Orijinalini görmek için tıklayınız : New civic typer fk2 bikaç video
0-200 :
https://www.youtube.com/watch?v=9cSMAfYAUqc
https://www.youtube.com/watch?v=9cSMAfYAUqc
100-200:
https://www.youtube.com/watch?v=QQu0qt79wUw
https://www.youtube.com/watch?v=QQu0qt79wUw
Top speed : İlk video da trafik nedeniyle gaza basmaya devam edilemiyor. İkinci videoda 281 (gps 277) yaptığı anda hafif yokuş çıkmaya başlıyor zaten 30 saniye 281'e takılıyor fakat farları açıp kadran ışığını açmadığım için videoda hız uzun süre tam görülmüyor.
https://www.youtube.com/watch?v=DydhFIxWReI
https://www.youtube.com/watch?v=DydhFIxWReI
https://www.youtube.com/watch?v=37qS-AhWzHA
https://www.youtube.com/watch?v=37qS-AhWzHA
Bunlar bir yere giderken denk gelip çekilen videolar eğer işin içinde bi iddia olsaydı süre olarakta son hız olarakta daha iyisi yapılabilir.
Arabayla İzmir'de ağustos sıcağında da gazladım hep aynı gitti. Sanırım benim arabam fabrikadan bozuk çıktı ısınıp yavaşlamıyor :)
Şehir efsaneleri :
Yarım depo çeyrek depo ile arıza yakıyor.
Çeyrek depo altı limp moda giriyor.
Çabuk ısınıyor soğumuyor.
Daha başkada bazı garip söylenenler var bana ilginç geliyor.
İsteyen araba ile önce dyno sonra tartıya çıkarız, değerler aynı çıkan araç bu aracı boy boy geçsin o zaman eyvallah diyim yoksa artık boşuna b.k atmayın.
Aracın sahibi ve surekli kullananı olarak, sağdan soldan duyumlar harici bu yaptıgınız yorumlar bence cok degerli.
Güzel videolar, fakat top speed videosunun çekildiği yol, eğim aşşağı. Tersine gelirken ve giderken hızlar arası çok çok farkediyor.
Bu arada aracı da güle güle kullan mutlaka çok keyiflidir.
Guzel videolar olmuş baya fikir verici.eline sağlık. Yakıt nasil sehir ici uzun yol gazlamali durum
halilcakir
30-11-2015, 12:51
Bir kere tur atmak yada 1 hafta ödünç olarak sende kalması ile arabanın sahibi olup 10 - 20 bin km kullanmak tamamen farklı şeylerdir arkadaşlar
Güzel videolar güle güle kullanın
-Murat Özcan-
30-11-2015, 12:59
Maşallah çok iyi
135,145 bin arası olsaydı bir çok kişi alıcaktı aracı cupra ilk geldiğinde 135 bin demişlerdi. Araç gayet güzel kazasız belasız sorunsuz kullanın varsa revize edilcek nokta marka sorunu çözer.
135,145 bin arası olsaydı bir çok kişi alıcaktı aracı cupra ilk geldiğinde 135 bin demişlerdi. Araç gayet güzel kazasız belasız sorunsuz kullanın varsa revize edilcek nokta marka sorunu çözer.
kullandıgım surece en ufak yavaşlama yada ısınma yada yarım depo altı limp mode vs görmedim bende bu arada..
Güzel videolar, fakat top speed videosunun çekildiği yol, eğim aşşağı. Tersine gelirken ve giderken hızlar arası çok çok farkediyor.
videolarda eğim aşağıya gelmeden önce araç 260 civarına çıkıyor ardından eğim aşağı inişte 275 civarına geliyor ardından düzlük ve hafif yukarı eğimde 281'e çıkıp kalıyor. Aynı yolun dönüşünde de 271 km/h gördük.
Sizin eğim var dediğiniz yer sürekli takip ettiğiniz 100-200 süresi ölçülen dbn'lerdeki -1 eğim bile yapmayacak bir yoldur. Eğim en fazla 200-300 metredir ki ardından gelen yukarı doğru eğimde 30 saniye boyunca 281 km/h hızda sabit kalmasına dikkat etmelisin.
Bu arada aracı da güle güle kullan mutlaka çok keyiflidir.
teşekkür ederim.
Guzel videolar olmuş baya fikir verici.eline sağlık. Yakıt nasil sehir ici uzun yol gazlamali durum
Ben sadece işe gidiş geliş kullanıyorum. Uzun yol hiç yapmadım. Çiğli-konak arası 36 km yol yapıyorum eğer trafik varsa 8-9 arası, işe geç kalır trafik biterse ve biraz gaza basabilirsem 10-11 arası.
Bir kere tur atmak yada 1 hafta ödünç olarak sende kalması ile arabanın sahibi olup 10 - 20 bin km kullanmak tamamen farklı şeylerdir arkadaşlar
Güzel videolar güle güle kullanın
Teşekkür ederim.
Maşallah çok iyi
teşekkürler.
135,145 bin arası olsaydı bir çok kişi alıcaktı aracı cupra ilk geldiğinde 135 bin demişlerdi. Araç gayet güzel kazasız belasız sorunsuz kullanın varsa revize edilcek nokta marka sorunu çözer.
İllaki sorunları vardır. Her zaman her modelde update gerekir. Bence birinci öncelik benzin deposu kapasitesi, ışık yanıyor 150 TL'ye doluyor bu da 350 km yol yaptırıyor benim gibi çok yol yapanlar için sıkıntı. İkinci olarak ta otomatik vites isterim.
kullandıgım surece en ufak yavaşlama yada ısınma yada yarım depo altı limp mode vs görmedim bende bu arada..
Bende yaşamadım forumda sahibi olanlarda yaşamamış, yurt dışında da yaşanmamış ama kuyudaki taşı çıkarmak çok zor.
tlgylmz106
01-12-2015, 20:56
Maşallah abi çok güzel ve değerli videolar kazasız belasız kullanın.
Bolkar1st
01-12-2015, 22:39
Ulaşamadıkları arabaya B.k atanlara gelsin çok güzel açıklama olmuş abi kazasız belasız..
