru diyorsunuz çoğunluk şöförle alakalı ama arabada önemli. Ep3 izlediğim videolarda daha az önden kayma yapıyor acaba hafifliğinden olabilirmi yada aks mesafelerimi farlıdır bundanmı kaynaklanıyor. Yani Fn2'nin neden daha fazla önden kayma yaptığının sebebi nedir acaba

Anti
17-11-2015, 16:00
Doğru diyorsunuz çoğunluk şöförle alakalı ama arabada önemli. Ep3 izlediğim videolarda daha az önden kayma yapıyor acaba hafifliğinden olabilirmi yada aks mesafelerimi farlıdır bundanmı kaynaklanıyor. Yani Fn2'nin neden daha fazla önden kayma yaptığının sebebi nedir acaba

Fn2'nin arka süspansiyonunda torsiyon çubuğu kullanılmış. Ep3'te ise bağımsız süspansiyon mevcut.

Fn2 ile omerce'nin de belirttiği gibi hız fark etmeksizin köpek gibi makas atabilirsin asla risk yaşamazsın (tabi yumuşak yay -H&R vb.- takmadığını varsayarak). Ama viraja sert bi direksiyon hamlesiyle hızlı girersen önden mutlaka kayar, el freni ve kontra müdahalesi şart bu anlarda :)

Ön kule gergisi taktığım zaman biraz düzelmişti diye hatırlıyorum.

MeRtCaN
17-11-2015, 16:08
ep3 le kız arkadasınla rahat gezemezsın bıraz konforsuzdur ama kullanması cok keyıflıdır tek artısı bu serı olması ve keyıflı olması bakıldıgı zaman herkesın soyledıgı gıbı fn2 daha pratık gundelık konforlu her mekanda senı kaldıracak bır arac fn2 nın eksıgı yok fazlası var ama tercıhlerın ep3den yana olma sebebı surus keyfi
gezecegın kız arkadasına baglı
kw coılover lı ep3 umle her yere gıdebılıyorum kız arkadasım ıle bence gayet konforlu bır araba

MeRtCaN
17-11-2015, 16:11
bi tane leon Cupra al hepsinden hızlı olursun. Hiç bir Type R yakalayamaz K20 olarak.

adam honda sormus typer sormus sen leon cupra dıyorsun bı laf var bılırmısın

http://galeri12.uludagsozluk.com/550/cinayet-bayram%C4%B1_841351.jpg

Can's
17-11-2015, 16:14
gezecegın kız arkadasına baglı
kw coılover lı ep3 umle her yere gıdebılıyorum kız arkadasım ıle bence gayet konforlu bır araba

bende fn2 de vardı ep3 de ıkısını kıyaslayınca bence fn2 ıle gezmek daha keyıflı ve mantıklı oluyor
sadece bir coiloverla fn2 nın konforunu yakaladıysan helal olsun :)

KMR2-GT
17-11-2015, 16:28
benım typerımda tein coilover vardı gunluk rahat bınıyordum sorun olmuyordu.gayet konforluydu

şahsen o kadar arabam oldu hıcbırı ep3 kadar keyıflı degıldı.fn2 de surdum oda dahil.

MeRtCaN
17-11-2015, 16:32
bende fn2 de vardı ep3 de ıkısını kıyaslayınca bence fn2 ıle gezmek daha keyıflı ve mantıklı oluyor
sadece bir coiloverla fn2 nın konforunu yakaladıysan helal olsun :)
fn2 kullanmadım uzun sure

uzun sure teın ss coıloverlı vti kullandım 10 yıl kadar

sımdı ep3 kullanıyorum kw coılover ve pırellı pzero lastık var bence gayet konforlu

oyle abartılacak bı konforsuzluk yok

by_hayali
17-11-2015, 16:38
ep3'ü ksport coille neredeyse en alt seviyede ve en sert ayarda kullanıyorum yayli fn2den daha iyi bence :)

fn2'nin koltukları çok iyi ama :D

dulger007
18-11-2015, 07:38
Fn2'nin arka süspansiyonunda torsiyon çubuğu kullanılmış. Ep3'te ise bağımsız süspansiyon mevcut.

Fn2 ile omerce'nin de belirttiği gibi hız fark etmeksizin köpek gibi makas atabilirsin asla risk yaşamazsın (tabi yumuşak yay -H&R vb.- takmadığını varsayarak). Ama viraja sert bi direksiyon hamlesiyle hızlı girersen önden mutlaka kayar, el freni ve kontra müdahalesi şart bu anlarda :)

Ön kule gergisi taktığım zaman biraz düzelmişti diye hatırlıyorum.

Evet ön kule gergisi iyi olabilir bir nebze yayları ya orjinalini bırakırım yada coil takarım , coil seçersem hangi markaya yönelmeliyim ? yerine göre torsiyon yerine göre bağımsız iyi aslında. Adamlar öyle bi araç yapmışki iki araç arasında kalmamak elde değil :)

VolkanErler
23-11-2015, 10:16
Bu soru arasında en çok gidip gelenlerden biriside benimdir. Ancak sana şöyle söylim temiz ep3 Kaldımı evet ararsan bulabilirsin .
-Boya takıntım çok olmasada tramer ve değişen takıntım benimde vardı. 3-4 tane arkadaşlar arası ep3 typer sorgulattım hepsinin illa bir sıkıntısını duydum dedikodusunu duydum ve ep3 binen arkadaşlar sürekli birbirine bilenip o typer şöyle böyle diye boklamalarından ötürü ep3 kasadan soğudum
. 2 tane temiz alınabilecek ep3 vardı birikısmet olmadı arabamı satıp alamadım . Bitaneside 65 bin tl istedi ve makyajsızdı.

Sonuç Kırmızı bir Fn2 aldım zır stock günde 15 km işe gidip geliyorum ve 10 Litre civarı yakıyor .Dedikodusu bileneni yok kafam rahat. Konforlumu kime göre neye göre ? Sciroccodan sonra konforsuz geliyor. Vtidan sonra kat kat konforlu ep3 binmedim bilmiyorum.

Gry
23-11-2015, 11:12
KW v2 coil ile Ep3 şehir içi kullandım konfor konusunda herhangi bir sorun yaşamadım.

Fn2 donanımsal olarak ve iç mekan kokpit olarak kusursuz, Ep3 ise daha az donanımlı ve safkan race mode bir araç

fn2 ve ep3 kullanmış bir insan olarak , kullanım amacına göre ikiside mantıklı tercihtir. Arabadan beklentiniz önemli bu konuda.

ben alırken safkan spor arabası almak istedim ve ep3 aldım.

ama sosyal çevremle gezeyim birazda konforu severimm derseniz Fn2 alırım.