Masallah cok iyi, kazasiz belasiz kullanin :))
yarım depo altındayken gazlama videonuz yok olmaz geçerli değil.......
şaka bir yana çok keyifli gerçekten. düşündüğünüz herhangi bir iyileştirme var mı egzoz filtre vs?
Erdem K.
03-12-2015, 08:16
kocaman maşallah, insanın canı çekmiyor değil :) ...
kelalper
03-12-2015, 11:43
arkadaşlar heralde benim dışımda hiç biriniz istanbul park a çıkmadı bu araba ile. Yarım depo olayını biz yaşamadık ancak istanbul parkta araba gerçekten ısınıp yavaşlıyor. Utku dbn almıştı ve o da tekrarladı bu dediklerimi. İlk rekor kırdığında jason ın arka düzlükte hızı Jeandan ın megane ile aynıydı. Problemleri de aynı şekilde jason murat a söylemiş. Sokakta bende uzun süre kullandım evet sokakta yavaşlamıyor ama pistte 3 hızlı tur sonunda bariz olarak yavaşlıyor gitmediğini anlıyorsunuz. Pist koşullarını hiç bir zaman sokakta yakalayamazsınız bunu unutmayın. Ve körfez ya da izmir ülkü pisti pist değil. Körfezde yatak saran hararet yapıp bırakan araba yok gibi ama istanbul parkta durum aynı değil. Pist biraz uzayıp hızlandığı zaman soğutma problemleri ortaya çıkıyor. Ring e gidenlere de sorun kimse full yüklü arabalarla çıkmıyor. En yüklüsü bile stg 1 yazılımla çıkıyor. ülkü ve körfez deneyimlerinizi baz almayın.
İllaki sorunları vardır. Her zaman her modelde update gerekir. Bence birinci öncelik benzin deposu kapasitesi, ışık yanıyor 150 TL'ye doluyor bu da 350 km yol yaptırıyor benim gibi çok yol yapanlar için sıkıntı. İkinci olarak ta otomatik vites isterim.
Motora denecek zerre konu yok bence.. Çok iyi.. İç mekan kalitesi olarak ise güzel ancak FN2 biraz daha önde idi gibi düşünüyorum. ZF şanzımanı bu arabaya da koysalardı ciddi ciddi değerlendirirdim.
Allah nazarlardan korusun güle güle kullanın.
arkadaşlar heralde benim dışımda hiç biriniz istanbul park a çıkmadı bu araba ile. Yarım depo olayını biz yaşamadık ancak istanbul parkta araba gerçekten ısınıp yavaşlıyor. Utku dbn almıştı ve o da tekrarladı bu dediklerimi. İlk rekor kırdığında jason ın arka düzlükte hızı Jeandan ın megane ile aynıydı. Problemleri de aynı şekilde jason murat a söylemiş. Sokakta bende uzun süre kullandım evet sokakta yavaşlamıyor ama pistte 3 hızlı tur sonunda bariz olarak yavaşlıyor gitmediğini anlıyorsunuz. Pist koşullarını hiç bir zaman sokakta yakalayamazsınız bunu unutmayın. Ve körfez ya da izmir ülkü pisti pist değil. Körfezde yatak saran hararet yapıp bırakan araba yok gibi ama istanbul parkta durum aynı değil. Pist biraz uzayıp hızlandığı zaman soğutma problemleri ortaya çıkıyor. Ring e gidenlere de sorun kimse full yüklü arabalarla çıkmıyor. En yüklüsü bile stg 1 yazılımla çıkıyor. ülkü ve körfez deneyimlerinizi baz almayın.
O turlar hakkında çok dedikodu dolaştı jason şunu dedi bunu dedi araba sürekli arıza yaktı vs.vs. limitlerde gitti vs. sonra arıza yakmadığı anlaşıldı, ardından limit olmadığı yeni rekorla ortaya çıktı. O sırada araba 0 km piste indi ve her türlü eziyete maruz kaldı. ağustosun öğlen sıcağında sadece benzin almak için durdu sürekli honda personelini dolaştırdı.
Bence bırak ısındı olayını eğer pistte kullandığında ısındıysa tur zamanların neler ne kadar fark etti? Isı kaç dereceydi video var mı? Birde bana bilimsel olarak istanbul parkta ısınıp izmir ülkü yarış pistinde ısınmaması için sebep söyleyebilir misin? Ülkü çok virajlıysa körfez tam tersine nerdeyse virajsız. Gerçekten merak ediyorum. Ayrıca İstanbul parkta yağ ısısı ikinci viraja girerken 120-125 olur eee ısındı nasıl tur zamanı gelicek? Nasıl 2:22 oldu. Arabaya frende eklemediler, lastikte eklenmedi , orası burası sökülmedi, yazılımda değişmedi. 2:25'ten nasıl düştü.
Sonuç olarak ilk gün denemeler sırasında Buğra ile konuştuk 2:20 olmayacaksa rekor demeyin boşuna dedim bana göre halen 2:20 rekordur.
Maşallah abi çok güzel ve değerli videolar kazasız belasız kullanın.
teşekkürler. Hepimiz sorunsuz binelim.
Ulaşamadıkları arabaya B.k atanlara gelsin çok güzel açıklama olmuş abi kazasız belasız..
Teşekkürler.
Masallah cok iyi, kazasiz belasiz kullanin :))
Teşekkürler.
yarım depo altındayken gazlama videonuz yok olmaz geçerli değil.......
şaka bir yana çok keyifli gerçekten. düşündüğünüz herhangi bir iyileştirme var mı egzoz filtre vs?
yarım depo altı hatta ışık yanarken bile video var :) önce denedim video aldım sonra yazdım. Hiçbir parça çıkmadı denebilir yavaş yavaş çıkıyor.
kocaman maşallah, insanın canı çekmiyor değil :) ...
Teşekkürler
Motora denecek zerre konu yok bence.. Çok iyi.. İç mekan kalitesi olarak ise güzel ancak FN2 biraz daha önde idi gibi düşünüyorum. ZF şanzımanı bu arabaya da koysalardı ciddi ciddi değerlendirirdim.
Allah nazarlardan korusun güle güle kullanın.
İç mekan kalitesi fk2'de arada baya yıl farkı olduğu için biraz daha iyidir fn2'de yolcu sıcaklık değiştirme yerine hastayımdır. Ah ah otomatik olsa yıllarca binebilirdim.
kelalper
04-12-2015, 17:02
O turlar hakkında çok dedikodu dolaştı jason şunu dedi bunu dedi araba sürekli arıza yaktı vs.vs. limitlerde gitti vs. sonra arıza yakmadığı anlaşıldı, ardından limit olmadığı yeni rekorla ortaya çıktı. O sırada araba 0 km piste indi ve her türlü eziyete maruz kaldı. ağustosun öğlen sıcağında sadece benzin almak için durdu sürekli honda personelini dolaştırdı.
Bence bırak ısındı olayını eğer pistte kullandığında ısındıysa tur zamanların neler ne kadar fark etti? Isı kaç dereceydi video var mı? Birde bana bilimsel olarak istanbul parkta ısınıp izmir ülkü yarış pistinde ısınmaması için sebep söyleyebilir misin? Ülkü çok virajlıysa körfez tam tersine nerdeyse virajsız. Gerçekten merak ediyorum. Ayrıca İstanbul parkta yağ ısısı ikinci viraja girerken 120-125 olur eee ısındı nasıl tur zamanı gelicek? Nasıl 2:22 oldu. Arabaya frende eklemediler, lastikte eklenmedi , orası burası sökülmedi, yazılımda değişmedi. 2:25'ten nasıl düştü.
Sonuç olarak ilk gün denemeler sırasında Buğra ile konuştuk 2:20 olmayacaksa rekor demeyin boşuna dedim bana göre halen 2:20 rekordur.
sorun şu ki sen istanbulpark ile körfez ve ülküyü bir tutuyorsun. İstanbul park 5.5 km lik inişli çıkışlı hızlı bir pist. Körfezde ya da ülküde 4. vites ortasını ancak görürken istanbulpark ta 5. vites bitiyor. Yani gaza sürekli bastığın süre ikisinden de çok daha fazla ve virajları da aynı şekilde hızlı bir pist Jason a yalancı diyorsan ya da bunları jasondan duyanlara yalancı diosan onu bilemem. Megane ile körfezde attığım tur sayısını ben bilmiyorum bir kere arabada hararet yerinden kıpırdamadı istanbul parkta 2 tur sonra hararet direk tırmanmaya başladı. Benim type r deneyimime gelince 3 tur sonunda yağ sıcaklığı 134 derece oldu ve araba bariz olarak yavaşladı. Bunu anlamak için kahin olmaya ya da süreye gerek yok sürekli bindiğin ve kullandığın arabanın yavaşladığını çok rahat anlarsın. Buna da mı yalan diyeceksin. Ayrıca neden yalan söyliim honda ile alıp veremediğim bişey yok. Tam tersine kullandıktan sonrada savunan insanların başında ben geliyorum iyi araba diye. Sürekli olarakta bindiğim kullandığım araba. Tekrar ediyorum bu araba evet iyi araba güzel araba ama bazı sorunları var. Leon da da vardı ilk çıktığında turbo problemliydi. Sonradan değiştirdiler. Neden Type R ı ilahlaştırma çabasındasın anlamıyorum. Kötü araba zaten değil ama böyle komik yazarak antipati topluyorsun. Koyduğun videoların hiç biri arabanın genel karakteristiğini yansıtmıyor.
ADMISE R1
04-12-2015, 17:26
güle güle kullanın kocaman maşallah allah nazarlardan korusun
Jeandan-R
06-12-2015, 10:53
Çok güzel araç kazasız belasız kullanın. Ancak pist ortamında bazı sıkıntılar yaşadı, yurtdışında da böyle yavaş yavaş bu sorun konuşulmaya başlandı. Sanırım emme manifoltunun yapısı ile alakalı bir durum, ama bir upgrade veya güncelleme gelecektir bununla ilgili diye düşünüyorum. Daha yeni bir araç böyle şeyler olması normal gibi, hondadan beklemezdim orası ayrı. Ama kalan herşeyi ile çok güzel araç, tam bir hothatch.
sorun şu ki sen istanbulpark ile körfez ve ülküyü bir tutuyorsun. İstanbul park 5.5 km lik inişli çıkışlı hızlı bir pist. Körfezde ya da ülküde 4. vites ortasını ancak görürken istanbulpark ta 5. vites bitiyor. Yani gaza sürekli bastığın süre ikisinden de çok daha fazla ve virajları da aynı şekilde hızlı bir pist Jason a yalancı diyorsan ya da bunları jasondan duyanlara yalancı diosan onu bilemem. Megane ile körfezde attığım tur sayısını ben bilmiyorum bir kere arabada hararet yerinden kıpırdamadı istanbul parkta 2 tur sonra hararet direk tırmanmaya başladı. Benim type r deneyimime gelince 3 tur sonunda yağ sıcaklığı 134 derece oldu ve araba bariz olarak yavaşladı. Bunu anlamak için kahin olmaya ya da süreye gerek yok sürekli bindiğin ve kullandığın arabanın yavaşladığını çok rahat anlarsın. Buna da mı yalan diyeceksin. Ayrıca neden yalan söyliim honda ile alıp veremediğim bişey yok. Tam tersine kullandıktan sonrada savunan insanların başında ben geliyorum iyi araba diye. Sürekli olarakta bindiğim kullandığım araba. Tekrar ediyorum bu araba evet iyi araba güzel araba ama bazı sorunları var. Leon da da vardı ilk çıktığında turbo problemliydi. Sonradan değiştirdiler. Neden Type R ı ilahlaştırma çabasındasın anlamıyorum. Kötü araba zaten değil ama böyle komik yazarak antipati topluyorsun. Koyduğun videoların hiç biri arabanın genel karakteristiğini yansıtmıyor.
Kimseye yalancı demedim çok dedikodu dolaşıyor dedim.
Burası çöpçatanlık sitesimi sempati toplamaya çalışayım talibim artsın? Ben bildiğimi yazıyorum benden iyi bilen veya farklı görüşte olan da yazabilir. Ben kendimi üst düzey test pilotu veya test otoritesi falan görmüyorum denemelerimi insanlarla paylaşıyorum.
Senin gitmiyor dediğin type-r şu an o pistin rekor sahibi ve fabrikadan çıktığı gibi gelen hiçbir araba 3 saniyeden fazla yanaşamadı. O yüzden ısınıyor dediğinde komik oluyorsun.
kelalper
07-12-2015, 11:27
Kardeşim dedikodu dediğin şey başka şey bunlar direk jasondan duyduklarımız başka ağızlardan duyduklarımız değil. O yüzden dedikodu falan değil.
Ben genel olarak mı gitmiyor diyorum yoksa ısındıktan sonra mı gitmiyor diyorum bunu iyi anlaman gerek ve sana DBN verileri ile söylüyorum bunu işkembeden sallamıyorum. Jason ilk 2.25 yaptığında arka düzlük dbn verisi stg 1 megane rs 225 kadar. Stg 1 megane rs anca anca 250 hp gelir ki kullanan da Candan. Virajdan daha hızlı çıksa Type R dan hızlı olacak. 2.22 yaptığında hava daha soğuk ondan dolayı da ısınma problemi yaşamadı.
Zeki ile aralarında 1 saniye var 3 saniye ne alaka. İstanbul park a profesyonel pilotla çıkan bi tek RCZ R var. Zeki 18" lastik taktı ki opsiyon olarak 18" le de satılıyor Cupra. Zekinin koyduğu bi tek EBC disk ve sarı balata var onları kast ediyorsan. Fren kiti falan değil. Under 8 fren kiti opsiyon olarakta satılıyor yurtdışında ama doğuş getirmiyor. Haa evet dediğin doğru Türkiye sınırları içerisinde şu anda en hızlısı Type R. Renault Trophy R getirmediği sürece Seatta pro bir pilotla under8 fren kitiyle piste çıkarmadığı sürece.
Type R yavaş değil ama ben araba kullanıyorum diyen adam pistte ne megane la ne de type r la zekinin süresine yaklaşamaz. Ancak ciddi olarak pist ve type r üzerinde tecrübesi olan pilot o süreleri çıkarır. O fren hızında heel and Toe yapamazsın jason gibi apex noktasına kadar kimse frenle giremez. Bunları yapabilecekte amatör kullanıcı yok.
Pistte arabanın canı çıkıyor. Yolda o kadar zorlanması mümkün değil.
Jason'ın süre stock bir araç için çok çok başarılı. Ancak yaptığı süreyi standart kullanıcılar için değerlendirmek bence çok yanlış. 187 km/h hızda 3'e atılan; DSG'den hızlı vites değişmeli, muazzam apex fren direksiyon yetenekli, momentum ayarlamalı, 8nci virajda 458'lerden hızlı pilotajlı bir video izledik. Korkutucu.
Type R leziz bir araç. 12 sn 100-200 km/h ölçülmüştü. Pistte de başarılı olduğu kesin. Lakin 997TT denedi, ısınıyor yavaşlıyor dedi. O da arabanın canını alan pilotlardan, Jason'ın yorumları da ısınıyor yönünde. Kelalper'i tanımıyorum ama o da aynı şekilde yorumluyor. Demek ki, var bir soru işareti.
Bu arada oluyor böyle şeyler. Bakın Corvette C7 Z06. Muazzam bir araç. Rakamlara bakılınca pistte 458 katili. Millet aldı, araç ısınmaktan limp moddan çıkmıyor pistte.
Software hatası olabilir, basit bir parça hatası olabilir. Düzeltirler. Honda bu. Boru değil, yaparlar sorun varsa da.
onursumer
07-12-2015, 11:52
Kimseye yalancı demedim çok dedikodu dolaşıyor dedim.
Burası çöpçatanlık sitesimi sempati toplamaya çalışayım talibim artsın? Ben bildiğimi yazıyorum benden iyi bilen veya farklı görüşte olan da yazabilir. Ben kendimi üst düzey test pilotu veya test otoritesi falan görmüyorum denemelerimi insanlarla paylaşıyorum.
Senin gitmiyor dediğin type-r şu an o pistin rekor sahibi ve fabrikadan çıktığı gibi gelen hiçbir araba 3 saniyeden fazla yanaşamadı. O yüzden ısınıyor dediğinde komik oluyorsun.
abi şu detayı atlıyorsun , 3 sn den fazla yanaşamadı dediğin hiçbir aracı oraya rekor kırmak için gelen bir pilot surmedi ayrıca iyi sure yapılmış olması yavaşlama gerçeğini değiştirmiyor bambaşka şeyler tartışıcak birşey yok yani :)
Çok keyifli bir araba. Maşallah
@Ahk , Pist işleriyle uğraşan gelen izleyen veya çıkan herkes pist için yapıldığı lanse edilen aracın pistte ısındığını ve yavaşladığını ama buna rağmen bunun muhtemelen ufak tefek geliştirmelerle düzeleceğini söylerken siz neden ısrarla bak yolda ısınmıyor söyledikleriniz yanlış diyorsunuz..? Gerçekten muazzam bir araç yeni type r ama ısınma ve yavaşlama gibi bir problemi var. Yola pisti kıyaslayarak ciddi bir yanılgıya düşüyorsunuz. Pistte standart bir aracın ciddi hissedilir biçimde yavaşlamasını pek sevmedik pist severler olarak yoksa arabaya laf söyleyen çarpılır ciddi başarılı bence. Radyatör cooler vs vs birşeyler upgrade edilir ve bu sorun kalkar atla deve değil ama tecrübesini paylaşanları yalancı durumuna düşürmeniz insanları savunmaya iten nokta. Gelip yaz sıcağında piste çıkarsanız aracınızı iyi tanıyorsanız sizde görürsünüz yavaşladığını. Bunu rekoru kıran prof pilot bile söylerken sizin kabul etmek istememenizi anlayabiliyorum ama maalesef gerçeği değiştirmiyor.
@Ahk , Pist işleriyle uğraşan gelen izleyen veya çıkan herkes pist için yapıldığı lanse edilen aracın pistte ısındığını ve yavaşladığını ama buna rağmen bunun muhtemelen ufak tefek geliştirmelerle düzeleceğini söylerken siz neden ısrarla bak yolda ısınmıyor söyledikleriniz yanlış diyorsunuz..? Gerçekten muazzam bir araç yeni type r ama ısınma ve yavaşlama gibi bir problemi var. Yola pisti kıyaslayarak ciddi bir yanılgıya düşüyorsunuz. Pistte standart bir aracın ciddi hissedilir biçimde yavaşlamasını pek sevmedik pist severler olarak yoksa arabaya laf söyleyen çarpılır ciddi başarılı bence. Radyatör cooler vs vs birşeyler upgrade edilir ve bu sorun kalkar atla deve değil ama tecrübesini paylaşanları yalancı durumuna düşürmeniz insanları savunmaya iten nokta. Gelip yaz sıcağında piste çıkarsanız aracınızı iyi tanıyorsanız sizde görürsünüz yavaşladığını. Bunu rekoru kıran prof pilot bile söylerken sizin kabul etmek istememenizi anlayabiliyorum ama maalesef gerçeği değiştirmiyor.
çoktandır foruma giremiyordum. gerçekten ben yorum yazmayayım :) ya yanlış anlaşılıyorum ya da doğru ifade edemiyorum. Arabayı sadece İzmir park pistinde ve yolda kullandım. Burada sadece kendi tecrübelerimi paylaştım. Burada her zaman tecrübelerimi paylaşmaya çalışıyorum miş muş yazmıyorum, yazmamaya çalışıyorum. Sonuçta sende tahmin edersin ki bir araba sana göre iyi iken bir başka kullanıcı için kötü olabilir. Objektif olmaya çalışıyorum fakat bilgim tecrübem kadar, belki bazı yerlerde bilgi ve tecrübem az olduğu için subjektifimdir. Daha ne söyleyeyim ilk drag deneyimi 2003-2004 civarı, ilk time trail 2007 civarları yapmış biri olarak benim bilgim bu kadar diyebilirim.
Bu arada zeki sen miydin bilmiyorum ama zeki için şöyle bi dip not yazayım ; biri yazmıştı nerde hatırlamıyorum varsa babayiğit çıksın zeki'nin karşısına diye. Şimdi ben İstanbul parka çıksam Zeki a aracını kullansa beni geçer arabaları değiştirip denesek gene geçer :) yani a arabasının hızlı olduğu değil pistte zeki'nin benden hızlı olduğunu görürüz. 37 yaşındayım artık eskisi kadar cesaretli değilim. Tecrübem çok olsaydı cesareti tolere ederdim ama tecrübem de süper değil.
Yaz aylarında İstanbul park pistinde piste girmediğim için, pistte o mevsimde ısınıp ısınmadığını yazmıyorum. Neden sanki ben istanbul park'ta araba ısınmıyor yazmışım gibi olay oluyor hala anlamadım.
Maşallah Allah kaza bela vermesin, 100-200 videosunda birine sadece sesi dinletin dsg sanar sjdgbşdkfgbjdfig
Butun fk2 sahipleri sizin gibi olsa keşke.
Masallah
OrcunInce
12-01-2016, 22:59
Öncelikle nazar boncuğumu iliştireyim :) güle güle binmeye devam edin inşallah.
Körfez ve ülkü'de hiç şişmeyen nice otomobil ist. park'ta şişiyor maalesef. Örnek vermek gerekirse kendi aracımla yaz sıcağında top speed yapıp dakikalarca gittim, cooler ve filtrem iş yaptı bırakın harareti araç şişmedi. Ama ist. park'ta 3 tur dönsem hararet yükselir. Körfez'de de tüm gün bıraksalar dönerim ama park çok zorlayıcı bir pist.
Bunlar bir yere giderken denk gelip çekilen videolar eğer işin içinde bi iddia olsaydı süre olarakta son hız olarakta daha iyisi yapılabilir.
Arabayla İzmir'de ağustos sıcağında da gazladım hep aynı gitti. Sanırım benim arabam fabrikadan bozuk çıktı ısınıp yavaşlamıyor :)
Şehir efsaneleri :
Yarım depo çeyrek depo ile arıza yakıyor.
Çeyrek depo altı limp moda giriyor.
Çabuk ısınıyor soğumuyor.
Daha başkada bazı garip söylenenler var bana ilginç geliyor.
İsteyen araba ile önce dyno sonra tartıya çıkarız, değerler aynı çıkan araç bu aracı boy boy geçsin o zaman eyvallah diyim yoksa artık boşuna b.k atmayın.
Şehir efsanelerine gelince, çeyrek depo altında gazlamayın diye yazı size de verilmiş olmalı Honda tarafınca. Pistteki denemelerde defalarca bu yüzden limp'e geçti otomobil.
'pistte' çabuk ısınıyor evet, yolda ısınıyor olsa çok büyük sıkıntılar çıkardı şimdiye kadar.
Yani bunlar efsane değil, denenmiş şeyler.
Bence güzel bir otomobil sahipsiniz, bu sorunlar piste çıkılacak ise giderilir. Bol gazlamalar ;)
çoktandır foruma giremiyordum. gerçekten ben yorum yazmayayım :) ya yanlış anlaşılıyorum ya da doğru ifade edemiyorum. Arabayı sadece İzmir park pistinde ve yolda kullandım. Burada sadece kendi tecrübelerimi paylaştım. Burada her zaman tecrübelerimi paylaşmaya çalışıyorum miş muş yazmıyorum, yazmamaya çalışıyorum. Sonuçta sende tahmin edersin ki bir araba sana göre iyi iken bir başka kullanıcı için kötü olabilir. Objektif olmaya çalışıyorum fakat bilgim tecrübem kadar, belki bazı yerlerde bilgi ve tecrübem az olduğu için subjektifimdir. Daha ne söyleyeyim ilk drag deneyimi 2003-2004 civarı, ilk time trail 2007 civarları yapmış biri olarak benim bilgim bu kadar diyebilirim.
Bu arada zeki sen miydin bilmiyorum ama zeki için şöyle bi dip not yazayım ; biri yazmıştı nerde hatırlamıyorum varsa babayiğit çıksın zeki'nin karşısına diye. Şimdi ben İstanbul parka çıksam Zeki a aracını kullansa beni geçer arabaları değiştirip denesek gene geçer :) yani a arabasının hızlı olduğu değil pistte zeki'nin benden hızlı olduğunu görürüz. 37 yaşındayım artık eskisi kadar cesaretli değilim. Tecrübem çok olsaydı cesareti tolere ederdim ama tecrübem de süper değil.
Yaz aylarında İstanbul park pistinde piste girmediğim için, pistte o mevsimde ısınıp ısınmadığını yazmıyorum. Neden sanki ben istanbul park'ta araba ısınmıyor yazmışım gibi olay oluyor hala anlamadım.
Aracın ısınmasıyla ilgili birşey demeyeceğim artık test edilmiş birşeyi söyledik sadece, öncedende söyledim basit şeyler 1-2 upgrade ile kolayca çözülür.
Bold kısımla alakalı rahatsız olduğumu belirtmek isterim öyle birşeyi beni tanıyan kimse asla söylemez şayet söyleyen varsa da çok ayıp etmiş. Asla öyle bir iddiam olmadı olamaz, kendi yakın arkadaş çevremizde ben seni geçtim sen beceremezsin vs vs diye makara yapmaktan başka .
kelalper
13-01-2016, 10:16
çoktandır foruma giremiyordum. gerçekten ben yorum yazmayayım :) ya yanlış anlaşılıyorum ya da doğru ifade edemiyorum. Arabayı sadece İzmir park pistinde ve yolda kullandım. Burada sadece kendi tecrübelerimi paylaştım. Burada her zaman tecrübelerimi paylaşmaya çalışıyorum miş muş yazmıyorum, yazmamaya çalışıyorum. Sonuçta sende tahmin edersin ki bir araba sana göre iyi iken bir başka kullanıcı için kötü olabilir. Objektif olmaya çalışıyorum fakat bilgim tecrübem kadar, belki bazı yerlerde bilgi ve tecrübem az olduğu için subjektifimdir. Daha ne söyleyeyim ilk drag deneyimi 2003-2004 civarı, ilk time trail 2007 civarları yapmış biri olarak benim bilgim bu kadar diyebilirim.
Bu arada zeki sen miydin bilmiyorum ama zeki için şöyle bi dip not yazayım ; biri yazmıştı nerde hatırlamıyorum varsa babayiğit çıksın zeki'nin karşısına diye. Şimdi ben İstanbul parka çıksam Zeki a aracını kullansa beni geçer arabaları değiştirip denesek gene geçer :) yani a arabasının hızlı olduğu değil pistte zeki'nin benden hızlı olduğunu görürüz. 37 yaşındayım artık eskisi kadar cesaretli değilim. Tecrübem çok olsaydı cesareti tolere ederdim ama tecrübem de süper değil.
Yaz aylarında İstanbul park pistinde piste girmediğim için, pistte o mevsimde ısınıp ısınmadığını yazmıyorum. Neden sanki ben istanbul park'ta araba ısınmıyor yazmışım gibi olay oluyor hala anlamadım.
bi konuda yorum yaptıktan sonra ispat edilince bi kerede ben öyle demedim diyerek tükürdüğünüzü yalamasanız ne güzek olacak.
O turlar hakkında çok dedikodu dolaştı jason şunu dedi bunu dedi araba sürekli arıza yaktı vs.vs. limitlerde gitti vs. sonra arıza yakmadığı anlaşıldı, ardından limit olmadığı yeni rekorla ortaya çıktı. O sırada araba 0 km piste indi ve her türlü eziyete maruz kaldı. ağustosun öğlen sıcağında sadece benzin almak için durdu sürekli honda personelini dolaştırdı.
Bence bırak ısındı olayını eğer pistte kullandığında ısındıysa tur zamanların neler ne kadar fark etti? Isı kaç dereceydi video var mı? Birde bana bilimsel olarak istanbul parkta ısınıp izmir ülkü yarış pistinde ısınmaması için sebep söyleyebilir misin? Ülkü çok virajlıysa körfez tam tersine nerdeyse virajsız. Gerçekten merak ediyorum. Ayrıca İstanbul parkta yağ ısısı ikinci viraja girerken 120-125 olur eee ısındı nasıl tur zamanı gelicek? Nasıl 2:22 oldu. Arabaya frende eklemediler, lastikte eklenmedi , orası burası sökülmedi, yazılımda değişmedi. 2:25'ten nasıl düştü.
Sonuç olarak ilk gün denemeler sırasında Buğra ile konuştuk 2:20 olmayacaksa rekor demeyin boşuna dedim bana göre halen 2:20 rekordur.
Buyur bu satırlar senin yazdıkların. Yazdığını da unutuyorsun.
kelalper
13-01-2016, 10:21
yarım deponun altında basılmaması kötü bir özellik değil. Genelde eski leon cupralarda da olan bir sorun. Pompa ivmeden dolayı yakıtı çekemiyor boyu kısa geldiği için. Zaten depo yarım işareti gördüğünde yarım depoyu çoktan geçmiş oluyorsun.
Öncelikle nazar boncuğumu iliştireyim :) güle güle binmeye devam edin inşallah.
Körfez ve ülkü'de hiç şişmeyen nice otomobil ist. park'ta şişiyor maalesef. Örnek vermek gerekirse kendi aracımla yaz sıcağında top speed yapıp dakikalarca gittim, cooler ve filtrem iş yaptı bırakın harareti araç şişmedi. Ama ist. park'ta 3 tur dönsem hararet yükselir. Körfez'de de tüm gün bıraksalar dönerim ama park çok zorlayıcı bir pist.
Şehir efsanelerine gelince, çeyrek depo altında gazlamayın diye yazı size de verilmiş olmalı Honda tarafınca. Pistteki denemelerde defalarca bu yüzden limp'e geçti otomobil.
'pistte' çabuk ısınıyor evet, yolda ısınıyor olsa çok büyük sıkıntılar çıkardı şimdiye kadar.
Yani bunlar efsane değil, denenmiş şeyler.
Bence güzel bir otomobil sahipsiniz, bu sorunlar piste çıkılacak ise giderilir. Bol gazlamalar ;)
İyi dilekler için teşekkür ederim. Bu konu ile ilgili fabrikaya mail attım aldığım cevap tam tersiydi yani çeyrek depo ile ilgili sıkıntı yok bana dolu depo ile çok yüklenmeyin dediler sebebini inanın hatırlamıyorum mailleri karıştırmam gerekli. Aracımla ışık yanarken bile gazladım bi sorun çıkmadı ama unutulmaması gereken ışık yanınca çok çok az benzin kalıyor. yani bir kere kısa süreli gazlarsın, ikinciye benzin kalmaz :)
Maşallah Allah kaza bela vermesin, 100-200 videosunda birine sadece sesi dinletin dsg sanar sjdgbşdkfgbjdfig
Teşekkürler. Dsg benden birkaç gömlek üstündür.
Butun fk2 sahipleri sizin gibi olsa keşke.
Masallah
Teşekkürler iyi dileklerin için.
Aracın ısınmasıyla ilgili birşey demeyeceğim artık test edilmiş birşeyi söyledik sadece, öncedende söyledim basit şeyler 1-2 upgrade ile kolayca çözülür.
Bold kısımla alakalı rahatsız olduğumu belirtmek isterim öyle birşeyi beni tanıyan kimse asla söylemez şayet söyleyen varsa da çok ayıp etmiş. Asla öyle bir iddiam olmadı olamaz, kendi yakın arkadaş çevremizde ben seni geçtim sen beceremezsin vs vs diye makara yapmaktan başka .
Rahatsız olmana gerek yok, ayıp eden de yok. Herşeye takılmaya da gerek yok. Sadece böyle konuşmalar bana garip geliyor. Roll yapılınca da ben geçtim sen geçtin olayına kadar döndürenler oluyor. Ya arabalar geçiyor, yani arabaları değiştir sen geçmiş olucaksın.
Kemerburgaz-Bahçeköy arasında ışık yanarken gazlayarak Maslak'a çıktım dün gece, Limp'e düşmedi eski Cupram olsaydı kaç kere Limp'e düşmüştü, zaten kronik onlarda da şu meşhur ısınma olayını göremedim henüz, zaten havalarda soğuk, yağ sıcaklığı 110'u geçemiyor. Allah nasip ederse pistte denemek istiyorum ki cidden nasıl bir performans düşüşü var görmek istiyorum. Yalnız şunu da hiç unutmam; sene 2009 forumda Cupra'lara stage 1-2 filan yeni yeni yapılırken haklarında o kadar çok kötü şey söylendiki honda fanatiklerince her konuşmada izah ediyorduk sorun olmadığını Cupralarda, devir döndü VAGcılar Hondacılara karşı gibi oldu :)
varsa da sorun çıkar ortaya bizlerce de, araba bu artıları eksileri illa olacak ancak daha tam olarak piyasada tam görülmemişken dakika 1 gol 1 gibi araba ısınıyor, şişiyor, arıza lambası yakıyor denince sahiplerinin bile daha deneyimlememesinden önce konuşulması can sıkıyor haliyle. Ha araba şişiyorsa da gidip Cupra almam. sonuçta TypeR hakkında konuşan kelapler nickli arkadaş da boşu boşuna konuşacak biri değil, tek başına Honda'yı karalama gibi bir misyonu olacak biri hiç değil. Bence ilerleyen zamanlarda daha net göreceğiz nedir ne değildir. Sidik yarışına çevirmeye gerek yok, ben şuan için söylenenleri olumsuz olarak görmüyorum, yeni çıkan araçlar için neler neler konuşuldu, söylendi zamanında, kimisi boş çıktı kimisi de doğru.
Bu arada yurtdışı hangi forumda ısınma sorunu olduğunu belirten post var belirtirse arkadaş(lar) ben de okumak istiyorum.
Manifold/turbo meselesi eski tip değil evet ama Yeni Golf R'da benzer bir turbo/manifold yapısına sahip. demek ki yeni nesil bu sistem üzerine inşa ediliyor... Hep beraber göreceğiz...
bugün sorun yaşasam, hiç gocunmadan yazarım buraya; zamanında Cupra için de diğer araçlarım içinde yazmıştım, paylaşmıştım her türlü platformda...
by_hayali
13-01-2016, 14:31
kullanan ve sahip olan bir çok arkadaşım var suan fk2 typerı, hangisine sorsam ısınma gibi bir şikayeti kesinlikle olmadı ama pist için işler değişebilir söylenilenin aksine.
Birde aracın altına baktımı bu ısınıyor diyen kişiler ***** emisyon değerleri markaların şuan için uğraştığı en büyük sorun :)
yani boru çapları sanki o ısınmanın ana sebebi olabilir, egzos sistemi değişimi sonrasında araç baya hızlanacak gibi benim yorumum :)
İyi dilekler için teşekkür ederim. Bu konu ile ilgili fabrikaya mail attım aldığım cevap tam tersiydi yani çeyrek depo ile ilgili sıkıntı yok bana dolu depo ile çok yüklenmeyin dediler sebebini inanın hatırlamıyorum mailleri karıştırmam gerekli. Aracımla ışık yanarken bile gazladım bi sorun çıkmadı ama unutulmaması gereken ışık yanınca çok çok az benzin kalıyor. yani bir kere kısa süreli gazlarsın, ikinciye benzin kalmaz :)
Teşekkürler. Dsg benden birkaç gömlek üstündür.
Teşekkürler iyi dileklerin için.
Rahatsız olmana gerek yok, ayıp eden de yok. Herşeye takılmaya da gerek yok. Sadece böyle konuşmalar bana garip geliyor. Roll yapılınca da ben geçtim sen geçtin olayına kadar döndürenler oluyor. Ya arabalar geçiyor, yani arabaları değiştir sen geçmiş olucaksın.
Benim adıma başkasının söylediği birşeyden rahatsız olmam normal değil mi şahsen ben böyle bir iddiada bulunmuyorken? Böyle konuşmalar garip geliyor dediğinize göre böyle birşey okumuşsunuz burda kimse birşey uyduracak yaşta veya konumda değil kim yazmış merak ettim :)
skyviewer
13-01-2016, 19:35
yeni type r la denemeyi çok istiyorum, bende 2008 leon cupra var 309 beygir çıktı dynoda cooler eksoz ve revo yazılım var filtresi falan orjinal 100000km de araç,daha önce hiçbir araçla denemedim kendi sürelerimi de hiç bilmiyorum, denk araçlar gibi gözüküyor, varsa aracı olan istanbulda denemek isterim, bu arada konu sahibinin aracı hayırlı olsun kazasız belasız binersiniz umarım
Serhat Y.
13-01-2016, 21:27
yeni cupra olarak Zeki ve M.Engin çıktı ist.parka gerçekten merak ediyorum tüm tur süreleri varmı? mümkünse bi koyulsada görsek her tur sürelerini 7-8 tur neyse, kaç tur hot lap yapmış, tüm turlarda sn.farkları neler?
ben daha turbo olupta ist.park da şişmeyen, yada soğutma turu yapmadan seans bitiren araç duymadım,görmedim. bazı istisnalar hariç ki onlarda hothach sınıfı bizim kategori araçlar değil.
yeni cupra olarak Zeki ve M.Engin çıktı ist.parka gerçekten merak ediyorum tüm tur süreleri varmı? mümkünse bi koyulsada görsek her tur sürelerini 7-8 tur neyse, kaç tur hot lap yapmış, tüm turlarda sn.farkları neler?
ben daha turbo olupta ist.park da şişmeyen, yada soğutma turu yapmadan seans bitiren araç duymadım,görmedim. bazı istisnalar hariç ki onlarda hothach sınıfı bizim kategori araçlar değil.
Yazılı olarak değil de görsel olarak ileteyim abi, Ekim sonundaki pist gününde Zeki'nin 2.23 süre yaptığı seans için konuşuyorum yani, Zeki bir başladı 2.25 - 2.24 - 2.25 - 2.24 - 2.23 - 2.25 diye gitti süreler, hatta ekrandan takip ederken makara bile çevirdik orda ayak üzeri ukku lar ile, adam soğuturken bile 2.25 dönüyor diyerek, utku zeki için belki zevk sigarası bile yakmış olabilir dedi hatta :) hani demek istediğim 2.25 e sabitleyip dönülebiliyor gibi en azından Leon ile, Murat abi o gün ilk kez çıktı hidrolik kaynattı zaten seans içinde (Zeki'nin rekor seansından önceki seanslardan birinde) , biz hatta o anları olivera7 (Güray) ın arabanın içinden Murat abinin arkasından gözümüzle izledik, 9. virajda abs saçmaladı Leon teker kilitledi, 12-13 de ön frenler tütüyordu..
kelalper
14-01-2016, 08:50
yeni cupra olarak Zeki ve M.Engin çıktı ist.parka gerçekten merak ediyorum tüm tur süreleri varmı? mümkünse bi koyulsada görsek her tur sürelerini 7-8 tur neyse, kaç tur hot lap yapmış, tüm turlarda sn.farkları neler?
ben daha turbo olupta ist.park da şişmeyen, yada soğutma turu yapmadan seans bitiren araç duymadım,görmedim. bazı istisnalar hariç ki onlarda hothach sınıfı bizim kategori araçlar değil.
Serhat leonda yağ sıcaklığı 130 lara geliyor daha da çıkmıyor heralde ki Zeki bütün seans tapa gaz geçiyor.. Type R da o kadar performanssız kullanımda bile 138 gördük zorla yavaşlattım arkadaşı. Büyük ihtimalle Nurburgring de de o nedenle süre paylaşmadılar standart araba ile. Koydukları ve rekor kırdıkları arabanın standart araba ile alakasıda yok zaten.
Motor olarak istersem 8 hotlap atarım bir seansta ama lastik ve balata izin vermiyor maalesef. Sub 8 paketi olsa ve iyi bir slick olsa sabaha kadar dönebilirsin anlayacağın bir seansım var 27küsür(önüme araç çıkıyor ) - 25,7 - 25,8 - 27 şeklinde. Son 27 gelen turda hiç bir yerde düz duramıyorum lastik yüzünden. Leonda şişme olmuyor hiç.
yeni cupra olarak Zeki ve M.Engin çıktı ist.parka gerçekten merak ediyorum tüm tur süreleri varmı? mümkünse bi koyulsada görsek her tur sürelerini 7-8 tur neyse, kaç tur hot lap yapmış, tüm turlarda sn.farkları neler?
ben daha turbo olupta ist.park da şişmeyen, yada soğutma turu yapmadan seans bitiren araç duymadım,görmedim. bazı istisnalar hariç ki onlarda hothach sınıfı bizim kategori araçlar değil.
Bütün turbo arabalar ist. parkta şişiyo benimde öyleydi epey bi uğraşıp bişeyler yaptıktan sonra en son pist gününde hiç soğutma turu atmadan ne ısınma ne şişme olmadan max 105 derece yağ sıcaklığı gördüm bende o kadar beklemiyodum ama ilk şişmeyen ısınmayan turbo araç oldu sanırım ist. parkta :)
OrcunInce
15-01-2016, 09:39
yeni cupra olarak Zeki ve M.Engin çıktı ist.parka gerçekten merak ediyorum tüm tur süreleri varmı? mümkünse bi koyulsada görsek her tur sürelerini 7-8 tur neyse, kaç tur hot lap yapmış, tüm turlarda sn.farkları neler?
ben daha turbo olupta ist.park da şişmeyen, yada soğutma turu yapmadan seans bitiren araç duymadım,görmedim. bazı istisnalar hariç ki onlarda hothach sınıfı bizim kategori araçlar değil.
Standart Megane RS 8 tur hiç kaldırmadan pisti dönebiliyor, hem de şişmeden :)
standart halleriyle şişmezse hatrım kalır :) downpipe+intercooler , ondan sonra şişme neymiş deriz... atla deve değil.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.